ארמון אלמודיינה, פלמה דה מיורקה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | La Almudaina Palace

עדכון אביב 2024

בעונה זו בפלמה דה מיורקה כמות התיירים עולה ואפשר לראות כבר עכשיו שמספר התיירים שמגיעים לביקור בארמון אלמודיינה עולה. לכן כדאי לרכוש כרטיסים מראש, במיוחד אם אתם מגיעים בסוף שבוע או מתכננים עכשיו את חופשת הקיץ, וכך לא להמתין בתורים של רכישת הכרטיסים בכניסה לארמון, שילכו ויתארכו ככל שנתקרב לקיץ. להזמנת כרטיסים מראש לארמון אלמודיינה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

ארמון אלמודיינה בכמה מילים

פלמה דה מיורקה (Palma de Mallorca) עברה לאורך ההיסטוריה, מספר תהפוכות שלטוניות ולכן מבנים רבים בעיר מייצגים את האדריכלות בהתאם לשלטון באותה תקופה, כך ניתן לראות בה ארמונות מהתקופה המורית לצד קתדרלות בסגנון גותי. ארמון אלמודיינה (La Almudaina Palace) הנמצא סמוך לקתדרלת פלמה דה מיורקה המפורסמת נבנה לראשונה כמבצר בשנת 121 לפנה”ס על ידי הרומאים ולאורך השנים עבר המבצר תחת שלטונם של עמים שונים מהונדלים במאה ה-5 דרך המורים במאה ה-10 שעיצבו אותו בסגנונם המוכר ועד מלכי אראגון ששיפצו את הארמון במאה ה-14. כיום הארמון שייך למשפחת המלוכה, אך משמש בעיקר לטקסים מיוחדים או קבלות פנים רשמיות. בזמן ביקור בארמון, מומלץ לצאת לטיול נעים סביב הגנים היפים המקיפים את הארמון ולהתרשם מהריהוט העתיק ומשטיחי הקיר המפורסמים שנמצאים בארמון, כמו גם מיצירות האומנות המיוחדות המוצגות בו.

ארמון אלמודיינה והצמחייה המרשימה של הגנים הסובבים אותו (צילום: ארמון אלמודיינה והצמחייה של הגנים הסובבים אותו

מה רואים בארמון אלמודיינה

במהלך שיטוט בין שלושת החדרים המפוארים של הארמון המלכותי של לה אלמודיינה, תוכלו לגלות את ההיסטוריה העשירה והמעניינת של אחד מבתי המגורים הרשמיים המרשימים של משפחת המלוכה הספרדית. החפצים ההיסטוריים, שטיחי הקיר המפורסמים ושלל יצירות אומנות מתקופות שונות, שנשתמרו בצורה יוצאת מן הכלל, מעניקים חוויה מיוחדת למבקרים בזמן הסיור בארמון. מומלץ לעלות במעלה המדרגות לכיוון הדירות המלכותיות והמפוארות, המשמשות בחודשי הקיץ כמגוריהם הרשמיים של מלך ומלכת ספרד.

שטיחי הקיר הידועים בארמון אלמודיינה (צילום: שטיחי הקיר הידועים בארמון אלמודיינה

לאחר סיור בחדרים, מומלץ לבקר גם בקפלה המלכותית – קפלת סנטה אנה (Saint Anne chapel), שנבנתה ברבע האחרון של המאה ה15. שם תוכלו להתרשם מפורטל הבנוי בסגנון רומנסקי ועשוי כולו משיש ורוד. חשוב לציין שאמנם רוב הפריטים הייחודיים נמצאים בין כתלי הארמון, אך עם זאת, כדאי לערוך טיול קצר בגנים המטופחים הסובבים אותו, ולא לפספס את התצפית המשקיפה לעבר מפרץ פלמה, שמזכירה שוב את חשיבותו האסטרטגית של הארמון לאורך השנים.

גני ארמון אלמודיינהכדאי לטייל בגנים היפים הסובבים את ארמון אלמודיינה

סרטון על ארמון אלמודיינה

כרטיסים לארמון אלמודיינה

קיימות אופציות שונות לרכישת כרטיסי כניסה לארמון המתאימות לסוגי מטיילים שונים. ניתן לקנות כרטיס כניסה בסיסי הכולל כניסה לארמון בלבד או כרטיסים משולבים הכוללים כניסה למספר אתרים.

כרטיסי כניסה לארמון אלמודיינה

לתייר העצמאי שאוהב לשוטט לבד ולחוות בעצמו בלי יותר מדי הסברים, כדאי לרכוש כרטיס כניסה בסיסי לארמון ולסייר בו בסיור עצמאי. בביקור, תוכלו לחקור בעצמכם את המעון הרשמי ההיסטורי של המלוכה הספרדית ולגלות את הארמון בקצב שמתאים לכם. עוד תוכלו להתרשם מהחדרים המפוארים, הסגנונות האדריכליים השונים והגנים השלווים.

  • להזמנת כרטיסים לארמון אלמודיינה עם מדריך דיגיטלי בהנחה בלעדית של 5% (קוד HAKO5) לחצו כאן.
  • להזמנת כרטיסים לדילוג על התור בארמון אלמודיינה עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

כרטיס משולב לקתדרלת פלמה דה מיורקה ולארמון אלמודיינה

כרטיס משולב זה מקנה כניסה לארמון אלמודיינה וגם כניסה לקתדרלת פלמה דה מיורקה כולל דילוג על התור, שני האתרים החשובים בעיר. האתרים נמצאים סמוך אחד לשני כך שישנו הגיון לשלב אותם. הכרטיס המשולב הזה מומלץ למי שתיכנן בכל מקרה להיכנס לשני האתרים.

ארמון אלמודיינה וקתדרלת פלמה דה מיורקה, בהם אפשר לבקר בסיור האופניים (צילום: ארמון אלמודיינה וקתדרלת פלמה דה מיורקה – כדאי לשלב את הביקור בשני האתרים עקב קרבתם

הזמנת כרטיסים לארמון אלמודיינה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לארמון אלמודיינה

  • הביקור בארמון אלמודיינה מומלץ לכל מי שמתעניין בהיסטוריה, אדריכלות ואומנות.
  • כדי להתרשם מהחדרים השונים ומהאוספים המרשימים שבארמון בקצב שמתאים לכם, ולהספיק להתרשם גם מהגנים היפים, מומלץ להשקיע בביקור בארמון כשעתיים.
  • מומלץ לשלב את הביקור בארמון יחד עם ביקור בקתדרלת פלמה דה מיורקה המרשימה שנמצאת ממול לארמון. הקתדרלה הגותית, שהוקמה בין המאות 13-17, מפורסמת בעיקר בזכות השינוי בעיצוב הפנים שייצר האדריכל המפורסם גאודי בראשית המאה ה20. אם ברצונכם לבקר בשני האתרים האלו, כדאי לקנות כרטיס משולב הכולל את שני האתרים, ראו כאן עם 5% הנחה (קוד HAKO5).
  • הביקור בארמון מומלץ למשפחות עם ילדים, אולם כדאי לשקול את משך הביקור מאחר וסיור ארוך מדי עשוי להיות מעייף עבורם. כדאי לדעת שהכניסה לארמון לילדים מתחת לגיל 5 היא בחינם.
  • מאחר והארמון ממוקם במרכז העיר הצפוף במשך רוב שעות היממה מומלץ להימנע מהגעה עם רכב שכור ולהגיע בעזרת תחבורה ציבורית.

שאלות נפוצות על ארמון אלמודיינה

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לארמון אלמודיינה. ניתן לקנות כרטיסים באתר הרשמי או בקופות האתר אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים בהם נמוכה. על כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן הזמנה בקישור הזה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) או הזמנה עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מומלץ להשקיע כשעה בסיור בארמון.

בארמון עצמו תוכלו לבקר לאורך כל השנה (פרט לימי שני), אולם, התקופה הטובה ביותר להגיע לפלמה היא הקיץ, לכן כדאי לתזמן את הביקור לעונה זו.

הביקור בארמון אלמודיינה מומלץ לחובבי היסטוריה, אדריכלות ואומנות.

ממול לארמון נמצאת קתדרלת פלמה דה מיורקה, המבנה המרשים ביותר של פלמה. שני אתרים אלו הם מאתרי החובה בעיר ולכן כדאי לחבר את הביקור בהם (ישנו גם כרטיס משולב לשני האתרים האלו - ראו כאן עם 5% הנחה).

כן, ישנו כרטיס משולב המאפשר כניסה לארמון אלמודיינה וגם כניסה כולל דילוג על התור לקתדרלת פלמה דה מיורקה - אפשר לרכוש את הכרטיס בקישור הזה עם 5% הנחה לגולשינו (קוד קופון HAKO5).

בין המלונות המומלצים באזור ארמון אלמודיינה ניתן למנות את מלון Hotel Cappuccino - Palma, מלון Hotel Cort ומלון BO Hotel Palma.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    בחודשי החורף (אוקטובר עד מרץ) הארמון פתוח כל יום בין השעות 18:00-10:00 וסגור בימי שני.
    בחודשי הקיץ (אפריל עד ספטמבר), הארמון פתוח באותם הימים, עד השעה 19:00.
  • מחיר כרטיס כניסה לארמון ללא מדריך הוא 7 יורו. עבור ילדים עד גיל 16, מבוגרים מעל גיל 65 וסטודנטים עד גיל 25, כרטיס כניסה יעלה 4 יורו. ילדים עד גיל 5 ובעלי מוגבלויות עם תעודת נכה פטורים מתשלום.
  • כתובת: Carrer del Palau Reial, s/n, 07001 Palma, Illes Balears.
  • ממרכז העיר ניתן להגיע אל הארמון בהליכה נוחה של כ10 דקות. בתחבורה ציבורית, לקרבת הארמון מגיעים הקווים 4 ו35.