למה לשים לב בהזמנה בגוליבר?
חלקים חשובים בהסכם עם גוליבר שרצוי לדעת לפני הזמנה:
1. ההזמנה היא לא מול החברה עצמה אלא מול החברות השונות המפרסמות בה את שירותיהן, כך שהיא אינה לוקחת אחריות על בעיות שנוצרו עם הספקים. סעיף זה כולל טיסות, מלונות וכדומה.
2. בהזמנת חבילה או מלון דרך גוליבר: פרטי המלון המפורסם בחבילות של גוליבר הינם בגדר חוקי של “בקשה בלבד” ועל פי ההסכם עליו אתם חותמים במהלך ההזמנה החברה אינה מחויבת בהם כל עוד לא נתקבל אישורו הסופי של הספק (כלומר המלון או החברה המייצגת אותו). גוליבר מתחייבת לספק אלטרנטיבות שונות אם לא יתאפשר להם לספק לכם את החדר במלון אותו הזמנתם, ולכם יש את הזכות לבטל את ההזמנה תוך 24 שעות ללא דמי ביטול לאחר שהתקבלה תשובה שלילית (במידה והתקבלה כזו. לרוב התשובה היא חיובית והכל בסדר). סעיף זה לעתים יוצר מצב שיומיים לפני החופשה תגלו שלא תוכלו לקבל את המלון אותו הזמנתם כפי שפירטנו בחסרונות.
חשוב לציין שסעיף זה אינו תקף רק אצל גוליבר אלא גם בקרב חברות נוספות כמו איסתא. לכן אנו ממליצים תמיד לבצע את הזמנת המלונות באופן ישיר ורק את הטיסות להזמין באתרי הטיסות.
3. הלקוח אינו מקבל ביטוח נסיעות בהזמנה ועליו לדאוג לכך בעצמו.
4. יש על הלקוח אחריות לבדוק את תהליך ההזמנה שלו מול גוליבר, גם אם לא קיבל אף הודעה מהחברה.
5. חשוב! קחו בחשבון דמי ביטול גבוהים בעת ביטול עסקה.
בשורה התחתונה – גוליבר היא “סופרמקט” גדול שמשיג הצעות טיסה וחבילות זולות במיוחד – אנו טסנו מספר פעמים עם גוליבר ללא בעיה, אך לסופרמרקט כמו לכל סופרמרקט יש בעיות ורצוי להכיר אותן לפני הזמנה.