שייט ברודוס – המדריך המקיף ביותר בעברית | Rhodes Cruise

עדכון אביב 2024

שייט הוא אחת הדרכים המקסימות לחוות את את האביב ברודוס שמביא איתו תיירים רבים. מזג האוויר עוד מעט הפכפך בעונה זו, ואם יוצאים לשייט בשעות הערב כדאי לקחת גם משהו ארוך. בגלל הפופולאריות של שייט בים סביב רודוס כדאי להזמין כרטיסים מראש. למרות שעוד לא מדובר על העומס של הקיץ, ובמרבית המקרים אפשר למצוא כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון, הכרטיסים הזמינים לשעות הפופולאריות מתחילים להיות מוגבלים בשל הביקוש, במיוחד בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט ברודוס ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

שייט ברודוס בכמה מילים

רודוס הינו אחד מאיי יוון בים האגאי והינו נמצא במרחק של כ-18 ק”מ מחלקה המערבי של טורקיה. האי מאופיין בנופייו המרשימים ובחופייו השלווים. כמו כן, ברודוס ישנם מקומות עתיקים בעלי משמעות היסטורית רבה, ובהם העיר העתיקה וארמון ראשי המסדר (Palace of the Grand Master of the Knights of Rhodes). ישנן ספינות שייט (Rhodes Cruise) היוצאות מהנמל של רודוס אשר שטות במסלולים שונים סביב האי או לאיים סמוכים, בהן ניתן להינות מאוכל טוב, מוזיקה, נופי הים הפתוח ושנורקלים. האפשרויות השונות לשייט מפורטות מטה.

נוף מרהיב מאחד החופים הרבים והשקטים באי רודוסנוף מרהיב מאחד החופים הרבים והשקטים באי רודוס

מה רואים בשייט ברודוס

השייט בספינות נעשה במסלולים שונים, כתלות בחברת השייט ובסוג הכרטיס אותו רוכשים. בכל המסלולים תהנו מאוויר הים הפתוח, תראו את האי מנקודת מבט אחרת ותשקיפו על הנופים המרגיעים והיפים של רודוס והאזור. כמו כן, בחלק ממסלולי השייט נעשית עגינה בלב הים וניתן לקפוץ מהספינה, לשחות ולראות את עולם המים באמצעות משקפות ושנורקלים. בנוסף, ישנם חברות שייט אשר מציעות כחלק מהכרטיס ארוחת צהריים ויין, כך שתוכלו לבחור את רמת הפינוק אותה תרצו לחוות בשייט.

תוכלו לחוות שנורקלים במים הכחולים והצלולים של רודוס תוכלו לחוות שנורקלים במים הכחולים והצלולים של רודוס

כרטיסים לשייט ברודוס

ישנם מספר אפשרויות שונות לרכישת כרטיסים לשייט ברודוס, אלו נבדלות במשך הזמן של השייט ואופיו, היעדים בהם תבקרו במהלך היום, עלות הכרטיס והאטרקציות הכלולות בכרטיס.

כרטיס ליום שייט מפנק כולל ארוחת צהריים

כרטיס לשייט בספינה (יחסית גדולה ויציבה) סביב החוף המזרחי של רודוס. הכרטיס כולל ארוחת צהריים מקומית, יין ובירה ללא הגבלה ושנורקלים. אורך המסלול הינו כ-6 שעות והינו כולל אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני. במסלול זה ישנה עגינה של הספינה במפרץ Anthony Quinn’s ואפשרות לקפוץ לים הפתוח ולעשות שנורקלים. השייט ממשיך עד לחוף Afandou, בו ישנה עצירה של כ-60 דקות, ולחוף Tsambika. התחנה האחרונה במסלול הינה מעיינות Kalithea, גם בה תהיה הפסקה של כ-45 דקות. הכרטיס מומלץ לאוהבי עולם הים כיוון שכולל זמני שנורקלים ארוכים יחסית.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות ביטול – לחצו כאן.

כרטיס לשייט כולל ביקור בכפר לינדוס

כרטיס לשייט שאורכו כ-9 שעות בחוף המזרחי של רודוס כולל ביקור של כ-3 שעות בכפר לינדוס, שחייה במפרץ Anthony Quinn, Tsambika ואפשרות לשנרקל ולהיחשף לעולם החיים הימי. כמו כן, במהלך השייט תוכלו לתצפת על מגדלור סנט ניקולס, כנסיית אוונגליסמוס ועוד. הכרטיס כולל אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני, והורדה ואיסוף ממלונכם ברודוס. הכרטיס מתאים למי שרוצה לשלב בחופשה ביקור במקומות נוספים מעבר לרודוס- כפר לינדוס, ולחוות את החיים המקומיים. כמו כן, למי שרוצה להינות מהים הפתוח, משחייה בו ונופיו המרגיע.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות ביטול – לחצו כאן.

שייט בשקיעה כולל ארוחה (BBQ)

כרטיס זה כולל שייט בשקיעה, ביקור במערות Traganou, יין ובירה ללא הגבלה וארוחת על-האש יווני. שייט זה אורך כ-3 שעות וכולל אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני. מסלול שייט זה כולל את מפרץ Ladiko, עגינה במפרץ Anthony Quinn ואפשרות לשחייה בים הפתוח, ביקור במערות Traganou וביקור במעיינות Kalithea. החזרה לנמל תעשה לאחר שקיעת השמש. כרטיס זה מתאים למי שרוצה לחוות אווירה רומנטית ורגועה, ולסיים את יומו בחופשה בשייט מפנק.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות ביטול – לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לשייט ברודוס

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ עבור משפחות וזוגות. ניתן להתאים את סוג הכרטיס לפי העדפתכם ואופי החופשה.
  • מומלץ לצאת לשייט בעונות השנה החמות (מאי- אוקטובר).
  • השייט ייארך בין 3-9 שעות, כתלות בכרטיס אותו תבחרו לרכוש.
  • ניתן לשלב את יום השייט עם ביקור ב-Palace of the Grand Master of the Knights of Rhodes הסמוך לנמל מנדראקי.
  • מומלץ להגיע לנמל ממנו יוצא השייט שלכם בתחבורה ציבורית או בהליכה רגלית. ניתן להיעזר באפליקציות מקומיות למציאת קווי האוטובוס והגעתם בזמן אמת.
  • ישנם מקומות לינה רבים באזור הנמלים של רודוס. אנו ממליצים על מלון Nikos Takis Fashion Boutique Hotel בזכות מיקומו המרכזי והתמורה הטובה ביחס למחירו.

    מלון נוסף עליו אנו ממליצים הינו Sperveri Boutique Hotel בזכות עיצובו המקומי והיפה ויחס צוות המלון.

שאלות נפוצות על שייט ברודוס

השייט מומלץ למי שרוצה לחוות את רודוס מנקודת מבט אחרת, כמו כן, לאוהבי הים.

השייט מומלץ בחודשים מאי- אוקטובר- העונות החמות ברודוס.

מומלץ להשקיע כ-3-9 שעות בשייט, כתלות בהעדפתכם.

סרטון על שייט ברודוס

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: זמן יציאת השייט משתנה כתלות בכרטיס אותו אתם מעוניינים לרכוש.
  • מחיר כניסה: המחיר משתנה כתלות בסוג הכרטיס אותו תרכשו. מחירי הכרטיסים נעים בין 30-80 יורו לאדם.
  • כתובת: ישנן מספר נקודות מוצא שונות, כתלות בחברת השייט שמטעמה השייט. על גבי הכרטיס תוכלו לראות מאיזה נמל הספינה מפליגה.