1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. מיורקה, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Mallorca
  6. »
  7. מלונות מומלצים במיורקה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים במיורקה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במיורקה - הסקירה המקיפה על מלונות במיורקה. אזורי הלינה המומלצים במיורקה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במיורקה.

5 מקומות לינה מומלצים במיורקה

Melia Cala d’Or Boutique Hotel

מלון חמישה כוכבים, מומלץ לזוגות ולמשפחות קטנות, ממוקם בקאלה ד’אור (מזרח מיורקה), נכס זה נמצא במרחק דקות ספורות ממרכז קאלה ד’אור, קאלה גראן וקאלה פררה. בנוסף, תוכלו להנות מארוחות בוקר וערב במסעדת המלון, בר, בריכה חיצונית עם ג’קוזי וכן, ספא וחדר כושר עם גישה חופשית לאורחי המלון.
כמו כן, מציע שירותי חניה פרטית בעלות של כ7 אירו ליום.

VIVA Cala Mesquida Suites & Spa Adults Only 16

מלון ארבעה כוכבים , ממוקם בקאלה מסקידה , בין ההרים לים ובמרחק של כ4 דק מהחוף. כמו כן המקום מציע בריכת שחייה מקורה, בריכת שחייה חיצונית, חדר כושר וחנייה זמינה בחינם.
שימו לב! המלון למבוגרי בלבד והינו מלון עונתי ופתוח מאפריל עד אוקטובר.

Hotel Playas de Paguera

מלון שלושה כוכבים, מתאים גם למשפחות, ממוקם בפאגורה במרחק של כ100 מ’ מהחוף ובמרחק של 25 דק נסיעה משדה התעופה, פלמה דה מיורקה. האזור אידיאלי לטיולי הליכה ורכיבה על אופניים וכן ניתן למצוא שירותי השכרת אופניים ורכב זמינים.

Casa Convent

בית נופש הכולל 3 חדרי שינה, מטבח מאובזר ושני חדרי רחצה. וכן מתקני ברביקיו (מנגל).
הבית נמצא בקרבת העיר העתיקה של אלקודיה.

Puig de Massanella- Refugi Sa Caseta des Bosc

זהו אתר קמפינג אשר מתאים למי שמחפש לינה חוויתית ושונה מאשר הלינה במלונות. במקום ישנה בקתה בה תוכלו ללון במחיר זול.
וכן, חוויה יחודיית ויוצאת דופן בטבע הקסום של מיורקה.

עדכון אפריל, 2024

מיורקה היא מהאזורים הפופולאריים לחופשה בספרד, ובתקופה זו הביקוש במקומות הלינה הולך ועולה, מגמה אשר תימשך ככל שנתקרב לקיץ - אז תגיע לשיאה. לכן, למי שמתכנן חופשה בפסח או בשבועות אחריו מומלץ להזמין מקומות לינה מראש. כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות לינה ברמות שונות המציעים ביטול בחינם - כך שתוכלו לשמור על גמישות ואף לבטל את ההזמנה במידת הצורך - בהתאם לתנאי ותאריכי הביטול.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במיורקה

במיורקה קיימות מעל 8,000 אפשרויות לינה שונות – דירות אירוח, מלונות בדירוג שלושה עד חמישה כוכבים ומקומות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר. ריכוז מלונות גבוה תמצאו בעיר הבירה, פלמה דה מיורקה, אך גם בעיירות הנופש הפרושות בכל האי קיים מבחר גדול של אפשרויות לינה. כמו כן, על מנת להנות מכל האי נמליץ להחליף מקום לינה לפחות פעמיים בטיול של שבוע ימים, הדבר יאפשר לכם לחוות את האזור סביב מקום הלינה שלכם ולהמשיך בטיול לגילוי עוד מקומות מרהיבים. במידה ותחליטו לטייל עם רכב שכור באי, תמצאו חניה יחסית בקלות ברוב עיירות החוף הקטנות, אך בעיר הבירה פלמה דה מיורקה (ובמיוחד סביב האיזורים העמוסיה בה) תמצאו עומסי תנועה משמעותיים ומצוקות חניה רבות. חלק מהמלונות אשר נמצאים בעיר מציעים חניה פרטית דוגמת “Protur Naisa Palma Hotel
” אשר מציע חניה פרטית בתוספת תשלום של 16.5 יורו עבור יום חניה.
למקומות לינה בעיר, פלמה דה מיורקה, היכנסו לדף המלונות של פלמה דה מיורקה
גם משפחות המטיילות במיורקה ימצאו מגוון רב של אפשרויות לינה, כאשר ישנו מבחר רב של מלונות, בתי הארחה ודירות אשר מציעים חדרי משפחה גדולים ומרווחים.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 




המלצות ללינה במיורקה

  • מרבית המבקרים בעיר מעדיפים ללון במרכז העיר/ באזור העיר, יש לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזורים אילו. כמו כן, אזור העיר העתיקה בעונות התיירות יכול להיות רועש. ישנם גם תיירים שיעדיפו לחפש את המלון שלהם יחסית קרוב לחופי הרחצה של העיר.
  • מלונות נוספים מומלצים במיורקה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו וHotel Rural Es Figueral Nou, מלונות ארבעה כוכבים כמו Forum Boutique Hotel & Spa – Adults Only, מלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית Hoposa Bahia. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על – Villa Miel. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים Casa Convent, Terreno Studios
    .

שאלות נפוצות על לינה במיורקה

האזור הפופולארי ביותר ללינה במיורקה הינה בירתה, פלמה דה מיורקה, ובמיוחד סביב העיר העתיקה. כמו כן, האי מלא בעיירות נופש המציעות בתי מלון ומקומות לינה.

בין המלונות הפופולארים ביותר במיורקה ניתן למנות מלונות שלושה כוכבים כמו Alaró Natura Rural Suites, Hoposa Bahia, El Nido Alaro, מלונות ארבעה כוכבים כמו Forum Boutique Hotel & Spa - Adults Only ו- Terreno Studios ומלונות חמישה כוכבים כמו Melia Cala d'Or Boutique Hotel ו- Hotel Rural Es Figueral Nou.

למשפחות המגיעות למיורקה אנו ממליצים להסתכל על מלון הדירות Agroturismo Muleta de Ca S'hereu, מלון Sa Pedrissa ומלון Globales Costa de la Calma, במקומות אלו יש חדרים ודירות אשר מתאימים ל4-6 אנשים, כך שהם מתאימים גם למשפחות המגיעות למיורקה.

יש לא מעט מקומות המציעים חניה. ממליצים להסתכל על המלון Finca Can Beneit, ועל מלוני הדירות Playamar Hotel & Apartamentos ו- Apartamentos Sol y Vera. כלל המלונות המוצעים פה מציעים חניה חינם.

למי שמחפש לינה זולה בורונה אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים: מלון Can Font, Hostal Doris, Villa Miel, ו-Boutique Hostal Colonial אשר מציעים לינה זולה יחסית למחירי הלינה במיורקה.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 
Booking.com