1. עמוד הבית
  2. »
  3. פורטוגל 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. מדיירה, פורטוגל 2024 – המדריך המקיף בעברית | Madeira
  6. »
  7. קמארה דה לובוס, פורטוגל – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Camara de Lobos

קמארה דה לובוס, פורטוגל – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Camara de Lobos

המדריך המקוצר לתייר

קמארה דה לובוס (Camara de Lobos) הוא כפר דייגים ציורי באי מדיירה הממוקם במרחק נסיעה קצרה מפונשל, כ-9 קילומטרים מערבה, וידוע בזכות המפרץ היפהייפה שלו שהיווה השראה לציוריו של וינסטון צ’רצ’יל. הכפר המקסים, בעל ההיסטוריה העשירה והנופים המדהימים, מציע שילוב מיוחד של מסורת ויופי פראי, מה שהופך אותו לביקור חובה למי שרוצה לבקר בחלקים האותנטיים של מדיירה. מרבית התיירים שמגיעים לקמארה דה לובוס בוחרים ללון כאן כחלק מטיול רחב יותר באי מדיירה ולנים כאן לפחות ללילה אחד. הלינה באזור זה מתאימה במיוחד למבקרים שרוצים לישון בכפר דייגים מסורתי קטן ושקט .

קמארה דה לובוס הוא יעד נפלר למי שרוצה להתרחק מעט מהאזורים התיירותיםקמארה דה לובוס הוא יעד נפלא למי שרוצה להתרחק מעט מהאזורים התיירותים

לינה בקמארה דה לובוס

בקרב מי שבוחר להגיע לקמארה דה לובוס יש רבים שבוחרים ללון באזור ללילה אחד או יותר במסגרת הטיול במדיירה. האזור שנחשב למרכזי ופופולארי ללינה הוא כמובן האזור ליד החוף והמפרץ. כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם Pestana Churchill Bay, Pestana Fisherman Village, Village Cabo Girao, Villas Quinta da Lapa by AnaLodges, Quinta da Saraiva ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינהשבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

איך מגיעים לקמארה דה לובוס

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

כדי להגיע לקמארה דה לובוס מפונשל באמצעות תחבורה ציבורית, מומלץ להשתמש בשירותי האוטובוס המקומיים המחברים את הבירה עם כפר הדייגים. חברת האוטובוסים הפופולרית ביותר לקמרה דה לובוס נקראת רודוסטה (Rodoeste) הנסיעה אורכת בדרך כלל כ-20 עד 30 דקות, תלוי בתנאי התנועה ועלות הכרטיס, אותו תוכלו לקנות עם העלייה לאוטובוס, היא 2 יורו. ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בפונשל משם מרבית התיירים שמגיעים לאזור יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

מה עושים בקמארה דה לובוס

מלבד לינה יש כמה דברים שאפשר לעשות בקמארה דה לובוס והאזור.ראשית, הליכה ברחובות הצבעוניים וחוף הים של קמרה דה לובוס היא אטרקציה מומלצת בפני עצמה. שנית, ביקור בצוק של קאבו ג׳יראו, אחד מצוקי הים הגבוהים באירופה, מציע נופים פנורמיים עוצרי נשימה של האוקיינוס והאי מפלטפורמת התצפית שלו עם רצפת הזכוכית (הזמינו כאן סיור לקאבו ג׳יראו עם אפשרות ביטול). שלישית, חובבי יין יתענגו על סיור ביקביי היין המקומיים של מדיירה, שם תוכלו ללמוד על תהליך ייצור היין ולצטרף לטעימות של יין מדיירה המפורסם (לחצו כאן והצטרפו לסיור טעימות יין במדיירה). לבסוף, שיט בסירה מפונשל עם איסוף מקאמרה דה לובוס מספק הזדמנות להתפעל מהנוף הדרמטי מנקודת מבט אחרת ואולי לצפות בכמה מהיונקים הימיים המגוונים באזור, כולל דולפינים ולווייתנים (להזמנת שייט לוויתנים ודולפינים עם איסוף מקמרה דה לובוס לחצו כאן). כל אחת מהפעילויות הללו מציעה דרך ייחודית לחוות את היופי הטבעי ואת העושר התרבותי של קמרה דה לובוס וסביבתה. תוכלו לראות את האפשרויות השונות לפעילויות וסיורים ולהזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן. בנוסף ישנם כמה מקומות מומלצים בהם תוכלו לאכול, כמו מסעדת Deserta Pequena – מסעדת דגים שמגישה גם מנות צמחוניות מוצלחות ומסעדת L’arte Della Pizza המגישה את אחת הפיצות הטובות באי מדיירה כולו