מלונות מומלצים ליד כיכר דל פופולו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד כיכר דל פופולו ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים ליד כיכר דל פופולו של רומא

The First Roma Arte

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון פירסט רומא ארט (The First Roma Arte) הינו מלון בוטיק בדירוג של 5 כוכבים הממוקם במרכזה ההיסטורי של רומא. זהוא מלון מבוקש ומומלץ במיוחד בעיר רומא. המלון נמצא במרחק של 8 דקות הליכה מכיכר אספניה והמדרגות הספרדיות… למידע נוסף…

Hotel Anahi

⭐⭐⭐
מלון אנאהי (Hotel Anahi) הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם בקרבת אתרי תיירות ובילוי. המלון שוכן על יד נהר הטיבר (Tiber). במרחק הליכה של כ-5 דקות ממוקם פיאצה דל פופולו (Piazza del Popolo)… למידע נוסף…

Twentyone Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון טווינטיוואן (Twentyone Hotel) הינו מלון בוטיק מודרני הממוקם ברובע פרטי (Parti) האלגנטי, שהינו משכן הוותיקן (Vatican). המלון ממוקם ברחוב ויה קולה די ריאנצו (Via Cola di Rienzo) שהינו אחד מרחובות הקניות הטובים ברומא… למידע נוסף…

Residenza Canova Tadolini

מלון רזידנצה קאנובה טאדוליני (Residenza Canova Tadolini) מלון שלושה כוכובים הוא מלון מעוצב בליבה של רומא. המלון ממוקם בויה דל הבמבינו באזור מומלץ, שקט ומרכזי… למידע נוסף…

Hotel Centrale

⭐⭐⭐
מלון סנטרל (Hotel Centrale) הוא מלון 3 כוכבים, הממוקם במרכזה של רומא, אך יחד עם זאת באזור שקט ונעים. המלון ממוקם במרחק קצר מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות (Scalinata di Piazza di Spagna)… למידע נוסף…

Le Meridien Visconti Rome

⭐⭐⭐⭐
מלון לה מרידיאן ויסקונטי (Le Meridien Visconti Rome) הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם בסמוך לנהר הטיבר (Tevere). מיקומו של המלון מציע גישה מהירה הן אל עיר וותיקן הנמצאת בצדו האחד… למידע נוסף…

Hotel Piazza Di Spagna

⭐⭐⭐
מלון פיאצה די ספניה (Piazza di Spagna) הוא מלון 3 כוכבים, הממוקם בליבה של רומא, ממש ליד המדרגות הספרדיות (Scalinata di Puazza di Spagna). אזור זה הוא האזור המבוקש ביותר ללינה ברומא ומאפשר מרכזיות ונגישות לרוב האתרים המרכזים של רומא… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב ברומא והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור כיכר דל פופולו במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד כיכר דל פופולו

אזור כיכר דל פופולו הוא אזור שוקק חיים ומלא בתיירים. חלק גדול מהאתרים המרכזיים של רומא נמצאים באזור זה: כיכר וארמון ברבריני, וילה בורגוזה וכמובן המדרגות הספרדיות ומזרקת הסירה. יתרונו הגדול של אזור זה שהוא מאוד נגיש מבחינה תחבורתית (כל אפשרויות התחבורה הציבורית מגיעות לפה ובדחיפות גבוהה). זו גם הסיבה שאפשר לומר שהכיכר משמשת כשער הצפוני של רומא התיירותית.
את הלינה באיזור ניתן לחלק לשניים – לינה בחלק הדרומי של הכיכר ולינה בחלק הצפוני של הכיכר. בחלק הדרומי קיים ריכוז גבוה של מלונות, בכל דרגות הכוכבים ובכל רמות המחירים. אך בחלק הצפוני יש מיעוט מלונות, ומחירם גבוה בהרבה, הן בשל המחסור והן בשל הנופים הנשקפים מהאזור והופכים אותו לאקסקלוסיבי.

יחד עם היותו רובע שוקק חיים, יש בו חלקים שקטים מאוד ובעלי נוף מקסים, הוא כולל קרבה לאזורי הקניות של רומא ומסעדות (רחוב הויה דל קורסו המפורסם למעשה יוצא מהכיכר) – דבר אשר הופך אותו לאחד האתרים המבוקשים לבחירת מלון ברומא במיוחד על התיירים המטיילים בזוג, תיירים המחפשים להיות במוקד העניינים ותיירים שמעוניינים לצאת לחופשת שופינג ברומא.




המלצות על מלונות ליד כיכר דל פופולו של רומא

  • כאמור, אופי המלונות באזור אינו אחיד. מדרום לכיכר באזור הויה דל קורוסו והחלק העתיק של רומא, יש פחות אופציות של מלונות שהם הרבה יותר מבוקשים, והרבה יותר יקרים. יש בחלק הזה מיעוט של מלונות זולים, אכסניות ודירות, לעומת זאת בחלק הצפוני של הכיכר (ככל שמתרחקים לכיוון צפון) אפשר למצוא יותר אופציות עממיות, זולות ומשפחתיות – כולל דירות ו B&amp B מוצלחים. שיקול נוסף הוא שהמלונות מצפון לכיכר הם יחסית יותר רחוקים מהמרכז התיירותי, אך מצד שני הם יותר נגישים מבחינה תחבורתית.
  • לכל מי שמעוניין ללון באזור בקיץ – זוהי עונת השיא באיזור זה, לכן מומלץ להזמין חדר מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים גם ברגע האחרון.
  • יש לקחת בחשבון כי אזור זה יחסית יקר ללינה ולכן פחות מתאים למי שמחפש לינה זולה ברומא (למידע נוסף על רומא בחינם ומלונות לחופשה זולה ברומא).
  • אזור זה אינו מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר, במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – למשל טרסטוורה (ראו מלונות באזור טרסטוורה) או אף לינה בחלקים שאינם נמצאים במרכז רומא (רצוי מאוד לקרוא על כך מידע נרחב בעמוד זה: מלונות עם חניה ברומא).
  • המלונות באזור זה עלולים לסבול מרעש רב מהרחובות הסמוכים, בעיה זו מתעצמת בעיקר בקיץ. למי שהרעש מפריע לו אך עדיין מעוניין ללון באזור מרכזי – מומלץ לוודא טרם ההזמנה כי למלון הנבחר יש חלונות אטומים לרעש.
  • זהו אחד האזורים היפים של רומא והוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד, לכן הוא מתאים מאוד ללינה כחלק מחופשה רומנטית ברומא, ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראו גם מלונות לחופשה רומנטית ברומא).
  • אזור זה מציע אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים המתאימים גם לתיירים, לכן זהו אזור מתאים מאוד למי שמחפש לינה בעלת גישה לחיי לילה.
  • בין המלונות המומלצים הנמצאים באזור זה ניתן למנות למשל את: מלון The First Luxury Art Hotel Roma (למידע נוסף והזמנות לחצו כאן), מלון Twentyone Hotel (למידע נוסף והזמנות לחצו כאן), מלון Hotel Anahi (למידע נוסף והזמנות לחצו כאן), מלון Grand Hotel Plaza (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון J.K Place Roma (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Fabio Massimo Design Hotel (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com