חסרונות בהזמנה דרך הדקה ה-90
1. החבילות הסדירות של הדקה ה-90 הן לא תמיד הזולות ביותר. היתרון הגדול שלהם הוא בעיקר בהזמנות של הרגע האחרון.
2. הזמנת בית מלון בנפרד יכולה להיות זולה יותר אם מזמינים באתרים בין לאומים כמו Venra או booking, אך אז לא זוכים למענה בעברית כפי שהדקה ה-90 מספקים.
3. ישנן תלונות על השירות ועל המענה (חשוב לדעת – Ynet טורס והדקה ה-90 זו אותו חברה עם שם שונה) של חלק מהלקוחות (כתבה לדוגמה).
4. במהלך התקופה האחרונוה היו לדקה התשעים מספר בעיות “תשלומים” וקרה אף מקרה הייתה הדקה התשעים זקוקה לחברת גוליבר על מנת להמשיך ולקנות טיסות עבר לקוחותיה.
חשוב לנו לציין כי גם את הדקה ה-90 בדקו אנשי המערכת שטסו כבר מספר פעמים עם הדקה ה-90 והשירות היה מצוין (לא בדקנו את שירות הזמנת החבילות או בתי המלון אלא רק טיסות).
יש לכם הערות חיוביות או שליליות על טיסה או חבילה שהזמנתם דרך הדקה ה-90? שלחו לנו ונפרסם אותן!