מלונות מומלצים בסביליה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסביליה - הסקירה המקיפה על מלונות בסביליה. אזורי הלינה המומלצים בסביליה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסביליה.

5 מקומות לינה מומלצים בסביליה

Eurostars Torre Sevilla

מלון 5 כוכבים הממוקם קרוב למרכז העיר, המלון תומך בתיירות ידידותית לסביבה ונמצא בגורד השחקים הגבוה ביותר בסבילה, מציע חניה ומתאים לזוגות ועד 4 נפשות.

Hotel Doña María

מלון 4 כוכבים השוכן בארמון לשעבר הממוקם במרכז העיר עם בריכת גג ונוף משגע לקתדרלת הג’ירלדה. המלון במרחק הליכה ממגון אטרציות תיירותיות ומותאם בעיקר ליחידים וזוגות.

Hotel América Sevilla

מלון 3 כוכבים הממוקם בלב הרובע העתיק של סבליה. המלון במרחק הליכה ממגוון יעדיים מרשימים כגון קתדרלת סביליה, הג’יראלדה ומחוז סנטה קרוז, המלון מתאים בעיקר לזוגות ועד ל3 נפשות.

Apartamentos Rivero 8

דירת אירוח הממוקמת במרכז העיר מאובזרת היטב ומציעה חניה, בריכה ,ושירות הסעות לשדה התעופה. הדירה מציעה מגוון אפשריות לינה מזוגות ועד משפחות של 7 נפשות.

Black Swan Hostel Sevilla

הוסטל הממוקם בלב העיר עם עלייה לגג עם נוף משגע. ההוסטל מותאם לאנשים שרוצים להוזיל את עלויות האירוח ומצוייד במטבח משותף. ההוסטל מתאים לכולם בשל החדרים המושתפים שבו (עד 10 מיטות בחדר), אך מי שרוצה יותר פרטיות יוכל לשכור חדר לבדֿ או זוגי בהתאם לצורך.

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים הביקוש ללינה בסביליה יהיה גבוה כמעט כמו בקיץ. ויכול גם להגיע לכמעט 100% תפוסה. אומנם יהיו אפשרויות לינה ברגע האחרון במבצעים טובים, אך במיוחד לקבוצות ומשפחות ולמי שחשוב לו מיקום טוב, אפשרות לינה ברמה גבוהה ובמחיר טוב מאוד כדאי לבצע את ההזמנה מראש זמן רב ככל הניתן. למי שחושש אפשר לעשות זאת בקישור הזה בו אפשרויות לינה רבות המציעות ביטול בחינם, וכך לא להתחייב למרות ההזמנה מראש. בנוסף, כדי להפחית בעלות הלינה אפשר לחפש מבצעים רלוונטים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסביליה

בסביליה אשר שוכנת בחבל אנדלוסיה בדרום ספרד ישנם כמעל 2,000 מקומות לינה ואירוח אשר רובם המוחלט הוא דירות. מי שמעדיף להתארח במלון יוכל למצוא בעיקר מלונות 4 כוכבים כמו מלון Hotel Amadeus Sevilla ומעט מלונות בעלי דירוג של 3 ושל 5 כוכבים כגון מלון Hotel Alfonso ה13, לכן למי שרוצה להתפנק במלון 5 כוכבים מומלץ להזמין מראש בשל מיעוט מקומות אלו בעיר. למי שמתכנן להגיע לטייל בחופשה עם רכב כדאי לקחת בחשבון שאמנם יש מקומות אירוח שמציעים חניה כמו במלון Barceló Sevilla Renacimiento, אך במרכז העיר יש עומסי תנועה אשר מקשים על ההתניידות ברכב. אם אתם רוצים להתארח יותר קרוב למרכז תוכלו למצוא מקומות בשפע ליד קתדרלת סביליה המרשימה כמו במלון H10 Casa de la Plata
, אך קחו חשבון שהמחירים יהיו בהתאם. לכן, אם אתם מחפשים למצוא אופציה זולה יותר מומלץ לחפש באזורים יותר מרוחקים מהמרכז כמו המלון Ilunion Alcora Sevilla.




המלצות ללינה בסביליה

  • מרבית המבקרים בעיר, מעדיפים ללון במרכז העיר, באזור העיר העתיקה. יש לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזורים אילו. כמו כן, אזור העיר העתיקה בעונות התיירות יכול להיות רועש. ישנם גם תיירים שיעדיפו לחפש את המלונות שלהם במיקום מרוחק יותר בפרברי העיר.
  • מלונות נוספים מומלצים בסבליה הם מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Hotel Alfonso XIII ו-Barceló Sevilla Renacimiento , מלונות ארבעה כוכבים כמו Hotel Amadeus Sevilla ומלון Welldone Cathedral, מלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית שמצד אחד קרובה למרכז ומצד שני לא יותר מידי יקרה כמו Hostal San Vicente II. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים- La Casa de Las Flores וHostel A2C

שאלות נפוצות על לינה בסביליה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בסביליה הוא בעיר העתיקה, ובמיוחד סביב קתדרלת ג׳ירלדה.

בין המלונות הפופולארים ביותר בסביליה ניתן למנות מלונות שלושה כוכבים כמו Hotel América Sevilla ו- Petit Palace Puerta de Triana ו- Soho Boutique Sevilla.
מלונות ארבעה כוכבים כמו Hotel Sevilla Center ו- Hotel Bécquer, ומלונות חמישה כוכבים כמו Barceló Sevilla Renacimiento ו- Eurostars Torre Sevilla.

לתיירים דתיים שמגיעים לסביליה מומלץ להסתכל על Palacio Bucarelli או Suites Murillo Plaza Sta. Cruz. שימו לב שאמנם בדירות יהיה מטבח אך ללא הכשר, לכן חשוב להביא כלים כשרים מהבית או לקנות חדשים במקום .

למי שמחפש לינה זולה בסביליה אנו ממליצים להסתכל על בתי ההארחה הבאים ,Hostel A2C ו- Apartamentos Puerta del Sur.

למשפחות המגיעות לסביליה אנו ממליצים להסתכל על המלונות Petit Palace Santa Cruz ו- Hotel Fernando III המציעים חדרים המתאימים לעד 6 נפשות.

ישנם מספר מלונות המציעים שירות הסעות אל או משדה התעופה של סביליה, ביניהם Soho Boutique Catedral ו- For You Hostel Sevilla.

למי שרוצה ללון באזור העיר העתיקה עם רכב (אנו פחות ממליצים להיכנס לאזור זה עם רכב) כדאי להסתכל על המלונות Hotel Fernando III ו- Eurostars Torre Sevilla.
אם אתם רוצים ללון באזור הפריפריאלי של העיר ולהיכנס אליה באמצעות תחבורה ציבורית (אנו ממליצים בחום) כדאי להסתכל על המלונות הבאים- Silken Al-Andalus Palace ו- Barceló Sevilla Renacimiento ו- Vértice Sevilla Aljarafe.




Booking.com