מלונות מומלצים בויטוריה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בויטוריה - הסקירה המקיפה על מלונות בויטוריה. אזורי הלינה המומלצים בויטוריה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בויטוריה.

5 מקומות לינה מומלצים בויטוריה

Silken Ciudad de Vitoria

⭐⭐⭐⭐
מלון סילקן סיודאד דה ויטוריה (Silken Ciudad de Vitoria) – מלון ארבעה כוכבים בסמוך לתחנת הרכבת של ויטוריה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל שיש בו מסעדה טובה וניקיון ברמה גבוהה.

למידע נוסף על המלון

NH Canciller Ayala Vitoria

⭐⭐⭐⭐
NH קנסלייר איילה ויטוריה (NH Canciller Ayala Vitoria) – מלון ארבעה כוכבים באזור תחנת הרכבת. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום השקט.

למידע נוסף על המלון

AC Hotel General Álava

⭐⭐⭐
מלון AC גנרל אלאבה (AC Hotel General Álava) – מלון שלושה כוכבים ברחוב הראשי של ויטוריה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל מרכז הכושר.

למידע נוסף על המלון

Hotel Arts – Gasteiz Centro

⭐⭐
מלון ארטס גסטייז סנטרו (Hotel Arts – Gasteiz Centro) – מלון שני כוכבים במרכז ההיסטורי של ויטוריה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המחיר הזול והמיקום המרכזי.

למידע נוסף על המלון

Apartahotel Líbere Vitoria

מלון הדירות ליברה ויטוריה (Apartahotel Líbere Vitoria) – מלון דירות בסמוך למרכז הכנסים והתערוכות אירופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות המיקום הנוח.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקפה זו הביקוש ללינה בויטוריה במגמת עליה, ולכן למי שמתכנן להגיע בפסח או בשבועות שאחריו כדאי להזמין מקומות לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות על אף ההזמנה מראש. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש מבצעים או הנחות רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בויטוריה

בויטוריה ישנם פחות מ-100 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. מה שאומר שההיצע קטן, אפשרות הבחירה מצומצמת וכדאי מאוד להזמין מקום לינה מראש ולא לחכות לרגע האחרון. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון דירות Apartahotel Líbere Vitoria), כך שלמי שאפשרות זו מתאימה יהיה מעט יותר היצע לבחור מתוכו את מקום הלינה המתאים לו.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו המרכז ההיסטורי של ויטוריה ובמיוחד ליד קתדרלת סנטה מריה (Santa Maria Katedrala), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את דירת Estudios La Casa De Santa María. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. במידה ואתם מגיעים לויטוריה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל בית הארחה La Casa de Los Arquillos, מלון דירות Sercotel Boulevard Vitoria-Gasteiz.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בויטוריה

  • מרבית המבקרים בויטוריה מעדיפים ללון כאמור באזור המרכז ההיסטורי של ויטוריה, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות.
  • בויטוריה כאמור ישנו מספר מצומצם של אפשרויות לינה ולכן ישנה לא פעם בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, ובמיוחד כאשר מחפשים אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בויטוריה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון ארבעה כוכבים NH Canciller Ayala Vitoria ומלון ארבעה כוכבים Silken Ciudad de Vitoria.

שאלות נפוצות על לינה בויטוריה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בויטוריה הינו אזור המרכז ההיסטורי של ויטוריה, ובמיוחד בסמוך לקתדרלת סנטה מריה (Santa Maria Katedrala).

למשפחות המגיעות לויטוריה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Apartahotel Líbere Vitoria, מלון דירות Aparthotel Jardines de Aristi ודירת Gasteiz Etxea l, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לויטוריה צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - בית הארחה La Casa de Los Arquillos, מלון דירות Sercotel Boulevard Vitoria-Gasteiz.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בויטוריה אנו מציעים להסתכל על Hotel Arts - Gasteiz Centro, מלון NIREA HOTEL, מלון Hotel Dato ומלון Hotel Vas Vitoria AutoCheckIn.

Booking.com