ארמון המוזיקה הקטלנית, ברצלונה- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Palau de la Música Catalana

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בברצלונה וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן ארמון המוזיקה הקטלנית, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לארמון המוזיקה הקטלנית: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע כללי

ארמון המוזיקה הקטלנית (Palau de la Música Catalana) הוא בניין מרשים הבנוי בחלק העתיק של ברצלונה בשכונת ריברה (מערבית לכיכר קטלוניה). הבניין בנוי בסגנון המודרניסטה. הוא נחשב לפאר ארכיטקטוני ולאתר תיירות חשוב לאוהבי האדריכלות והתרבות כאחד. המבנה נבנה על ידי הארכיטקט לואיס דומנק אי מונטנאר לפני יותר ממאה שנה, ומציג את השילוב הייחודי כל כך של המודרניטסה עם בנייה מודרנית והשפעות גותיות. הוא כולל איתורים רבים ושילובים רבים של חומרים שונים היוצרים את הייחודיות של המבנה.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




ארמון המוזיקה הקטלנית (צילום:jordi domènech)

כדאי לדעת! – כמו הקאסה מילה בשעתה – גם ארמון המוזיקה הקטלנית לא התקבל בברכה על ידי כל תושבי העיר וישנם לא מעטים שראו בו סמל לטעם רע ולאדריכלות מצוצעת – יש שכינו אותו בלעג – “קופסת התכשיטים”, שם וכינוי שדובק בו עד היום.

אולם ארמון המוזיקה הקטלונית

האולם המרכזי – בתוך ארמון המוזיקה הקטלנית (צילום מקורי)

מה רואים?

הביקור מאפשר הן הצצה מבחוץ על המבנה המרשים והן הצצה מבנים על תוך המבנה כאשר גולות הכותרת של המקום הוא אולם קונצרטים ענקי עם תקרת זכוכית מרשימה שמאפשרת במשך היום משחקי אור וצל ייחודים. מלבד זאת ניתן להגיע לביקור במקום לטובת צפייה בקונצרט מוזיקאלי (בעיקר מוזיקה קלאסית, ג’ז, או מוזיקה קטלנית מקורית – ראה עוד תחת הופעות בברצלונה).

ויטראז' ארמון המוזיקה הקטלונית

תקרת הויטראז’ בארמון המוזיקה הקטלנית (צילום מקורי)

כרטיסי כניסה, סיורים וכרטיסים משולבים למבנים בסגנון המודרניסטה בברצלונה

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

  • כדאי מאוד להזמין מראש כניסה לארמון גם אם לא מעוניינים בקונצרט. ההזמנה אפשרית באתר הרשמי או במשרדי הכרטיסים הנמצאים ברחוב Via Laietana.
  • במקום ישנה הגבלה על צילום עם מצלמות פרטיות (נכון לשנת 2011).
  • המקום מונגש בצורה מעוררת כבוד לתיירים מוגבלי תנועה. ראה גם ברצלונה נגישות לנכים ומוגבלי תנועה.
  • יש לקחת בחשבון שישנם זמנים שהתור למקום ארוך – וישנם זמנים שאין תור בכלל (למשל אמצע שבוע בצהריים אפילו בעונה החמה של ברצלונה בקיץ).
  • למי שמעוניין להכיר את האזור לעומק אנו ממליצים על סיור מודרך בעברית. למידע נוסף ראו סודות העיר העתיקה: סיור בעברית ברובע הגותי ואל בורן בברצלונה וסיורים מודרכים בברצלונה בעברית.
  • ניתן לבקר גם ביחד עם סיור מודרך, כמות הסיורים בכל יום והתדירות משתנה בהתאם לעונות השנה – בקיץ ובאביב יש יותר סיורים בכל יום. מומלץ להתעדכן באתר טרם ההגעה. הסיור אורך כשעה.
  • לספונטנים שביניכם חשוב לדעת כי לעיתים ניתן להשיג במקום כרטיסים בהנחה ברגע האחרון לאירועים המתקיימים באותו יום, יכול להגיע להנחה של 30%-60% מהמחיר המקורי. שווה בדיקה.
  • את לוח האירועים ניתן לראות פה.
  • שימו לב כי לא מדובר באתר חובה בברצלונה, מיועד בעיקר עבור מי שמתעניין באדריכלות ובמוזיקה ועבור מי שזה לא הביקור הראשון שלו בעיר ומחפש לראות דברים חדשים.
  • אין אפשרות להיכנס למקום עם תיקים או חפצים גדולים. שימו לב כי אין במקום שירות שמירת חפצים ולכן רצוי שתשאירו אותם בבית המלון.
  • שימו לב כי חל איסור לאכול בתוך הארמון.
  • ילדים: מומלץ לילדים שאוהבים מבנים יפים.

קריאה מומלצת נוספת:

מידע שימושי על ארמון המוזיקה הקטלנית

שעות פתיחה

כל ימות שבוע בין השעות 10:00-21:00

כתובת

C/ Palau de la Música, 4-6, 08003 Barcelona, ספרד

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו 1 (אדום) עד לתחנת Catalunya

קו 4 (כתום) עד לתחנת Urquinaona