1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. קולמר, צרפת 2024 – המדריך המקיף | Colmar
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בקולמר
  8. »
  9. פארק הנסיך הקטן, קולמר – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Le Parc du Petit Prince

פארק הנסיך הקטן, קולמר – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Le Parc du Petit Prince

עדכון אביב 2024

חודשים אלו של האביב, מביאים איתם לא רק צמיחה והתחדשות של הטבע אל גם של הפארקים בקולמר והסביבה. הימים הולכים והופכים נעימים יותר, וכמות עולה של מבקרים פוקדים את פארק הנסיך הקטן וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לפארק הנסיך הקטן ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

פארק הנסיך הקטן בכמה מילים

בלב אלזס (Alsace), בין קולמר (Colmar) למולהאוס (Mulhouse), ממוקם לו פארק שעשועים מרתק המבוסס על העולם הציורי של אנטואן סנט-אכזופרי (Antoine de Saint-Exupéry) – הטייס והסופר המפורסם, כותב הספרהנסיך הקטן“, שאף על פי שנדמה כסיפור ילדים, באים בו לידי ביטוי מספר רעיונות מעמיקים בנוגע לחיים ולאהבה. 24 דונם, 36 אטרקציות – הפארק מאורגן סביב שלושה נושאים מרכזיים: טיסה (תעופה ואסטרונומיה), נסיעות, וכמובן, מפגש עם בעלי חיים וטבע. הכל התחיל ברעיון של אחיינו של סנט-אקזופרי ליצור פארק שעשועים המבוסס על סיפורו של הנסיך הקטן ובשנת 2013 נחתם הסכם בין האחיין למנהל האחוזה, כשאחרי שנה, ב-2014, הפארק פתח את שעריו לקהל הרחב.

מה רואים ומה עושים בפארק הנסיך הקטן

בזמן שהייתכם בפארק הנסיך הקטן תרגישו כאילו אתם בתוך אגדה שכן כל דבר בו מזכיר את יצירתו הפואטית של סנט-אכזופרי ואת סיפורו על ההרפתקן הגיבור שהשאיר את חותמו בכל הדורות. ההיבט המרהיב ביותר של פארק הנסיך הקטן הוא השאיפה לשלוח אותכם להמריא גבוה אל העננים, תרתי משמע! ברגע שתגיעו לפארק תבחינו בשני כדורים פורחים שמוכנים להטיס אתכם מעל המישורים של אלזס בגובה של 150 מ’, ואם תרצו, תוכלו לשתות משהו ב-Aerobar הממוקם בגובה של 35 מטרים מהקרקע. נסו את רכבת ההרים, רכבת המים, מתקן בצורת הנחש שבלע את הפיל, חממת הפרפרים, טרמפולינות למיניהן ועוד אטרקציות מרתקות שישאירו אותכם ואת משפחתכם שמחים ומסופקים. אחרי פרצי האדרנלין שתקבלו, תוכלו להירגע כשאתם מתבוננים בשועלים ובכבשים בזמן נסיעה רגועה ברכבת הפארק. מגוון הפסלים הצבעוניים בפארק מוארים בלילה למי שרוצה לבקר לאחר רדת החשיכה.

סרטון על פארק הנסיך הקטן

כרטיסים לפארק הנסיך הקטן

ניתן להזמין מראש כרטיס לפארק הנסיך הקטן הכולל כניסה לפארק וגישה לכל המתקנים והאטרקציות. הכרטיס מקנה גם אופציה לביטול בחינם. ניתן להזמין את הכרטיס כולל כניסה מהירה לפארק כאן עם 5% הנחה (קוד קופון: HAKO5) או כאן עם אפשרות ביטול בחינם.

ניתן לקנות גם כרטיס משולב הכולל מלבד כניסה לפארק הנסיך הקטן, גם כניסה למוזיאון הצעצועים של קולמר. כרטיס משולב זה מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים המטיילות בחבל אלזס וניתן להזמין אותו כאן עם 5% הנחה בקוד HAKO5.

ישנו כרטיס משולב נוסף המתאים למשפחות עם ילדים וכולל את פארק הנסיך הקטן ואת מוזיאון השוקולד של קולמר, אפשר להזמין את הכרטיס כאן עם הנחה לגולשינו (קוד HAKO5).

הזמנת כרטיסים לפארק הנסיך הקטן - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים בפארק הנסיך הקטן

  • ביקור בפארק אידיאלי למשפחות, עם מגוון פעילויות המתאימות לכולם החל מפעוטות ועד בני נוער, אם כי רוב המתקנים מיועדים לילדים. יש לקחת בחשבון שבחלק מהמתקנים יש הגבלות גובה.
  • מכיוון שהפארק נסגר בחודשי החורף, יש לתכנן את הביקור לתקופה שבין אפריל לנובמבר.
  • יש לקחת בחשבון שבגלל המגוון הגדול של האטרקציות והמתנה בתור, מומלץ לפנות חצי יום בשביל פעילות זו.
  • מומלץ לשלב את הביקור בפארק הנסיך הקטן עם ביקור במוזיאון הצעצועים של קולמר (The Toy Museum of Colmar) שנמצא בתוך העיר וכולל אוסף מיוחד ומרתק של צעצועים ומשחקים החל מהמאה ה-19 ועד היום. בנוסף, מומלץ לשלב את ביקורכם עם מוזיאון אונטרלינדן (Unterlinden Museum) שבין היתר מציג תערוכת דיוקנאות לצד פריטי לבוש היסטוריים מתקופת הרנסנס.
  • מכיוון שהפארק ממוקם מחוץ לעיר, דרומית לאונגרסהיים (Ungersheim), ניתן להזמין מונית או לשכור רכב פרטי. בסופי שבוע ובזמן החופש הגדול ממאי ואוגוסט, ישנן הסעות קבועות מהתחנה המרכזית באונגרסהיים לפארק.
  • מכיוון שהפארק סגור בחורף כמו מרבית האתרים באזור אלזס, אם הגעתם לאזור בעונת החורף עם ילדים, אלו המקומות הפתוחים שעדיין תוכלו לבקר ולעשות בהם חיים: תוכלו לצאת לביקור בשווקי חג המולד שנפתחים בסוף נובמבר ונמשכים עד ינואר – חוויה מרתקת ושמחה במיוחד עם אווירה חגיגית, היצע ענקי של עבודות יד וקישוטים למיניהם, מאכלים מסורתיים ויין חם שיחמם לכם את הגוף והנשמה. תוכלו לבקר במוזיאון הרכב שנקרא Cité de l’Automobile ופתוח לאורך כל השנה. המוזיאון מוקם במקום בו עמד מפעל סיטרואן ישן, שבו יוצרו מכוניות מ-1919 עד 1954 והוא מציע יותר מ-400 תערוכות של מכוניות ופריטים אחרים הקשורים להיסטוריה של ייצור הרכב. זה אתר חובה לכל חובב רכב וכמובן שילדים ייהנו מאוד מהמגוון העצום של “צעצועי המבוגרים” והצבעוניות של המקום.
  • שני מקומות הלינה המומלצים שנמצאים במרחק של פחות מ-3 קילומטר מפארק הנסיך הקטן הינם: Le Nid des Coucous ו-Hôtel Restaurant Au Coucou. שני המקומות הנ”ל נמצאים בפולברסהיים (Pulversheim) – קומונה שנמצאת במחוז “Haut-Rhin”, צמוד לעיר מולוז. בכל אופן, מומלץ להתמקם בתוך העיר קולמר או מולוז בשביל לחסוך את הצורך בנסיעות אל מגוון האטרקציות והאתרים שהערים מציעות.
  • מחירי הכרטיסים הינם: 23 אירו למבוגר, 18 אירו לילד, משפחה (2 מבוגרים + 2 ילדים) 74 אירו, וכוללים את הכניסה לפארק והעליה לכל האטרקציות שיש לפארק להציע.
  • כדאי ואף מומלץ להגיע למקום עם רכב מכיוון שהפארק ממוקם מחוץ לעיר, דרומית לאונגרסהיים (Ungersheim), וישנה חניה גדולה חינמית בקרבת המקום.

שאלות נפוצות על פארק הנסיך הקטן

מומלץ לתכנן בילוי של לפחות שעתיים לא כולל נסיעה למקום וחזרה. יש לקחת בחשבון שבגלל המגוון הגדול של האטרקציות וההמתנה בתור, מומלץ לפנות חצי יום בשביל פעילות זו.

הפארק נסגר בחודשי החורף, לכן יש לתכנן את הביקור לתקופה שבין אפריל לנובמבר.

ביקור בפארק הנסיך הקטן מתאים באופן מושלם למשפחות, עם מגוון פעילויות המתאימות לכולם החל מפעוטות ועד בני נוער. כמו כן, הפארק מציעה מגוון מסעדות ומקומות לשבת, לנשנש משהו ולשתות שתיה חמה או קרה.

כן, ישנן קפיטריות ומסעדות במסגרת הפארק שמציעות ארוחות, נשנושים וקינוחים ושתיה חמה או קרה.

כן, תוכלו להביא איתכם ארוחה לבחירתכם ולהתמקם באחד מאזורי הפיקניק המוצלים בפארק.

חניה באזור הפארק לגמרי חינמית! כמו כן, תוכלו לצאת מהפארק ולחזור אליו כמה פעמים שתרצו החל מהשעה 12 בצהריים.

מידע שימושי

  • הפארק סגור בחודשי החורף ונפתח מחדש באפריל עד נובמבר בשעות וימים משתנים. ניתן ומומלץ להתעדכן לגבי שעות הפתיחה באתר הרשמי של הפארק.
  • מחירי הכרטיסים הם: 23 אירו למבוגר, 18 אירו לילד, משפחה (2 מבוגרים + 2 ילדים) 74 אירו
  • כתובת: Le Parc du Petit Prince, Rue de l’Espoir, 68190 Ungersheim
  • הפארק ממוקם דרומית לאונגרסהיים (Ungersheim), בדרום אלזס. בסופי שבוע ובחודשים מאי עד אוגוסט, ישנן הסעות קבועות מהתחנה המרכזית באונגרסהיים לפארק. בכל יום אחר ניתן להזמין מונית או לשכור רכב פרטי.
  • https://www.parcdupetitprince.com/
  • לאלו המגיעים עם רכב (ראו השכרת רכב באלזס), ישנה חניה חינמית גדולה דרומית לפארק.

סרטון על פארק הנסיך הקטן