1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. גראן קנריה, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Gran Canaria
  6. »
  7. לאס פאלמס דה גראן קנריה, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Las Palmas de Gran Canaria

לאס פאלמס דה גראן קנריה, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Las Palmas de Gran Canaria

לאס פאלמס דה גראן קנריה בכמה מילים

לאס פאלמס דה גראן קנריה (Las Palmas de Gran Canaria) בירת האי גראן קנריה (Gran Canaria) (האי השלישי בגודלו באיים הקנריים) ואחת משתי ערי הבירה של הקהילה האוטמנית של האיים הקנריים בספרד. מרכז העיר מחולק על ידי ברנקו דה גינגיוואדה (Barranco de Guiniguada) שנחשב כסוג של גבול בין המרכז ההיסטורי של העירייה לבין השכונות המסחריות והקוסמופוליטיות של לאס פאלמס. לאס פאלמס שופעת באטרקציות שונות ומגוונות וניחנת בים נהדר עם חול זהוב אשר שופעים סביבו פאבים, מסיבות, טרסות וגלידריות, בהיסטוריה עשירה ואומנות מרתקת עם שפע של מוזיאונים ומרכזי אומנות וכמובן בטבע מרהיב. לאס פאלמס מחולקת לארבעה איזורי תיירות שונים ומעניינים אשר מאפשרים לכם לבחור כיצד לנתב את השהות שלכם בה- אזור הנמל, עיר הגנים, רובע טראינה ורובע וגוטה.

לאס פאלמס דה גראן קנריה בירת האי גראן קנריה מוקפת בחופים  לאס פאלמס דה גראן קנריה בירת האי גראן קנריה מוקפת בחופים

מה עושים בלאס פאלמס דה גראן קנריה

לאס פאלמס היא אינה עיר רגילה, אלא עיר שנמצאת בתוך אי, ועל כן, היא מוקפת בים יפהפה עם חול זהוב ובטבע משגע. בלאס פאלמס אתם ממש יכולים לבחור כיצד להעביר את הזמן שלכם והיא מותאמת לכל אדם שרוצה להתרענן ועדיין להרגיש את הציווילזציה- אך במקום אקזוטי לחלוטין.

נתחיל מהים היפהפה שמקיף את העיר, שמלבד האפשרות להינות מהשמש ומהמים, ישנה גם אפשרות להיווכח לחיים המופלאים שיש בתוכם. מומלץ לעשות זאת דרך חוויית צלילה מרתקת אשר מתאימה גם למתחילים ללא ניסיון (Las Canteras Scuba Diving) או דרך ביקור באקווריום המרהיב (Poema del Mar). גם את הטבע היפהפה של לאס פאלמס שמכיל שבילי הרים עם נוף וולקני, דיונות חול גדולות, מטעים טרופיים וחופים, תוכלו לראות בדרך קצת פחות שגרתית- דרך טיול רכיבה על סוסים. בנוסף, מומלץ לצאת לסיור פרטי או קבוצתי עם רכב המותאם לתנאי השטח ולחקור את האזור ודרך כך גם לפגוש את השפע הפראי שיש לעיר להציע. לחובבי ההיסטוריה שבינינו, לא כדאי לפספס את הרובעים ההיסטוריים המפורסמים של לאס פאלמס- רובע וגוטה ורובע טראינה, שני רובעים מרוצפים ויפהפיים אשר טומנת בחובם היסטוריה רבת שנים. ניתן לצאת לסיורים מודרכים באחד הרובעים או בשניהם ולהנות ממוזיאונים רבים ומרכזי אומנות, מקתרדלת סנטה אנה המפורסמת השוכנת בוגוטה- אחד מהמונומנטים החשובים ביותר של האדריכלות הקנרית, ועוד. לחובבי הקניות שבינינו, תוכלו למצוא בלאס פאלמס מספר קניונים, אך היא לא מפורסמת בזכותם, עם זאת, תוכלו למצוא הרבה שווקים עם תוצרת מקומית של אוכל ואומנות.
סיורים ואטרקציות מהסוג הנ”ל וכן נוספים בלאס פלמאס גראן קנריה תוכלו למצוא כאן.

קתרדלת סנטה אנה המפורסמת השוכנת בוגוטה  קתרדלת סנטה אנה המפורסמת השוכנת בוגוטה

אחד מחופיה הזהובים והקסומים של לאס פאלמס דה גראן קנריה  אחד מחופיה הזהובים והקסומים של לאס פאלמס דה גראן קנריה

לינה בלאס פאלמס דה גראן קנריה

לאס פאלמס היא עיר הבירה של האי גראן קנריה, ועל כן היא שופעת במקומות לינה. איזור הלינה המרכזי בלאס פאלמס הוא במרכזה של העיר ובסמוך לרובעים ההיסטוריים המפורסמים של העיר- וגוטה וטראינה. בין אפשרויות הלינה המומלצות למי שבוחר ללון במרכזה של לאס פאלמס ניתן למנות את מלון Sercotel Hotel Parque, Boutique Hotel Cordial Malteses, ואת מלון הבוטיק Hotel Boutique The Cathedral. אם הגעתם ללאס פאלמס כזוג, מומלץ לנסות את מקום האירוח Santa Ana Suite & Rooms. אם אתם מחפשים אכסניה מומלץ לנסות את אכסניית Agüita House.




המלצות "הכל על" למבקרים בלאס פאלמס דה גראן קנריה

  • לאס פאלמס זוהי עיר שופעת באטרקציות שונות ומגוונות ועל כן יכולה להתאים לכל אחד. מעבר לכך שהיא עיר הבירה של גראן קנריה, לאס פאלמס מפורסמת בעיקר בזכות ההיסטוריה שלה ושני הרובעים היפהפיים שלה- וגוטה וטראינה, ועל כן חובבי ההיסטוריה שבינינו יכולים להינות ממנה מאוד. אם הייתם רוצים להגיע ולהינות מקיץ חם שטוף שמש במיטבו, הזמן המומלץ להגיע ללאס פאלמס הוא בין חודש יולי לספטמבר. אם כי האקלים הטרופי מציע אור שמש לאורך כל השנה וחודשי החורף פופולריים כמעט באותה מידה בקרב המבקרים.
  • אם בחרתם להגיע ללאס פאלמס והייתם רוצים לחוות מכל מה שיש לה להציע, ההמלצה היא לשהות בעיר בין 2-3 ימים, אך מומלץ גם להרחיב את הטיול ולטייל בשאר האי המרהיב גראן קנריה, ואם יש לכם עוד זמן, אז גם לשלב בטיול אי נוסף מתוך האיים הקנריים שמרכיבים את מחוז לאס פאלמס.
  • אם ברצונכם לכסות ולבקר באיזורים רבים של העיר, מומלץ להתנייד בעזרת אוטובוסים שמגיעים לכל איזור בעיר או לקחת אוטובוס תיירים. כמובן שניתן ואף רצוי גם לטייל ברגל ולחוות את העיר עצמה דרך הרגליים. פחות מומלץ לשכור רכב באי, ניתן גם לשכור רכב בעיר, אך אם אתם רוצים לצאת לאיזורים היותר פראיים של העיר, מומלץ לקחת סיור עם רכב שמותאם לתנאי השטח מכיוון שהדרכים באי תלולות מאוד.
  • האיזור המרכזי המומלץ ללינה ביעד הוא מרכז לאס פאלמס אשר בו גם נמצאים שני הרובעים ההיסטורים המפורסמים של לאס פאלמס- רובע וגוטה ורובע טראינה.
  • למגיעים עם רכב, מומלץ לנהוג בזהירות רבה מכיוון שהרבה מהדרכים עלולות להיות תלולות מאוד.
  • לאס פאלמס מלאה בשווקים תוצרת מקומית. אם תרצו לטעום מדוכני אוכל מקומי מומלץ לבקר בשווקים The Mercado del Puerto ששוכן קרוב אל החוף, The Mercado Central במרכזה של העיר ובThe Mercado de Vegueta ברובע וגוטה. בנוסף, תוכלו למצוא ברובע וגוטה גם את שוק האומנות The Vegueta craft market.
  • בלאס פאלמס תוכלו להינות ממגוון רחב של מסעדות וסוגי מזון. אם אתם מחפשים מסעדות יוקרה מולמץ ללכת אל מסעדת הסטייקים El Churrasco Las Palmas‬ או אל המסעדה הים תיכונית Summum Del Reina Isabel‬. אם ברצונכם לאכול אוכל טעים במחירים נוחים ולהינות מאוכל מקומי מומלץ לבדוק את המסעדה Rincon de Triana‬ או ללכת לטאפאס בר כגון La Vegueta de Colon‬.
  • בלאס פאלמס אינה מפורסמת כהיותה עיר של קניות, אך תוכלו למצוא בה מספר קניונים ומרכזי קניות כגון Centro Comercial Las Arenas ו Mercado del Puerto.
  • באופן כללי, לאס פאלמס נחשבת כאזור זול בהשוואה לשאר אירופה, מכיוון שמס המכירה שם הוא נמוך מאוד. בנוסף, אתם יכולים להינות מהשפע שיש לעיר להציע גם ללא הוצאות נוספות דרך שהייה בחוף, טיולים רגליים בטבע המרהיב של העיר, וסיורים רגליים ברובעים ההיסטוריים.
  • הדבר המסוכן ביותר עבור תיירים הנוסעים ללאס פלמאס הוא כנראה הסיכון של קבלת כוויות שמש מכיוון שיש נטייה לבלות הרבה זמן על החוף והשמש בלאס פאלמס היא חזקה מאוד. הפשיעה בלאס פאלמס היא בשיעור נמוך מאוד, ועדיין ההמלצה היא לשמור טוב על התיקים וחפצי הערך שלכם כאשר אתם מסתובבים בעיר
  • ישנם תיירים אשר מגיעים ללאס פאלמס דה גראן קנריה עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה או כחלק מטיול בספרד בתחבורה ציבורית), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי העיר. כדאי לבדוק את הנקודות הנמצאות ליד מלון אוקסידנטל לס פאלמס (Occidental Las Palmas). אנו ממליצים להכנס לקישור הזה בו תוכלו לבחור את המיקום המתאים ביותר עבורכם ולהנות מהטבה ייחודית לגולשי הכל על – שעתיים ראשונות חינם. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.

סרטון על פאלמס דה גראן קנריה

תשובות לשאלות נפוצות

לאס פאלמס זוהי עיר שופעת באטרקציות שונות ומגוונות ועל כן מתאימה לכולם. מעבר לכך שהיא עיר הבירה של גראן קנריה, לאס פאלמס מפורסמת בעיקר בזכות ההיסטוריה שלה ושני הרובעים היפהפיים שלה- וגוטה וטראינה, ועל כן חובבי ההיסטוריה שבינינו יכולים להינות ממנה מאוד.

אם הייתם רוצים להגיע ולהינות מקיץ חם שטוף שמש במיטבו, הזמן המומלץ להגיע ללאס פאלמס הוא בין חודש יולי לספטמבר. אם כי האקלים הטרופי מציע אור שמש לאורך כל השנה וחודשי החורף פופולריים כמעט באותה מידה בקרב המבקרים.

אם בחרתם להגיע ללאס פאלמס והייתם רוצים לחוות מכל מה שיש לה להציע, ההמלצה היא לשהות בעיר בין 2-3 ימים, אך מומלץ גם להרחיב את הטיול ולטייל בשאר האי המרהיב גראן קנריה, ואם יש לכם עוד זמן, אז גם לשלב בטיול אי נוסף מתוך האיים הקנריים שמרכיבים את מחוז לאס פאלמס.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: