1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. איביזה, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Ibiza
  6. »
  7. מלונות מומלצים באיביזה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים באיביזה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באיביזה - הסקירה המקיפה על מלונות באיביזה. אזורי הלינה המומלצים באיביזה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באיביזה.

5 מקומות לינה מומלצים באיביזה

One Ibiza Suites

מלון חמישה כוכבים הממוקם קרוב למרכז העיר ,במלון תוכלו למצוא בריכות שחייה ומתקנים נוספים.
לבאים עם רכב המלון מציע חניה פרטית אפשרית במחיר של 20 EUR לכל יום.

El Puerto Ibiza Hotel Spa

מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז האי איביזה בקרבה לעיר העתיקה ולנמל.
המלון מציע מגוון רחב של מתקנים כגוון חמאם טורקי,סאונה,בריכת שחייה,מרכז כושר ועוד. החדרים במלון מתאימים ליחידים ולזוגות.

Lux Isla

מלון בדירוג של שלושה כוכבים הממוקם במפרץ טאלאמנקה ובמרחק קצר מחוף הים .לא רחוק מהמקום אפשר להגיע למרכז העיר איביזה ואף המלון מציע שירותי הסעות. החדרים מתאימים ליחידים וזוגות.במלון ניתן למצוא חניה פרטית לבאים עם רכב.

Apartamentos Llobet Ibiza

דירות ארבעה כוכבים ממולצות אלו נמצאות ממש בסמוך לרצועת החוף של האי איביזה ואף הן בקרבה לעיר העתיקה .
במקום זה ישנן שני סוגי דירות-דירה עם חדר יחיד או סוויטה .בשני סוגי הדירות האיכלוס הוא של שניים עד שלושה מבוגרים בחדר. ניתן למצוא במקום זה גם בריכת שחייה.

Hostal Residencia Europa Punico

בית הארחה זה ממוקם ליד העיר עתיקה,נמל איביזה ובסמוך לחוף הים. מקום זה מתאים לזוגותפלוס ילד.המלון מציע מגוון מתקנים לרשות המבקרים.

עדכון אפריל, 2024

האי איביזה הוא מבין האזורים היפים והאהובים לחופשה בספרד, ובתקופה זו הביקוש במקומות הלינה הולך ועולה, מגמה אשר תימשך ככל שנתקרב לקיץ - אז תגיע לשיאה. לכן, למי שמתכנן חופשה בפסח או בשבועות אחריו מומלץ להזמין מקומות לינה מראש. כדאי לעשות זאת בקישור הזה מאחר ומציע אפשרויות לינה מגוון המציעות ביטול בחינם - כך שלמרות ההזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ובמידת הצורך תוכלו לשנות או לבטל את ההזמנה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באיביזה

באי איביזה שבספרד ניתן למצוא מעל ל1,000 מקומות לינה ,כאשר כמעט ממחצית ממקומות הלינה שמוצעים לקהל הרחב הן וילות. האופציה הפופולארית ביותר ללינה באי היא העיר איביזה, מרבית ממקומות הלינה ממוקמים במרכז העיר בסמוך לרחוב Carrer de Ramon Muntaner או בסמוך לחופים. ערים פופולאריות נוספות באי בהן קיים מבחר רב של אפשרויות לינה הן Sant Antoni De Portmany ו Santa Eulària des Riu. כמובן שמחוץ לערים תמצאו מקומות לינה רבים, אך הם מפוזרים יותר במרחב ומצויים בדרך כלל בקרבה לכפר או ליישוב. באופן כללי, מרבית המלונות הם בדירוג של שלושה כוכבים (כמו מלון Lux Isla) אך תוכלו למצוא גם מלונות בדירוג של ארבעה כוכבים (לדוגמא מלון Amàre Beach Hotel Ibiza שהוא מלון שאינו מאפשר אירוח עם ילדים) וחמישה כוכבים (למשל מלון One Ibiza Suites) בהיקף יותר מצומצם.

איפה לישון בעיר איביזה

האופציה הפופולארית ביותר ללינה באי היא העיר איביזה, זוהי בירת האי והיא מציעה שילוב של קסם העיר העתיקה, מרחב קניות שוקק, וסצנת מסיבות וחיי לילה אשר מושכים תיירים מכל העולם. בעיר איביזה ניתן למצוא מגוון מלונות, מקומות אירוח בוטיק ואתרי נופש יוקרתיים. העיר העתיקה (דאלט וילה Dalt Vila) היא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו ומציעה אווירה ייחודית, בה מרוכזים מרבית מהאטרקציות המעניינות וחלק רב ממנה סמוך לים ולנמל. מבין מקומות הלינה בעיר העתיקה אנו ממליצים על מלון ארבעת הכוכבים Hotel La Torre del Canonigo – Small Luxury Hotels אשר נגיש לזוגות ומשפחות עם ילדים מכיוון שמציע חדרי משפחה וסוויטות רומנטיות במבנים נפרדים. למעוניינים באפשרות לינה אחרת מומלצת ויותר זולה ניתן לבחור במלון בוטיק שני כוכבים La Ventana.

אזור נוסף מומלץ ללינה בעיר איביזה הוא נמל איביזה, שהייה ליד הנמל הראשי מעניקה גישה נוחה למסוף המעבורות ולטיולים לאיים הקרובים לאיביזה. אנו ממליצים על בית ההארחה Casa de Huespedes la Peña ועל CBbC Suites Port Vell.

העיר העתיקה של איביזה הצמודה לנמל - שני אזורי הלינה המבוקשים ביותר בעיר ובכלל באי כולוהעיר העתיקה של איביזה הצמודה לנמל – שני אזורי הלינה המבוקשים ביותר בעיר ובכלל באי כולו

אמנם איביזה ידועה במסיבות וחיי לילה אבל אם תרצו לישון במרחב שקט יותר, שכונת טאלאמאנקה (Talamanca), אשר צמודה למרינה, מציעה אווירה שקטה יותר במרחק הליכה של כ-20 ד׳ מהעיר העתיקה של איביזה. ומעל הכל למעוניינים לישון בסמיכות לים, לאורך כל טאלאמרנקה נפרשת רצועת חוף מרהיבה. מלון מומלץ באזור זה הוא מלון חמשת הכוכבים Nobu Hotel Ibiza Bay אשר ממוקם בסמיכות לים אך מעט מרוחק מהעיר העתיקה, מלון ארבעת הכוכבים Ibiza Corso Hotel & Spa, ומלון שלושת הכוכבים הפופולארי שמשלב בין נוחות מחיר ויוקרה Lux Isla.

חשוב לציין שאיביזה האי בכלל ובעיקר בירתה עמוסים מאוד בשיא עונת הקיץ, על כן הביקוש ללינה באזור העיר העתיקה, והנמל ושכונת טאלאמאנקה גבוה מאוד ויחסית יקרה, לכן מומלץ להזמין את הלינה מראש. מי שחושש מהתחייבות אפשר למצוא כאן מגוון אופציות מצוינות ללינה בעיר איביזה עם אפשרות ביטול. אלה המעוניינים לחסוך מעט במחיר אפשר למצוא כאן מגוון הנחות ודילים ללינה בעיר.

לינה בפלאייה דן בוסה  – עיירת מועדוני חוף

פלאיה דן בוסה (Playa d’en Bossa) הסמוכה לעיר איביזה וממוקמת בדרום האי, נחשבת אזור פופולארי לביקור וכמובן ללינה אשר ידוע בחיי לילה, מסיבות, חופים ומועדונים. החוף מושך אליו מגוון רחב של מבקרים, ומכיוון שנחשב כל כך חברתי ותוסס, הפך מושלם בעיקר עבור קבוצות חברים המחפשים חופשה מהנה ואנרגטית ביחד. אנו ממליצים על מלון ארבעת הכוכבים Hotel Garbi Ibiza & Spa אשר מציע שתי בריכות שחייה, מלון הדירות Apartamentos Vistamar II ו-Los Escondidos Ibiza המציע חדרים ל-6 אנשים.

מכיוון שמרבית המבקרים מגיעים לאיביזה לשם החגיגה, פלאייה דן בוסה נחשבת מאוד פופולארית לתיירות חיי הלילה ונוטה להיות עמוסה מאוד בחודשי שיא התיירות של יוני עד ואוגוסט לכן מומלץ להזמין את הלינה מראש. מי שחושש מהתחייבות אפשר למצוא כאן מגוון אופציות מצוינות ללינה בפלאייה דן בוסה עם אפשרות ביטול. אלה המעוניינים לחסוך מעט במחיר אפשר למצוא כאן מגוון הנחות ודילים ללינה בפלאייה דן בוסה.

פלאייה דן בוסה - אופציהה נהדרת ללינה למחפשים מסיבות וחופיםפלאייה דן בוסה – אופציה נהדרת ללינה למחפשים מסיבות וחופים

לינה בסן אנטוניו  –  לחובבי חיי לילה

סן אנטוניו (San Antonio) נחשבת מרכז חיי לילה פופולארי נוסף באי איביזה, העיירה מציעה מגוון מקומות לינה החל מאפשרויות בתקציב נמוך ועד לאתרי נופש יוקרתיים. סן אנטוניו יחסית גדולה ומציעה מגוון שירותים תיירותיים, בנוסף מיקומה בחלקו המערבי של איביזה מבטיח שקיעות עוצרות נשימה, אותן תוכלו לראות מרצועת החוף, או מכל מרפסת. אחד מסוגי הלינה המפורסמים בסן אנטוניו, במיוחד לקבוצה של חברים הוא לינה בהוסטלים, יש רבים, ידועים ואף מפנקים במיוחד כמו הוסטל בוטיק המדורג בכוכב אחד Hostal Rosell Boutique, או הוסטל שני הכוכבים Hostal Roca, אך אם בכל זאת תעדיפו מלון שלושה כוכבים מומלץ לנסות את Sol Bahía Ibiza Suites. מקומות הלינה הנ״ל ממוקמים סמוך לחוף ובמרחק של 10 ד׳ הליכה ממרכז סן אנטוניו שם ניתן למצוא מגוון מסעדות, מרכזי קניות וגם חלק מהמועדונים.

לינה בסנטה אאוליה דס ריו Santa Eulalia – על הצד הרגוע יותר של איביזה, למשפחות עם ילדים או זוגות

סנטה אאוליה הממוקמת בצידה המזרחי של איביזה היא העיירה שכדאי לכם לבדוק אם אתם מעדיפים אווירה נינוחה וידידותית יותר למשפחה. עם טיילת מקסימה ומוצלת, חופים יפים, ומבחר מלונות ואתרי נופש שבינם אנו ממליצים על מלון ארבעת הכוכבים Hotel Tres Torres עם חדרים זוגיים בלבד, אם אתם מחפשים דירה מאובזרת אנו ממליצים על מלון דירות שלושה כוכבים Apartamentos Los Arcos ולדירות במחיר נמוך יותר Apartamentos Aguas Blancas.

סנטה אאוליה - עיירת חוף פופולארית לביקור ולינה למשפחות עם ילדים וזוגותסנטה אאוליה – עיירת חוף פופולארית לביקור ולינה למשפחות עם ילדים וזוגות

מלונות הכל כלול באיביזה

לינה במלונות הכל כלול מהווה דרך נוחה ולגמרי נטולת טרחה ליהנות מחופשה באי האיקוני של איביזה, ומומלצת במיוחד למשפחות עם ילדים ולחבורת מטיילים שהיו רוצים להתרכז בכיף בלבד. אנו ממליצים לכם על שהות במלון חמישה כוכבים הכלול כלול Hard Rock Hotel Ibiza אשר ממוקם ממש על חוף הים בפלאייה ד׳אן בוסה וכולל שתי בריכות חיצוניות וספא עם ג’קוזי וסאונה, כמו גם חדר כושר, ליד המלון יש מועדון חוף פרטי ואקסקלוסיבי, עם בר חוף ומגוון אזורי ׳צ׳יל-אאוט׳. בנוסף אנו ממליצים על מלון ארבעת הכוכבים הכל כלול Insotel Club Tarida Playa, מלון ארבעת הכוכבים El Hotel Pacha – Entrance to Pacha Club Included אשר נמצא בעיר איביזה ומלון שלושת הכוכבים Apartamentos Club Cala Azul אשר מציע תמורה טובה למחיר.

מלונות על החוף באיביזה

אין דרך טובה יותר מלהינות ולממש את מיטב השהות באיביזה מלינה על חוף הים, ולכן ריכזנו עבורכם את מספר מלונות מומלצים על החוף באי איביזה. הראשון הוא מלון Siau Ibiza Hotel אשר מקבל דירוג של 5 כוכבים ונמצא מול החוף בפוארטו דה סן מיגל (Puerto de San Miguel), השני הוא מלון הבוטיק והספא Hotel Garbi Ibiza & Spa אשר שוכן ממש על חוף פלאייה דן בוסה.  בנוסף בדירוג שני כוכבים מקום האירוח Aparthotel Puerto Cala Vadella משקיף על החוף המקסים של קאלה וואדלה, ודירות Apartamentos Aguas Blancas אשר נמצא 100 מטרים מחוף אגוואס בלאנקס (Aguas Blancas Beach).

לינה בדירות נופש באיביזה

דירות נופש הן דרך מצוינת להוזיל מעלות החופשה מכיוון שניתן להינות משירותי הדירה כמו מכונת כביסה ואביזרי מטבח בחופשיות. למרות שכל סוגי המטיילים יכולים להנות ממותרות אלה, הן חשובות בעיקר למטיילים עם ילדים. דירות הנופש המומלצות ביותר באיביזה הן מלון דירות שלושת הכוכבים Apartamentos Los Arcos בעיירה סנטה אאולריה דס ריו, מלון דירות בעל דירות שני כוכבים Aparthotel Puerto Cala Vadella אשר ממוקם בקאלה וואדלה ודירות Camelina Suites – Formerly Torrent Bay במפרץ סן אנטוניו.

מלונות לצעירים באיביזה

עבור קבוצה צעירה של חברים המעוניינים לחוות את חיי הלילה התוססים, החופים והאווירה האנרגטית של איביזה, ישנם מספר מלונות שמתאימים למה שצעירים לרוב מחפשים. כמה מהמלונות שמומלצים לקבוצת חברים באיביזה הם מלון חמשת הכוכבים Hard Rock Hotel Ibiza אשר ממוקם ממש על חוף הים בפלאייה דן בוסה, מלון זה מארח מסיבות ואירועי מוזיקה חיה, אליו אין מגבלת גיל בביצוע צ’ק-אין, מלון ארבעת הכוכבים Hotel Garbi Ibiza & Spa  אשר שוכן ממש על חוף פלאייה דן בוסה ובמרחק של 600 מ’ ממועדון הלילה Hi, אין מגבלת גיל בביצוע צ’ק-אין ודירות apartamentos Jet – Adults Only אשר נמצא על חוף פלאיה ד’אן בוסה וסמוך אליו מועדון החוף המפורסם בורה בורה (Bora Bora Beach Club), שימו לב שבמלון זה הגיל המינימלי לביצוע צ’ק-אין הוא 18. הרבה פעמים צעירים יעדיפו הוסטלים זולים על פני מלונות שמארחים מסיבות שהלינה בהם יקרה יותר, בדרך כלל חווית הלינה בהוסטל חברתית מאוד וניתן לקבל הרבה מידע מהאורחים והבעלים, אנו ממליצים על הוסטל שני הכוכבים Hostal Roca בסן אנטוניו, אליו הגיל המינימלי לביצוע צ’ק-אין הוא 18.

מכיוון שאיביזה ידועה כאי מסיבות, חופים יפים בהם מסיבות יום  וחיי לילה, קהל היעד העיקרי של האי הם בעיקר חבורות מטיילים ומטיילות צעירים. על כן בשיא עונת התיירות (יוני עד ספטמבר) בתי מלון אלה נוטים להתמלא מהר, אנו ממליצים על הזמנת מקום הלינה מראש, ואם אתם חוששים מהתחייבות תוכלו ללחוץ כאן כדי להזמין מקום לינה עם ביטול בחינם.

מלונות יוקרה ומלונות חמישה כוכבים באיביזה

בין אפשרויות הלינה המומלצות בקטגוריה זו ניתן למנות את: El Somni Ibiza Dream Hotel by Grupotel, Hotel Rural Xereca ו  Ca Na Xica – Hotel & Spa באיביזה, המוקד של המלונות היוקרתיים והמלונות בדירוג חמישה כוכבים נמצא בעיקר באזורים כמו פלאיה ד’ן בוסה, סנטה אאולריה דס ריו והבירה, איביזה טאון. ישנם כעשרים מלונות מהסוג הזה באי, כאשר כל אחד מהם מציע חוויה ייחודית של פאר ואקסקלוסיביות. שימו לב בקיץ המחירים מאוד גבוהים לכן, אם אפשר  מומלץ לבחור בתקופת עונה שאינה גבוהה על מנת ליהנות ממחירים טובים יותר ומפחות עומס

מלונות ודירות למשפחות באיביזה

יש לא מעט אופציות טובות למשפחות באיביזה  כמו One Ibiza Suites, Lux Isla ו Hostal Residencia Europa Punico. צריך להחליט אם אתם מעדיפים  דירה או מלון – ואיזה סגנון לינה למשפחות אתם מעדיפים – כדאי לקרוא את המידע המפורט שיש לנו בנושא תחת: מלונות מומלצים באיביזה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות.

 

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 




המלצות ללינה באיביזה

  • מרבית המבקרים מעדיפים ללון באזור רצועת החוף שהוא האזור הפופולרי של האי. יש לקחת בחשבון שיותר יקר באזור זה ללון ושגם יותר רועש כאשר האזור פופלארי ונגיש לכולם. ישנם מבקרים שיעדיפו ללון במרחק מחופי הים ויותר בקרבה למרכז האי והעיר.
  • מלונות חמישה כוכבים נוספים המומלצים באיביזה למחפשים מלונות מפנקים וברמה גבוהה הם מלון OKU Ibiza ומלון Hard Rock Hotel Ibiza .מלונות ארבעה כוכבים כמו (Hotel Náutico Ebeso ו Els Pins Resort & Spa), מלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית (Hotel Tropicalו Hotel Gran Sol). בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלונות כמו Hotel Tarba , Hotel Tropical ומקומות לינה אחרים כמו Hostal Roca ו Hostal Rosell Boutique). בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים (AxelBeach Ibiza Suites Apartments Spa and Beach Club ו Sunside Central Park Apartamentos).

שאלות נפוצות על לינה באיביזה

האזור הפופלארי באיביזה הוא אזור רצועת החוף בו ממוקמים מגוון רחב של המלונות באי.

בין המלונות הפופלארים באי איביזה ניתן למצוא מלונות חמישה כוכבים כמו Gran Hotel Montesol Ibiza ו One Ibiza Suites . מלונות ארבעה כוכבים כמו,El Puerto Ibiza Hotel Spa.ו Els Pins Resort &Spa . ומלונות שלושה כוכבים כמו Lux Isla ו Hotel Cenit& Apts. Sol y Viento.

למשפחות שמגיעות לחופשה באיביזה אנו ממליצים להסתכל על מלון הדירות Sud Ibiza Suites, מלון הדירות Hotel Cenit & Apts. Sol y Viento בו יש גם בריכה ועל דירות Apartamentos Avenida - MC Apartamentos Ibiza אשר מתאימות לאירוח של עד חמישה אנשים. למשפחות עד ארבעה אנשים אשר מעוניינות ללון במלון אנו מציעים להסתכל על מלון Hotel La Torre del Canonigo - Small Luxury Hotels ומלון Hard Rock Hotel Ibiza אשר מציעים בריכות שחייה,חוף בסמוך וחדרי משפחה.

למי שרוצה ללון באזור העיר העתיקה עם רכב (אנו פחות ממליצים להיכנס לאזור זה עם רכב) כדאי להסתכל על המלונות. THB Los Molinos(מלון למבוגרים בלבד) ו Apartamentos Llobet Ibiza אשר מציעים חניה פרטית בתשלום.
במידה ואתם מעוניינים ללון מחוץ לעיר העתיקה אך במקום קרוב לאחד מן החופים הרבים שבאי אנו ממליצים להסתכל על המלונות הבאים Lux Isla ו Ibiza Corso Hotel & Spa אשר מציעים חנייה פרטית במקום.

למי שמחפש לינה זולה באיביזה אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים:Hotel Tarba , Hotel Tropical ו Sunside Central Park Apartamentos .מלונות אלו מציעים לינה זולה יחסית למחיר ללינה באיביזה.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 
Booking.com