מלונות מומלצים במאלגה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במאלגה - הסקירה המקיפה על מלונות במאלגה. אזורי הלינה המומלצים במאלגה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במאלגה.

5 מקומות לינה מומלצים במאלגה

Vincci Selección Posada del Patio

מלון חמישה כוכבים הממוקם בקצה העיר העתיקה, מרחק הליכה קצר מהאתרים החשובים בעיר. המלון מציע גם חניה פרטית באתר (בתוספת תשלום של 25 יורו ליום חניה) ומתאים במיוחד לזוגות המחפשים חופשה רומנטית ומפנקת בלב העיר מאלגה.

Molina Lario

מלון ארבעה כוכבים בעיר העתיקה של מאלגה. מתאים גם למשפחות עם עד שלושה ילדים ומציע חופשה ברמה גבוהה סמוך לכל האתרים החשובים בעיר.

Casual del Mar Málaga

מלון שלושה כוכבים בסמוך לתחנת הרכבת המרכזית של העיר. מתאים למשפחות עם עד שלושה ילדים המחפשים לינה זולה ופנוקציונאלית סמוך למרכז העיר ולתחנת הרכבת.

Hotel Solymar

מלון שני כוכבים הנמצא סמוך לחוף הים המפורסם של מאלגה- סן אנדרס. מתאים בעיקר למטיילים שבאים על מנת להנות מחופיה הצלולים של העיר, ורוצים להימלט מהשאון ההמוני באזור העיר העתיקה.

TOC Hostel Malaga

הוסטל הממוקם בלב העיר העתיקה של מאלגה. מתאים גם למשפחות גדולות (עד שמונה נפשות) וגם למטיילים עם תקציב נמוך, ומציע קרבה לכל האתרים החשובים בעיר העתיקה.

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים הביקוש ללינה במאלגה יהיה גבוה כמעט כמו בקיץ. ויכול גם להגיע לכמעט 100% תפוסה. אומנם יהיו אפשרויות לינה ברגע האחרון במבצעים טובים, אך במיוחד לקבוצות ומשפחות ולמי שחשוב לו מיקום טוב, אפשרות לינה ברמה גבוהה ובמחיר טוב מאוד כדאי לבצע את ההזמנה מראש זמן רב ככל הניתן. למי שחושש אפשר לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול. אם תרצו להוזיל את עלות הלינה כדאי לחפש האם יש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במאלגה

במאלגה ישנם מעל ל3,500 אפשרויות לינה שונות המפוזרות בכל רחבי העיר ורצועת החוף הארוכה שלה, אך המוקדים העיקריים בהם נמצאים הריכוז הגבוה ביותר של מלונות הינם באזור העיר העתיקה, ובייחוד סמוך לכיכר החוקה (Plaza de la Constitución). באזור תחנת הרכבת המרכזית של העיר – Málaga-Centro-Alameda. במידה ואתם מטיילים עם רכב שכור, המלצתנו היא להימנע מכל מחיר מכניסה לאזור מרכז העיר והעיר העתיקה עם הרכב. העומס הרב בכבישים, יחד עם מצוקות החניה הרבות הופכות את החוויה למעיקה ולא כדאית. מומלץ לחפש מלונות באזור תחנת הרכבת של העיר או סמוך לכביש המהיר ma20, אשר ניתן להגיע אליהם בקלות יחסית עם רכב. הלינה במאלגה מתאימה גם למשפחות עם ילדים, ישנו מגוון רב של מלונות ובתי הארחה המציעים גם אופציות של חדרי משפחה, כמו גם מגוון רב של דירות וB&B להשכרה.

פלאזה דה לה מרינה וברקע קתדרלת סנטה איגלסיה(צילום: Roxyuru, רישיון)

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה במאלגה

  • מרבית המבקרים בעיר, מעדיפים ללון במרכז העיר, באזור העיר העתיקה. יש לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזורים אילו. כמו כן, אזור העיר העתיקה בעונות התיירות יכול להיות רועש. ישנם גם תיירים שיעדיפו לחפש את המלונות שלהם במיקום יותר סמוך לחופים המערביים של העיר.
  • מלונות נוספים מומלצים במאלגה הם מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Gran Hotel Miramar GL ומלון Only YOU Hotel Málaga , מלונות ארבעה כוכבים כמו Salles Hotel Málaga Centro, מלון NH Málaga ומלון Hotel Guadalmedina, מלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית שמצד אחד קרובה למרכז ומצד שני לא יותר מידי יקרה כמו Atarazanas Málaga Boutique Hotel.

שאלות נפוצות על לינה במאלגה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בקורדובה הוא בעיר העתיקה, ובמיוחד סביב כיכר החוקה (Plaza de la Constitución).

בין המלונות הפופולארים ביותר במאלגה ניתן למנות מלונות שלושה כוכבים כמו Casual del Mar Málaga וAtarazanas Málaga Boutique Hotel, מלונות ארבעה כוכבים כמו Molina Lario וSalles Hotel Málaga Centro, ומלונות חמישה כוכבים כמו Vincci Selección Posada del Patio וGran Hotel Miramar GL.

לתיירים דתיים שמגיעים במאלגה מומלץ להסתכל על מלוני הדירות Apartamentos Simba או Lodgingmalaga Plaza Constitucion. כמו כן, אם חשוב לכם לשהות ליד מרכז יהודי,חפשו מלונות באזור עיירת החוף מרבלה (אשר נמצאת כ20 דקות נסיעה ממאלגה)- שם תוכלו למצוא בין היתר בית חב"ד וסופר כשר למהדרין.

למי שמחפש לינה זולה במאלגה אנו ממליצים להסתכל על בתי ההארחה הבאים Pensión Santa Paula, easy Hotel Malaga City Centre וLa Casa Mata Central.

למשפחות המגיעות למאלגה אנו ממליצים להסתכל על המלונות Petit Palace Plaza Málaga, Be Mate Málaga Centro וHotel Solymar.

ישנם מספר מלונות המציעים שירות הסעות מ\אל שדה התעופה של מאלגה, ביניהם Hostal Vidamia, Soho Boutique Malaga, וPetit Palace Plaza Málaga.

למי שרוצה ללון באזור העיר העתיקה עם רכב (אנו פחות ממליצים להיכנס לאזור זה עם רכב) כדאי להסתכל על המלונות Vincci Selección Posada del Patio (המציע חניה בתוספת תשלום של 25 יורו עבור יום חניה), Atarazanas Málaga Boutique Hotel (תוספת של 21 יורו בעבור יום חניה) ומלון Hotel Don Curro (תוספת של 20 יורו ליום בעבור חניה).
אם אתם רוצים ללון באזור הפריפריאלי של העיר ולהיכנס אליה באמצעות תחבורה ציבורית (אנו ממליצים בחום) כדאי להסתכל על המלונות הבאים- Hotel Solymar (בתוספת של 10 יורו בעבור יום חניה) Eurostars Málaga (תוספת של 14 יורו בעבור יום חניה) וBarceló Malaga (תוספת של 20 יורו ליום בעבור יום חניה).




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

Booking.com