מלונות מומלצים בלאס פאלמס דה גראן קנריה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בלאס פאלמס דה גראן קנריה - הסקירה המקיפה על מלונות בלאס פאלמס דה גראן קנריה. אזורי הלינה המומלצים בלאס פאלמס דה גראן קנריה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בלאס פאלמס דה גראן קנריה.

5 מקומות לינה מומלצים בלאס פאלמס דה גראן קנריה

Santa Catalina

⭐⭐⭐⭐⭐
סנטה קטלינה (Santa Catalina) – מלון 5 כוכבים בסמוך למרינת לאס פאלמאס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל שלושת המסעדות במקום (בינהן מסעדת כוכב מישלן) ומרכז הספא.
למידע נוסף על המלון

BULL Reina Isabel & SPA

⭐⭐⭐⭐
בול ריינה איזבל & ספא (BULL Reina Isabel & SPA ) – מלון ארבעה כוכבים ברצועת החוף, סמוך לפארק סנטה קטלינה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות הקרבה לחוף הים.
למידע נוסף על המלון

Hotel Matilde

⭐⭐⭐
מלון מטילד (Hotel Matilde) – מלון שלושה כוכבים בסמוך לטירת קסטילו דה לוז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והקרבה לחוף.
למידע נוסף על המלון

Hotel Pujol

⭐⭐
מלון פוג’ול (Hotel Pujol) – מלון שני כוכבים במרכז העיר, בקרבת החוף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המחיר הזול יחסית.
למידע נוסף על המלון

Apartamentos Colón Playa

⭐⭐
אפרטמנטוס קולון פלאיה (Apartamentos Colón Playa) – דירות בסמוך לרצועת החוף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה על החוף.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקפה זו הביקוש ללינה בלאס פאלמס דה גראן קנריה במגמת עליה, ולכן למי שמתכנן להגיע בפסח או בשבועות שאחריו כדאי להזמין מקומות לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות על אף ההזמנה מראש. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש מבצעים או הנחות רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בלאס פאלמס דה גראן קנריה

בלאס פאלמס דה גראן קנריה ישנם כ-1200 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Apartamentos Colón Playa), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 3 כוכבים (למשל מלון Hotel Aloe Canteras), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו חוף הים ובמיוחד ליד פארק סנטה קטלינה (Parque de Santa Catalina), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים hotel catalina plaza. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מחוף הים אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בטירת קסטילו דה לוז (Castillo de la Luz), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Sercotel Puerto de la Luz. במידה ואתם מגיעים ללאס פאלמס דה גראן קנריה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון ארבעה כוכבים Hotel THe Fataga Centro de Negocios, מלון שלושה כוכבים Sercotel Hotel Parque ודירות Open Sea Suites.

תיירים רבים מעדיפים ללון באיזור החוף, המציע אפשרויות לינה מגוונות (צילום: תיירים רבים מעדיפים ללון באיזור החוף, המציע אפשרויות לינה מגוונות

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בלאס פאלמס דה גראן קנריה

  • מרבית המבקרים בלאס פאלמס דה גראן קנריה מעדיפים ללון כאמור באזור חוף הים, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של לאס פאלמס דה גראן קנריה. מאוד מומלץ להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בלאס פאלמס דה גראן קנריה למשל מלון ארבעה כוכבים Hotel THe Fataga Centro de Negocios, מלון שלושה כוכבים Sercotel Hotel Parque ודירות Open Sea Suites.
  • באזור חוף הים יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בלאס פאלמס דה גראן קנריה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון 4 כוכבים Silken Saaj Las Palmas, מלון 4 כוכבים Boutique Hotel Cordial Malteses ומלון 4 כוכבים Occidental Las Palmas.

שאלות נפוצות על לינה בלאס פאלמס דה גראן קנריה

למשפחות המגיעות ללאס פאלמס דה גראן קנריה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Valentina Beach Apartments & Suites, מלון דירות Hotel Apartamento Bajamar ודירות Lofts MSH Canarias, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בלאס פאלמס דה גראן קנריה אנו מציעים להסתכל על Hotel Pujol, אכסניית Cactus Host.

מי שמגיע עם רכב ללאס פאלמס דה גראן קנריה מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון ארבעה כוכבים Hotel THe Fataga Centro de Negocios, מלון שלושה כוכבים Sercotel Hotel Parque ודירות Open Sea Suites.

Booking.com