אקווריום סביליה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Aquarium of Seville

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בסביליה וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אקווריום סביליה, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום סביליה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אקווריום סביליה בכמה מילים

אקווריום סביליה (Acuario de Sevilla) הינו אקווריום מרשים הנמצא על גדת נהר הגואדלקיביר המקסים (Guadalquivir) הנמצא לאורכה של העיר, כ-2 ק”מ ממרכז מאיזור הסנטרו (centro). בביקור באקווריום תוכלו לגלות ולהתרשם מכמות היצורים הימיים העצומה שבו, מהאלמוגים והצמחייה השופעת וממגוון הבריכות עם מים שהגיעו מכל העולם- החל מהאוקיאנוס האטלנטי ועד לנהר האמזונס. כמו כן, באקווריום תקבלו ידע ודרכים כיצד ניתן לשמור על הים ועל המגוון הביולוגי המדהים שלו.
מסלול האקווריום בנוי לפי שחזור המסע של פרדיננד מגלן והצוות שלו, שהיה המסע הראשון מסביב לעולם בשנת 1519, בו יצא צי של 5 ספינות למסע שהתחיל בנהר הגואדלקיביר שבסביליה. מבנה אקווריום סביליה בנוי כך שתעברו בביקורכם באותן המקומות ובסביבות האקולוגיות בהן מגלן וצוותו עברו במסעם.

מה רואים באקווריום סביליה

באקווריום סביליה תוכלו לראות תצוגה מדהימה של מעל ל400 סוגים שונים של חיות ימיות, עם מגוון אקווריומים בכל הגדלים והסוגים בהם תוכלו לצפות בחיות הימיות החל מדגים קטנים ועד לכרישים. באקווריום נמצאות מגוון בריכות שבכל אחת מהן מגיעה ממקור מים שונה, עם מגוון שונה של חיות מים, לדוגמא: נהר הגואדלקיביר הסמוך, האמזונס , האוקיינוס האטלנטי, האוקיינוס השקט והאוקיינוס ההודי. בהסתובבות באקווריום תוכלו לראות ולגלות את מגוון החיות האינסופי, עם דגים בכל הגדילים והצבעים, מדוזות, תנינים, נחשים, צבים, איגואנות, כרישים ועוד המון הפתעות. בנוסף, האקווריום מקדיש צומת לב רבה להעלת המודעות והחשיבות לשימור הים והמגוון הביולוגי שבו.

כרטיסים לאקווריום סביליה

כרטיס כניסה סטנדרטי לאקווריום סביליה
כרטיס זה נותן כניסה רגילה לאקווריום סביליה בו תוכלו לבקר לראות לגלות מעל ל400 סוגים של חיות ימיות, עם מגוון אקווריומים בכל הגדלים והסוגים, בהם תוכלו לצפות בחיות הימיות החל מצבי ים ועד לכרישים. מחיר כרטיס כניסה זה הינו 17 יורו למבוגר (מעל גיל 15), ו12 יורו עבור ילד ( בגילאים 4-14). ילדים עד גיל 3 נכנסים בחינם לאקווריום (מוגבל ל2 ילדים בהזמנה). לרכישת כרטיס לחצו כאן או כאן.

כרטיס משולב- אקווריום סביליה+ שמורת הציפורים
כרטיס זה יתן לכם כניסה ל2 אתרים שונים- לאקווריום סביליה ולשמורת הציפורים (Cañada de los Pájaros Bird Reserve) המקסימה, בה תוכלו להנות משמורת הטבע הראשונה בספרד שהוקמה ב1991, בה תוכלו לצפות בכ-200 מינים של ציפורים מרהיבות ונדירות. בקניית כרטיס משולב זה תקבלו 10% הנחה על כלל ההזמנה, ותוכלו להגיע לכל אחד מהאתרים בזמנים שונים לבחירתכם, ובמידה והתאריכים שבחרתם לכל אחד מהאתרים לא מתאים לכם, תוכלו לשנות אותם עד 23:59 ביום שלפני את יום הגעתכם לכל אחד מהאתרים. לרכישת כרטיס משולב זה לחצו כאן.

כרטיס משולב- אקווריום סביליה+ כניסה ללא תור למצודת סביליה
כרטיס זה יתן לכם כניסה ל2 אתרים שונים- לאקווריום סביליה ולמצודת סביליה (Lcázares de Sevilla) ההיסטורית, שהיא ארמון מלכותי שנבנה בשנת 712, ובשנת 1987 הוכתר כאתר מורשת עולמי ע”י אונסקו. ברכישת כרטיס זה, תוכלו לבקר במצודת סביליה ולחוות המקום ההיסטורי עם הסיפור המקסים וסגנון הבנייה הייחודי, ותכנסו לאתר במהירות וללא עמידה בתורים. בביקור בארמון יחד עם ביקור באקווריום סביליה תוכלו לקבל את המיטב מהעיר הקסומה. ברכישת כרטיס משולב זה, תוכלו לקבל 5% הנחה על כלל ההזמנה, אותה תוכלו לבטל עד יום לפני בשעה 23:59. לרכישת כרטיס משולב זה לחצו כאן.

כרטיס לסיור מיניבוס בסביליה+ שייט בנהר הגואדלקיביר+ ביקור באקווריום סביליה
כרטיס משולב זה יסדר לכם יום חלומי במיוחד בעיר המהממת, אותו תתחילו בסיור מודרך באורך של שעה במיניבוס שייקח אתכם לראות ולהכיר את סביליה ואת המקומות הכי מיוחדים שבה, לאחר הסיור תמשיכו לשייט בנהר היפיפה של סביליה ותהנו מביקור באקווריום המרהיב. עלות כרטיס זה הינה 42 אירו למבוגר (מעל גיל 12), ו21 יורו לילד (בגילאים 6-12), כרטיס חינם לתינוקות (מתחת לגיל 5). ניתן לבטל את רכישת כרטיסים אלו עד 24 שעות לפני הסיור וקבל החזר כספי מלא ההדרכה בסיור זה הינה בשפה אנגלית/ צרפתית/ ספרדית לבחירתכם. לרכישת כרטיס זה לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לאקווריום סביליה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לאקווריום סביליה

  • הביקור באקווריום סביליה מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים, אך מתאים גם לכל חובבי הים!
  • מומלץ לבקר בסביליה בחודשי האביב- מרץ, אפריל ומאי. בחודשים אלו מזג האוויר בעיר נעים ובנוסף העומס התיירותי בעיר פוחת באופן משמעותי אל מול הקיץ.
  • מומלץ להקדיש בין שעה ל3 שעות בביקור באקווריום על מנת להספיק לראות את כל האקווריומים, לעצור ולהסתכל על מגוון החיות הימיות ולקבל את החוויה המקסימלית.
  • מומלץ לשלב את הביקור באקווריום סביליה יחד עם אתרים נוספים הנמצאים במרכז העיר כמו קתדרלת סביליה (Catedral de Sevillal) המרשימה, מצודת סביליה (Real Alcázar de Sevilla) עם הגנים המקסימים, בפארק מריה לואיזה (Maria Luisa Park) עם הכיכר היפה- פלאסה דה אספנייה (Plaza de España), במגדל הזהב (Torre del Oro), בשמורת הציפורים (Cañada de los Pájaros Bird Reserve) ועוד המון מקומות נוספים לראות שתוכלו לראות בעמוד על סביליה.
  • האקווריום נמצא כ-2 ק”מ ממרכז העיר (centro), כך שניתן להגיע אליו ברגל (כחצי שעה הליכה) או באופניים, זוהי דרך מקסימה ומומלצת והיא הזולה והאקולוגית ביותר מבין האופציות. לאלו שרוצים להגיע בתחבורה ציבורית לאקווריום, הדרך הטובה ביותר להגיע ממרכז העיר היא באוטובוס (קו 3, 6 ו34) העוצר בתחנת La Palmera, זו הדרך המהירה והנוחה ביותר להגעה, במיוחד בימים גשומים בהם לא ניתן ללכת ברגל או לסוע באופניים.
  • הביקור באקווריום מתאים בהחלט למשפחות עם ילדים, באקווריום ישנם נקודות עניין ופעילויות רבות המתאימות לילדים.
  • אזור הלינה הפופלארי ביותר בסביליה הינו במרכז העיר (Centro), שם נמצאות האטרקציות והאתרים המרכזיים.
  • כמו בכל אתר תיירותי באירופה, מומלץ להזהר מפני כייסים ולשמור על הציוד שלכם קרוב אליכם.
  • ניתן להגיע למקום עם רכב וישנם שני מגרשי חניה מקורים בתשלום הנמצאים ליד האקווריום:
    Aparcamiento Acuario Sevilla ו- empark.
  • ביקור באקווריום הינו אטרקציה מעולה לימים גשומים בסביליה, חלל האקווריום סגור והמקום פתוח בכל ימות השנה.

שאלות נפוצות על אקווריום סביליה

מומלץ להקדיש בין שעה ל3 שעות בביקור באקווריום על מנת להספיק לראות את כל האקווריומים, לעצור ולהסתכל על מגוון החיות הימיות ולקבל את החוויה המקסימלית.

מומלץ לבקר בסביליה בחודשי האביב- מרץ, אפריל ומאי. בחודשים אלו מזג האוויר בעיר נעים ובנוסף העומס התיירותי בעיר פוחת באופן משמעותי אל מול הקיץ. כמו כן כדאי לתאם את שעת ההגעה לזמני ההאכלה.

הביקור באקווריום סביליה מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים, אך מתאים גם לכל חובבי הים!

מומלץ לקנות כרטיס מראש בלינק זה או בלינק זה ולחסוך את התור לקניית הכרטיסים. בנוסף, מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות עם הפתיחה של המקום, ולהנות מהאקווריום ללא עומס של אנשים נוספים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: בימי שני- שישי 10:00-18:00, בימי שבת וראשון 10:00-19:00
  • מחירי כרטיסי הכניסה לרוכשים באתר של אקווריום סביליה הינם 18 אירו למבוגר ו-13 אירו לילדים בגילים 4-14 (ילדים מתחת לגיל זה נכנסים בחינם). ניתן לרכוש כרטיס בעלות זולה יותר באתר טיקסט (https://www.tiqets.com/en/seville-attractions-c65870/tickets-for-seville-aquarium-p975588/?partner=hakolal) ובאתר גט יור גייד(https://www.getyourguide.com/s?partner_id=0I69632&q=Seville&et=80103&lc=48) במחיר של 17 אירו למבוגר ו-12 אירו לילדים בגילים 4-14 (ילדים מתחת לגיל זה נכנסים בחינם).
  • כתובת: Muelle de las Delicias, s/n, 41012 Sevilla, Spain
  • ניתן להגיע לאקווריום סביליה בהילכה ברגל (כחצי שעה הליכה ממרכז העיר) או באופניים, זוהי דרך מקסימה וישרה לאורך הנהר היפיפה לכיוון דרום, הנגישה לרוכבי אופניים והולכי רגל בשביל ייחודי ונוח. לאלו המגיעים ברכב, ניתן להגיע לאקווריום עם רכבכם ולהחנות בחניון של האקווריום (בתשלום). בנוסף, ממרכז העיר ניתן לקחת אוטובוס (קו 3, 6 ו34) העוצר בתחנת La Palmera או לקחת קו מטרו המגיע לתחנת Puerta Jerez הנמצאת כרבע שעה הליכה מהאקווריום.
  • אתר רשמי: https://www.acuariosevilla.es/en/