כמה זמן לפני טיסה צריך להגיע ללוטון?

שאלה שנשאלנו במייל באוקטובר 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שם: הדר

אימייל: XXX@gmail.com

פנייה: באתר שלכם ישנו פירוט בנוגע להמלצות לסיור באולפני הארי פוטר. האופציה הראשונה המומלצת על ידכם אני רואה שקיימת הנחה של 10 אחוז אך רק עד סוף נובמבר. בהנחה שאני טס במאי הקרוב האם הייתם ממליצים לי לסגור כבר עכשיו מקומות גם אם אין הנחה לאותו תאריך או שאולי עדיף לי להמתין לקראת מרץ-אפריל ולראות אם תהיה הנחה גם במאי? האם ההנחה היא קבועה באתר והיא מתחדשת כל חודש או שכרגע ההנחה היא רק לסוף השנה הנוכחית. אודה לתשובתכם על פי הניסיון וההיכרות שלכם. תודה מראש




תשובה

שלום הדר,
קיבלתי את פנייתך לגבי לונדון.
מדובר ככל הנראה על הנחה ספציפית בעבור התאריכים הללו ולא הנחה אשר צפוייה להתחדש כל הזמן, במאי כבר מתחילה עונת התיירות לכן הסבירות שתינתן הנחה שכזו לא מאוד גבוהה.
איך שלא יהיה מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש לסיור באולפני הארי פוטר לפחות שבועיים לפני הביקור.
אם תרצה תוכל להזמין כרטיסים דרך חברת טיקטס בקישור הזה בה יש לגולשי האתר הנחה של 5% ללא קשר להנחה עונתית, תוכל לקרוא עוד על ההנחה ועל הנחות והמלצות נוספות ללונדון בקישור הזה.

שלום רב,
ברצוני לברר איתכם ע”פ הניסיון שלכם כמה זמן עלי לצאת ממרכז לונדון לנמל תעופה לוטון על מנת לא להיות בלחץ בטיסה חזרה לארץ.
חשבתי לחזור עם חברת נשיונל אקספרס ממארבל ארץ בשעה 20:00 לנמל תעופה לוטון כאשר זמן ההגעה לנמל התעופה הנו 21:00. הטיסה חזרה היא בשעה 23:30.
האם לדעתכם מספיק שעתיים וחצי מזמן ההגעה לשדה התעופה בכדי לבצע את הצ’ק אין בטיסה + כל תהליך הבידוק ושלא נהיה בלחץ זמן או שעדיף לצאת יותר מוקדם ממרכז לונדון?
שלום הדר,
אם הכל עובר חלק זה מספיק זמן לצאת מהעיר ב20:00 ולהגיע לשדה התעופה לוטון שעתיים וחצי לפני ההמראה.
אבל זה גם תלוי בהעדפה אישית, לפעמים יכולים להיות פקקים, או עיכובים ותקלות לא צפויים, כך שחלק יעדיפו לצאת לפני הזמן ולקחת טווח ביטחון וחלק יסתפקו בזמן הזה.
אני אישית תמיד מעדיפה להגיע לפני ולהמתין קצת יותר בשדה התעופה אם צריך, אבל מומלץ מאוד לשאול את השאלה הזו גם בקבוצת הפייסבוק שלנו הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה ולקבל דעות מעוד אנשים

נמל התעופה לוטון, מבט מהכניסה צילום מערכת האתרנמל התעופה לוטון, מבט מהכניסה (צילום מערכת האתר)

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

הסעות מלוטון אל מרכז לונדון




מפה

[wpgmza id=”5″ cat=”5″ marker=”507″ zoom=”13″]