מלונות מומלצים בוסקה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בוסקה - הסקירה המקיפה על מלונות בוסקה. אזורי הלינה המומלצים בוסקה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בוסקה.

5 מקומות לינה מומלצים בוסקה

Hotel Pedro I De Aragon

⭐⭐⭐⭐
מלון פדרו I דה אראגון (Hotel Pedro I De Aragon) – מלון ארבעה כוכבים בסמוך לפארק העירוני (Parque Miguel Servet). מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והיחס של אנשי הצוות במלון.

למידע נוסף על המלון

Abba Huesca

⭐⭐⭐⭐
מלון אבבא הואסקה (Abba Huesca) – מלון ארבעה כוכבים בסמוך למרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הניקיון במלון והמיקום המעולה שלו.

למידע נוסף על המלון

Hotel Posada De La Luna

⭐⭐⭐
מלון פוסדה דה לה לונא (Hotel Posada De La Luna) – מלון שלושה כוכבים במרכז העיר הואסקה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות ניקיון המלון והמיקום המעולה.

למידע נוסף על המלון

Rural Hostel dos Lucas

רורל הוסטל דוס לוקאס (Rural Hostel dos Lucas) – מקום אירוח B&B בצפון העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הניקיון והיחס של אנשי הצוות במקום.

למידע נוסף על המלון

Arbesa Huesca

דירת אברסה הואסקה (Arbesa Huesca) – דירה במרכז העיר הואסקה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי, הניקיון במקום והיחס של אנשי הצוות.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקפה זו הביקוש ללינה בוסקה במגמת עליה, ולכן למי שמתכנן להגיע בפסח או בשבועות שאחריו כדאי להזמין מקומות לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בוסקה

בהואסקה (אשר לעיתים נכתב גם וסקה) ישנם פחות מ-40 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. מה שאומר שההיצע קטן, אפשרות הבחירה מצומצמת וכדאי מאוד להזמין מקום לינה מראש ולא לחכות לרגע האחרון. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Arbesa Huesca), כך שלמי שאפשרות זו מתאימה יהיה מעט יותר היצע לבחור מתוכו את מקום הלינה המתאים לו.

איפה כדאי ללון בוסקה

העיר העתיקה

הראשון ברשימה הוא אזור העיר העתיקה הקסומה ובמיוחד ליד כנסיית סן פדרו אל וייחו (Monasterio de San Pedro el Viejo), בקרבת הקתדרלה של העיר אשר בו קסם מימי הביניים פוגש נוחות מודרנית. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה, מקומות לינה מומלצים באזור זה יהיו Capricho de Vidania  ו-Hotel Sancho Abarca,

פרברי העיר- למי שמגיע עם רכב

אזור מומלץ נוסף הוא למי שמחפש יציאה נוחה מהעיר כי הוא מגיע לטיול כוכב באזור, ולכן כדאי לישון באזור מוזיאון וסקה שקרוב ליציאה הצפונית של העיר לכביש המהיר A-23. דירת אירוח מומלצת באזור זה היא Ático Guara&Pirineos  המציעה גם חניה נוחה בחינם וכן מלון שלושה כוכבים Hotel Posada De La Luna ובית הארחה Hostal El Centro.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בוסקה

  • בוסקה כאמור ישנו מספר מצומצם של אפשרויות לינה ולכן ישנה לא פעם בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, ובמיוחד כאשר מחפשים אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בוסקה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון ארבעה כוכבים Hotel Pedro I De Aragon.

שאלות נפוצות על לינה בוסקה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בהואסקה (וסקה) הינו אזור מרכז העיר, ובמיוחד בסמוך לכנסיית סן פדרו אל וייחו (Monasterio de San Pedro el Viejo).

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בהואסקה (וסקה) ניתן למנות את Hotel Pedro I De Aragon, Abba Huesca, Hotel Posada De La Luna, Rural Hostel dos Lucas, ו-Arbesa Huesca.

למשפחות המגיעות להואסקה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון ארבעה כוכבים Hotel Pedro I De Aragon ודירת Acogedor Apartamento En Huesca, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לוסקה לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון ארבעה כוכבים Hotel Sancho Abarca, מלון שלושה כוכבים Hotel Posada De La Luna ובית הארחה Hostal El Centro.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בוסקה אנו מציעים להסתכל על Rural Hostel dos Lucas, בית הארחה Hostal El Centro.

Booking.com