מעבר עם רכב שכור מרומא למדינות אחרות

שאלה שנשאלנו במייל

שאלה:

בוקר טוב,
אני מתעניין בהשכרת רכב ברומא והחזרתו בפריז, האם יש חברה שדמי ההחזר שלה שפויים?
תודה רבה




תשובה:

שלום,
אנא שלח לי תאריכים, שעות איסוף, את סוג הרכב המבוקש (גודל, לא צריך רכב מדויק), מספר נהגים (כולל גיל) ואברר לך על האופציה הזולה ביותר.

לידיעה כללית על מעבר בין מדינות בדגש על איטליה וצרפת.

א. יש תקנות שונות בין המדינות וחוקים שונים במקרה דנן – בצרפת יש היום דרישה חדשה למשאף אלכוהול בכל רכב (ראו גם: השכרת רכב בצרפת).  איך שאתם עוברים את הגבול בין איטליה לצרפת יש תחנות דלק עם חנויות גדולות שמוכרות את המשאף הזה (אני לא יודע אם אתם הולכים לנסוע דרך האלפים ו/או דרך הים (זה תלוי במסלול שלכם) אך בשני המעברים קיימות חנויות כאלה. תבקשו מהמוכרים אלכוהול טסטר והם יביאו לכם את המוצר (זה עולה כמה אירו בודדים).

ב. חלק מחברות הרכב לוקחות ביטוח גבוה יותר על מעבר בין מדינות- לא מוצדק אבל זה השוק. מדובר בחברות הקטנות והלאו באדג’ט בחלק גדול מהחברות הגדולות המחיר כולל מעבר בין מדינות.

ג. צריך חברות עם סניפים בשני היעדים מה שמצמצם את האפשרויות -בכל הנוגע לאיטליה ולצרפת אם טווח הימים מספיק גדול ישנם חברות שלא ייקחו עלות נוספת על החזרה בתחנה אחרת – אם טווח הימים קטן זה יותר בעייתי (המחיר אמור להיות באזור ה70-100 אירו תוספת).

ד. בנסיעה כזו שהיא ארוכה, מומלץ להזמין רכב שאין עליו הגבלת קילומטרז’ – חברות הלאו באדג’ט שמציעות מחיר נמוך מלכתחילה לרוב משיטות תוספות תשלום משמעותיות בנסיעות ארוכות – החברות הגדולות כוללות את הקילומטרז’ במחיר.

ה. בגלל המרחק הרב, מאוד כדאי לשלם על נהג נוסף. שוב החברות הקטנות יקחו על כך סכום גדול. החברות הגדולות שמחירם יקר יותר בבסיס יקחו על כך סכום קטן ו/או יכללו זאת בתשלום הבסיסי.

בכל מקרה, אני מקווה שאמצא לך את המחיר המשתלם ביותר.

מאוד ממליץ לקרוא את העמודים הבאים:

 

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

מפת תחנות השכרת רכב ברומא