כרטיסים למנצ’סטר יונייטד נגד ניוקאסל – אפריל, 2024

סקירת מומחים טיפים למטיילים המעוניינים לצפות במשחק: מנצ’סטר יונייטד נגד ניוקאסל שצפוי להתרחש ביום שבת, 20 אפריל 2024, 15:00(זמן המשחק לא סופי). בסקירה זו אנו ננסה לגעת בכל התחומים על מנת לחסוך לכם זמן וכסף ולבסוף – לבחור באופציה המתאימה לכם ביותר.

מנצ'סטר יונייטד נגד ניוקאסל - מידע כללי

מפגש בין שתיים מהקבוצות הגדולות, המעוטרות והאהובות באירופה -מנצסטר יונייטד וניוקאסל. ניוקאסל תנסה לנצח את מנצסטר יונייטד באצטדיון אולד טראפורד, אך מנצסטר יונייטד יעשו הכל כדי שזה לא יקרה!
תאריך המשחק של מנצ’סטר יונייטד נגד ניוקאסל: יום שבת, 20 אפריל 2024, 15:00(זמן המשחק לא סופי).

האווירה באולד טראופורד תמיד מחשמלת ומלהיבההאווירה באולד טראופורד תמיד מחשמלת ומלהיבה

המלצות לרכישת כרטיסים למשחק מנצ'סטר יונייטד נגד ניוקאסל

רמת מחירי הכרטיסים למשחק זה תהיה בינונית וכך גם רמת הביקוש למשחק. המשמעות היא שהאצטדיון לא יתמלא לחלוטין (באזור 80 אחוז תפוסה) ויכול להיות שיהיה ניתן יהיה להשיג כרטיסים באתר הקבוצה או בעיר עצמה יומיים-שלושה לפני המשחק, אך עדיין מדובר בסיכון יחסי. למי שמעוניין בכל זאת לראות את המשחק בראש שקט, להבטיח מקומות מבוקשים יחסית ולחסוך את נושא איתור והזמנת הכרטיסים, מומלץ להזמין כרטיסים מראש על אף העלות הנוספת. המלצה זו היא בעלת משנה תוקף במקרים של משפחות, מי שאינו מעוניין להסתבך עם הזמנה עצמאית, ותיירים המחפשים שלושה מקומות ומעלה - אחד ליד השני (ראו מידע נוסף בנושא זה בעמוד המקיף העוסק בכרטיסים לכדורגל במנצ'סטר). טווח המחירים למשחק זה נע בין 546 עד 1399 ש”ח.

המלצות לטיסות למגיעים למשחק מנצ'סטר יונייטד נגד ניוקאסל

מחירי הטיסות לאירוע זה יהיו במחירים סבירים כיוון שמדובר בתקופת מידל סיזן, מה שאומר שמחירי הטיסות אומנם לא גבוהים כמו בקיץ, אך גם לא נמוכים כמו בחורף. הדבר נכון בין אם בוחרים לטוס ישירות למנצ'סטר ובין אם בוחרים לטוס ללונדון.

המלצות למלונות למגיעים למשחק מנצ'סטר יונייטד נגד ניוקאסל

בכל הנוגע למלונות במנצ'סטר יש פחות לחץ בעונה זו של השנה - המחירים יהיו טובים ואין בעיה ממשית למצוא מקום פנוי בעיר, לכן שווה לחשוב על וויתור של הזמנה מראש למי שלא מוגבל יחסית באופציות הלינה שלו. ההזמנה מראש מומלצת בזמן זה במיוחד למחפשים מלונות ספציפיים כמו משפחות וקבוצות המחפשות חדרי מלונות ודירות גדולות יחסית. מצד שני זוגות ובודדים יכולים להשיג אחלה הצעות מחיר של הרגע האחרון למלונות השונים במנצ'סטר בעונה זו. יחד עם זאת כן הינו להזמין מקום לינה מראש עם אפשרות ביטול בחינם עד ליום או יומיים לפני תאריך השהות - למשל בקישור זה - וכך מצד אחד להבטיח לעצמכם מקום במלון או דירה שמתאים לכם, ומצד שני להשאיר לכם את האפשרות לבטל את השהות במידה ותמצאו חלופה טובה יותר.

המלצות כלליות למגיעים למשחק מנצ'סטר יונייטד נגד ניוקאסל בלונדון

  • למי שרוצה לנצל את הביקור במנצ'סטר ליותר ממשחק אחד כדאי להסתכל גם על המשחק מנצ’סטר סיטי – ריאל מדריד.
  • למי שמעוניין בחווית כדורגל אנגלי מלאה, כדאי לשלב את המשחק הזה עם משחקים נוספים המתקיימים באנגליה - לרשימת המשחקים המלאה בלונדון לחצו על הקישור הזה, לרשימת המשחקים המלאה בליברפול לחצו על הקישור הזה. כדאי להסתכל על אחד מהמשחקים הבאים: טוטנהאם – מנצ’סטר סיטי בלונדון.
  • חודש אפריל מתאפיין בתנודתיות רבה במזג האוויר, אביב אמיתי, ולכן ייתכן וביום המשחק יהיה מזג אוויר יחסית נעים וייתכן ומזג האוויר יהיה קריר או גשום. כדי להימנע מהפתעות אנו ממליצים לבדוק את התחזית ליום המשחק פעם אחת בארץ כאשר אורזים את הבגדים לנסיעה ופעם שנייה בבוקר המשחק, ובהתאם להחליט עם איזה ביגוד להגיע והאם לקחת מטרייה או לא. המלצה זו משמעותית במיוחד בעבור הדרך אל אצטדיון אולד טראפורד וחזרה ממנו, שכן מרבית היציעים מקורים.
  • שימו לב כי המועד של משחק זה אינו סופי, זאת מאחר ומשחקי הליגה האנגלית נקבעים טנטטיבית זמן רב לפני מועד המשחק עצמו. המשמעות של זה היא שתאריך המשחק עשוי לזוז ולהשתנות בהתאם לאחד מהימים בהם מתקיימים משחקים. במקרה של הליגה האנגלית מדובר בימים שבת, ראשון ושני, כאשר לרוב (אך לא תמיד) המשחקים של הקבוצות הגדולות יתקיימו בימי ראשון.
  • נושא משחקי הכדורגל הוא נושא פחות מוכר לתייר המומצע בהשוואה למלונות, טיסות וכדומה. לכן אנו מאוד ממליצים לקרוא את החלק באתר העוסק במושגים והמלצות כלליות למעוניינים לצפות במשחק או הופעה בחו"ל. בנוסף, מומלץ להתייעץ עימנו אם יש לכם התלבטות כזו או אחרת.