1. עמוד הבית
  2. »
  3. יוון 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. רודוס- כל מה שצריך לדעת לפני ביקור באי, יוון 2024 | Rhodes
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות ברודוס
  8. »
  9. אוטובוס התיירים של רודוס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Tours

אוטובוס התיירים של רודוס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Tours

עדכון אביב 2024

האביב המגיע אל הרחובות ברודוס מביא איתו אווירה אחרת וקסומה לעיר מצד אחד ומזג אוויר משתנה מצד שני - יכולים להיות ימים של גשם וגם ימים של שמש חמה. אוטובוס התיירים הוא פתרון נהדר לשני המקרים האלו. תוכלו לסוע ברחבי העיר ולראות את כל האתרים המפורסמים כמו נמל מנדרקי אך בלי צורך ללכת בגשם או בשמש, אלא לשבת בנוחות באוטובוס ולשמוע את ההסברים על המקומות השונים לידם תעבור באוזניות. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של רודוס ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

אוטובוס התיירים של רודוס בכמה מילים

רודוס הוא אי יווני השוכן במזרח הים האגאי, עם היסטוריה עתיקה, קהילה יהודית גדולה ותרבות עשירה המושכת אליה מיליוני מבקרים מידי שנה הבאים לחוות את חופיו הנעימים של האי ולבקר בכלל האטרקציות המיוחדות המוצעות בו כשהמפורסם בהן הוא הקולוסיאום (Colossus) הנחשב כיום לאחד משבעת פלאי תבל. על מנת לאפשר למבקרים הרבים לחוות את העיר בצורה מעמיקה ומעניינת עלה רעיון אוטובוס התיירים, שאפשר לתיירים לחוות אטרקציות רבות ולנצל את העיר עד תום. האוטובוסים הצרים מותאמים לרחובות רודוס ומאפשרים נסיעה קלילה מיעד ליעד, ביקור במספר רב של אתרים חשובים, ודרך מעניינת לחקור את העיר בצורה מהנה וחווייתית.
https://www.hakolal.co.il/wp-content/uploads/2023/03/rhodes-island-greece.jpg_s1024x1024wisk20cZCCR9G-Z4bbb50TalmZlWfDohD0KqCaacXvPLfVXleo.jpg

מה רואים באוטובוס התיירים של רודוס

אוטובוס התיירים של רודוס עובר באטרקציות המפורסמות ביותר ברודוס ומאפשר לראות את כל נקודות הציון המעניינות ביותר בעיר באטרקציה אחת. בין המקומות בהם עובר האוטובוס ניתן למנות את אקווריום רודוס (המוקדש ליצורים החיים בים האגאי), נמל מנדרקי (הנמל הגדול ביותר ביוון), בנייני הממשלה, השוק החדש, ארמון אבירי רודוס (המהווה את אחת האטרקציות האייקוניות בעיר עם ארכיטקטורה יוצאת דופן), המרינה החדשה, גבעת מונטה סמית’ והאקרופוליס של האי, מקדש האל אפולו אפיקוריוס והאצטדיון העתיק.
לאורך הנסיעה ניתן להינות מהדרכה בעזרת אוזניות הזמינה ב-9 שפות, יוונית, אנגלית, גרמנית איטלקית, ספרדית, רוסית, צרפתית, טורקית ועברית.

נמל מנדרקי - הנמל הגדול ביותר ביוון עם מגדלור מבוצר בקצה המזח וסירות עוגנות במים התכוליםנמל מנדרקי – הנמל הגדול ביותר ביוון עם מגדלור מבוצר בקצה המזח וסירות עוגנות במים התכולים

כרטיסים לאוטובוס התיירים של רודוס

ישנם מספר כרטיסים לאוטובוס התיירים, על מנת שתוכלו לבחור את האופציה הטובה ביותר עבורכם ננסה לעשות מעט סדר בכרטיסים:

כרטיס כניסה אוטובוס התיירים

רכישת כרטיס לאוטובוס התיירים ברודוס מאפשרת לכם נסיעה באוטובוס התיירים בכל הקווים השונים, ועלייה וירידה חופשית לסירוגין למשך 72/48/24 שעות לבחירתכם – בהתאם למשך הזמן עבורו תרכשו את הכרטיס. כרטיס זה מתאים לאלו שרוצים להספיק לראות את היעדים החשובים והפופולאריים ביותר ברודוס בזמן קצר ובנוחות. מאחר וזהו כרטיס הכולל דילוג על התור תוכלו להיכנס לכלל האטרקציות השונות בלי לעמוד בתורים.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם לגולשי הכל על היכנסו לקישור הזה

כרטיס משולב אוטובוס התיירים וצוללת פוסידון

אופציה מעולה עבור אלו המעוניינים לראות כמה שיותר מרודוס, ניתן לרכוש כרטיס כניסה משולב המאפשר גישה חופשית לאוטובוס התיירים הכולל מספר רב של אטרקציות, וכרטיס כניסה לצוללת פוסידון המעניק חוויה ייחודית של רודוס מהמים.מאחר וזהו כרטיס הכולל דילוג על התור תוכלו להיכנס לכלל האטרקציות השונות בלי לעמוד בתורים.
הזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול חינם לגולשי הכל על לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של רודוס

המלצות "הכל על"

  • אוטובוס התיירים עובר במגוון רב של אטרקציות כשכל אחת מהן מעניקה סוג חוויה שונה לכן הסיור מתאים לכולם החל מזוגות צעירים ועל למשפחות עם ילדים.
  • מומלץ לבקר ברודוס החל מיוני עד אוגוסט. במהלך תקופה זו, מזג האוויר חם ושטוף שמש, עם טמפרטורות ממוצעות סביב 30°C
  • אורך הסיור כולו הוא שעה, אך מומלץ להקדיש לפחות שעתיים במידה ויהיו מקומות שתרצו להשאר בהם יותר זמן.
  • במידה ואתם אוהבים אטרקציות והרפתקאות, מומלץ מאוד לקחת גם טיול יום ללינדוס. במידה ואתם אוהבים סיורים ניתן לרכוש כרטיס לשיט ברודוס. אלו האוהבים היסטוריה מומלץ לבקר בארמון ראשי המסדר.
  • למשפחות עם ילדים מומלץ מאוד לקרוא בעיון על האטרקציות השונות אליהן האוטובוס מגיע לבחור את המקומות שאתם חושבים שיעניינו את ילדכם ובכך להימנע מעצירות מיותרות ואף לחסוך בזמן.
  • מבקרים רבים ההולכים לרודוס נוהגים לשהות ב-Lindos Shore Summer House וב-Helios Garden Boutique Apartments
  • על מנת להוזיל את עלויות הטיול מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש אותם ניתן לרכוש עם הנחה. בנוסף מכיוון שהסיור ארוך וכולל המון עצירות, מומלץ להביא אוכל חטיפים ושתייה כדי להימנע מהוצאות מיותרות.
  • למרות שהסיור כולל נסיעה באוטובוס ממקום למקום קחו בחשבון שישנם הליכות באטרקציות עצמן לכן מומלץ להביא כובע, מים, ונעלי הליכה נוחות.

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים של רודוס

האטרקציה מומלצת לכל מי שרוצה לראות כמה שיותר מרודוס וזמנו קצוב, אוטובוס התיירים עובר במגוון מקומות שונים כשכל אחד מהם מתאים לסוג אוכלוסייה שונה , החל מחובבי היסטוריה ועד לחובבי נופים וים.

מומלץ לבקר ברודוס בחודשים יוני עד אוגוסט כשמזג האוויר נעים ומתון, אך יש לקחת בחשבון שזוהי עונת התיירות באי ולכן גם העמוסה ביותר, במידה ואתם מעדיפים להגיע בזמנים בהם יש פחות תיירים אנו ממליצים ללכת בחודשים נובמבר עד מרץ.

אורך הסיור הוא כשעה, אך על מנת שתוכלו להינות מכלל האטרקציות ולהעמיק את החוויה מומלץ להקדיש לביקור כ3 שעות.

סרטון על אוטובוס התיירים של רודוס

מידע שימושי

  • הסיורים פועלים מדי שעה בין השעות 08:30 עד 21:30.
  • מחיר הכניסה נע בין 15& לכרטיס בסיסי לאוטובוס ועד ל24$ לכרטיס משולב.
  • אל האוטובוס ניתן לעלות בכל אחת מ12 התחנות בהן עובר הקו, כשהראשונה היא נמל מדרקי (Mandraki Harbor) והכתובת שלו היא: Mandraki Harbour, Rhodes 851 31, Greece.
  • חודשים אפריל ואוקטובר הסיור האחרון יוצא בשעה 15:30 וכלל הסיורים נגמרים ב16:30.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: