מלונות מומלצים באלמריה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באלמריה - הסקירה המקיפה על מלונות באלמריה. אזורי הלינה המומלצים באלמריה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באלמריה.

5 מקומות לינה מומלצים באלמריה

Elba Almería

⭐⭐⭐⭐
מלון אלבה אלמריה (Elba Almería) – מלון 4 כוכבים באזור שיחסית מרוחק ממרכז העיר, בסמוך למרכז הקניות Mediterranean. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל רמת השביעות משירות הצוות ורמת הניקיון הגבוהה.
למידע נוסף על המלון

Torreluz Senior Hotel

⭐⭐⭐
טורלוז סניור (Torreluz Senior Hotel) – מלון 3 כוכבים במרכז העיר סמוך לכיכר פוארטה דה פורצ’נה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בשל המיקום המרכזי והשירות הטוב של צוות המלון.
למידע נוסף על המלון

Hotel Costasol

⭐⭐⭐
מלון קוסטסול (Hotel Costasol) – מלון 3 כוכבים במרכז העיר סמוך לחוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל קירבת המלון לחוף הים ותפקוד הצוות.
למידע נוסף על המלון

La Pita Guesthouse

לה פיטה (La Pita Guesthouse) – בית ההארחה בקירוב למרכז העיר, סמוך לקתדרלת אלמריה ולמוזיאון Casa del Poeta José Ángel Valente. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל המיקום המרכזי והמחיר הנוח.
למידע נוסף על המלון

HO Puerta de Purchena

הו פוארטה דה פורצ’נה (HO Puerta de Purchena) – דירות במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בשל נוחות הדירות, המיקום המרכזי ורמת הניקיון הגבוהה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה באלמריה במגמת עליה, ולכן למי שמתכנן להגיע בפסח או בשבועות שאחריו כדאי להזמין מקומות לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות על אף ההזמנה מראש. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש מבצעים או הנחות רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באלמריה

באלמריה ישנם כ-250 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות למשל (Apartamentos Torreluz), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 4 כוכבים (למשל AC Hotel Almeria), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז העיר ובמיוחד ליד כיכר פוארטה דה פורצ’נה (Puerta de Purchena), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 4 כוכבים Nuevo Torreluz. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז העיר אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בסמוך לקתדרלת אלמריה (Almeria Cathedral), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את בית ההארחה La Pita Guesthouse. במידה ואתם מגיעים לאלמריה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל דירות HO Paseo de Almería (בתשלום והזמנה מראש), דירות HO Puerta de Purchena (בתשלום ובהזמנה מראש), מלון 4 כוכבים Avenida Hotel (בתשלום ובהזמנה מראש) ודירות Expoholidays-Apartamentos Almería Centro- Parking Gratis (דרושה הזמנה מראש).

נוף ממבצר אלקזבה על מרכז העיר של אלמריה שמהווה אזור פופולרי ללינהנוף ממבצר אלקזבה על מרכז העיר של אלמריה שמהווה אזור פופולרי ללינה

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה באלמריה

  • מרבית המבקרים באלמריה מעדיפים ללון כאמור באזור מרכז העיר, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של אלמריה. מאוד מומלץ להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה באלמריה למשל דירות HO Paseo de Almería (בתשלום והזמנה מראש), דירות HO Puerta de Purchena (בתשלום ובהזמנה מראש), מלון 4 כוכבים Avenida Hotel (בתשלום ובהזמנה מראש) ודירות Expoholidays-Apartamentos Almería Centro- Parking Gratis (דרושה הזמנה מראש).
  • באזור מרכז העיר יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

שאלות נפוצות על לינה באלמריה

האזור הפופולארי ביותר ללינה באלמריה הינו אזור מרכז העיר, ובמיוחד בסמוך לכיכר פוארטה דה פורצ'נה (Puerta de Purchena).

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר באלמריה ניתן למנות את Elba Almería, Torreluz Senior Hotel, Hotel Costasol, La Pita Guesthouse,ו- HO Puerta de Purchena.

למשפחות המגיעות לאלמריה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Torreluz Apartamentos, דירות EL RINCON DE HUETE, ודירות HO Puerta de Purchena, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לאלמריה צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - דירות HO Paseo de Almería (בתשלום והזמנה מראש), דירות HO Puerta de Purchena (בתשלום ובהזמנה מראש), מלון 4 כוכבים Avenida Hotel (בתשלום ובהזמנה מראש) ודירות Expoholidays-Apartamentos Almería Centro- Parking Gratis (דרושה הזמנה מראש).

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באלמריה אנו מציעים להסתכל על La Pita Guesthouse, בית הארחה LA PITA BEACH HOUSE ובית הארחה Alojamiento Particular.

Booking.com