1. עמוד הבית
  2. »
  3. פריז 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים בפריז – סקירות מומחים על אתרי התיירות של העיר
  6. »
  7. דיסנילנד פריז (מרץ 2024): הנחות, דילוג על התור וההמלצות הכי חשובות | Disneyland Paris (יורודיסני)

דיסנילנד פריז (מרץ 2024): הנחות, דילוג על התור וההמלצות הכי חשובות | Disneyland Paris (יורודיסני)

עורכת ראשית: שירי בן דוד

הזמנת כרטיסים לדיסנילנד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המדריך המקוצר לביקור בדיסנלנד פריז

דיסנילנד פריז (Disneyland Paris) המכונה לעיתים גם ה-יורו דיסני הוא פארק השעשועים המפורסם שנמצא בסמוך לעיר פריז במארן-לה-ואלה, המהווה את אחת האטרקציות האהובות ביותר על ילדים (ראו גם ילדים בפריז) וגם על מבוגרים חובבי דיסני או רכבות הרים. למעשה מדובר במתחם של שני פארקים (דיסנילנד פריז ודיסני סטודיו) שמספקים חוויה מדהימה למשפחות המבקרות בהם כבר מספר עשורים. למרות שהתקבל בצרפת בביקורתיות רבה כסמל לאמריקאיות כשקם בשנות ה-90, כיום הוא אחד הפארקים המבוקרים והמצליחים ביותר באירופה (רק בשנת 2022 ביקרו בו כ-10 מיליון מבקרים!). דיסנילנד פריז משתרע על שטח נרחב לא רחוק מפריז וכולל אינספור מתקנים ומבנים מושקעים שקוסמים לילדים ולמבוגרים כאחד. למעשה מדובר שני פארקים בהם יש יותר מ-50 מתקנים שחלקם מיועדים בעבור ההרפתקנים שבניכם, וחלקם מתאימים גם לפעוטות.

ישנם סוגי כרטיסים רבים לפארק ואנו ממליצים לבחון היטב לפני את סוג הכרטיס המתאים לכם. אנו מפרטים על הנושא רבות בפרק בעמוד: סוגי כרטיסים השונים לפארק ומאיפה קונים אותם. בשורה התחתונה מומלץ מאוד להזמין את הכרטיסים מראש כדי להימנע מתורים (לחצו כאן למידע נוסף והזמנת כרטיסים עם הנחה לגולשי הכל על עם קוד קופון HAKO5). דילוג על התור בפארק הוא סוגיה בפני עצמה. תור אחד שרבים הרוצים לדלג עליו הוא תור הכניסה והקופות (לכך מזמינים כרטיסים מראש) ותור אחר הוא התור למתקנים השונים שיכול להיות מאוד ארוך, לכך יש כרטיסים מיוחדים שניתן להזמין בפארק עצמו ומאפשרים כניסה מזורזת ומספר טיפים נוספים (משימוש באפליקציה ועד תכנון נכון של זמני ההגעה לחלקי הפארק השונים של דיסנילנד פריז). אנו ממליצים לקרוא על הנושא בפרק בעמוד: איך לדלג על התורים הארוכים בדיסנילנד פריז?

בדיסנילנד פריז ובדיסני סטודיו תמצאו מתקנים לכל גיל – אך לא היינו ממליצים רק עבור ילדים צעירים מגיל 8 (כי הרבה מהמתקנים היותר מעניינים הם בעלי הגבלת גובה), אבל אם אתם באים איתם תמצאו גם להם חוויות מתאימות

רוב המגיעים לפארק מגיעים ליום אחד, חלק באים ללון פה למספר ימים. ההגעה מתבצעת לרוב בנסיעה מפריז בתחבורה ציבורית או מיעדים אחרים (אפילו מלונדון), ישנה רכבת נוחה לעיירה הסמוכה ובהליכה פשוטה מגיעים לפארק (לפרטים והזמנת כרטיסים לרכבות לדיסנילנד פריז). לאילו שימשיכו בטיול שלהם מחוץ לפריז וילונו באזור הפארק אנו ממליצים לשקול להגיע עם רכב שכור (למידע מפורט בנושא ההתנהלות עם רכב שכור ראו: השכרת רכב בפריז והשכרת רכב בצרפת) – הכבישים נוחים, ישנה חניה מסודרת ורכב מאפשר להנות מאזור הפארק ולא רק להיות בתוך המתחם של דיסנילנד פריז. שימו לב רק שבצרפת בקיץ רצוי להזמין רכב מראש, במיוחד רכבים גדולים המיועדים למשפחות גדולות בשל הביקוש גבוה וההיצע הנמוך (לחצו כאן לאופציות להשכרת רכב עם אפשרות ביטול). אחרים מוותרים על הבלאגן, על הנהיגה, החלפת הרכבות והנסיעה בתחבורה הציבורית הצרפתית ומשתמשים בעשרות האופציות להסעות לפארק (ישנן הסעות משדות התעופה השונים וממרכז פריז) זו כמובן האופציה היקרה ביותר אך הנוחה והמהירה ביותר (לפרטים והזמנה של הסעה בשירות בצרפתית ובאנגלית לפארק עם הנחה לגולשי הכל על – קוד קופון HAKO 5). אנו מפרטים יותר על אפשרויות ההגעה השונות למתחם דיסנילנד פריז בחלק של עמוד זה הנקרא: איך מגיעים לדיסנילנד פריז? – למצוא את הדרך המתאימה לכם להגיע לפארק.

  • טיפ זהב להגעה לפארק: מחפשים שירות הסעות נוח בעברית מהעיר פריז לדיסנילנד פריז? יש מספר חברות ישראליות הפועלות בעיר אנו יכולים להמליץ על עובדיה הסעות. עובדיה הסעות היא אחת מהחברות הוותיקות והפופולאריות לשירותי תיירות לישראלים בפריז, כאשר שירות ההסעות שלה לפארק זוכה לתשבוחות רבות מקרב רבים מגולשינו. פנו אליהם במספר 0548325353 או במייל: ovadiashuttle@live.fr

זה עולם קטן מאוד – מהמתקנים המזוהים ביותר עם הפארקים של דיסני

המגיעים ליותר מיום יחפשו לינה באזור הפארק. ישנם סוגים שונים של אפשרויות לינה. אופציה אחת היא לינה במלונות הרשמיים של דיסנילנד פריז (למשל: Disney’s Hotel Cheyenne, Disney’s Hotel Santa Fe) שהם ממש המשך של הפארק ומשארים אותכם בתוך החוויה (וגם מאפשרים כניסה מוקדמת ושימוש במתקנים ללא תור) אבל הם יקרים יותר. אפשרות לינה אחרת היא מלונות ודירות בסמוך לפארק (כמו Swann Disney Appartement או New appartement vue view disneyland Paris) ברמות אירוח שונות – שהתמורה שלהם למחיר בכל האמור לרמת המתקנים והשירות תהיה גבוהה יותר. כך או כך אנו ממליצים להזמין את הלינה באזור זמן רב ככל הניתן (הביקוש הוא גבוהה). למי שחושש מהתחייבות ניתן למצוא בקישור זה מגוון אופציות מצויינות ללינה באזור דיסנילנד פריז עם אפשרות ביטול, ולמי שרוצה לנסות לחסוך במחיר ניתן למצוא בקישור זה מגוון הנחות ודילים לאופציות מומלצות נוספות באזור. לאילו המעוניינים להתלבט עוד על אפשרויות הלינה המותאמות להם באזור הפארק, אנו ממליצים להסתכל בעמוד המקיף שלנו: מלונות ודירות מומלצים בדיסנלנד פריז.

סיכום תגובות גולשים על פארק דיסנילנד פריז

מניתוח של אלפי תגובות מבקרים בפארק עולה כי: רוב המבקרים היו מאוד מרוצים מהביקור ואמרו שהטרחה בנסיעה מחוץ לעיר והמחיר הגבוה משתלמים. המבקרים ציינו רבות את האווירה הסוחפת והקסומה של הפארק, תשומת הלב לפרטים בעיצוב הפארק, ורכבות ההרים שתוארו כמלהיבות. רבות מהתגובות ציינו את הנוכחות של דמויות דיסני וההופעות לדבר שהפך את החוייה שלהם לחוויה לבלתי נשכחת באמת וכגולת הכותרת של הפארק. גם הניקיון והתחזוקה הכללית של הפארק זכו להערכה רבה. מנגד, חלק מהמבקרים הביעו חוסר שביעות רצון מהתורים ארוכים וזמני המתנה מתישים לאטרקציות פופולאריות, (אנו ממליצים לקרוא על דרכים לצמצם זאת בחלק שלנו בעמוד העוסק בדילוג על התור בפארק). נקודה שלילית נוספת היא המחירים הגבוהים של מזון, והמשקאות (לכן המלצתנו למי שרוצה לחסוך להביא סנדווצי’ים). בנוסף, כמה אורחים ציינו שאזורים מסוימים בפארק עלולים להיות צפופים, במיוחד בעונות השיא, מה שהשפיע על ההנאה הכללית שלהם (זו הסיבה שאנו ממליצים להימנע מהגעה לפארק בסופי שבוע, ומי שרוצה בקיץ להנות משעות פחות צפופות ללון באזור הפארק – ראו פירוט נרחב על לינה באזור דיסנילנד פריז).

טיפ זהב – תכנון מוקדם של הביקור בפארק יכול למנוע אכזבות

מקריאה של הרבה מאוד תגובות של גולשים, ומראיינות שעשינו לאורך השנים עם תיירים שחזרו מהפארק והיו פחות מרוצים, זיהינו שיש נושא משמעותי שמשפיע על החוויה של המבקרים והוא תכנון מוקדם. הפארק עצום, יש לו”ז הופעות שיכול להשתנות לפי חודשים, ויש מתקנים עם תור ארוך ויש מתקנים עם תור קצר. יש מתקנים יותר אקסטרימים (לא ההצטיינות של הפארק, אבל ישנן גם רכבות הרים אקסטרימיות יותר), יש מתקנים שהם יותר משחקים על הפנטזיה של דיסני והדמויות הרבות מהסרטים, בנוסף לכל אלו יש היבטים של גובה וגילים. לכן לפני ההסתערות על המתקנים עם הכניסה לפארק, מומלץ לתכנן את הביקור, בין אם באופן עצמאי או עם עזרה ממומחים לפארק.

  • למי שרוצה עזרה בנושא, ורוצה לחסוך זמן ולחץ ולקבל תוצר מקצועי המבוסס על ניסיון,  אפשר להיעזר בשירותים של איש מקצוע. יש כמה וכמה אנשי מקצוע שעושים תכנון כזה, אנו ממליצים על שירות תכנון הטיולים בעברית של חברת ״דיסני גירל״, המתמחה בתכנון טיולים לפארקים של דיסני ויוניברסל הכולל ליווי אישי ומענה על כל השאלות לפני הביקור בפארק. ליצירת קשר פנו למייל disneygirlisrael@gmail.com או לדף הפייסבוק Disney Girl Blog. לאורך השנים אספנו לא מעט ביקורות חיוביות על השירת של החברה – שאתם מזמינים תגידו שקראתם עליהם באתר הכל על :).
  • כמובן שאפשר לעשות זאת עצמאית בעיקר עם המפה של הפארק, באמצעותה תוכלו לבנות את המסלול הרצוי כך שתוכלו להספיק את כל המתקנים הרלוונטיים ולחסוך זמן. (לינק למפה המעודכנת של הפארק – מרץ 2023). המפה מפורטת מאוד ומלמדת על מתקנים בעייתיים מבחינת הגבלת גובה, או כאלו שיכולים להיות יותר מידי מפחידים או בעייתיים לילדים קטנים או למבקרים עם בעיות בריאותיות (לב, הריון וכדומה). בנוסף, היא מציינת איפה ישנן תחנות של הכרטיס המהיר והשירותים. בקיצור, שווה לעשות בה שימוש!

מתחם הפארקים של דיסנילנד

מתחם הפארק של דיסנילנד הוא גדול ומורכב – רצוי מאוד לתכנן את הביקור מראש, עצמאית או עם מומחה

ישנן עוד שאלות רבות שיש למתכננים טיול בפארק. מאיך להוזיל את הכרטיסים ועד מה ההתאמה של הפארק לילדים בגילים שונים. אנו ממליצים להמשיך ולקרוא את המידע בעמוד מקיף זה ושווה להסתכל בחלק העוסק בשאלות ותשובות נפוצות למבקרים בדיסנילנד פריז

עדכון מרץ 2024

התורים לדיסנילנד פריז אומנם קצרים יותר משמעותית מהקיץ, אבל עדיין יכולים להיות ארוכים, במיוחד במתקנים המבוקשים בסופי השבוע ולקראת סוף החודש – אז חל חג הפסחא השנה ומשפחות רבות מגיעות בחופשה עם הילדים לפארק. מומלץ מאוד להזמין את הכרטיסים לפארק מראש (להזמנת כרטיסים עם הנחה לגולשי הכל על עם קופון-  HAKO5 |להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול). לאילו הבאים ליותר מיום אחד, ברוב המקרים אפשר למצוא מקומות לינה באזור הפארק גם כמה ימים לפני שמגיעים, ואין הכרח לשריין מקום לינה חודש או יותר מראש. יחד עם זאת, למי שמעוניין ללון באחד מהמלונות הרשמיים הצמודים לפארק, למי שמחפש מקום לינה ליותר משלושה אנשים או למי שמחפש מקום לינה עם חנייה או למי שמגיע בשבוע האחרון של מרץ – אנו ממליצים לשריין מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם לפחות שבועיים מראש. בכל מקרה מומלץ להזמין לינה מראש, גם אם ממש יום או יומיים לפני שמגיעים לפארק – אפשר לעשות זאת עם אפשרות ביטול כאן ישנם גם כמה מבצעים למקומות לינה באזור, תוכלו לבדוק את המבצעים שכאן.

התאריכים בהם כרטיסי הכניסה הזולים ביותר הם בתאריכים 12 ו-14 למרץ, ואילו הכרטיסים היקרים ביותר הם בעבור היומיים האחרונים של החודש – 31-30 למרץ.

למרות שהפארק כבר לא עמוס כמו בקיץ עדיין ישנם מבקרים רבים

מופעים, אירועים ומתקנים סגורים בדיסנילנד פריז:

  • במהלך החודש יהיו ימים בהם מתקן big thunder mountain בפארק דיסנילנד יהיה סגור וכך גם מתקן Les Tapis Volants שבפארק וולט דיסני סטודיו.
  • בין המופעים הפופולאריים החודש אפשר למנות את המופע של פרוזן: הזמנה מוזיקלית עם דמויות הסרט לשבור את הקרח שמתקיים בפארק וולט דיסני סטודיו והמופע של מלך האריות שמתקיים בפארק דיסנילנד.
  • בינואר המלון הראשי של דיסנילנד נפתח לאחר תקופת שיפוצים ממושכת, ואורחים רבים סקרנים לראות איך הוא נראה לאחר השיפוץ. מומלץ להיכנס ללובי ולהתרשם ממנו, ולמי שרוצה ללון במלון המפנק ביותר בפארק והאזור כדאי להזמין מקום מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם.

תיירים בכניסה לדיסנילנד פריז

המלון הראשי של הפארק מעל הכניסה – כדאי להציץ לראות איך הוא נראה אחרי השיפוץ

מהן שעות הפתיחה של דיסנילנד במרץ?

שעות הפעילות של הפארקים החודש משתנים בהתאם ליום בשבוע ולתאריך בחודש.

בשבועיים הראשונים של החודש במהלך השבוע (ימים שני-שישי) פארק דיסנילנד נפתח בשעה 9:30 בבוקר ונסגר בשעה 20:00 בערב, פארק וולט דיסני סטודיו נפתח בשעה 9:30 ונסגר בשעה 21:00.
לאחר מכן באמצע השבוע פארק דיסנילנד פתוח עד לשעה 21:00 ופארק וולט דיסני סטודיו פתוח עד שעה 20:00, ובימי שבת וראשון פארק דיסנילנד פתוח עד שעה 22:00 ופארק הסטודיו פתוח עד 21:00.
שימו לב שביום האחרון של החודש, 31.3, פארק דיסנילנד פריז נסגר בשעה 23:00.
בכל יום הפארקים פתוחים כשעה לפני הפתיחה הרשמית רק למבקרים שישנים במלונות הרשמיים של הפארק.

שאלות ותשובות נפוצות

ניתן לרכוש כרטיסים לדיסנילנד פריז בכמה מקומות:

באתר הרשמי של הפארק - ניתן לרכוש כרטיסים באתר הרשמי, אולם כרטיסים אלו נגמרים מהר, במיוחד בקיץ או בתקופות ביקוש גבוהות אחרות, וברוב המקרים נשארת אולי האפשרות לרכישת חבילות משולבות של מלון וכרטיס כניסה לפארק אופציה שאינה מתאימה לכל התיירים  (ראו מידע רב בנושא תחת מלונות ליד דיסנלנד פריז). אנו ממליצים לבדוק באתר הרשמי, אבל אם אינכם מוצאים כרטיסים מתאימים לצרכים שלכם (סוג הכרטיס והתאריכים הזמינים) אנו ממליצים לעבור לאופציות אחרות.

תורי הכניסה לפארק דיסנילנד פריז - יכולים להיות ארוכים.

בקופות הפארק - ניתן לרכוש כרטיסים בקופות בכניסה לפארק, אך בדומה לאתר הרשמי פעמים רבות נגמרים הכרטיסים, ואז לא ניתן להיכנס במידה ולא הזמנתם כרטיסים מראש. בנוסף לאחר תקופת הקורונה, הפך להיות מאוד לא פופלארי להזמין כרטיסים בקופות הפארק והיום אנו ממליצים להימנע מאופציה זו - מכוון שהנסיעה לפארק דורשת מאמץ רב ועדיף לנסוע עם ראש שקט וודאות שיש לכם כרטיסים לזמן שאתם מתכננים להגיע.

אתרי מכירת כרטיסים - בשל בעיית הזמינות של כרטיסים לדיסנילנד ניתן לרכוש כרטיסים לפארק באתרים רבים וטובים אנו ממליצים לבדוק באופציה זו המעניקה 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) או באופציה זו המאפשרת ביטול חינם בעת הצורך (מאוד מומלץ לבחון זאת על מנת להזמין מראש זמן ניכר לפני הנסיעה שלכם ולהבטיח שאתם יכולים לבטל במקרה הצורך). בכל אחת מאופציות הללו תמצאו מגוון רב של כרטיסים שונים המתאימים לתיירים שונים בזמינות גבוה יותר מאשר האתר הרשמי.

שימו לב:

  1. ההגעה עם כרטיס מראש, או מהאתר הרשמי או ממפיצים מורשים מאפשרת לכם לדלג על התור לרכישת כרטיסים כשמגיעים לפארק ופשוט להיכנס אליו פנימה.
  2. ישנם מגוון כרטיסים עצום, כדי לעשות סדר ולבחור את מה שמתאים לכם, אנו ממליצים להסתכל בחלק זה של העמוד שלנו על דיסנילנד פריז.

לפירוט נוסף בנושא ראו: פירוט על סוגי הכרטיסים לדיסנלד פריז

מחיר כרטיסי הכניסה לדיסנילנד פריז נקבע על ידי כמה קריטריונים - מספר הפארקים, מספר הימים, תאריך, גמישות הכרטיס ותוספות נלוות לכרטיס הכניסה כמו הסעות מפריז.
מספר הפארקים - כאשר רוכשים כרטיס ליום אחד ניתן לבחור בין כניסה לפארק אחד בלבד (ניתן לבחור האם להיכנס לדיסנילנד או לוולט דיסני סטודיו פארק) - שזו האפשרות הזולה יותר, או לשני הפארקים - שזו האפשרות היקרה יותר.
מספר הימים - ניתן לרכוש כרטיסים לדיסנילנד למספר ימים, ככל שרוכשים ליותר ימים כך המחיר גבוה יותר, אך העלות בעבור כל יום נמוכה יותר.
תאריך - מחירי הכרטיסים משתנים לאורך השנה בהתאם לתאריכים ביקוש. לאורך הקיץ הכרטיסים יקרים יותר מאשר בחורף, כרטיסים לסוף השבוע יקרים יותר מאשר כרטיסים לאמצע השבוע, וכרטיסים בחגים נוצרים הם הכרטיסים היקרים ביותר - כרטיסים בתקופה הכריסמס, ראש השנה האזרחית, פסחא והאלווין.
גמישות הכרטיס - ניתן לרכוש לדיסנילנד כרטיסים לתאריך ספציפי - אפשרות אשר תהיה זולה יותר, וניתן לרכוש כרטיסים עם תאריך גמיש - אפשרות אשר תהיה יקרה יותר.
תוספות נלוות - ישנה אפשרות לרכוש כרטיסים הכוללים הסעה מפריז, או כרטיסים עם הסעה פרטית מפריז, כרטיסים אלו יהיו יקרים יותר מאשר כרטיסים כניסה בלבד.

כל הכרטיסים מאפשרים להיכנס ולצאת מהפארק במקרה הצורך במהלך הימים אליהם רכשתם כרטיס. דבר שחשוב למשל למי שרוצה לצאת לאכול מחוץ לפארק בגלל המחיר, הכשרות או סיבות אחרות.

לפירוט נרחב בנושא אנו ממליצים לקרוא את חלק זה בעמוד שלנו העוסק בדיסנילנד פריז.

ניתן להגיע לדיסנילנד באמצעות קו הרכבת RAR A אשר עובר במרבית התחנות הראשיות של העיר, ולנסוע עד לתחנת Marne la Velle Chessy. הנסיעה אורכת כ-40 דקות. שיטה זו היא כמובן הזולה ביותר ויש לא מעט שבוחרים בה. אנו ממליצים להזמין את הכרטיסים לתחבורה הציבורית מראש, אפשר למשל פה.
מי שמעדיף להימנע מתחבורה ציבורית יכול להזמין כרטיס כניסה עם הסעה ממרכז פריז (למשל באפשרות זו או באפשרות זו) וכך להגיע לפארק עם ראש שקט, משפחות רבות מעדיפות אפשרות זו על פני הנסיעה בתחבורה ציבורית. היא מן הסתם יקרה בהרבה, אבל מעניקה נוחות ושקט שיש תיירים רבים שמחפשים אותם.

אנו מפרטים בצורה נרחבת בנושא ההגעה לפארק בעמוד שלנו על דרכי ההגעה לדיסנילנד פריז

הדילוג על התור מתחלק לשניים. דילוג על התור בקופות הכניסה ודילוג על התור למתקנים המבוקשים של הפארק.

דילוג על התור בקופות הכניסה:

על מנת לדלג על התור בקופות הכניסה לדיסנילנד פריז מספיק לרוב התיירים, יש לרכוש כרטיס כניסה מראש באתר הרשמי או באופציה זו המעניקה 5% הנחה לגולשי הכל (קוד קופון HAKO5) או באופציה זו המאפשרת ביטול חינם בעת הצורך (מאוד מומלץ לבחון , וכך פשוט להציג את הכרטיס בסמארטפון בכניסה לפארק ולא לחכות בתור כדי לרכוש כרטיסים (וכך גם נמנעים ממצב בו מגיעים לפארק והכרטיסים לאותו היום אזלו).

בעבור מי שרוצה לדלג על התור בכניסה למתקנים:

תוכלו להיכנס לאפליקציה של הפארק ולרכוש Disney Premier Access אשר מקנה דילוג על התור למתקנים הפופולארים ביותר. אופציה אחרת היא לקחת חבילה של לינה עם כרטיס כניסה לפארק באחד המלונות הרשמיים של דיסנילנד פריז, שהם אומנם לא מצטיינים בעלות מול תועלת מבחינת לינה, פאסיליטיס ושירות ויש ליידם אופציות אחרות טובות יותר, אבל הם נותנים אפשרות של שאטל בבוקר לפארק שלא רק שמאפשר לכם להימנע בתור בקופות ובכניסה הוא מאפשר לכם כשעה עד שעתיים להיות בפארק לבד ללא מרבית התיירים וכך גם מדלגים על התורים של המתקנים (בשעות הראשונות בלבד.

יש לנו עוד טיפים רבים איך לדלג על תורים בפארק ומומלץ לקרוא על הנושא פה: לדלג על התור בדיסנילנד פריז

  סרטון על: Disney Premier Access 

תלוי במידת האהבה שלכם לפארקי שעשועים, רכבות הרים וכמובן סרטי דיסני. מרבית המבקרים בפארק רוכשים כרטיס ליום אחד ומעבירים יום מלא בדיסנילנד - יוצאים מפריז בשעות הבוקר המוקדמות וחוזרים לאחר סגירת הפארק, מתוכם ישם לא מעט מבקרים אשר בוחרים להקדיש את היום לפארק אחד בלבד, לרוב לפארק דיסנילנד ולא לוולט דיסני סטודיו.
בעבור מי שאוהב מאוד את העולם של דיסני, וחובב רכבות הרים הזמן המומלץ לביקור לדעתנו הוא יומיים - במיוחד אם מגיעים בקיץ, אז זמן רב במהלך היום מעבירים בהמתנה בתורים ולא על המתקנים עצמם. יום אחד לא יספיק למצות את שני הפארקים, אשר רק הולכים וגדלים עם השנים ונוספים להם מתחמים חדשים. למי שבוחר באופציה זו אנו ממליצים לשקול ללון ליד הפארק ראו מידע נוסף תחת לינה באזור דיסנילנד פריז.
פחות מיום שלם לדעתנו לא משתלם לנסוע לפארק.
יש משפחות עם ילדים ונוער שגם ישקיעו כמה ימים - אנו לא חושבים שזה מתאים לכולם אלא בעיקר למשפחות או קבוצות של צעירים שממש נהנים מפארקי שעשועים בסגנון הנ"ל.

למי שמגיע לדיסנילנד פריז לכמה ימים יש שתי אפשרויות - לישון במלונות הרשמיים של הפארק או לישון במלון או דירה בסמוך לפארק. ישנם כמה מלונות רשמיים של הפארק,  Disney's Hotel New York®Disney's Sequoia Lodge® ו-Disney's Newport Bay Club® הם כמה מהאפשרויות מבניהן תוכלו לבחור. היתרון הוא הקרבה לפארק והעיצוב המיוחד של המלונות, ניתן גם להזמין חבילה מהאתר הרשמי הכוללת מלון וכרטיס כניסה, החסרון הוא המחיר הגבוה.
אפשרות נוספת היא לקחת מקום לינה בסמוך לפארק, אשר מספק שאטלים לפארקים, ובכך להוזיל באופן משמעותי את עלות הלינה, להעלות את הרמה שלה ולוותר באופן מינימלי על הנוחות. בין המקומות המומלצים מסביב לפארק ניתן למנות את מלון L’Elysée Val d’Europe at Disneyland® Paris, מלון B&B Hôtel ומלון הדירות Staycity Aparthotels.

ראו מידע מקיף נוסף בנושא תחת לינה באזור דיסנילנד פריז.

דיסנילנד פריז פתוח כל השנה (אפילו בחגים כמו ביום הבסטיליה, יום העצמאות של צרפת ב-14.7), אך שעות הפתיחה משתנות על בסיס יומי. במרבית הימים הוא נפתח ב-10:00, כאשר שעות הסגירה נעות בין 18:00 ל-23:00. בקיץ, בסופי שבוע ובחגים שעות הסגירה יהיו מאוחרות יותר. אך כמובן שגם בהתאם התורים יהיו ארוכים יותר. לאלו המתגוררים במלונות המוצעים על ידי הפארק, הכניסה מתאפשרת החל מ-8:00 בבוקר. על מנת לבדוק עבור תאריך מסוים מומלץ להיכנס לאתר הרשמי של דיסנילנד פריז.
לגבי המלצה על מתי הכי מומלץ לסוע – הדבר תלוי בגורמים רבים, אילוצים והעדפות אישיות ולכן קשה מאוד לענות על כך בצורה גורפת לכולם.
יש לקחת בחשבון שבקיץ ובחופשות בצרפת המחירים יקרים יותר.
בחורף המחרים הזולים ביותר (יש שלוש רמות מחיר) מלבד סופי שבוע (אז המחירים הם כמו במידל סיזן – אביב וסתיו). ויש הרבה פחות תור מחד, אך גם הפעילות בפארק הרבה יותר מצומצמת (מלבד חופשת הכריסמס אז הפארק מקבל צורה ייחודית). החלטה של כל תייר מה הוא מעדיף.
עוד נושא שיש לקחת בחשבון שבחורף הרבה מתקנים סגורים ושיש מתקנים שפשוט לא נעים לעשות כי קר.
מצד שני בתקופת הכירסמס למשל – הפארק מפוצץ. באופן כללי לא מומלץ לבוא לבקר בפארק בימי החופשה של האירופים, המחירים גבוהים והתורים ארוכים- עדיף לנסות לבוא ולבקר בפארק בימים אחרים.

במרבית המתקנים בדיסנילנד פריז אפשר לעלות עם תיקים (בגודל סביר ולא גדולים מידי), ובמעט המתקנים עליהם לא ניתן לעלות עם תיקים יש אפשרות לשמור את התיקים בכניסה למתקן.

אפשרי לראות את שני הפארקים של דיסנילנד פריז באותו יום - גם הפארק של דיסני וגם הפארק של הסטודיו. אבל זה תלוי בכמה משתנים-
דבר ראשון זה תלוי בכמה מתקנים תרצו לעשות. שנית, זה תלוי בתור שיהיה למתקנים - בין אם מדובר על מעט או הרבה מתקני. הדבר השלישי שזה תלוי בו הוא הכנה מראש והיכרות עם מה אתם רוצים לראות ועל מה אתם מוכנים לדלג.
כל אחד מהפארקים בעל אופי שונה מומלץ להסתכל במפה של הפארק מתוך האתר הרשמי של המקום, או על רשימת המתקנים של דיסני ורשימת המתקנים של הסטודיו כדי לקבל תמונה מלאה של מה נמצא איפה ומה מלהיב אתכם ולהעריך האם אפשרי לעשות הכל בכמה שעות או לא.
כל עוד אתם לא רוצים לעלות על יותר מידי מתקנים, ואתם מגיעים בבוקר עם פתיחת הפארק - בקיץ בשעה 9:30 - אפשר להספיק לראות את מרבית הדברים ולעלות על חלק מהמתקנים.
יש לקחת בחשבון גם שהתורים למתקנים יכולים לשבש קצת את התוכניות ולכן כדאי לקחת מרווח ביטחון לזמן שאתם מתכננים ומקצים לכל אחד מהאזורים אליהם הפארק מחולק ושווה לשקול להזמין כרטיסים שיחסכו לכם את התורים השונים (מומלץ לקרוא על הנושא פה: לדלג על התור בדיסנילנד פריז). זה יהיה יום לחוץ ועמוס אבל אפשרי. שימו לב שהסטודיו נסגר כמה שעות לפני הפארק אז כדאי לתכנן בהתאם.

התשובה לשאלה הזו, שתיירים רבים שואלים, תלויה בעיקר בכם. ישנם לא מעט תיירים שדיסנילנד הוא השיא של החופשה שלהם בפריז (ויש אף כאלו שמרבית החופשה מוקדשת לפארקים), אך מנגד יש גם תיירים שחוזרים מאוכזבים. במרבית המקרים ההנאה מהפארק תלויה במידת האהבה שלכם ושל הילדים מהעולם של וולט דיסני, ותיאום ציפיות מראש לגבי החוויה בפארק - הן מבחינת המתקנים, מחירי הצעצועים ומבחינת התורים והסבלנות (בעיקר כשמגיעים בקיץ).
לרוב, אלו שחוזרים מאוכזבים מציינים שהחוויה בפארקים הייתה פחות חיובית בגלל התורים הארוכים, מספר קטן יחסית של רכבות הרים אקסטרימיות (במיוחד כאלו שהשוו את הפארק למקבילים שלו בארה"ב, דיסניוורלד ודיסנילנד קליפורניה) והעלות הגבוהה של החוויה.
אלו שהפארק הוא אחד מרגעי השיא של הטיול שלהם מדברים על ההנאה של הילדים (ושל מבוגרים חובבי דיסני), ההשקעה והחשיבה על הפרטים הקטנים והנאה גם מהמתקנים היותר רגועים שעוסקים בחוויה של הסרטים והדמויות ולא רק בהעלאת האדרנלין.

כן. גם מומולץ. מחירי האוכל בפארק יקרים והבאת סנדווצים ואוכל מראש הינו פתרון טוב גם למי שרוצה לחסוך כסף וגם לדתיים שומרי כשרות. אסור להכניס בקבוקי זכוכית.

סוגי הכרטיסים השונים לדיסנילנד פריז (ומאיפה קונים אותם)

הפארק מציע סוגים שונים של כרטיסים- כרטיס ליום, ליומיים, לשלושה ולארבעה ימים. בנוסף יש חלוקה בין הכרטיסים השונים לפי כמות הפארקים הכלולים בכניסה, ומידת הגמישות שלהם. אנו יודעים שאת מרבית התיירים זה מאוד מבלבל ולפעמים גם מלחיץ. בחלק זה ננסה לעשות קצת סדר בשפע האפשרויות שיש לכרטיסים כדי שתוכלו להבין מה האפשרויות הקיימות להזמנת הכרטיסים ומה האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

ככלל: תמיד כדאי לבדוק באתר הרשמי של הפארק ולראות האם יש כרטיסים זמינים עבורכם. במידה ומצאתם שם כרטיסים כדאי להזמין, לרוב זו האופציה הזולה ביותר.

אם לא מצאתם שם כרטיסים בדקו באחת מהאופציות הבאות:

סוג הכרטיס

למי מתאים ואפשרויות הזמנה

כרטיס ליום 1

הכרטיס מתאים למי שרק משלב את דיסנילנד כגיחה קצרה כחלק מטיול קצר בפריז. הוא מתאים למטיילים עצמאיים שאין להם בעיה עם תחבורה ציבורית ויכולים להגיע בעצמם לדיסנילנד ובתמורה לחסוך במחיר ההגעה. שימו לב כי יש אפשרות לרכוש כרטיס בעבור יום אחד לפארק אחד ובעבור יום אחד לשני הפארקים.

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס זה עם הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס המאפשר ביטול בחינם

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס יקר יותר עם גמישות בתאריכים.

כרטיס ליום 1 כולל הסעה

הכרטיס מתאים למי שרק משלב את דיסנילנד כגיחה קצרה כחלק מטיול קצר בפריז. הוא מתאים למשפחות עם ילדים קטנים ולמטיילים הרוצים להגיע בקלות ובנוחות אל דיסנילנד מהעיר וחזרה, מוכנים לשלם על כך, ולא רוצים להסתבך עם תחבורה ציבורית.

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס הכולל הסעה מפריז לדיסנילנד הכולל ביטול חינם.

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס הכולל נסיעה מפריז לדיסנילנד באוטובוס חוויתי של דיסנילנד פריז הכולל ביטול חינם.

  • ניתן לרכוש כרטיסים להסעה בלבד משדות התעופה לדיסנילנד פריז (לא כולל כרטיסי כניסה) באופציה הזאת משדה התעופה אורלי או באופציה משדה התעופה שארל דה גול עם 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד קופון HAKO5).

כרטיס ל-2 ימים

הכרטיס מתאים למי שרק משלב את דיסנילנד כחלק מטיול ארוך יותר בפריז, מספיק ארוך כך שיש זמן להשקיע בביקור בדיסנילד יומיים. מתאים גם למי שהדיסנילנד היא מטרת הטיול, אך מוגבל בזמן.שימו לב כי כרטיסים אלו כוללים כניסה לשני הפארקים- לדיסנילנד ולפארק אולפני וולט דיסני.

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס ל 2-4 ימים בדיסנילנד (לבחירתכם במעמד הרכישה) עם 5% הנחה ייחודית לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס ל 2-4 ימים בדיסנילנד (לבחירתכם במעמד הרכישה).

כרטיס ל-3 ימים

הכרטיס  יתאים לרוב עבור מי שדיסנילנד הוא מטרת הטיול ורוצה להפיק ממנו את המירב. מתאים גם למי שזה חלק מטיול בפריז, אך הטיול בפריז מספיק ארוך כדי לאפשר שלושה ימים בדיסנילנד.

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס ל 2-4 ימים בדיסנילנד (לבחירתכם במעמד הרכישה) עם 5% הנחה ייחודית לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

  • ניתן לרכוש גם כאן כרטיס ל 2-4 ימים בדיסנילנד (לבחירתכם במעמד הרכישה).

עדיין לא החלטתם איזה כרטיס מתאים לכם ורוצים לקרוא בהרחבה על הכרטיסים?

כרטיסים ליום אחד

ישנן מספר אפשרויות להזמנת כרטיסים ליום אחד, כאשר בכל הכרטיסים הללו ברגע שנכנסים הכרטיס תקף לכל אותו היום (אפשרי לצאת ולהיכנס מהפארק אם רוצים בכך). בכל האפשרויות האלה, ניתן לבחור באפשרות של כניסה לשני הפארקים (יקר יותר), או רק לאחד מהם – או דיסנילנד או וולט דיסני סטודיו (זול יותר). למי שצריך, יש גם אפשרות לקנות כרטיסים ליום אחד שהם גמישים ביום.

לחילופין ישנם כרטיסים הנקראים: Same day pass, ואילו כרטיסים שקונים לאותו יום ממש – כלומר מזמינים אותם באותו יום בהם מתכוונים לבקר בפארק.  כאשר חברות ההפצה של הכרטיסים תקועות איתם אפשר למצוא פה מציאות, לעומת זאת בימים עמוסים – שאין איך להשיג כרטיסים ביום ההזמנה – הכרטיסים  בקטגוריה זו יהיו יקרים בהרבה ממחיר הכרטיס הרגיל.

רחובות דיסנילנד מקושטים לקראת חג המולד

רחובות הפארק מקושטים לקראת חג המולד (צילום מקורי)

כרטיס ליום אחד לשני הפארקים

כרטיס זה פופולארי מאוד ומאפשר להיכנס לשני הפארקים באותו היום, ותיירים רבים (ובעיקר משפחות) שרוצים להגיע לפארק בוחרים בו. הכרטיס מתאים למי שבא לחוויה של יום אחד בלבד בה הוא רוצה לטעום מהפארקים השונים. לא ניתן באמת להקיף בצורה מיטבית את שניהם ביום אחד – אך הכרטיס מאפשר לטעום טעימה מכל אחד מהם. רוב התיירים מכירים את הדיסנילנד כפארק המרכזי, אך גם  פארק וולט דיסני סטודיו הופך ללא פחות פופולארי ולא פחות עוצמתי ככל שהשנים חולפות ומרחיבים אותו, ותיירים רבים אוהבים אותו מאוד, אפילו יותר מדיסנילד המוכר. וולט דיסני סטודיו מומלץ גם לקהל המבוגר יותר ולמבקרים עם מתבגרים בפריז, מכוון שהוא אקסטרימי יותר, פחות ילדותי ובפארק הזה נפתח מתחם הנוקמים החדש של דיסני – שמלהיב בני נוער ומבוגרים שעוקבים אחרי הועלם הקולנועי של מארוול על כל הסרטים והסדרות שלו.

שאלת הכדאיות לחלק יום בין שני הפארקים היא אישית כמובן – יש לקחת בחשבון שקשה מאוד להקיף את שני הפארקים ביום אחד – במיוחד בקיץ, אם לא משלמים על דילוג על התור למתקנים המבוקשים. לכן בהזמנת כרטיס זה אנו ממליצים לשקול להזמין בפארק עצמו את כרטיס התור המהיר. הוא אומנם יקר, אבל כאשר צריך להספיק את שני הפארקים ביום אחד, חבל על כך דקה שמבזבזת בתורים ארוכים. בנוסף אנו ממליצים להגיע מוכנים ולעבור על המתקנים השונים והמפות של הפארקים שתדעו לאן אתם רוצים להגיע ועל איזה מתקנים אתם רוצים לעלות.

גם המופעים בפארק וולט דיסני סטודיו מתאימים יותר לבני נוער ומבוגרים (צילום: TheOneVader, רישון)

כרטיסים ליום אחד הכוללים הסעה הלוך חזור ממרכז פריז

בכל האפשרויות האלה, ניתן לבחור באפשרות של כניסה לשני הפארקים (יקר יותר), או רק לדיסנילנד (זול יותר). אנו נוגעים רבות בשאלת ההסעה לפארק (האם כדאי או לא – התשובה במשפט: יותר נוח, יותר יקר, אפשר להגיע בדרכים אחרות) בחלקים אחרים בעמוד. חבילות המציעות כרטיסים והסעה ביחד – הן משתלמות יותר מהזמנה נפרדת

כרטיסים למספר ימים

כל הכרטיסים למספר ימים (לא משנה לאיזה מספר ימים תבחרו, 2, 3 או 4) כוללים כניסה לשני הפארקים. זו אופציה נהדרת למי שרוצה למצות את הפארקים עד תום. סביר שאז תעדיפו ללון בסביבות הפארק – ראו עוד בנושא תחת לינה באזור דיסנילנד פריז.

תיירים בדיסנילנד בתקופת הקורונה

תיירים מציפים את הפארק כל הזמן – אפילו בתקופת הקורונה היו רבים שפקדו את הפארק

כרטיסים משולבים

ישנה אפשרות לרכוש כרטיסים משולבים שמקנים כניסה גם לדיסנילנד וגם לאטרקציות פופולאריות נוספות בפריז. כאשר הכרטיסים המשולבים מוצעים במחיר המלא שלהם העלות שלהם זהה לעלות של רכישת כל כרטיס בנפרד – כלומר כרטיס משולב לדיסנילנד פריז ולאייפל עולה כמו כרטיס כניסה לדיסנילנד וכרטיס כניסה לאייפל. היתרון של כרטיסים אלו שפעמים רבות הם מוצעים בהנחה, מה שהופך את הרכישה שלהם למשתלמת יותר מאשר רכישה של הכרטיסים בנפרד, במיוחד מאחר ובנוסף להנחה שמוצעת תוכלו להשתמש בקופון HAKO5 ולקבל 5% הנחה נוספים, מה שיכול להוביל להוזלה של עשרות שקלים, במיוחד בכרטיסים המשולבים היקרים יותר. אלו הם האטרקציות הפופולאריות ביותר להן יש כרטיסים משולבים עם דיסנילנד:

גני טרוקדו והאייפל

הכרטיס המשולב של דיסנילנד לנד עם מגדל אייפל פופולארי במיוחד, וכאשר הוא מוצע בהנחה הוא יכול להיות חסכוני במיוחד

כמה טיפים והמלצות על בחירה והזמנת כרטיסים לדיסנילנד פריז:

  • שימו לב שככל שתזמינו כרטיס ליותר ימים, המחיר פר יום יהיה נמוך יותר, לכן עדיף להזמין כרטיס ליומיים מאשר שני כרטיסים ליום. בנוסף לפארק דיסנילנד, יש את פארק אולפני וולט דיסני הסמוך, וישנם כרטיסים ליום המאפשרים כניסה לשניהם, אם אתם רוכשים כרטיס ליומיים ומעלה הכרטיס יכלול כניסה לשניהם בכל מקרה.
  • בחרו את הכרטיס בהתאם לצרכים שלכם – אם אתם רק משלבים את אחד הפארקים בטיול בפריז מספיק יום אחד, אך אם הוא מטרת הנסיעה כנראה שתרצו להשקיע יומיים או יותר. כדאי לדעת- קניית החבילה עם השהות בבית המלון (יש מגוון רחב של אפשרויות עם טווח מחירים משתנה) כוללת יתרונות כמו לינה קרובה לפארק, הסעות חינמיות ותדירות מהמלון לפארק ואפשרות כניסה מוקדמת, החל משעה 8:00 במקום מ-10:00. אנו מאוד ממליצים לקרוא בהרחבה את העמוד שלנו על לינה ליד דיסנילנד פריז, הוא יעשה סדר למי שמתעניין באפשרות זו. יחד עם זאת, שימו לב כי לא כל המתקנים אכן נפתחים בשעה הזו, אבל כדאי לתכנן את היום כך שתתחילו במתקנים שפתוחים ושלרוב יש בהם תורים ארוכים (כדי לדעת באיזה מתקנים התורים ארוכים אנו ממליצים לקרוא בעמוד הכל על המתקנים בדיסנילנד פריז).
  • כמו כן כדאי לדעת לגבי האופציה של כרטיס ליום אחד בפארק עם הסעה מהעיר, שקניית כרטיסים אלה תחייב אתכם לסיים את הביקור בדיוק ב-20:00, אז ההסעה חוזרת לעיר. זה לא בעייתי עם ילדים קטנים שהמנוע שלהם נגמר בשעות האלה, אבל עם בני נוער אולי תרצו להישאר בפארק עד מאוחר יותר, במיוחד מאחר ומופע הסגירה של הפארק מתחיל לאחר שעה 20:00.
  •  דיסנילנד פריז חילקו את מחירי הכרטיסים ל-2 סוגים, כרטיסים לתאריך מסויים (בין אם מדובר בכרטיס ליום אחד או כרטיס לעד ארבעה ימים) וכרטיסים לתאריך פתוח, ניתן לרכוש כרטיסים אלו רק בעבור יום אחד והם כרטיסים יקרים יותר. מאחר ומרבית התיירים שמגיעים מישראל יודעים באיזה תאריכים יהיו בפריז אנו ממליצים לבחור מראש יום (או יותר) שיוקדש לפארק, ולבחור בכרטיסים לתאריך מסויים בהתאם ובכך לחסוך כסף.
  • בדרך כלל ככל שהמחיר יהיה זול יותר, כך מידת הספונטניות של התאריך תהיה נמוכה יותר. באופן, כללי, ככל שתזמינו כרטיסים מוקדם יותר כך תוכלו למצוא כרטיסים זולים יותר לכן במקרה זה, הזמן משחק פה גורם חשוב. כמו כן, ישנם ימים מסוימים שהם יקרים יותר (כמו חופשות וחגים מסוימים)- לכן אם בוחרים בימים המבוקשים פחות המחיר יורד. כדאי לשחק בתאריכים שונים האפשריים לכם כדי למצוא את הזולים יותר, במהלך סופי השבוע הכרטיסים יקרים יותר, וכך גם בחגים נוצרים.
  • באופן גורף לאורך חודשי הקיץ הכרטיסים לפארק יקרים יותר בהשוואה לחודשי החורף (עוד על ביקור בחורף בפארק כדאי לקרוא בעמוד כל מה שצריך לדעת על ביקור בדיסנילנד בחורף).
  • אפשרויות נוספות לרכישת כרטיסים: יש כמובן לא מעט אתרים נוספים בהם תוכלו למצוא כרטיסים לפארקים. למי שלא רוצה להזמין און ליין, אפשרויות רכישה נוספות הן כאשר כבר תגיעו לפריז- דרך חנויות דיסני בפריז, או סניפי carreffur בעיר (רשת סופרמרקט). מדובר באופציה היקרה יותר אך מאפשרת לכם גמישות מקסימלית עם התאריך של הביקור בפארק.
  • מבחינת ההבדל בין כרטיס ליומיים ושני כרטיסים ליום אחד כאשר מתייחסים לכרטיס המאפשר כניסה לשני הפארקים – יוצא זול יותר לרכוש כרטיס ליומיים, גם באתר הרשמי וגם באתרי המכירה השונים (כמו זה). לכן במידה ואתם מגיעים ליותר מיום אחד, רכשו כרטיס מתאים לכך וחסכו כסף.
  • אין צורך להדפיס כרטיסים שנרכשו מראש. מספיק הקובץ של הכרטיס שנשלח במייל, עדיף לעשות צילום מסך ולשמור בתמונות למקרה בו לא תהיה קליטה או למקרה של בעיות בחבילת הגלישה.
  • אין שום יתרון לקניה של הכרטיסים בעיר עצמה, עדיף לקנות כרטיסים מראש כאשר השאלה מאיפה קונים היא שולית. באתר הרשמי הרבה פעמים אין כרטיסים כבר חודש מראש וצריך להזמין את הכרטיסים בקרב הספקים השונים. לכן לדעתנו עדיף להזמין מראש כרטיסים ולנסוע בראש שקט. למשל  באופציה זו המעניקה 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) או באופציה זו המאפשרת ביטול חינם בעת הצורך (מאוד מומלץ לבחון זאת על מנת להזמין מראש זמן ניכר לפני הנסיעה שלכם ולהבטיח שאתם יכולים לבטל במקרה הצורך).

איך לממש את ההנחה הבלעדית לדיסנילנד של הכל על?

יש המון אופציות וסוגים שונים של כרטיסים, הסעות, לינה, ובעיקר בלבול. אנחנו כאן כדי לעשות סדר בהיבט הטכני של קניית כרטיסים דרך אתר Tiqets עם ההנחה הבלעדית של גולשי הכל על שמעניקה לכם 5% הנחה, שיכולים להיות משמעותיים מאוד כמדובר בכרטיסים היקרים של דיסנילנד. אחרי שהבנתם איזה סוג כרטיסים אתם מעוניינים לרכוש, תוכלו להיכנס לאתר דרך הקישור הזה, ולהתחיל את תהליך הזמנת הכרטיסים עם קוד הקופון HAKO5.

אז איך בדיוק עושים את זה?

שלב ראשון – בחירת סוג הכרטיסים

בוחרים את סוג הכרטיסים הרצוי ולוחצים על Book now, אנחנו בחרנו לצורך הדוגמא את האופציה הראשונה, אבל לאורך העמוד באתר טיקטס יש עוד מספר סוגים של כרטיסים.

לאחר שבחרתם את הכרטיס הרצוי עליכם לבחור את תאריך הביקור שלכם (שימו לב שחלק מהכרטיסים הם לתאריך פתוח וגמיש וחלק לתאריך ספציפי, כך ששלב זה תלוי בסוג הכרטיס שבחרתם)

לאחר מכן תגללו את החלון מטה עבור בחירת הכרטיס הרצוי, חשוב לשים לב שכרטיסים לילדים הינם כרטיסים מוזלים שאין אופציה להזמין רק כרטיסי ילדים. כלומר, האופציה ללחוץ חסומה לכם עד שתזינו לפחות כרטיס מבוגרים אחד. דבר נוסף שחשוב מאוד לשים לב אליו הוא האפשרויות השונות לכרטיסי הכניסה כאשר מדובר על כרטיס ליום אחד – ישנה אופציה לכניסה לפארק אחד (הזולה יותר) ואופציה לכניסה לשני הפארקים (היקרה יותר).

לאחר בחירת הרכב הכרטיסים המתאים לכם (מבחינת הרכב המבקרים וסוג הכרטיס הרצוי), ודאו כי קוד ההנחה המיוחד לגולשי הכל על מופיע, במידה ואתם לא רואים את הקוד תוכלו להוסיף אותו ידנית ברובריקה תחת Have a promo code?, פשוט רשמו שם HAKO5.

תוכלו בחלונית מצד ימין להיות בכל עת בבקרה איזה כרטיסים הזמנתם וכמה תשלמו עליהם, וכשאתם מרוצים תוכלו לעבור לצעד הבא בכפתור הסגול שמתחת לחלונית הבקרה “Go to the next step”.

שלב שני – שדרוגים

בשלב זה תוכלו לבחור אם אתם רוצים שתחכה לכם הסעה שתאסוף אתכם ישר לדיסנילנד, או שאתם מגיעים עצמאית. נקודה נוספת שכדאי לחשוב עליה בקטגוריית המעטפת היא לינה, עוד מידע על לינה אפשר למצוא בקישור הזה, כי בעצם Tiqets מציעים פתרונות בעיניין הכרטיסים וההגעה אך לא בלינה. אבל חזרה לענייננו..

אם בחרתם לוותר השאירו את האפשרות No, thanks מסומנת כמו בתמונה זו-

ואם בחרתם ללכת על זה, בריבוע המסומן האדום תוכלו לבחור את התאריך והשעה הרצויים וגם את מספר האנשים שתהיו (מוגבל עד 8 אנשים בהזמנה) –

וכשאתם מוכנים, תעברו הלאה לשלב הבא בכפתור הסגול “Go to the next step” כמו בשלב הקודם.

שלב שלישי – הכנסת הפרטים האישיים

בריבוע המסומן האדום זה המקום שבו אתם צריכים להזין שם פרטי ומשפחה – יש למלא פרטים אלו באנגלית, מייל שאליו תקבלו את הכרטיסים ואת מספר הטלפון שלכם. שימו לב שאתם כותבים את המייל נכון ומזינים את הקידומת של ישראל נכון.

אחרי שווידאתם את ההזמנה (ושקיבלתם את ההנחה לגולשי הכל על), תוכלו להמשיך לשלב האחרון בכפתור הסגול “confirm your booking”

שלב רביעי – תשלום

בחרו את אפשרות התשלום המועדפת עליכם – תוכלו לשלם בכרטיס אשראי, PayPal וגם בGoogle Pay. לחצו על דרך התשלום בה תרצו להשתמש ומלאו את הפרטים הנחוצים. לסיום לחצו על Proceed to payment.

ומזל טוב!! יש לכם כרטיסים בהנחה לדיסנילנד פריז!! את הכרטיסים אין צורך להדפיס, אפשר פשוט להציג אותם בנייד בכניסה לפארק.

זהו מדריך אשר ממוקד בהיבט הטכני בלבד של קניית הכרטיסים. כדי לקרוא לעוד מידע על דיסנילנד – מה רואים בדיסנילנד, איזה סוגי כרטיסים יש, איך מדלגים על התור ועוד מידע רב נוסף – כדאי להיכנס לעמוד המקיף על דיסנילנד.

כרטיסים ופעילויות מומלצות בדיסנילנד פריז

איך לדלג על התור בדיסנילנד פריז?

הפארק מפורסם לא רק בשל היותו קסום ומלא באטרקציות, אלא גם בשל התורים האינסופיים שיש בו (בעיקר ביולי ואוגוסט). איך ניתן להימנע מהתורים?

דילוג על התורים של קופות הכניסה

  1. הפתרון הפשוט והנוח ביותר הוא להזמין מראש את הכרטיסים. מה שפעם היה שמור למתי מעט הפך אחרי הקורונה לסטנדרט. יש אופציות רבות להזמנה מראש, ובניגוד לפארקים אחרים במקרה של דיסנילנד פריז הזמנה מראש באתר הרשמי יכולה להיות קשה. הכרטיסים באתר הרשמי גם לא תמיד יהיו זולים יותר, וגם הזמינות נמוכה, מומלץ לבדוק באתר הרשמי (ראו פה) קודם כל ואז לבחון את האופציות הרבות שיש לכרטיסים השונים להזמנה מראש למשל פה ופה (למי שרוצה יותר סדר בנושא, ראו את החלק הקודם בו עסקנו בכרטיסים לדיסנלנד פריז).
    אם אתם לא רוצים להתחייב לתאריך ביקור, יש גם לזה פתרון, כרטיס גמיש אלא שהוא כמובן יקר בהרבה, ראו אופציות לכרטיס זה פה.
  2. הפתרון היקר יותר הוא לקחת חבילה של לינה עם כרטיס כניסה לפארק באחד המלונות הרשמיים של דיסנילנד פריז, שהם אומנם לא מצטיינים בעלות מול תועלת מבחינת לינה, מתקנים ושירות (ויש לידם לא מעט אופציות אחרות טובות יותר עליהן אפשר לקרוא כאן), אבל הם נותנים אפשרות של שאטל בבוקר לפארק שלא רק שמאפשר לכם להימנע בתור בקופות ובכניסה הוא מאפשר לכם כשעה עד שעתיים להיות בפארק לבד ללא מרבית התיירים וכך גם מדלגים על התורים של המתקנים (בשעות הראשונות בלבד). מלונות מתאימים לכך למשל הם: Disney’s Hotel Cheyenne,
    Disney’s Hotel Santa Fe, Disney’s Newport Bay Club, Disney’s Hotel New York® – The Art of Marve, אנו מפרטים על הנושא רבות תחת העמוד העוסק בלינה באזור דיסנילנד פריז.

המלון הראשי של דיסנילנד, לינה בו או באחד מהמלונות הרשמיים בפארק יזכו אתכם בכניסה מוקדמת

המלון הראשי של דיסנילנד, לינה בו או באחד מהמלונות הרשמיים בפארק יזכו אתכם בכניסה מוקדמת (צילום מקורי)

 שיטות לדילוג על התורים למתקנים של דיסנילנד פריז

הזכרנו כבר את נושא הלינה במלונות הרשמיים של הפארק בפסקה הקודמת, לכך נוסיף עוד כמה המלצות:

  1. באפליקציה של הפארק יש הערכה של זמן ההמתנה בכל תור. – שימו לב שמדובר בהערכה בלבד.
  2. באפליקציה של דיסנילנד פריז ישנה אפשרות לרכוש Disney Premier Access אשר מאפשר דילוג על התור למתקנים הפופולאריים ביותר בפארק. אפשר לרכוש חבילות שונות של דילוג על התור, כאשר מחיר החבילות יכול להיות יקר מאוד, במיוחד בקיץ ובחגים נוצריים.
  3.  לחלק מהמתקנים יש תור ליחידים שמאפשר עמידה והמתנה בתור מהיר יותר לאנשים שלא אכפת להם לא להיות עם חברים או משפחה (אופציה שיכולה להיות חסכונית ונהדרת לאינדיווידואליסטים שביניכם שלא רוצים לבזבז כסף על כרטיס מהיר ויקר).
  4. שווה לתכנן להגיע למתקנים המבוקשים מוקדם בבוקר או מאוחר בערב, או בזמן התהלוכות, במיוחד אם אתם נמצאים בפארק ליותר מיום ויכולים לראות את התהלוכה פעם אחת. בנוסף, הפארק מפעיל שלטים שמראים מה מצב התור במתקנים פופולאריים – נצלו זאת והימנעו מבזבוז זמן.
  • טיפ זהב למגיעים בקיץ לפארק: תביאו מניפות זה יקל על החום בעמידה בתורים.

מרבית המבקרים מגיעים למצעד הדמויות, כך שזהו זמן מעולה לעלות למתקנים מבוקשים ולחכות פחות זמן בתור

מרבית המבקרים מגיעים למצעד הדמויות, כך שזהו זמן מעולה לעלות למתקנים מבוקשים ולחכות פחות זמן בתור (צילום מקורי)

איך מגיעים לדיסנילנד פריז?

אחת הבעיות הגדולות שאנשים מתמודדים איתם בתכנון טיול לדיסנילנד פריז – שדיסנילנד לא באמת נמצא בפריז, אלא מחוצה לה, במארן לה ואל. אין ספק שיחד עם הילדים והתיקים ההגעה לדיסנילנד פריז יכולה להיות סיטואציה מורכבת ומלחיצה, והתברברות בהגעה יכולה לפתוח את היום ברגל שמאל. לכן ריכזנו עבורכם מספר אופציות לנסיעה לדיסנילנד פריז – הסעה, תחבורה ציבורית, רכב שכור ושאטלים, בין אם אתם מגיעים משדה התעופה ובין אם אתם מגיעים ממרכז פריז.

אז אילו דרכי הגעה יש ואיזו מתאימה לכם?

הסעה פרטית לדיסנילנד פריז – הדרך הנוחה המהירה והיקרה

אחד הפתרונות שדיסנילנד מציע לתיירים שמתכננים את הביקור אליה הוא מערך הסעות בוטיק פרטיות שיוצא ממרכז פריז או משדה התעופה שארל דה גול. למגיעים מהשדה, מרגע היציאה לאולם נחיתה אפילו יחכה לכם הנהג שלכם עם שלט שנושא את שמכם, וההסעה שתחכה לכם שם יכולה להכיל עד 8 אנשים, אם זה עד 3 אנשים המחיר ירד בהתאם לגודל הרכב שנדרש. אין ספק שמדובר באופציה האלגנטית ביותר, עם הכי מעט כאבי ראש שתביא אתכם במהירות ויעילות לדיסנילנד, אך גם כדאי לקחת בחשבון שהיא היקרה ביותר מבין האופציות. יחד עם זאת, ככל שהקבוצה גדולה יותר כך אופציה זו הופכת משתלמת יותר! לכן זו אופציה שאפשר לראות אותה נבחרת על ידי הרבה משפחות (שגם פחות ששות להיסחב עם הילדים ברכבות).

כדאי להסתכל על העמוד שהקדשנו לדרך זו בלבד – הסעות לדיסנילנד

שאטלים לדיסנילנד פריז

מלבד מערך ההסעות הפרטיות, כדאי לדעת שדיסנילנד מפעילה שאטלים בשעות קבועות שיוצאות מהעיר ומשדות התעופה לפארק. זו אפשרות זולה יותר מאשר הסעה פרטית ועדין מאוד נוחה ומאפשרת לכם להיות בראש שקט לגבי ההגעה – בלי צורך לדאוג ולתכנן מסלול עם תחבורה ציבורית. החיסרון בשאטלים הם השעות הקבועות וההמתנה עד שהשאטל יתמלא והסיבוב שהוא יעשה, בנוסף יש לקחת בחשבון כי להסעות יש מסגרת זמנים הפוגעת ביכולת ההשתתפות שלכם במופע הסיום של הפארק. זה גורם לרבים לוותר על שירות זה ולהיעזר ברכבת. ראו פה פרטים נוספים על מופע הסיום (שתוכלו להחליט האם זה מספיק חשוב לכם). בשל הפופולאריות של אופציה זו חשוב להזמין כרטיסים מראש, במיוחד כאשר מגיעים בקיץ ובסופי שבוע.

 

הסעה היא הדרך הנוחה ביותר להגיע לפארק, וכדאי להזמין כרטיסים מראש – אפשר לעשות זאת כאן (צילום: מתוך אתר Tiqets)

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה ביותר

דרך הגעה נוספת לדיסנילנד היא להתנייד בעזרת תחבורה ציבורית. למגיעים ממרכז פריז, הכי כדאי לקחת רכבת, היא ישירה ומהירה ובתדירות גבוהה יחסית. מתחנת Paris Gare de Lyon עולים על קו RER A לכיוון Marne-La-Vallée Chessy, שזו גם בעצם התחנה שאתם יורדים בה. הנסיעה ללא החלפות, אורכת כ37 דקות, ואת הכרטיסים אפשר לקנות בתחנה. ההליכה מהתחנה לפארק היא קצרה בערך 3-4 דקות ויש שילוט. לאורך כל השנה (ובמיוחד בקיץ) כדאי להזמין כרטיסים כרטיסים מראש כדי להבטיח ישיבה יחד ברכבת, ניתן לעשות זאת בקישור הזה. הרכבת עוצרת במספר תחנות במרכז התיירותי של העיר, כך שתוכלו לבחור את התחנה הנוחה לכם ביותר  -בין אם להגעה רגלית או הגעה עם מטרו. הרכבת עוברת בתחנת Charles de Gaulle – Étoile שבשער הניצחון, תחנת Auber שנמצאת ליד גלרי לאפייט, ותחנת תחנת Les Halles שקרובה לאזור המארה והלובר (יש תחנות נוספות באזורים מרוחקים יותר מהמרכז התיירותי).

למגיעים משדות התעופה, שארל דה גול היא אופציה עדיפה יותר כיוון שהנסיעה ממנו לדיסנילנד היא קצרה מאוד, כ-9 דקות בלבד על קו 001A\001B\003B ישר לתחנת Marne-La-Vallée Chessy. לעומת זאת ההגעה משדה התעופה אורלי יכולה להיערך בין 50 ד’ לשעה וחצי, תלוי בכמות ההחלפות ובתזמון ביניהן. הרבה פחות מומלץ. גם לקו זה מומלץ להזמין כרטיסים.

אופציה מעולה למי שמחפש לחסוך כסף ולא פוחד להתנייד בתחבורה ציבורית לדיסנילנד. התחבורה הציבורית בפריז ומפריז לפארק מהירה ויעילה, אבל מצד שני זו האופציה המסורבלת ביותר במיוחד אם אתם מגיעים עם הילדים. לכך יש להוסיף את הצרפתית שיש כאלו שפחות מסתדרים איתה. אבל כאמור זול יעיל ויחסית לאזורים אחרים בעולם למרות שמדובר בנסיעה מחוץ לעיר היא נוחה ומהירה.

הכניסה לתחנת הרכבת Marne La Vallée

הגעה עם רכב שכור לדיסנילנד פריז

אופציה נוספת היא לשכור רכב ולהגיע לדיסנילנד עצמאית. לשכור רכב בפריז זה קל ונוח (מומלץ לקרוא את העמודים שלנו בנושא: השכרת רכב בפריז והשכרת רכב בצרפת). רבים ישכרו את הרכב כבר משדה התעופה שארל דה גול (שווה לראות את ההצעות לרכבים בתחנה זו פה) הנהיגה משארל דה גול אורכת כ45 דקות. אילו שיקחו רכבים ממרכז פריז (ראו למשל הצעות מחיר טובות לתחנה זו פה) יסעו גם הם 40-50 דקות לרוב (תלוי מהיכן בתוך פריז) ויגיעו בקלות לפארק על כביש A-4, וישנם מגרשי חניה עצומים צמודים לדיסנילנד, ככה שגם חניה לא תהווה עבורכם בעיה. יש שילוט נוח שיוביל אתכם לא משנה מאיזה כביש הגעתם.

זו אופציה שבעיקר מתאימה למי שמראש תכנן את דיסנילנד כתחנה נוספת בטיול שלו ולא כאטרקציה מרכזית, כיוון שבסופו של דבר לא כדאי לשכור רכב עבור 45 דקות נסיעה לכיוון ולשלם עליו בעבור יומיים-שלושה מלאים. בנימה זו נוסיף שנהיגה עם רכב בתוך פריז מאוד לא מומלצת (למידע נוסף כדאי לקרוא כאן). היתרונות בהשכרת רכב ברורים, יש לכם את החופש והעצמאות להחליט מתי להגיע ומתי ללכת, אך החסרונות הם הנהיגה לשם שיכולה להיות חסם ולעורר חששות למי שלא מורגל לנהיגה בחו”ל, ובנוסף בסוף היום אתם עשויים לעמוד בפקקים ביציאה מהחניונים. כדאי לקחת בחשבון.

רכב שכור לדיסנילנד פריז

לא כדאי לשכור רכב במיוחד בשביל הנסיעה לדיסנילנד, אבל ההגעה לפארק נוח עם רכב במידה ואתם שוכרים רכב

הגעה לדיסנילנד פריז מיעדים מחוץ לפריז וצרפת

ישנם הרבה מאוד תיירים המגיעים לפארק לא מהעיר פריז. רבים מהם עושים שימוש בעיקר ברכבת, תחנת הרכבת “מארנ-לה-וולי” (Marne-la-Vallée) נמצאת בסמוך לדיסנילנד פריז ומציעה חיבור ישיר לפארק. וממנה ואילה אפשר להגיע מהרבה מאוד ערים אחרות בצרפת. כמו כל הרכבות בצרפת ובאירופה אנו ממש ממליצים על הזמנה מראש, כדי להבטיח מחירים טובים וישיבה ביחד – אפשר לקבל מידע נוסף ולבצע הזמנה פה.

הגעה לדיסנילנד פריז מלונדון

יש לא מעט שעושים את הנסיעה לפארק מבירת אנגליה, הרכבת יוצאת מתחנת סנט פנקרס (St. Pancras) . הדרך הפופלארית ביותר להגיע מלונדון לדיסנילנד פריז היא על ידי נסיעה ברכבת “אירו סטאר” (Eurostar), ישנם גם קווים ישירים בין 2-4 קווים מהירים ישירים ביום  (להזמנה – רציו להזמין כמה שיותר זמן מראש) ולעיתים יש שנוסעים ברכבת עם החלפה (לא כל רכבת מפריז ללונדון ממשיכה לפארק), כלומר קו יורוסטר ישיר ומהיר מלונדון לפריז (תחנת גאר דו נור – Gare du Nord) מפריז לפארק באמצעות רכבת מקומית.

רכבת יורוסטאר

בזכות האירוסטאר ישנם תיירים אשר משלבים חופשה בלונדון עם ביקור בדיסנילנד

המלצות הכל על דרכי הגעה לדיסנילנד

  • למגיעים במטרו וברכבת, מומלץ מאוד לקנות כרטיס הלוך-חזור ולא כרטיס לכיוון אחד כדי לחסוך את התורים ביציאה מהפארק. כרטיס רכבת עולה כ-15 יורו הלוך-חזור, כשילד משלם חצי מחיר.
  • הזמנת נסיעה דרך אובר זו אופציה נוספת, שיכולה לעלות בין 60-80 יורו, תלוי מאיפה אתם יוצאים או לאן אתם מתכננים להגיע.
  • כאשר בוחרים דרך הגעה כדאי לחשוב גם על הדרך חזור, בדגש על שעת היציאה מהפארק. לפני שהפארק נסגר ישנו מופע אורקולי שמוקרן על הטירה – אם אתם מגיעים לפארק ליום אחד מומלץ מאוד להישאר בו עד הסגירה ולראות אותו.
  • ניתן לומר שבאופן כללי אם אתם נוסעים כבודד או כזוג בלבד מומלץ לכם לבחון יותר את האופציה של ההסעה המשותפת, או התחבורה הציבורית. אם אתם משפחה או קבוצה (שלושה נוסעים ומעלה מעל גיל 12) – האופציה של הסעה פרטית כבר הופכת להיות מתאימה לכם ולא רק מבחינת נוחות אלא גם מבחינה כלכלית (לעיתים או שההפרש יהיה נמוך או שאפילו יצא לכם יותר זול).

פארק דיסנילנד

הכניסה לפארק היא דרך “הרחוב הראשי של ארצות הברית” (Main Street USA) המוביל לטירת היפיפייה הנרדמת המפורסמת. ברחוב הזה מתרחשות התהלוכות המפורסמות, עם הדמויות השונות של דיסני, מוזיקה, במות מתחלפות וזיקוקים בשעות הערב. השביל יוביל אתכם אל ארבעת ה”ארצות” אליהן הפארק מחולק- ארץ המערב הפרוע (Frontierland), ארץ ההרפתקאות (Advantureland), ארץ הפנטזיה (Fantasyland) וארץ התגליות (Discoveryland).

הטירה של היפייפיה הנרדמת מוארת בלילה - פארק דיסנילנד פריז

הטירה של היפייפיה הנרדמת מוארת בלילה (צילום מקורי)

בפארק דיסנילנד יש אטרקציות המתאימות לכל גיל ולכל מבקר, החל מאטרקציות המתאימות גם לקטנטנים המגיעים לפארק, דרך רכבות הרים מסתובבות ומסולסלות ועד למבוכי ומתקני אימה.

ארץ הפנטזיה מתאימה יותר לילדים קטנים וכוללת רכיבה על ספלי תה של הכובען המטורף, נסיעה על דמבו המעופף או שיט בין בובות המייצגות את תרבויות העולם השונות ושרות בסגנונות משתנים בהתאם לתרבות את השיר “It’s a small world” שהפך לאייקון בפני עצמו בזכות המתקן (אותו יש גם בפארקים בארצות הברית).

בארץ העתיד והתגליות תמצאו אטרקציות מיוחדות ומקוריות- הר החלל המפחיד המשגר “חללית” לחלל החשוך מלא הכוכבים, שבשנים האחרונות עבר חידוש וכיום הוא בנושא מלחמת הכוכבים, סרט תלת מימד על מדען שמכווץ בטעות את קהל הצופים, לצד מתקן אינטרקטיבי שמתכתב עם הסרט “צעצוע של סיפור” בו תירו קרני לייזר מתוך הקרון בו תסעו.

"שלום" במתקן It's a small world בדיסנילנד פריז

“שלום” במתקן It’s a small world (צילום מקורי)

ארץ המערב הפרוע אזור זה בפארק מעוצב בנושא החלוצים שהגיעו והתיישבו בארצות הברית, המערב הפרוע ואינדיאנים.

בארץ ההרפתקאות תוכלו בין השאר לעלות על המתקן המפורסם של שודדי הקאריביים, בעקבותיו החברה יצרה את סדרת הסרטים המצליחה. זהו אחד המקרים היחידים בו עשו סרט על בסיס מתקן בפארק ולא להפך – יצרו מתקן בפארק על בסיס סרט שיצא.

הרכבת שעוברת ברחוב הראשי של דיסנילנד

הרכבת שעוברת ברחוב הראשי של דיסנילנד (צילום מקורי)

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

אילו מתקנים לא לפספס בדיסנילנד פריז?

זהו זה, קניתם כרטיסים, הגעתם לפריז, עברתם את התורים בכניסה, וסופסוף אתם בפארק השעשעועים מהגדולים והמפורסמים באירופה, הלוא הוא דיסנילנד פריז. חלק מהמבקרים בחרו לקנות כרטיס ליום, חלק ליומיים ואף לשלושה, אבל על כל פנים – הזמן הוא יקר. מאיפה להתחיל? לאן לגשת קודם? איפה התורים הכי מאסיבים? מתי יש תהלוכות? בחלק זה נפרט על המתקנים המובילים בכל אזור ונמליץ למי כדאי ומתי ולאיזה תור כדאי להתכונן…

  • טיפ זהב: לפני הרכבות המהירות כדי להוריד תכשיטים שנוטים לעוף – למשל עגילים או שרשראות עדינות ולהגיע עם בגדים בהם יש כיסים סגורים אליהם יהיה ניתן להכניס את הפלאפון.

השדרה המרכזית | Main Street

תהלוכות ומצעדים | covered walkway

לאורך היום בדיסנילנד יש מספר התהלוכות שמתרחשות בשדרה המרכזית בדיסנילנד, שבה תוכלו לצפות במיצגים של מיטב סרטי דיסני יחד עם רקדנים, אקרובטים, ודמויות בולטות מתוך הסרטים כמו למשל אלאדין, בת הים הקטנה, שלגיה ועוד. כדאי להתעדכן מראש בשעות של התהלוכות ולהסתנכרן אליהן כדי לתפוס מקום צפייה טוב ונוח לילדים, שיוכלו לראות מבלי שיסתירו להם.

הרכבת של דיסנילנד | Disneyland Railroad

נסיעת רכבת ברחבי הפארק בדיסנילנד ברכבת עם קטר מהסרטים, תוכלו לעלות על אחד הקרונות להנות מנסיעה מגוונת בין עצים וטבע לתפאורות ותצוגות. מתאים לכל המשפחה כולל ילדים צעירים.

תור –

מגבלת גובה – אין.

שלגייה והנסיך במצעד – אחת האטרקציות המרכזיות והפופולאריות ביותר בפארק

ארץ ההרפתקאות | Adventureland

חוף הפיראטים | Pirates beach

חוויה המתאימה לכל המשפחה, יחד אתם יוצאים למסע הרפתקאות באי, מגלים אוצרות, עוברים דרך מנהרת הגולגולת ודרכה תוכלו לצפות אל שאר הפארק שהותרתם מאחור, בנוסף גם תוכלו לעלות לספינת הפיראטים שעליה אפשר לצאת למסלול מכשולים (מתאים בעיקר לילדים קטנים).

תור –

מגבלת גובה – אין.

שודדי הקריביים | Pirates of the Caribbean

רכבת מאופלת שמציגה את חיי הפיראטיים סביב הים הקאריבי, יחד עם דמויות בולטות מתוך סדרת הסרטים שודדי הקריביים. כבר מהעמידה בתור להיכנס לאווירה בזכות העיצוב, וכשמגיע תורכם אתם תעלו לסירות שבהם תוכלו לראות סצנות מחייהם של הפיראטים בנויות מבובות נעות. אורך הנסיעה ברכבת היא כ-14 דקות, ושווה כל רגע. יכול להיות מפחיד לילדים צעירים מידי, למרות שאין מגבלת גובה כדאי לקחת בחשבון.

תור –

מגבלת גובה – 1.40 מ’.

הסמטה של אלאדין | Aladdin’s enchanted passage

תצוגה מינאטורית מקסימה של סמטאות אגבה יחד עם לווית הסיפור של אלאדין, תוכלו ללכת בין המיצגים של הדמויות ותמונות מתוך הסצנות המשמעותיות של הסרט שכולנו גדלנו עליו, ולחוות את סיפורו של אלאדין והנסיכה יסמין מחדש מזווית שונה לחלוטין. מתאים לכל למשפחה.

תור –

מגבלת גובה – אין.

רכבת ההרים של אינדיאנה ג’ונס | Indiana Jones and the Temple of Peril

רכבת הרים בנושא הסרט על הארכיאולוג המפורסם ביותר בעולם, שעוברת בין עתיקות וחפירות.

תור –

מגבלת גובה – 1.40 מ’.

מתקן שודדי הקאריביים שהיווה את ההשראה לסרט המצליח

ארץ התגליות | Discoveryland

תותחי הלייזר של באז שנות אור | Buzz Lightyear Laser Blast

אחד המתקנים המגניבים שיש בדיסנילנד פריז, מדובר ברכבת מואפלת אינטרקטיבית עם רובי לייזר יחד עם מטרות נעות. יש המון דמויות מתוך העולם של באז שנות אור, ותצוגה עם המון אורות ותנועה, כייף גדול גם למבוגרים. בכמה מטרות נעות תצליחו לפגוע?

תור – FASTPASS

מגבלת גובה – אין.

מסע בין כוכבים – הר החלל | Star Wars Hyperspace Mountain

רכבת מואפלת שלוקחת אתכם למסע בחלל, בין כוכבים לאורות מהבהבים תוכלו לחוות תחושה שיצאתם בעצמכם לחלל החיצון. חלק מהזמן תנועו בחושך מוחלט ובחלק הזמן יהיו מייצגים אור- קוליים מרהיבים.

תור – FASTPASS

מגבלת גובה – 1.20 מ’.

מסע בין כוכבים  | Star tours: adventures continue

כבר בכניסה לתור במתקן תוכלו להיכנס לאווירת סרט הקאלט עם תפאורה מרשימה ומדויקת, יחד עם קטעי וידאו שיוצגו על מסכים שונים ורובוטים ש”מפעילים” את המקום. אחרי ההסברים תיכנסו לסרט 3D שייקח אתכם למסע בין-גלקטי מרגש ומלא הרפתקאות.

תור – FASTPASS

מגבלת גובה – 1.20 מ’.

אוטופיה | Autopia

מתקן שבו הילדים יוכלו להרגיש כאילו הם באמת נוהגים ברחבי הפארק, לאחר הסבר קצר תצאו לדרך ותחלפו על פני תמרורים, עמודי תאורה ואפילו שלטי חוצות לצד עצים וכבישים נוספים.

תור –

מגבלת גובה – 81 ס”מ כדי להיות נוסע ו-1.32 מ’ כדי לנהוג.

אורביטרון | Orbitron

מתקן חלליות מעופפות, שכולנו מכירים, מתאים לקטנטנים.

תור –

מגבלת גובה – אין.

ארץ התגליות אחרי שמחשיך נראית עתידנית אפילו יותר

ארץ הפנטזיה | Fantasyland

הטירה של היפיפיה הנרדמת | Sleeping beauty castle

הטירה המפורסמת של היפהפיה הנרדמת, אחת מאטרקציות החובה בביקור בדיסנילנד. תוכלו להיכנס לטירה וממש לראות איך נראה ומרגיש ארמון אמיתי של נסיכות, יחד עם סיפורה של היפהפיה הנרדמת שמוצג בויטראזים בליווי ספר אגדות (בצרפתית, אבל עם תמונות). חוויה מאוד מיוחדת, לא כדאי לפספס אותה. חשוב לומר שזו אחת האטרקציות המרכזיות בדיסנילנד ועל כן אחד התורים עם זמן ההמתנה הארוך ביותר, חשוב להתכוון להגיע אליו בתחילת היום או בסופו ולהימנע משעות העומס.

תור –

מגבלת גובה – אין.

מאורת הדרקון | The dragon’s lair

לצד הטירה האייקונית של היפיפיה הנרדמת, מסתתרת מאורת הדרקון. אם אתם אמיצים מספיק, תוכלו להיכנס למאורה של הדרקון הנורא, ללכת בין הנטפים ועששיות אל קצה המערה, שם תפגשו בדרקון הנורא.

תור –

מגבלת גובה – אין.

זה עולם קטן מאוד | It’s a Small World

שייט מקסים אל תוך עולם מלא מיצגים מסביב לעולם, נופים ממדינות אחרות ואנשים מתרבויות שונות. בשייט תוכלו לשבת ולראות את כל המגוון של המקומות בעולם ואת התרבויות והמנהגים שנהוגים בו בצורה צבעונית ומקסימה. מעולה למשפחות עם ילדים קטנים, כי מעבר ליופי ולחוויה זו הזדמנות להקנות ערכים של אהבה לזולת ולזר ולפתח סקרנות בילדים.

תור –

מגבלת גובה – אין.

משאלתה של שלגיה | Snow white’s enchanted wish

צאו ליער יחד עם שלגיה ברכבת מואפלת ותחוו מחדש את אחד הסרט הראשון והמפורסם של דיסני, יחד עם הגמדים והמכשפה. בנסיעה תוכלו לשבת ולהנות מהמיצגים האור-קוליים והבובות הנעות שמחיות מחדש את סיפורה של שלגיה.

תור –

מגבלת גובה – אין.

טיסה עם פיטר פן | Peter Pans Flight

רכבת מואפלת שבה תוכלו לצאת עם פיטר פן לטיסה מעל לונדון אל ארץ לעולם לא, תוכלו לפגוש את ג’יין והילדים האבודים ואפילו את קפטן הוק.

תור – FASTPASS

מגבלת גובה – אין.

המבוך של אליס | Alice’s Curious Labyrinth

המבוך של אליס הוא בעצם נפילה אל תוך ארץ הפלאות, שבו תפגשו סצנות ודמויות בלתי נשכחות מתוך הסרט, ובקצה המבוך תוכלו לבקר בארמונה של מלכת הלבבות, יחד עם נקודת תצפית אל הפארק ועל המבוך כולו. האם תצליחו לצאת מהמבוך?

תור –

מגבלת גובה – אין.

דמבו הפיל המעופף Dumbo

כמו האורביטרון, מתקן פילים מעופפים, מתאים לקטנטנים.

תור –

מגבלת גובה – אין.

מסיבת התה של הכובען המטורף Mad Hatter’s Tea Cups

קרוסלת ספלי תה שמסתובבים בתוך עצמם על גבי צלחות ענק שמסתובבות גם הן, בהשראת מסיבת התה של הכובען המטורף מאליס בארץ הפלאות. מתאים לכל המשפחה כולל ילדים קטנים.

תור –

מגבלת גובה – אין.

מסעותיו של פינוקיו Pinocchio’s daring journey

רכבת מואפלת שבה נצא למסע אחרי סיפורו של פינוקיו, אחד מהסרטים הראשונים של דיסני. למרות שאין מגבלת גובה, עשוי להיות בחלקים מסוימים ברכבת מעט מפחיד לילדים קטנים.

תור –

מגבלת גובה – אין.

הנוף מהטירה של היפייפיה הנרדמת – כדאי לא רק לראות את הטירה מבחוץ אלא גם להיכנס אליה ולהסתובב בה

ארץ המערב הפרוע | Frontierland

רכבת הר הרעם | Big Thunder Mountain Railroad

רכבת הרים מעוצבת בהשראת המערב הפרוע, כיאה לאזור בפארק שלו היא שייכת. הרכבת נחשבת ליותר מהירות בפארק ובה תוכלו לעבור על פני סלעים מדבריים וקקטוסים, ומידי פעם קאו-בויז ופרות שישלימו את התמונה.

תור – FASTPASS

מגבלת גובה – 1.02 מ’.

ספינת הנהר | Thunder Mesa Riverboat

צאו לשייט בספינת הנהר שתעברו דרך ארץ המערב הפרוע מנקודת ראיה נוספת, בדרך תוכלו להנות גם מהטבע ומהנהר שזורמים בפארק, וגם מהתפאורות והבובות הנעות שדיסנילנד השתילו לאורך המסלול. הספינה כוללת שלוש קומות שאחת מהן היא יציאה ל”גג”, תצפית מעולה ומומלצת. בילוי משפחתי נעים והזמנות להפוגה מבורכת ומנוחה.

תור –

מגבלת גובה – אין.

אחוזת הפאנטום | Phantom Manor

רכבת מואפלת שתכניס אתכם אל בית הרוחות, כבר בכניסה האורות המעומעמים והנרות בפמוטים יכניסו אתכם לאווירה רדופה, וכשתצאו לנסיעה ברכבת אל תוך הבית, תוכלו לחזות שם בחיים המקבילים אלינו של רוחות הרפאים. תעברו דרך אולם נשפים, אולמות עזובים וכלות רדופות. עלול להיות מפחיד לילדים צעירים מידי, למרות שאין מגבלת גובה כדאי לשים לב שזה לא בהכרח מותאם.

תור –

מגבלת גובה – אין.

האגדות של המערב הפרוע | Legends of the Wild West

מסלול הליכה בסגנון המערב הפרוע, בו תוכלו לעבור ולפגוש את מה שהיה בימים ההם, באמצעות תפאורה ובובות נעות ברוח התקופה. במסלול תיכנסו לבית ותוכלו לעלות לתצפיות על הפארק מתוכו, בדרך גם תראו איך נראו בתי הכלא של אז ולראות מי האנשים ואיך היו חיים אז. מאוד מתאים למשפחות, הפוגה נעימה מהיום ומהחום (אם הגעתם בעונת הקיץ) פותח את הדמיון וללא תורים.

תור –

מגבלת גובה – אין.

בדיסנילנד חושבים על כל פרט קטן, וגם בין המתקנים השונים יש תפאורה שמכניסה אתכם לאווירה

פארק וולט דיסני סטודיו

פארק זה התחיל כפארק שולי יחסית וקטן בהשוואה לדיסנילנד, אשר המתמקד באחורי הקלעים של האולפנים – פעלולים, תפאורות ואפקטים. אולם עם השנים הפארק התפתח וגדל והפך להיות אטרקציה גדולה וחשובה שהיא חלק בלתי נפרד לרבים מהחוויה בפרק דיסני עצמו. אפשר לבוא לבקר בו באופן נפרד עם כרטיס אחד רק עבורו ליום שלם (מתאים לדעתנו לבוגרים יותר ולמי שכבר ביקר בפארק דיסנילנד הראשי – לפרטים והזמנה בהנחה לגולשי הכל על), הרוב יגיעו אליו לביקור בכרטיס הפופולארי 2 פארקים ליום אחד שמאפשר לבקר גם בפארק הראשי וגם בסטודיו (אנחנו חושבים שזה מתאים למי שרוצה לטעום מכל פארק, ממש קשה להנות מכל אחד מהם בפחות מיום שלם – לפרטים והזמנה בהנחה לגולשי הכל על- בחרו באופציות הכרטיסים: Adult – 1 Day 2 Parks). אנו חושבים שהאופציה הכי משתלמת ונכונה לרוב התיירים הישראלים, היא לקחת כרטיס רב יומי לפחות ליומיים ולהקדיש לסטודיו יום שלם בפני עצמו (לפרטים והזמנה לגולשי הכל על). לכל אופציות ההנחה המוזכרות בפסקה זו, קוד הקופון שיש לשים בשלב ההזמנה הינו: HAKO5.

דיסני סטודיו מחולק לארבעה אזורים מרכזיים: העולמות של פיקסאר (Worlds of Pixar), אולפני המצוירים (Toon Studio), חצר ההפקות (Production Courtyard) והמתחם החדש ביותר אשר נפתח ביולי 2022 – קמפוס הנוקמים (Avengers Campus), בימים אלו מתחם חדש נמצא בבנייה בפארק אשר יוקדש לסרט לשבור את הקרח (או בשמו באנגלית – פרוזן).

בעולמות של פיקסאר תוכלו להתחרות על מסלול המרוצים כמו ספידי מקווין בסרט מכוניות, להיכנס לנעליו של רמי הכוכב של הסרט רטטוי (וגם לאכול במסעדה שלו) ולעלות על מגוון מתקנים בנושאי הסרטים הרבים והאהובים של פיקסאר ומארוול.

המסעדה של גוסטו בתור הכניסה למתקן בנושא הסרט רטטוי

המסעדה של גוסטו בתור הכניסה למתקן בנושא הסרט רטטוי (צילום מקורי)

באולפני המצוירים הילדים יוכלו לרכב על השטיח המעופף מאלדין ולצפות במופעים של מיקי מאוס, מיני מאוס, נסיכות דיסני וכוכבי הסרטים המצוירים.

הפסל של מיקי מאוס כשוליית הקוסם באזור אולפני המצויירים בדיסנילנד פרזי

הפסל של מיקי מאוס כשוליית הקוסם באזור אולפני המצוירים (צילום מקורי)

בחצר ההפקות נמצא אחד מהמתקנים המפורסמים ביותר – מגדל הוליווד, אשר מדמה נפילה לאורך בניין גבוה ורעוע. עוד בחצר ההפקות תוכלו לצפות באולפן טלוויזיה מבפנים, צפייה באנימטורים ובאופן בן יצרו כמה מהדמויות והרגעים האהובים ביותר (ההקרנה באנגלית, אבל גם ילדים שלא מבינים את השפה יוכלו להנות מלראות כיצד יצרו את הדמויות האהובות) וסיור בטראם באולפנים בהם מוצגים אביזרים מפורסמים מסרטים.

קמפוס הנוקמים הוא המתחם החדש ביותר בפארק, בעבר באזור זה הייתה את רכבת ההרים בנושא הסרט ארמגדון שלוותה בשירים של להקת אירוסמית’. קמפוס הנוקמים הוא אזור המבוסס על העולם הקולנועי של מארוול – אשר עם השנים הולך והופך משמעותי יותר בחברת דיסני. פתיחת הקמפוס הגיעה לאחר שפתחו בפארק את מלון ניו יורק שמעוצב כולו בהשראת גיבורי העל של מארוול. המגיעים לקמפוס יגוייסו להיות חלק מחבורת הנוקמים, יוכלו לעלות על מתקן בהשראת ספיידרמן, רכבת הרים מהירה בהשראת קפטן מארוול ואיירונמן, ובקמפוס מסתובבים הנוקמים – כפי שפארק דיסנילנד מסתובבות הנסיכות ושאר הדמויות האהובות.

הכניסה לפארק וולט דיסני סטודיו מקושטת לכבוד הכריסמס בשעת בוקר מוקדמת (צילום מקורי)

המלצות לביקור פארק דיסני סטודיו

  • היום זה לא כמו פעם, גם בדיסני סטודיו יש מתקנים אקסטרימיים יותר וייחודיים שאפילו אהובים יותר על המבקרים היותר בוגרים (מתקנים כמו זה של רטוטוי משאירים חותם גם על המתבגרים הציניים). מה שהופך את הסטודיו לפארק מומלץ מאוד. אנו פחות ממליצים על כרטיסי היום אחד שני פארקים (העומס לא פשוט והטעימה מכל פארק תהייה קטנה) לכן למי שרוצה להינות משני הפארקים האופציה הקלאסית היא ללון באחד מבתי המלון השותפים של דיסני ולעשות יומיים של פרקים- כל יום פרק אחר. המשקיעים יבואו לשלושה ימים. יום בכל פארק וביום השלישי יחזרו למתקנים שאהבו בכל אחד מהפארקים.
  • האופי של הדיסני סטודיו הוא יותר בוגר. יש בו הרבה חלקים של פיצוצים ואפקטים ולכן מבקרים עם קטנטנים שנבהלים ‏מפיצוצים צריכים לשקול האם לבקר פה.

הידעת?

אומנם אנו כתיירים מסתכלים על הפארק רק במשמעות תיירותית-חווייתית אבל הוא בעל משמעות אדירה בתחום הכלכלי והוא מקרה בוחן מרתק להיבטים תרבותיים וחברתיים של הכלכלה הגלובאלית והתנגשות התרבות המקומית עם התרבות האמריקאית. הכניסה שלו לצרפת על אף תרבותו האמריקאית היא לא עניין של מה בכך. בסופו של דבר גם חברת דיסני העולמית וגם צרפת הבינו את היתרונות שבחיבור הנ”ל.  בדיסנלנד פריז מעוסקים מעל 15,000 עובדים מ100 לאומים שונים, עם 20 שפות אם שונות ב500 משרות. לפי הערכות דיסנילנד פריז אחראי על 50 מיליארד אירו בשנה הכנסות מתיירות נכנסת לצרפת באופן ישיר ועקיף!

מופע הסיום של דיסנילנד

מופע הסיום של דיסנילנד פריז הוא חוויה קסומה שרבים זוכרים אותה ומציינים אותה כחשובה לחוויה בפארק יותר מאשר המתקנים השונים. המופע מתקיים בסוף היום וכולל מופע מסנוור של זיקוקים, מוזיקה ואורות. ההופעה מציגה כמה מהדמויות האהובות ביותר של דיסני, ביניהן מיקי מאוס, מיני מאוס ודונלד דאק, שמתכנסים יחד כדי להעלות מופע מרהיב לקהל. אנו מאוד ממליצים להישאר למופע הסיום במידה ומתאפשר. אבל מעבר לחוויה שלנו, מסקירה של מאות תגובות על המופע, מרבית המבקרים שיבחו את האווירה הסוחפת והקסומה של המופע, ורבים רואים בו חווית חובה. ישנם תמיד מופיעים נוספים בפארק (אנו משתדלים לעדכן אותם כל חודש פה) אבל מופע זה מתקיים תמיד והוא תמיד מושך אליו רבים.

שעות המופע משתנות לפי עונות השנה כאשר בקיץ (23:00) הוא מאוחר יותר ובחורף מוקדם יותר (20:00) ויש גם שעות ביניים (20:00,21:00,22:00) תלוי בחודש המדובר – ככלל השעה שלו משתנה בין העונות והוא מתקיים 20 דקות לפני שעת הסגירה הרשמית.. הוא אורך כ20-30 דקות וכדאי להתכונן לשעות החזרה המתוכננות שלכם אם אתם מתכננים לראות את המופע.

הטירה על רקע הזיקוקים הרבים במופע הסגירה בדיסנילנד,

הטירה על רקע הזיקוקים הרבים במופע הסגירה בפארק, אחת מהאטרקציות שלא כדאי לפספס (צילום מקורי)

כמה טיפים חשובים לגבי מופע סיום זה:

  • יש לקחת בחשבון תורים וצפיפות גדולים לקראת המופע ומומלץ להגיע קודם ולתפוס מקומות טובים מראש. לקראת התחלת המופע כל המתקנים מתחילים להפסיק את פעילותם. מומלץ (מלבד הקיץ) לבוש חם, בחורף אפשר לתפוס מקום טוב לרוב גם אם מגיעים חצי שעה לפני המופע, בקיץ כדאי לבוא שעה מראש ובחלק גדול מעונות השנה העמידה בשעות הערב בפארק בהמתנה למופע יכולה להיות קרה ולא נעימה אם לא באים מצוידים בלבוש מתאים.
  • ילדים קטנים שאתם רוצים שיהיו ערניים בקיץ במופע (שכאמור מתחיל מאוחר) שווה לחשוב לתת להם לנוח צהרים כדי להינות מהמופע.
  • כדאי לדעת לגבי האופציה של כרטיס ליום אחד בפארק עם הסעה מהעיר (אופציה מאוד פופולארית למי שלא רוצה להסתבך עם נסיעה בתחבורה ציבורית – לפרטים והזמנה), שקניית כרטיסים אלה תחייב אתכם לסיים את הביקור בדיוק ב-20:00, אז ההסעה חוזרת לעיר. זה הרבה לפני שהמופע מסתיים. למעשה למי שרוצה לראות את המופע עד תומו כדאי לחזור ברכבת (יש רכבת מאוחרת אחרי סיום המופע – לפרטים והזמנה) או להישאר ללון באחד המלונות הסמוכים לפארק (ראו מלונות באזור דיסנילנד פריז)
  • הרכבת בסמוכה לפארק מפוצצת ועמוסה אחרי מופע הסיום (אז רבים חוזרים לעיר) רצוי לקנות כרטיסים מראש (לפרטים והזמנה) ורצוי להתכונן לעומס האנשים.

מופע Disney Illuminations – מופע הסגירה של הפארק שהתחלף באפריל 2023

דיסנילנד בחורף

דיסנילנד פריז, בניגוד לפארקים אחרים, פתוח לאורך כל השנה, גם בחורף – אם כי בשעות מצומצמות יותר בהשוואה לקיץ. לביקור בדיסנילנד בחורף יש כמה יתרונות – הבולטים שבהם הם המחירים הנמוכים יותר והתורים הקצרים יותר. במרבית הימים לאורך החורף הכניסה לפארק זולה יותר, וגם עלות הלינה סביב הפארק נמוכה יותר במידה ומגיעים לכמה ימים בפארקים הקסומים. הכמות הנמוכה יותר של המבקרים מאפשרת להנות מהמתקנים השונים בנחת, ולעלות על יותר מתקנים בפחות זמן. במרבית המקרים, גם למתקנים המבוקשים ביותר לא תיתקלו בתור ארוך יותר משעה-שעה וחצי. גם התורים לצילום עם דמויות הפארק קצרים יותר.

יחד עם זאת, כשמגיעים בחורף יש לשים לב לכך שבאזור הפארק קר יותר מאשר בפריז, וישנם מתקנים שאינם מקורים לגשם, מה שיכול להעיב על החוויה. כלל המתקנים, וגם המצעדים והמופעים, פועלים גם כאשר יורד גשם, ורק במקרים נדירים סוגרים מתקן בשל מזל אוויר (כמובן שישנם מתקנים הסגורים לרגל שיפוצים או תחזוקה). היבט נוסף שחשוב לשים אליו הוא התאריך בו מגיעים לפארק. מאמצע חודש נובמבר הפארק מקושט לכבוד חג המולד, וסביב החג עצמו, בתאריך 25.12, וסביב ראש השנה האזרחית, בתאריך 1.1, יש עלייה בכמות המבקרים בפארק ובהתאם עלייה במחירי הלינה ומחירי הכרטיסים. במידה ומגיעים סביב תאריכים אלו לכמה ימים בפארק חשוב מאוד להזמין מלון או דירה לפחות שבועיים מראש, אולם לאורך שאר העונה אפשר למצוא מקומות טובים גם סמוך יותר לחופשה עצמה, תוכלו למצוא כאן מקומות לינה סמוכים לפארק שמציעים גם אפשרות ביטול – כך שתוכלו לשנות את ההזמנה במידת הצורך.

מצעד הדמויות מתקיים גם בגשם זלעפות (צילום מקורי)

בטיחות בדיסנילנד (כייסים, פיגועים וכדומה)

דיסנלנד מאובטח מאוד. יש בידוק בטחוני בכניסה לפארקי דיסני ובכניסה לדיסני וילג’ (למי שלן במלונות הרשמיים של הפארק ראה מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז). אין בעיה לדבר עברית ורוב התיירים הישראלים מרגישים נוח – ברוב הזמן – אנו לא מכירים תלונות על גילויי אנטישמיות כאלו ו/או אחרות. ישנם תלונות על כייסים לכן אנו ממליצים להשאיר את הדרכונים וחפצי הערך במקומות מוגנים (למשל כספת המלון) ולשים לב היכן אתם מניחים את הפלאפון – לא להשיר אותם למשל על השולחן או בכיס האחורי של המכנס.

קניות בדיסנילנד ובסביבה

בפארק עצמו יש מגוון רחב של אפשרויות קניות, עם למעלה מ-60 חנויות הממוקמות ברחבי הפארק ובתי המלון שלו. תוכלו למצוא הכל ממזכרות וביגוד ועד צעצועים ואוכל ומשקאות. למי שרוצה לקנות את מוצרי דיסני בתוך הפארק שימו לב שהם יהיו  יקרים יחסית והחנויות בסביבה ימכרו את אותן בובות ומזכרות במחירים נוחים יותר.

  • שימו לב! בקיץ התורים בדיסנילנד ארוכים לא רק במתקנים המבוקשים אלא גם בקופות בחנויות השונות – תהיו מוכנים לכך.

ליד הפארק  יש קניון גדול מאוד בשם ואל דיורופ. הוא מאוד פופלארי בקרב הלנים ליד הפארק מכיוון שיש שאטלים מכל המלונות של דיסני וגם השותפים אליו במחיר של 5 יורו למבוגר ו- 2 יורו לילד. מחיר זה הינו המחיר הלוך וחזור. מקבלים כרטיס מהנהג וכל רבע שעה יוצא שאטל חזרה עד 19 בערב. הקניון עצמו כולל מותגים רבים במחירים יחסית נוחים (לא לחפש פה מציאות). בעיקר פופולארית בקניון חנות הצעצועים הענקית וחנות הפרימארק שמושכת אליה תיירים מכל העולם בגלל המגוון הרחב והמחירים הנמוכים.
במידה ואתם רוצים לקבל החזר מס על הקניות בפארק או בחנויות סביבו חשוב שתבקשו קבלה מודפסת, מאחר וכבר לא מחלקים קבלות אלו לכל הלקוחות אלא רק למי שמבקש ותצטרכו להציג אותה לקבלת החזר המס.

  • טיפ זהב: מבקרים רבים אוהבים להסתובב בפארק עם אוזניים או כובעים של מיקי ומיני מאוס – אותם מוכרים במחירים גבוהים מאוד בפארק. אפשר (וכדאי) להצטייד מראש באביזרי מיקי מאוס או מיני מאוס בחנויות שמחוץ לפארק, למשל בפרימארק.

מיקי מאוס מלגו באחת מחנויות בדניסנילנד

מיקי מאוס מלגו באחת מחנויות הפארק – כדאי להיכנס גם אם לא מתכננים לעשות קניות של מוצרי דיסני (צילום מקורי)

מסעדות בדיסנילנד פריז

אכילה במסעדות של דיסנילנד הם חלק מהחוויה הכוללת בפארק בעבור רבים, ולא רק אפשרות נוחה לאכול בתוך הפארק בין המתקנים והמופעים. מרבית המסעדות נמצאות בפארק דיסנילנד ובדיסני וויליג’, אך יש גם כמה מסעדות בפארק וולט דיסני סטודיו. אפשר למצוא מסעדות שמעוצבות בנושאים שונים – בהתאם לסרטים ולעולמות השונים של דיסני כמובן – ומגישות מאכלים מגוונים, ממטבח אמריקאי כמובן ועד למטבח צרפתי, בחלקן אף הדמויות עוברות בין הסועדים. יש בפארקים ובוויליג’ מעל 30 מסעדות שונות, כך שתוכלו למצוא את מה שמתאים לכם.

  • טיפ זהב 1: היכנסו לאפליקציה של דיסנילנד והזמינו מקום במסעדות מראש, כך גם תוכלו להבטיח את מקומכם במסעדות המבוקשות וגם לא תבזבזו זמן יקר בפארק על חיפוש מסעדה מתאימה. בקיץ כדאי להזמין את המסעדה אפילו מספר שבועות מראש.
  • טיפ זהב 2: בכל המסעדות בפארקים עצמם ניתן לקבל ארוחה כשרה ארוזה, אבל שימו לב שצריך להזמין אותה מראש. ניתן ליצור קשר במספר 01 60 30 40 50 לפחות 48 שעות לפני הביקור (במידה ואתם מגיעים ביום ראשון כדאי להתקשר ביום חמישי או בשישי מוקדם בבוקר), אנו ממליצים ליצור קשר בנוגע לארוחה הכשרה שבוע מראש לפני הביקור כדי שבוודאות הארוחה תהיה מוכנה ובמסעדה הנכונה. בנוסף, בכל מסעדה יש לפחות אפשרות אחת בתפריט שהיא צמחונית או טבעונית שיכולה גם להיות חלופה טובה לחלק משומרי הכשרות.

7 מסעדות מומלצות בדיסנילנד פריז

Auberge de Cendrillon

מסעדה אשר מעוצבת כטירת נסיכות, נמצאת בטירה של היפיפייה הנרדמת (אך מעוצבת בעיקר בהשראת סינדרלה), ונסיכות דיסני עוברות בין הסועדים. מדובר באחת המסעדות החווייתיות ביותר בפארק, אך גם מהיקרות ביותר, ולכן מתאימה בעיקר למי שמגיע לחגוג מאורע בפארק. המסעדה מגישה אוכל צרפתי ויש בה אפשרויות צמחוניות רבות.

Walt’s – An American Restaurant

זוהי מסעדה שנמצאת ב-Main Street USA בפארק דיסנילנד, ומוקדשת כמובן לוולט דיסני. המסעדה יש 6 אזורים שונים, שכל אחד מהם תואם לאזורים בפארק דיסנילנד עצמו, בנוסף, בכניסה למסעדה תוכלו לראות תערוכה קטנה שעוסקת בדמות שמאחורי ההקמה של האימפריה.

Plaza Gardens

מסעדה נוספת שנמצאת ברחוב הראשי בפארק דיסנילנד, אך בטווח מחירים נוח יותר. זוהי מסעדת בופה בה מגוון רחב מאוד של מנות. למרות שזו מסעדה ברמת מחירים נמוכה יותר מהשתיים הקודמות גם לכאן מגיעות הדמויות מהסרטים המצוירים בשעות הבוקר והערב.

Bistrot Chez Rémy

מסעדה שנמצאת ממול לכניסה למתקן של רטטוי בפארק וולט דיסני סטודיו, ומעוצבת כמובן בהשראת הסרט על העכברוש הבשלן, במימדים כאלו שגורמים להרגיש שאתם בגודל העכברוש החמוד (בדומה למתקן). המסעדה מגישה, כמובן, אוכל צרפתי ונחשבת לאחת הטובות והמומלצות בפראק.

מסעדת Bistrot Chez Rémy בוולט דיסני סטודיו – חוויה משלימה מושלמת למתקן של רטטוי ולאוהבי הסרט

Lucky Nugget Saloon

מסעדה שנמצא פארק דיסנילנד בארץ המערב הפרוע וכמובן מעוצבת גם בסגנון קאובויים מהתקופה. טווח המחירים במסעדה זו הוא מהנמוכים יותר בפארק, כך שהיא מתאימה למי שרוצה לחסוך מעט בהוצאות על האוכל בנוסף להוצאות על הכניסה לפארק.

Pizzeria Bella Note

מסעדה שמגישה אוכל איטלקי מהיר וזול (בהשוואה למסעדות האחרות בפארק), ככה שאפשר לשובע מפיצה, פסטה או לזניה במהירות ובזול. המסעדה נמצאת פארק דיסנילנד בארץ הפנטזיה ומעוצבת בהשראת הסרט היפיפייה והיחפן כמובן.

Earl of Sandwich

מסעדה בה תוכלו למצוא מגוון כריכים במחירים זולים יחסית לפארק. המסעדה נמצאת בדיסני וויליג’ אשר מחוץ לשני הפארקים (בו באופן כללי אפשר למצוא אוכל במחירים נמוכים משמעותית מאשר המסעדות של הפארק).

  • טיפ זהב למי שרוצה לחסוך ולא מחפש את החוויה של המסעדות: מומלץ מאוד להצטייד מראש באוכל, סנדוויצ’ים, חטיפים, פירות וירקות. ניתן גם להגיע לקניון אירופה הסמוך, בו יש מבחר אוכל מגוון יותר והמחירים שפויים (מומלץ בעיקר למי שמגיע ליותר מיום אחד לפארק, כדי לא לבזבז זמן על יציאה וחזרה לפארק).

דיסנילנד למבקרים עם מגבלות תנועה ומגבלות קוגניטיביות

חברת דיסני עושה מאמצים רבים שכל הפארקים שלה יהיו מונגשים ככל שאפשר, ומציעה הנחות וקיצור תורים בעבור מבקרים בכל הגילים עם מוגבלות תנועה כלשהי או עם מוגבלויות קוגניטיביות. לכל מי שמבקר בדיסנילנד פריז מומלץ לערוך הכנה מראש לפני החופשה בפארק, אך כשמדובר במבקרים עם מוגבלויות הדבר הופכך הכרחי. בחלק זה של העמוד ננסה לענות על השאלות החשובות שנוגעות לביקור בפארק בהקשר זה, אך חשוב תמיד להסתכל גם במידע המעודכן ביותר באתר הרשמי של דיסנילנד פריז (תוכלו לעשות זאת בקישור הזה).

מה צריך להציג כדי להיות זכאי לכרטיס דילוג על התור?

על מנת לקבל כרטיס דילוג על התור ללא תוספת תשלום יש להציג מספר מסמכים:

  1. תו חניית נכה
  2. תעודת נכות
  3. מסמך רשמי באנגלית שמופק על ידי ביטוח לאומי.
  4. אישור מרופא על המצב הרפואי (פיזי או קוגניטיבי) המתאר מדוע יש צורך בדילוג על התור. האישור צריך להיות באנגלית ומשלושת החודשים האחרונים.

אפשר (ועדיף) לעשות את התהליך ולהגיש את המסמכים מראש באופן מקוון באתר הרשמי של דיסנילנד – בקישור הזה.

הדילוג על התור שמקבלים בתום התהליך תקף בעבור המבקר עם המוגבלות ועד ארבעה אנשים נוספים. כדי לממש את הדילוג על התור יש להגיע ל-City hall שנמצא ברחוב הראשי בפארק דיסנילנד, מיד אחר הכניסה לפארק פנו שמאלה ותראו אותו.

קל למצוא את ה-City Hall כשנכנסים לפארק

האם מבקרים עם מוגבלויות זכאים להנחה על כרטיס הכניסה?

כן, בהצגת תעודת נכה (בה פרטים גם באנגלית) אפשר לרכוש כרטיסים בקופות הפארק בהנחה – שימו לב שלא ניתן לממש את ההנחה ברכישת כרטיסים מראש. לאחר הצגת תעודת הנכה תהיו זכאים להנחה של 25% בעבור המבקר בעל תעודת הנכה ו-25% בעבור מלווה אחד. חשוב לדעת כי הנחות אלו תקפות רק בעבור כרטיס ליום אחד – בין אם לשני הפארקים או רק לאחד מהם, ואינן תקפות לכרטיסים למספר ימים.

איך יודעים אילו מתקנים מונגשים?

למרות המאמץ הרב שהפארק יהיה מונגש ככל האפשר, לא כל המתקנים מונגשים באופן מלא. ישנן מפות נגישות של שני הפארקים, לכל פארק יש מפת נגישות של מתקנים ואטרקציות ובה בעבור כל מתקן למי מתאים ומידע שחשוב לדעת עליו בהקשר נגישות, בנוסף ישנה מפת נגישות של מסעדות ושירותים נוספים.

אילו מלונות באזור דיסנילנד מתאימים למבקרים עם מוגבלויות?

למבקרים שונים יש צרכים שונים ממקום הלינה, בעוד חלק יכולים להסתדר ולהנות במרבית אפשרויות הלינה סביב דיסנילנד כאשר מחפשים מקום אשר מותאם לכיסאות גלגלים או למוגבלויות פיזיות המקשות על התניידות לא כך הדבר. מבין מקומות הלינה באזור דיסנילנד יש כמה אשר מתאימים למנעד רחב של מוגבלויות, אנו ממליצים להסתכל עליהם ולראות מי מהם עונה על הצרכים שלכם.
מלון Disney Hotel New York – The Art of Marvel מתאים למי שרוצה ללון באחד מהמלונות הרשמיים של הפארק ולהמשיך את חווית הסרטים של דיסני גם במקום הלינה, Staycity Aparthotels near Disneyland Paris מתאים למי שמחפש לינה בדירה באזור הפארק, ומלון Moxy Paris Val d’Europe ומלון B&B Hôtel près de Disneyland Paris מתאימים למי שמחפש לינה פונקציונאלית וזולה יחסית באזור הפארק.

כמה דברים נוספים שכדאי לדעת:

  • ישנם כיסאות גלגלים בפארק שניתן לשכור במידה ולרוב אין בכך צורך אך בשל ההליכה המרובה ברחבי הפארקים ישנו קושי להתנייד.
  • ניתן להיכנס לפארק עם כלבי נחיה (בהצגת מסמך), אם כי לא ניתן לעלות איתם לכלל המתקנים.
  • ישנה חניית נכים בחניון הפארק.
  • ישנו אזור מונגש ייעודי לצפייה במצעדים ובמופע הסיום של הפארק, פנו בנושא לאחד מאנשים הצוות והם יכווינו אתכם לאזורים אלו.
  • ישנו מדריך נגישות ייעודי באתר הרשמי של דיסנילנד פריז, כדאי מאוד לעיין גם בו לפני שמגיעים לפארק – בקישור הזה.
  • בכל המופעים ישנם עזרי שמיעה זמינים.
  • כלל המסעדות בפארק מונגשות, מומלץ מאוד להזמין מקום מראש ולציין שיש צורך בשולחן מונגש.
  • ישנן מפות טקטליות עם אוזניות שניתן לבקש ב-City Hall למבקרים עם לקויות ראיה על מנת להעצים את חווית הביקור.

הזמנת כרטיסים לדיסנילנד פריז ליום אחד -
5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • ניתן לומר, כי זהו אחד מהאתרים הפופלאריים למגיעים לפריז, במיוחד על אילו המגיעים לעיר עם ילדים. מרבית התיירים מגיעים ליום אחד כאשר הם נוסעים עצמאית מהעיר לפארק או בהסעה מסודרת (ראו אופציות רבות לכרטיסים עם הסעה פה), או מגיעים ליומיים וישנים לילה אחד ליד הפארק (מומלץ לקרוא את המידע המקיף שלנו על לינה באזור דיסנילנד פריז). מיעוט של תיירים מגיעים ליומיים ונוסעים הלוך חזור לעיר (לדעתנו לא מומלץ – גם מבחינת הזמן שמבוזבז על נסיעות בכל יום וגם מבחינת עלות ההגעה והחזרה בכל יום). מיעוט נוסף מגיע לשלושה ימים או יותר, כאשר הוא נשאר ללון ליד הפארק (מתאים למי שרוצה לחוות את הפארק עד תום ולהינות מחלק מהתקנים מספר פעמים). כל האופציות מתאימות, השאלה היא מה אתם מחפשים.
  • אין הגבלת גיל בכניסה לפארק (ילדים חייבים בליווי מבוגר), אבל על חלק גדול מהמתקנים חלה הגבלה הנמדדת לא לפי גיל כי אם לפי גובה הילד. הפארק כולל פעילות המתאימה גם לקטנים – ההופעות והתהלוכות, שלגיה, פיטר פן, עולם קטן מאוד, דמויות דיסני שמסתובבות בפארק, חוויה טובה ונעימה גם לקטנים. אבל יש לקחת בחשבון שמתקנים רבים אסורים להם, כמו כן שכדאי לקרוא היטב את המידע על כל מתקן לפני ההמתנה בתור – כדי שלא תמתינו לחינם ואז תהייה אכזבה.
  • הפארק נגיש מאוד מפריז, ישנה רכבת מהירה של 45 דקות המגיע עד אליו ממרכז פריז, ולרוב התיירים זו האופציה הטובה ביותר. יש לה גם כרטיס משולב כפי שפרטנו בחלקים אחרים בעמוד. יש גם צורות אחרות להגיע לפארק, אבל לדעתנו ל50-60% מהתיירים הרכבת היא הפתרון המומלץ והוא גם הפתרון הפופולארי ביותר (במחקר שרץ בשנת 2016 נמצא שלרכבת המהירה יש השפעה משמעותית בבחירת המבקרים להגיע לפארק למרות המרחק ממרכז העיר).
  • ברחוב הראשי תוכלו למצוא רכבת שעוברת ברחבי הפארק ותעזור לכם בהיכרות הראשונית עם המתקנים והאטרקציות. תוכלו להשתמש בה גם כדי להגיע בקלות למתקנים מרוחקים.
  • למגיעים עם ילדים קטנים – אומנם על המפה של הפארק לא כתוב לאיזה גילאים המתקנים מתאימים, אך מסומן בה האם מתקן מסוים יכול להיות בעייתי לילדים קטנים. בנוסף, דעו כי במלונות של הפארק קיים שירות של בייביסיטר לתינוקות (לא זול).
  • ניתן להזמין כרטיסים מראש ובכך לחסוך כסף וזמן בתור, אלא שבמקום עצמו ניתן להשיג כרטיסים משפחתיים. לכן אנו ממליצים על הזמנה מראש במקרה של בודדים או זוגות וכאשר מדובר בעונות תיירות עמוסות- למידע מפורט ראו תחת “איך רוכשים כרטיסים”. משפחות שמבקרות במקום בחורף (אך לא סביב הכריסמס), יחסכו כסף רב בהזמנה במקום והתורים לא יהיו ארוכים. אנו מאוד ממליצים למי שמתעניין בהמלצות כגון אלו, להציץ גם בעמוד המקיף הבא: המלצות והנחות לנוסעים לפריז, חובה לבקר לפני הזמנה!
  • קחו בחשבון שתמיד יש מתקנים שסגורים לרגל תיקון שיפוץ או בגלל מזג האוויר (לא להתאכזב). גם בהקשר זה וגם בהקשרים אחרים, מומלץ לעשות שימוש באפליקציה Disneyland Paris שמראה מה פתוח וסגור (וגם איפה כל מתקן עומד, לוחות זמנים, מצב התורים וכדומה). מידע בנושא זה אפשר למצוא גם באתר של הרשמי של הפארק.
  • לפני ההסתערות על המתקנים עם הכניסה לפארק, מומלץ לתכנן עם המפה את המסלול הרצוי כך שתוכלו להספיק את כל המתקנים ולחסוך זמן. (לינק למפה המעודכנת של הפארק – מרץ 2023) המפה מפורטת מאוד ומלמדת על מתקנים בעייתיים מבחינת הגבלת גובה, או כאלו שיכולים להיות יותר מידי מפחידים או בעייתיים לילדים קטנים או למבקרים עם בעיות בריאותיות (לב, הריון וכדומה). בנוסף, היא מציינת איפה ישנן תחנות של הכרטיס המהיר והשירותים. בקיצור, שווה לעשות בה שימוש!
  •  למי שיכול, ההגעה למקום עם רכב פרטי מאוד נוחה. גם מבחינת הנסיעה וגם מבחינת החניה (יש חניה של יותר מ12,000 מקומות חניה). ראו מידע נוסף תחת השכרת רכב בפריז והשכרת רכב בצרפת. אולם אנו לא ממליצים לשכור רכב רק בעבור ההגעה לפארק ליום טיול אחד. אם אתם נשארים ללון פה, או ממשיכים מפה לטיול ברחבי צרפת – אז זו אופציה מצויינת.
  • למי שלא מגיע למקום עם רכב שכור, מומלץ להשתמש באופציות השונות של הסעה לפארק (יש הסעה ישירות משדה התעופה, הסעה ממרכז פריז והסעה הכוללת איסוף מהמלון – כל אחת מהשיטות יש את המחיר שלה). שווה לראות את הצעות המחיר השונות פה לרובם יש אפשרות ביטול חינם במקרה הצורך. אפשרי גם לבדוק את אופציה זו, לה יש הנחה של 5% לגולשי הכל על. עוד אנו ממליצים לקרוא את הסקירה הנרחבת שלנו על: הסעות לדיסנילנד פריז.
  • למי שעושה קניות במקום, כדאי לבקש לרכז את כל הקניות למקום אחד ושיינתנו לכם בעת היציאה מהפארק. אין צורך לקחת אתכם את כל הקניות בזמן השהות בפארק ובעת המעבר בין המתקנים השונים. עוד כדאי לחובבי הקניות לחשוב ולבקר את La Vallée Village – האאוטלט הנמצא בסמוך לפארק. הדעות עליו חלוקות (תגובות המבקרים שאספנו נעו בין אאוטלט כיפי, למותגי יוקרה בלבד שאפשר להשיג בארץ יותר בזול). מאחר ומדובר במותגים גם מחירי האאוטלט גבוהים יחסית, גם אם לא יקרים כמו המוצאים בחנויות ה”רגילות”. מהמלון הראשי של דיסני יש הסעות לאאוטלט, תוכלו לברר על כך עם פקידי הקבלה. לפרטים.
  • אם אתם מגיעים ליותר מיום אחד וישנים ליד דיסנילנד כדאי לדעת שבסמוך לפארק יש אטרקציה נוספת שילדים אוהבים, אקווריום סיי לייף פריז, אפשר לרכוש בעבורו כרטיסים בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) או בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

הנסיכות של דיסני והמפגש איתן הוא חלק מהחוויה בדיסנילנד (צילום: mydisneyadventures, רישיון)

חומרים לקריאה על דיסנילנד פריז בעברית

חומרים לקריאה על דיסנילנד פריז באנגלית

  • על ההתאמה המקומית שעשתה חברת דיסני לפארק והשימוש במודל גלוקאלי בעיצובו: Matusitz, J. (2010). Disneyland Paris: a case analysis demonstrating how glocalization works. Journal of Strategic Marketing18(3), 223-237.
  •  על התהליכים שהובילו להסכמה ותמיכת צרפת להכנסת דינסלנד לשטח הסמוך לפריז: d’Hauteserre, A. M. (1997). Disneyland Paris: A permanent economic growth pole in the Francilian Landscape. Progress in Tourism and Hospitality research3(1), 17-33.
  • על השפעת הרכבת המהירה בבחירת המבקרים להגיע לפארק: Delaplace, M., Pagliara, F., & Pietra, A. L. (2016). Does high-speed rail affect destination choice for tourism purpose?. Disneyland Paris and Futuroscope case studies. Belgeo. Revue belge de géographie, (3).

מידע שימושי

שעות פתיחה

הפארק פתוח כל השנה, אך שעות הפתיחה משתנות על בסיס יומי. במרבית הימים הוא נפתח ב-10:00, כאשר שעות הסגירה נעות בין 18:00 ל-23:00. בקיץ, בסופי שבוע ובחגים שעות הסגירה יהיו מאוחרות יותר. אך כמובן שגם בהתאם התורים יהיו ארוכים יותר. לאלו המתגוררים במלונות המוצעים על ידי הפארק, הכניסה מתאפשרת החל מ-8:00 בבוקר.

כתובת

Disneyland Paris, Marne la Vallee, Ile-de-France

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

רכבת מפריז לדיסנילנד

RER
קו A לתחנת Marne la Velle Chessy. הנסיעה אורכת כ-40 דקות.

עלות הנסיעה ברכבת פריז-דיסנילנד הינה 7,60 € לכיוון.
הרכבות מדיסנילנד חזרה לפריז יוצאות בשעות הערב כל 20 דקות עד השעה 00:05.

directions_car
רכב

הגעה עם רכב פרטי לדיסנילנד פריז

הנסיעה היא על כביש A4 לכיוון Metz, וירידה ביציאה 14 לפארק – השילוט לפארק יחסית נוח ולא קשה לראות אותו (ראו מידע נוסף על השכרת רכב בפריז והשכרת רכב בצרפת). החניה המרכזית עולה 8 אירו ליום לרכב פרטי – כאשר אם אתם לנים במלון בפארק – החניה בחינם (ראו מלונות ביורדיסני / מלונות בדיסנילנד פריז).