1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. הריביירה הצרפתית, צרפת 2024 – המדריך המקיף | French Riviera
  6. »
  7. סן פול דה ואנס, צרפת – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Saint Paul de Vence

סן פול דה ואנס, צרפת – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Saint Paul de Vence

המדריך המקוצר לתייר

סן פול דה ואנס הוא כפר השוכן על ראש גבעה ציורית בפרובאנס, צרפת. יש בו קסם של ימי הביניים, סמטאות מרוצפות אבן המעוטרות בגלריות אמנות, ונופים עוצרי נשימה שהיוו השראה לאמנים במשך דורות. מדובר באחד מאזורי הטיול הפופולאריים באזור הריביירה הצרפתית אליהם יוצאים סיורים מודרכים (ולכן כדאי להזמין מקום מראש, ראו כאן מספר אופציות עם אפשרות ביטול בחינם). אולם יש עוד דברים לעשות באזור למי שבוחר להגיע ליותר מיום טיול אחד, למשל לשוטט ברחובות היסטוריים הקסומים של העיירה מתקופת ימי הביניים, שם מחכות בכל פינה גלריות אמנות, בוטיקים מקסימים וחצרות נסתרות. לבקר במוזיאון האומנות בעל השם העולמי Fondation Maeght ולאכול מנות ייחודיות למטבח של פרובנאס באחת המסעדות המומלצות של העיירה.
סמטאות סן פול דה ואנס

סמטאות ציוריות בסן פול דה ואנס

טיולי יום לסן פול דה ואנס

מאחר וסן פול דה ואנס מהווה מוקד משיכה כה משמעותי לתיירים, ישנם מספר סיורים מאורגנים שיוצאים אל סן פול דה ואנס מניס. טיולי היום לסן פול דה ואנס פופולאריים מאוד כיוון שהם מאפשרים הגעה נוחה ללא צורך בהשכרת רכב ו/או נסיעה בתחבורה ציבורית. ישנן מספר אפשרויות לסיורים אילו, חלקם יתמקדו בסן פול דה ואנס בלבד, וחלקם ילוו בנקודת עניין אחת או שתיים נוספות או זמן חופשי. מרבית הסיורים יוצאים מניס ונמשכים בין 6-10, תלוי בסיור שתבחרו. יש כמה סיורים שמציעים גם טעימות של היין המקומי המפורסם המיוצר בפרובאנס. בשל הפופולאריות של הסיורים הללו מומלץ להבטיח את מקומכם מראש (ראו כאן מספר אפשרויות עם ביטול בחינם), בקיץ כדאי להזמין אפילו כמה שבועות מראש.

גפנים סביב סן פול דה ואנס

הגפנים סביב סן פול דה ואנס- אזור יין מפורסם מאוד

איך מגיעים לסן פול דה ואנס

ישנן כמה דרכים בהן ניתן להגיע לסן פול דה ואנס באופן מאורגן או עצמאי.

הגעה בסיור יומי מאורגן – הדרך המפנקת והמסקרנת (אבל היקרה)

ניתן כאמור להגיע לסן פול דה ואנס כחלק מטיול יום מאורגן מניס (למשל סיור פופולארי זה). זו אופציה יקרה אומנם, ומאפשרת פחות גמישות מאחר ומוגבלים בזמן בו מבלים בסן פול דה ואנס, אבל זו אופציה נוחה ופופולארית מאוד, ולכן כדאי להזמין מקום מראש, במיוחד בקיץ.

איך מגיעים לסן פול דה ואנס בתחבורה ציבורית – הדרך הזולה

על מנת להגיע לסן פול דה ואנס בתחבורה ציבורית יש לקחת רכבת לניס וממנה ניתן לקחת אוטובוס לסן-פול-דה-ונס. אוטובוסים מניס לסן-פול דה-ונס מופעלים על ידי חברת Lignes d’Azur, הנסיעה באוטובוס אורכת כשעה. ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

תחנת רכבת בניס

תחנת הרכבת בניס, ממנה ניתן לקחת אוטובוס לסן פול דה ואנס

איך מגיעים לסן פול דה ואנס עם רכב שכור – האופציה הנוחה והגמישה ביותר

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי לסן פול דה ואנס היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בניס משם מרבית התיירים שמגיעים למקום יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשים של הכל על.

לינה בסן פול דה ואנס

בקרב מי שבוחר להגיע באופן עצמי לסן פול דה ואנס יש רבים שבוחרים ללון באזור, ונהנים ממה שיש לסן פול דה ואנס להציע או יוצאים מכאן לטיולים נוספים באזור הריביירה הצרפתית. האזור המרכזי בו תיירים רבים בוחרים לקחת מלון או דירה הוא אזור כיכר דו דה בולס (Place du Jeu de Boules). כמה ממקומות הלינה המומלצים בסן פול דה ואנס הם דירת האירוח Luxury townhouse in the heart of medieval St Paul de Vence, דירת האירוח la maison aux bonsais,ובית ההארחה Hostellerie de la fontaine.
. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.