מלונות מומלצים בואיאדוליד ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בואיאדוליד - הסקירה המקיפה על מלונות בואיאדוליד. אזורי הלינה המומלצים בואיאדוליד, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בואיאדוליד.

5 מקומות לינה מומלצים בואיאדוליד

AC Hotel Palacio de Santa Ana by Marriott

⭐⭐⭐⭐⭐
אייסי הוטל פאלסיו דה סנטה אנה מריוט (AC Hotel Palacio de Santa Ana by Marriott) – מלון 5 כוכבים בדרום העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל בריכת השחייה והעיצוב הייחודי.

למידע נוסף על המלון

Silken Juan de Austria

⭐⭐⭐⭐
סילקן חואן דה אוסטריה (Silken Juan de Austria) – מלון 4 כוכבים בדרום העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הצוות הידידותי והנקיון.

למידע נוסף על המלון

Hotel Mozart

⭐⭐⭐
מלון מוצרט (Hotel Mozart) – מלון 3 כוכבים במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי ונקיון החדרים.

למידע נוסף על המלון

The Book Factory Hostel

דה בוק פקטורי הוסטל (The Book Factory Hostel) – בית הארחה במרכז ויאדוליד. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Calixto Fernández de la Torre 2

קאליקסטו פרננדז דה לה טורה 2 (Calixto Fernández de la Torre 2) – דירות במרכז ויאדוליד. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות המיקום וחדרי המשפחה הגדולים.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה בואיאדוליד במגמת עליה, ולכן למי שמתכנן להגיע בפסח או בשבועות שאחריו כדאי להזמין מקומות לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בואיאדוליד

בואיאדוליד ישנם פחות מ-150 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. מה שאומר שההיצע קטן, אפשרות הבחירה מצומצמת וכדאי מאוד להזמין מקום לינה מראש ולא לחכות לרגע האחרון. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל דירות Plaza Mayor 18-19), כך שלמי שאפשרות זו מתאימה יהיה מעט יותר היצע לבחור מתוכו את מקום הלינה המתאים לו.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז ויאדוליד ובמיוחד ליד כנסיית Catedral de Valladolid, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון Nexus Valladolid Suites & Hotel. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. במידה ואתם מגיעים לואיאדוליד עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון 5 כוכבים AC Hotel Palacio de Santa Ana by Marriott, מלון 4 כוכבים Vincci Frontaura ומלון 3 כוכבים Hotel Mozart.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בואיאדוליד

  • מרבית המבקרים בואיאדוליד מעדיפים ללון כאמור באזור מרכז ויאדוליד, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות.
  • בואיאדוליד כאמור ישנו מספר מצומצם של אפשרויות לינה ולכן ישנה לא פעם בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, ובמיוחד כאשר מחפשים אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בואיאדוליד מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון 5 כוכבים AC Hotel Palacio de Santa Ana by Marriott, מלון 4 כוכבים Vincci Frontaura ומלון 4 כוכבים NH Valladolid Bálago.

שאלות נפוצות על לינה בואיאדוליד

האזור הפופולארי ביותר ללינה בואיאדוליד הינו אזור מרכז ויאדוליד, ובמיוחד בסמוך לכנסיית Catedral de Valladolid.

למשפחות המגיעות לואיאדוליד אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 4 כוכבים Sercotel Valladolid, מלון 3 כוכבים Hotel Zentral Parque, בית הארחה The Book Factory Hostel ודירות Leopoldo Cano Center, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לואיאדוליד צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון 5 כוכבים AC Hotel Palacio de Santa Ana by Marriott, מלון 4 כוכבים Vincci Frontaura ומלון 3 כוכבים Hotel Mozart.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בואיאדוליד אנו מציעים להסתכל על The Book Factory Hostel, בית הארחה Hostal Paris.

Booking.com