מוזיאון הייניקן, אמסטרדם- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Heineken Experience

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים במעבר שבין החורף לאביב באמסטרדם והעומס האטרקציות השונות הולך והופך מורגש יותר. הדבר נכון במיוחד במוזיאונים המובילים, כמו מוזיאון הייניקן, ולכן כדאי להזמין כרטיסים מראש. המלצה זו חשובה במיוחד בסופי שבוע ובמידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז נערך חג הפסחא וכמות התיירים בעיר תהיה גבוהה יותר. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון הייניקן: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

המוזיאון היחידי שתצאו ממנו שיכורים

מידע כללי

מוזיאון הייניקן או חויית הייניקן (Heineken Experience) כמו שבעלי המקום קוראים לו, נמצא בקרבת מקום למוזיאון הרייקס (Rijksmuseum) ומוזיאון ואן גוך (Van Gogh museum). הייניקן היא אחת משלושת יצרני הבירות הגדולות בעולם המבשלת בירת לאגר טעימה ובהירה משנת 1867 ומשנת 1991 היא מופצת לקהל הרחב.




מה רואים?

המקום מוגדר כחוויית הייניקן מסיבה מסויימת, אין זה עוד מוזיאון שבו תמצאו את עצמכם הולכים ומסתכלים על דברים במשך שעה אלא במוזיאון הזה תעברו חווייה אינטרקטיבית שתיגע לכם בכל החושים! המקום מוקדש להסבר והמחשה של תהליך הייצור, טעימה של הבירה בכל שלביה, הסברים בתלת מימד וכמובן בר בסוף הסיור שבו תוכלו להירגע עם כוס בירה אחת או 2.

בחלקו הראשון של הסיור תעברו במוזיאון לבקבוקי העבר, חביות שונות ועוד. לאחר מכן תגיעו לחדר ענק עם מיכלי נחושת עצומים שבהם מבשילים את הבירה בעבר. בחדר תקבלו הסברים באנגלית על דרכי הכנת הבירה.
בתוך מיכלי הנחושת הענקיים מוקרנים סירטוני הסבר על פעולות המיכלים ושימושם וגם תוכלו לטעום את הבירה בשלב ההכנה הראשוני שלה לפני שלב האלכוהול. עוד חלק נחמד של הסיור הוא איזור הביקבוק האישי – בו תוכלי ליצור בקבוק עם תווית משלכם, מזכרת מדליקה ביותר!
בשלב מסויים תגיעו למין כורסאות חלל לשכיבה, שם מוקרנים פרסומות של הייניקן מכל הזמנים.

עוד בסיור חדר תצוגה לקבוצת כדורגל תחת חסות הייניקן, פאב אינטרקטיבי בעל מסכי מגע, תמונות קיר של ערי העולם מתחלפות כל הזמן ויוצרות אווירה מדליקה וכמובן, שותים! בפאב העולמי תוכלו למזוג לעצמכם כוס בירה תוך כדי הסבר של מוזג מקצועי שיסביר לכם כיצד למזוג בשיטה המסורתית של הייניקן.

בסוף המסלול איך לא… שותים שוב בבר ומסכמים את החווייה.

אופציות שונות לכרטיסי כניסה וכרטיסים משולבים למוזיאון היינקן

שאלות נפוצות על מוזיאון הייניקן, אמסטרדם

החוויה במוזיאון הייניקן מדליקה לאוהבי הבירה בכללי או בפרט לאוהבי ההייניקן, כמו כן יש לקחת בחשבון שכניסה לילדים מתחת לגיל 18 מותרת בליווי מבוגר בלבד. במהלך הסיור טועמים בירה, ולכן הביקור במוזיאון יותר מתאים למבוגרים ופחות למשפחות עם ילדים קטנים.

מומלץ להגיע למוזיאון הייניקן בטראם- בקווים 1,7,19 או 24 ולרדת בתחנת (Stadhouderskade (Ferdinand Bolstraat או תחנת Marie Heinekenplein.

כמו כן ניתן להגיע:
  • במטרו- קו 52 ולרדת בתחנת Vijzelgracht ומשם 4 דקות הליכה למוזיאון.
  • באוטובוס התיירים של אמסטרדם- עוצר בתחנה נגישה ונוחה מאוד לשימוש סמוך למוזיאון.

למידע נוסף על תחבורה ציבורית באמסטרדם לחצו כאן.

  • יש נגישות מלאה לבאים באופניים – למידע על השכרת אופניים ומסלולים באמסטרדם לחצו כאן.
  • ניתן אך לא מומלץ לבוא ברכב, יש לקחת בחשבון שהסיור כולל הרבה בירה. קיימים חניונים בקרבת מקום, למשל חניון APCOA Parking הממוקם במרחק הליכה של כ-2 דקות מהמוזיאון.

כדאי להקדיש בין שעה וחצי לשעתיים לביקור במוזיאון.

המלצות "הכל על"




  • הכניסה לילדים מתחת לגיל 18 מותרת בליווי מבוגר בלבד (למידע נוסף על אמסטרדם עם ילדים).
  • אורך הסיור כשעה וחצי בממוצע.
  • מוזיאון הייניקין נגיש לחלוטין לבעלי קשיי התניידות. ניתן להשכיר כיסאות גלגלים במקום (ללא תשלום נוסף), אך יש לבצע את ההזמנה כ48 שעות טרם הביקור במקום.
  • רבים מתבלבלים ומגיעים למבשלות הישנות של הייניקן. עליכם לברר על Heineken Experience על מנת להגיע למקום הנכון.
  • חוויה מדליקה לאוהבי הבירה בכללי או בפרט לאוהבי ההייניקן. מומלץ לבוא על בטן מלאה 🙂
  • למחזיקים בכרטיס אמסטרדם פאס ישנה הנחה למבקרים באתר זה. אם הינכם מתכננים ביקור במקום, מומלץ לבדוק האם הכרטיס משתלם עבורכם (למידע נוסף על כרטיס אמסטרדם פאס).
  • ניתן אך לא מומלץ לבוא ברכב, יש לקחת בחשבון שהסיור כולל הרבה בירה. קיימים חניונים בקרבת מקום, למשל חניון APCOA Parking הממוקם במרחק הליכה של כ-2 דקות מהמוזיאון (למידע נוסף על השכרת רכב באמסטרדם).
  • לבעלי כרטיס לאוטובוס התיירים של אמסטרדם – סמוך למקום יש תחנה נגישה ונוחה מאוד לשימוש (למידע נוסף על אוטובוס התיירים של אמסטרדם).
  • שימו לב כי בתאריכים הבאים: 24 בדצמבר ו31 בדצמבר – המוזיאון נסגר בשעה 16:00, כניסה עד השעה 14:30.
  • באזור זה יש מבחר גדול יחסית של מלונות, בכל דרגות האירוח, כמו גם דירות ובתי הארחה. ברוב בתי המלון באזור זה קיימת גם חניה פרטית, לרוב בתשלום. מגוון המלונות הרחב אידיאלי עבור משפחות המעוניינות לצמצם בעלויות ושהדבר לא יבוא על חשבון איכות הלינה, אך גם עבור מי שמעוניין בחופשה מפנקת, שקטה ולא מעוניין להיות במרכז העיר הסואנת. בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון אמסטרדם קאנאל (Amsterdam Canal Hotel)מקום האירוח בלו טוליפ אמסטרדם (Blue Tulip Amsterdam) ופרינסנבואט (Prinsenboot) (למידע נוסף על מלונות באמטסרדם ומלונות באזור רובע המוזיאונים).
  • מחיר: מבוגר -€16. ילדים (גילאים 12-17) – €12.5. ילדים מתחת לגיל 12- חינם.

תגובות אלו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – אמסטרדם למטיילים-Amsterdam for travelers:

  • אני קניתי כרטיסים באחד מהמרכזים המקומיים לתיירים שיש ברחוב, יצא קצת יותר זול וחסך את התור (זה נמצא בכל רחוב בערך) והיה ממש מהנה, אני וחברה שלי הופתענו לטובה אחרי ששמענו שזה ממש מסחרי. זה כייף במיוחד אם אתן/ם ממש אוהבים בירה.
  • לא לפספס את הייניקן, חוויה נחמדה מאוד.

מידע שימושי על מוזיאון הייניקן

שעות פתיחה

שני עד חמישי 10:30-19:30, שישי עד ראשון 10:30-21:00.

כתובת

Stadhouderskade 78, 1072 AE, אמסטרדם, הולנד.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

טראם
קווים 16 ו-24 לרדת בתחנת (Stadhouderskade (Ferdinand Bolstraat.

directions_bus
אוטובוס

קו 354 לרדת בתחנת (Stadhouderskade (Ferdinand Bolstraat. לעוד מידע על תחבורה ציבורית באמסטרדם.

נגישות מלאה לבאים באופניים – למידע על השכרת אופניים ומסלולים באמסטרדם.