אוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Bus Tour to Palma de Mallorca

עדכון אביב 2024

האביב המגיע אל הרחובות בפלמה דה מיורקה מביא איתו אווירה אחרת וקסומה לעיר מצד אחד ומזג אוויר משתנה מצד שני - יכולים להיות ימים של גשם וגם ימים של שמש חמה. אוטובוס התיירים הוא פתרון נהדר לשני המקרים האלו. תוכלו לסוע ברחבי העיר ולראות את כל האתרים המפורסמים כמו ארמון אלמודיינה אך בלי צורך ללכת בגשם או בשמש, אלא לשבת בנוחות באוטובוס ולשמוע את ההסברים על המקומות השונים לידם תעבור באוזניות. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה בכמה מילים

פלמה דה מיורקה (Palma de Mallorca), השוכנת לחופיה הצפוניים מערביים של הים התיכון, היא עיר הבירה של האיים הבלאריים, השייכים לספרד. העיר, שכיום ידועה בעיקר כיעד תיירותי שמשי המציע אווירה אקזוטית וספורט ימי, החלה את דרכה כמחנה רומי שנבנה על חורבות של כפר שקדם לה. אחת האטרקציות הפופולריות בקרב מטיילים בפלמה דה מיורקה, היא אוטובוס התיירים. מדובר למעשה באוטובוס, אשר עובר בכל האזורים היפים של העיר, ובכל האתרים החשובים שיש לפלמה דה מיורקה להציע, כמו ארמון אלמודיינה (La Almudaina) טירת בלבר (Castel de Bellver), קתדרלת פלמה דה מיורקה (Palma Cathedral) פלאסה דה אספניה (Plaza de Espana) ועוד אתרים מרכזיים רבים. האוטובוס נחשב לאופציה נוחה לחקור את העיר מאחר ולמשך 24 שעות תוכלו לעלות ולרדת מהאוטובוס מתי שתרצו ואיפה שתרצו וכך לתכנן את המסלול לפי ראות עיניכם.

אוטובוס התיירים בפלמה דה מיורקהאוטובוס התיירים בפלמה דה מיורקה ממול לקתדרלת פלמה

מה רואים באוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה

פלמה דה מיורקה מציעה שילוב עשיר של היסטוריה, תרבות וחיי לילה תוססים. בעזרת סיור עירוני מודרך באוטובוס התיירים של מיורקה, הכולל גם אוזניות עם הסברים במגוון שפות ועובר על פני 18 אתרים מרתקים תוכלו לגלות עוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר. בנסיעה לאזור המרכזי של העיר תוכלו לראות כי המרכז כולל בתוכו סמטאות ציוריות לצד מבנים עתיקים המספרים את ההיסטוריה של העיר. הסיור באוטובוס כולל את כל האתרים המרכזיים של פלמה דה מיורקה כמו לדוגמה ארמון אלמודיינה המלכותי והמפואר העומד במרכז העיר מזמן תקופת השלטון המוסלמי, או האזור הייחודי הנקרא פבלו אספניול (הכפר הספרדי) בו תוכלו לראות סוגים שונים של אדריכלות המעידים על הגלגולים השונים שהעיר עברה. עוד תוכלו לראות מבנים מרשימים כמו קתדרלת פלמה, שנחשבת לאחד המבנים המרשימים באגן הים התיכון כולו. האוטובוס עצמו בנוי משתי קומות כאשר הקומה השנייה כמיטב המסורת היא ללא גג ולכן מאפשרת צפייה חוויתית באתרים המעניינים של העיר.

ארמון אלמודיינה (צילום: ארמון אלמודיינה – אחת מתחנות אוטובוס התיירים

כרטיסים לאוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה

אוטובוס התיירים של פלמה הוא אחת מהאטרקציות המרכזיות בעיר וככזה יכול להיות עמוס בחודשי הקיץ המתויירים. אנו ממליצים על רכישת כרטיסים מראש על מנת להבטיח את מקומכם בתאריכים שתבקרו בעיר. ישנן מספר אפשרויות לאוטובוס התיירים בפלמה דה מיורקה, כל אחת עם מסלול מעט שונה.

כרטיס לעלייה לאוטובוס התיירים

האופציה הבסיסית היא כרטיס כניסה לאוטובוס התיירים למשך 24 שעות. הכרטיס מתאים למבקרים שמעוניינים להעמיק את ההכרות עם העיר ולדלג בין האתרים החשובים בנוחות ובנסיעה חוויתית המלווה בהדרכה קולית במגוון שפות.

  • לרכישת כרטיס לאוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.

כרטיס לאוטובוס התיירים, לשייט ולאתרים נוספים

ישנה אופציה נוספת לכרטיס לאוטובוס התיירים, המתאימה למי שמעוניין לעבור בין כל האתרים המרכזיים שיש לעיר להציע ובאותה הזדמנות להנות משייט מודרך של שעה לחופי האי (ממאי עד אוקטובר) ואף מכניסה למספר אתרים שונים שתפגשו לאורך המסלול. האתרים הכלולים בכרטיס הם טירת בלבר והמוזיאון לאמנות מודרנית (Museo Es Baluard). שימו לב שהכניסה לאתרים היא בהתאם לימי ושעות הפעילות.

  • לרכישת כרטיס לאוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה עם אפשרות ביטול – לחצו כאן.

כרטיס משולב לאוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה ולקתדרלת פלמה דה מיורקה

כרטיס משולב זה מקנה עלייה לאוטובוס התיירים וכן מקנה כניסה לקתדרלה כולל דילוג על התור. הכרטיס מומלץ למי שמעוניין להיכנס לקתדרלה המרשימה של פלמה בנוסף לנסיעה החוויתית בין אתרי העיר.

 

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לאוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה

  • אוטובוס התיירים מומלץ לאלו שרוצים לבקר בעיר ובאטרקציות השונות בזמן קצר באופן יחסי ובנוחות. כמו כן אוטובוס התיירים מספק פתרון מעולה לאנשים המתקשים בהליכה מרובה.
  • מומלץ להתחיל את הנסיעה באוטובוס התיירים בשעות הבוקר כדי להימנע מכבישים פקוקים ולהנות מתורים קצרים יותר לאטרקציות המרכזיות בעיר כמו קתדרלת פלמה דה מיורקה וארמון אלמודיינה.
  • אוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה פעיל לאורך כל השנה אך העונה המומלצת ביותר לסיור באמצעותו בעיר היא הקיץ, זו היא התקופה המומלצת לביקור בעיר.
  • מומלץ לחוות את אוטובוס התיירים לפחות שעתיים אך כמובן שניתן להשתמש בו לאורך כל היום ואף לאורך מספר ימים, תלוי בכרטיס שרכשתם.
  • ככלל, הסיור באוטובוס התיירים מתאים מאוד למשפחות עם ילדים, אך יש לקחת בחשבון שאם תרצו להספיק לראות את כל האתרים ביום אחד זה עלול להיות מתיש לילדים.

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה

את כרטיס הכניסה הבסיסי לאוטובוס התיירים התקף למשך 24 שעות ועוצר ב18 תחנות אפשר לקנות כאן בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5). אם תעדיפו לקנות את הכרטיס המורחב הכולל שייט מודרך של שעה (ממאי עד אוקטובר) וכניסה לאתרים טירת בלבר והמוזיאון לאמנות מודרנית (Museo Es Baluard), תוכלו לעשות זאת בקישור זה עם אפשרות ביטול.

מומלץ להשקיע לפחות שעתיים בנסיעה ובהתבוננות על כל נקודות העצירה. קחו בחשבון שהאוטובוס פעיל לאורך כל השנה אולם בעונת הקיץ העמוסה עשויים להיות תורים בכניסה למוקדי עניין.

נסיעה באוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה מומלצת לתיירים שמעוניינים לראות ולהכיר את כל האתרים השונים שיש לעיר להציע. כמו כן, הנסיעה באוטובוס התיירים מומלצת במיוחד למשפחות עם ילדים שכך הילדים גם יזכו לנסוע באוטובוס עם גג פתוח מה שמהווה עבורם אטרקציה בפני עצמה וגם יקבלו עוד מידע על האתרים שבעיר.

כן, ישנו כרטיס משולב המאפשר עלייה לאוטובוס התיירים של פלמה וגם כניסה כולל דילוג על התור לקתדרלת פלמה דה מיורקה - את הכרטיס המשולב אפשר לרכוש בקישור הזה עם 5% הנחה בלעדית לגולשינו (קוד קופון HAKO5). בהרבה מקרים כרטיסים אלו יהיו זולים יותר מאשר רכישת כרטיסי כניסה לאותם אתרים ואטרקציות בנפרד.

מידע שימושי

  • שעות פעילות: האוטובוס פעיל בכל ימות השבוע בין השעות 20:00-10:00.
  • מחיר כרטיסי כניסה לאוטובוס התיירים נכון לשנת 2023 בליווי הסברים באוזניות, יעלה 19 יורו לאדם ליום, ו10 יורו למבוגרים מעל גיל 65, או לילדים עד גיל 16. כמו כן, לילדים עד גיל 8, הכרטיס הינו ללא עלות.
    כרטיס לאוטובוס תיירים הכולל גם שייט מודרך וכניסה לאתרים נוספים יעלה כ25 יורו לאדם, ו16 יורו למבוגרים מעל גיל 65, או לילדים עד גיל 16. כמו כן, לילדים עד גיל 8, הכרטיס ללא עלות.