1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. הריביירה הצרפתית, צרפת 2024 – המדריך המקיף | French Riviera
  6. »
  7. מלונות מומלצים בריביירה הצרפתית ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בריביירה הצרפתית ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בריביירה הצרפתית - הסקירה המקיפה על מלונות בריביירה הצרפתית. אזורי הלינה המומלצים בריביירה הצרפתית, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בריביירה הצרפתית.

5 מקומות לינה מומלצים בריביירה הצרפתית

Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מרטינז (Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt) – מלון חמישה כוכבים בסמוך למרכז קאן. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות בריכה השחייה והקרבה לחוף הים.

למידע נוסף על המלון

Hôtel Nice Azur Riviera

⭐⭐⭐⭐
מלון ניס אזור ריביירה (Hôtel Nice Azur Riviera) – מלון ארבעה כוכבים בעיר ניס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הניקיון והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Hôtel Byakko Nice

⭐⭐⭐
מלון ביאקו ניס (Hôtel Byakko Nice) – מלון שלושה כוכבים בעיר ניס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

L’Esterel

⭐⭐
מלון ל’אסטרל (L’Esterel) – מלון שני כוכבים בלב קאן. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והמחיר הזול.

למידע נוסף על המלון

Share Inn

מלון הדירות שר אין (Share Inn) – מלון דירות בעיר ניס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והניקיון.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

הריביירה הצרפתית היא מהאזורים הפופולאריים לחופשה בצרפת, ובשבועות אלו רמת הביקוש ללינה הולכת ועולה, ותגיע לשיא שלה בקיץ. למי שמתכנן את חופשת הפסח שלו באזור מומלץ להזמין מקומות לינה מראש, כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות לינה ברמות שונות המציעים ביטול בחינם - כך שתוכלו לשמור על גמישות ואף לבטל את ההזמנה במידת הצורך - בהתאם לתנאי ותאריכי הביטול.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בריביירה הצרפתית

בריביירה הצרפתית ישנם כ- 11,000 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. הריביירה הצרפתית הינה אזור גדול אליו מגיעים סוגים שונים של מטיילים המגיעים בתקופות שונות, חלקם עם רכב שכור ובחירת מקומות הלינה תלויה בחניה שהמקום מציע, וחלקם מתניידים בתחבורה ציבורית וירצו ללון באזורים המרכזיים, לכן בחירת מקומות הלינה משתנה מתייר לתייר. מטיילים רבים מגיעים מעיר ניס, כאשר חלק גדול מהם נשאר ללון בעיר ולצאת ממנה לטיול כוכב באזור. עבור מטיילים המעוניינים ללון בניס, האזור המרכזי ללינה הוא ליד מרכז העיר ובמיוחד ליד קתדרלת נוטרדאם דה ניס (Basilique Notre-Dame de l’Assomption), שם תמצאו מלונות מצויינים רבים, בניהם המלון 3 כוכבים Ibis Styles Nice Centre Gare או המלון 4 כוכבים Best Western Plus Hôtel Massena Nice המציע חניה. תוכלו לקרוא עוד על מלונות בניס בעמוד הזה. אזור מרכזי נוסף סביבו תיירים רבים בוחרים ללון הינו העיר מרסיי ובמיוחד ליד הנמל הישן של מרסיי (Vieux Port), שם תמצאו הרבה מלונות מומלצים בינהם מלון 4 כוכבים Grand Hotel Beauvau Marseille Vieux Port או מלון 5 כוכבים Hotel C2 שגם נמצא במיקום מעולה וגם מציע חניה. תוכלו לקרוא עוד על לינה במרסיי בעמוד הזה.

במידה ואינכם רוצים ללון בערים הגדולות, ניתן ללון באחת מעיירות החוף הנוספות המציעות גם הן שלל מקומות לינה לכל סוגי המטיילים. בסן טרופה תוכלו למצוא דירות ברמה גבוהה, שגם יוזילו את המחיר, למשל Windward או Chambres d’Hotes Les Amandiers בו יש חניה, ואם תרצו להתפנק תוכלו להנות ממלון 5 כוכבים כמו Villa Cosy, hotel & spa. בקאן תוכלו למצוא מלונות רבים בעלי דירוג של 3 כוכבים כמו The Originals Boutique, Hôtel des Orangers, Cannes. בעיר טולון, הנמצאת במרכז הריביירה בה תוכלו למצוא המון מקומות לינה כמו מלון 4 כוכבים OKKO Hotels Toulon Centre או המלון 4 כוכבים Marinca du Port de Toulon הנמצא ליד הנמל. בכל מקום שתבחרו להגיע אליו , אנו ממליצים להזמין את מקום הלינה מראש, במיוחד כאשר מגיעים לחופשה בקיץ בה מקומות הלינה מתמלאים בתיריים מכל העולם. 




המלצות ללינה בריביירה הצרפתית

  • מלונות נוספים מומלצים בריביירה הצרפתית הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון בקאן Hôtel Barrière Le Majestic Cannes ,מלון בקאן Five Seas Hotel ומלון בטאול-סור-מר Tiara Miramar Beach Hotel & Spa , מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Best Western Premier Le Patio des Artistes בקאן, מלון New Hotel Le Quai – Vieux Port במרסיי ומלון Best Western Plus La Marina בסאן רפאל ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Locarno בניס, מלון Mama Shelter Marseille במרסיי ומלון Hôtel Maison Montgrand במרסיי. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון שני כוכבים Esperanto בקאן, מלון שני כוכבים B&B HOTEL Marseille Aéroport Saint-Victoret בסיינט ויקטורט ומלון שני כוכבים Hôtel Le Clos des Pins בסיס-פור-לה-פלאז’. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים בית הארחה Marseille City Chambres&Appartements במרסיי, מלון דירות Appart hôtel Maison Montgrand במרסיי ומלון דירות Studios Floreal בניס.
  • באזור העיר מרסיי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

שאלות נפוצות על לינה בריביירה הצרפתית

האזור הפופולארי ביותר ללינה בהריביירה הצרפתית הינו אזור העיר מרסיי, ובמיוחד בסמוך להנמל הישן של מרסיי (Vieux Port).

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בהריביירה הצרפתית ניתן למנות את Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt, Hôtel Nice Azur Riviera, Hôtel Byakko Nice, L'Esterel, ו-Share Inn.

למשפחות המגיעות לריביירה הצרפתית אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון חמישה כוכבים Villa Cosy, hotel & spa בסן טרופה, דירת Villa Azur Cap d'Ail בקאפ ד'איי ומלון שלושה כוכבים Hôtel Maison Montgrand במרסיי, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לריביירה הצרפתית לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - בית הארחה בסן טרופה Chambres d'Hotes Les Amandiers ומלון חמישה כוכבים בסן טרופה Villa Cosy, hotel & spa.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בריביירה הצרפתית אנו מציעים להסתכל על L'Esterel, מלון שני כוכבים Esperanto בקאן, מלון שני כוכבים B&B HOTEL Marseille Aéroport Saint-Victoret בסיינט ויקטורט ומלון שני כוכבים Hôtel Le Clos des Pins בסיס-פור-לה-פלאז'.

Booking.com