השכרת רכב במנצ’סטר (2024) – מידע מקיף והנחה בלעדית

עדכון אפריל, 2024

בעונה זו של השנה רמת הביקוש לרכבים שכורים במנצ’סטר תלך ותעלה ככל שינקפו הימים, כאשר בתקופת הפסחא (בתחילת החודש) ובסופי שבוע הביקוש יהיה גבוה כמעט כמו בקיץ ולעתים מרבית הרכבים של סוכנויות הנסיעות הטובות אף עלולים להיות תפוסים. למי שמעוניין להזמין רכבים ספציפיים - לדוגמה משפחות שצריכות רכב גדול או מי שמתכנן לנהוג ליעדים בהרים מה שיצריך גלגלי חורף - מומלץ מאוד להזמין מראש כדי לוודא שהדגם שתצטרכו ישמר עבורכם. כאשר אתם מזמינים, יש לשים לב כי חלק מתחנות ההשכרה לא יהיו פעילות בחגים הנוצריים (כמו הפסחא באפריל) ולכן כדאי לקחת את זה בחשבון בתאריכי לקיחת והחזרת הרכב. למי שחושש מהזמנה מראש- אפשר לעשות זאת עם אפשרות ביטול, לחצו כאן להשכרה מתוך מגוון רכבים עם אפשרות ביטול | לחצו כאן להשכרת רכב עם 10% הנחה במנצ’סטר.

המדריך המקוצר לשוכרים רכב במנצ'סטר

רבים מהתיירים שמגיעים לחופשה של מספר ימים במנצ’סטר בוחרים לשכור רכב כחלק מהחופשה שלהם באנגליה. למי שמתכנן טיול עירוני רכב שכור פחות מתאים ולרוב יהווה נטל, אבל למי שרוצה להנות גם מהמרחבים, הנופים והמקומות הפחות נגישים באזור מנצ’סטר, או אפילו להרחיק ולהגיע ללונדון רכב שכור הוא הדרך הנוחה ביותר לעשות זאת. אפשר למצוא תחנות השכרת רכב במנצ’סטר אשר מרוכזות בנמל התעופה של מנצ’סטר ובתחנת הרכבת פיקדילי. למי שמתכנן לשכור רכב כדאי לקחת בחשבון שלא מומלץ להיכנס לעיר עם רכב מאחר וישנה צפיפות רבה מה שמקשה על התניידות עם רכב, במיוחד במרכז מנצ’סטר. בנוסף יש בעיות חניה ובחודשי הקיץ ובתקופות העומס קשה למצוא חניה וככל שמתקרבים למרכז העיר החניה הופכת יקרה יותר. על כן ההמלצה שלנו היא להגיע לחניות הנמצאות בחלקים הפריפריאלים יותר של העיר ומשם להמשיך את הביקור בתחבורה ציבורית.
שימו לב כי הביקוש לרכבים במנצ’סטר גבוה, לכן אנו ממליצים לבצע את ההזמנה מראש, אפילו מספר שבועות או חודשים מראש (תלוי בעונה בה אתם מגיעים למנצ’סטר). במידה ואתם חוששים מההתחייבות תוכלו לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה. אנו ממליצים על הזמנה זמן רב מראש במיוחד כאשר מדובר על חופשה בקיץ או אם אתם מחפשים רכב מרווח שמתאים למשפחה, ג’יפ, ואן ורכבים אוטומטיים – שכן הביקוש עבורם גבוה וההיצע נמוך. במידה ומספיק לכם רכב ידני וקטן אפשר לעשות הזמנה במועד קרוב יותר לחופשה, אולם גם במקרה זה נמליץ להזמין מראש ולא לעשות את ההזמנה בתחנת ההשכרה במנצ’סטר. הזמנה מראש תאפשר לכם גם לערוך השוואה בין הרכבים השונים וגם תוכלו להזמין רכבים בהנחה – למשל בקישור הזה עם 10 % הנחה בלעדית לגולשים של הכל על.

האם צריך לשכור רכב במנצ'סטר?

אם אתם מתכננים לסייר רק במנצ’סטר אל תחשבו על הזמנת רכב! (אנו מכירים כמה תיירים שממהרים להזמין רכבים לסיורים עירוניים והטיול שלהם פשוט נהרס). יש תחבורה ציבורית טובה, יש בעיות חניה, יחד עם זאת מונהגת מדיניות קשוחה של קנסות. לכן אין סיבה לשכור רכב עבור סיור עירוני. המלצה זו היא לדעתנו נכונה גם למי שנוסע ליום טיול ביעדים נגישים מבחינה תחבורה ציבורית כמו ליברפול.
מתי כן צריך רכב? כאשר נוסעים בין ערים פחות נגישות, עיירות, וכאשר יוצאים לטיול במרחב של העיר וסביבתה.

לערים נגישות כמו ליברפול עדיף להגיע בתחבורה ציבורית או סיור מאורגן

חברות מומלצות להשכרת רכב במנצ'סטר





Rentalcars - זירת ההזמנה הגדולה ביותר בעברית

מאפשרים הזמנת רכב במנצ'סטר עם אפשרות ביטול בחינם ומערכת השוואת מחירים בעברית עם שירות לקוחות באנגלית. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב במנצ'סטר דרך חברת Rentalcars
🚗 נמל התעופה של מנצ'סטר
🚗 מנצ'סטר - פארק טראפורד
🚗 מנצ'סטר - אלטרינכם

←לחצו כאן להזמנה עם אפשרות ביטול
AutoEurope - שירות לקוחות מלא בעברית והנחה בלעדית לגולשי הכל על

הנחה בלעדית לגולשי הכל על של 10% ממחיר ההשכרה עם אפשרות ביטול חינם עד 48 שעות לפני מועד לקיחת הרכב ובמחירים תחרותיים ביותר במרבית ההשוואות שביצענו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב במנצ'סטר דרך חברת AutoEurope
🚗 נמל התעופה של מנצ'סטר
🚗 תחנת הרכבת פיקדילי

←לחצו כאן להזמנה עם הנחה בלעדית
Ofran - שירות לקוחות צמוד בעברית

Ofran מצטיינת בשירות הלקוחות שלה, ונותנת מענה מקצועי ומהיר בעברית לאורך כל שלבי השכרת הרכב - משלב הזמנת הרכב ועד שמחזירים אותו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב במנצ'סטר דרך חברת Ofran
🚗 נמל התעופה של מנצ'סטר
🚗 מרכז העיר מנצ'סטר

←לחצו כאן להזמנה עם שירות בעברית
Economybookings - זירת הזמנת רכבי הלואו קוסט הגדולה בעולם

מגוון אפשרויות רכבים ב בדגש על רכבי לואו קוסט. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב במנצ'סטר דרך חברת Economybookings
🚗 נמל התעופה של מנצ'סטר
🚗 תחנת הרכבת פיקדילי
🚗 מנצ'סטר - פארק טראפורד

←לחצו כאן להצעות רבות לרכבי לואו קוסט
Discover Cars - פלטפורמת השוואה בינלאומית להשכרת רכב

מציעים מגוון רחב של ספקים ואת המחירים הנוחים ביותר מבין שאר פלטפורמות ההשוואה ב. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב במנצ'סטר דרך חברת Discover Cars
🚗 נמל התעופה של מנצ'סטר
🚗 תחנת הרכבת פיקדילי
🚗 מרכז העיר מנצ'סטר

←לחצו כאן להזמנה ממגוון גדול של ספקים




טיפים להשגת המחיר הטוב ביותר לרכב במנצ'סטר

  • ההמלצה הטובה ביותר היא להזמין רכב מראש ולא לחכות לדקה ה-90. אם תחכו עם השכרת הרכב עד שתגיעו למנצ’סטר לא רק שיתכן שלא ישארו רכבים, אלא גם המחירים לא יהיו נמוכים יותר. אפשר להזמין בקישור הזה רכבים עם אפשרות ביטול, ככה שתוכלו להיות בראש שקט אבל גם להשאיר מקום לשינויים במידה ותוכנית הטיול שלכם באנגליה תשתנה או אם תמצאו הצעה טובה יותר לרכב.
  • חפשו הנחות להשכרת רכבים, למשל הנחה בלעדית לגולשי הכל על בקישור הזה של 10%, הנחה שהופכת למשמעותית מאוד כאשר שוכרים את הרכב למספר ימים ועלות ההשכרה גבוהה.
  • חשבו איפה אפשר לצמצם. תמיד חשוב להבין איזה רכב בדיוק אתם צריכים ובכך לא להוציא יותר מידי (ולחלופין לא להתנייד עם רכב חלש או קטן מידי). רכב עם הילוכים יהיה זול יותר, כך גם רכב קטן וכדומה (אם אתם זוג, רכב מקטגוריית רכבים קטנים יכול להספיק לכם). אם אתם לא מתכננים לסוע בדרכים אתגריות, עליות קשות או בדרכים שאינן סלולות, אין צורך ברכב גדול וחזק מידי. אם אתם יותר מזוג וכו’ אל תתפשרו על גודל הרכב ועוצמתו, זה יכול מאוד לפגוע לכם בטיול.
  • ברכבי לואו-קוסט רבים יכולה להיות הגבלת קילומטרז’ על ההשכרה (לרוב בין 150 ל-300 קילומטרים ליום), אם אתם לא מתכננים לעבור את כמות הקילומטרים הזו, כמו רוב התיירים שמטיילים במנצ’סטר מעולה, רכב לואו קוסט יחסוך לכם משמעותית מעלות הרכב- אפשר לבחור מבין מגוון אפשרויות לואו קוסט בקישור הזה. אם יש סיכוי אפילו קטן שתצטרכו לחרוג מהגבלה זו, למשל טיול לאורך כלל אנגליה או מעבר למדינות שכונות מומלץ לא להתפתות למחיר הנמוך שיכול לקפוץ משמעותית.
  • שמרו על נהיגה במהירות המותרת! ישנן מכמונות מהירות, במיוחד בכבישים המחברים בין יעדים מתויירים במיוחד וערים מרכזיות. לא נעים ויכל לבאס מאוד כאשר מקבלים את הדוח הביתה אחרי שחוזרים מהחופשה במנצ’סטר.

לקיחת רכב במנצ'סטר והחזרתו במקומות אחרים

לקיחת רכב מתחנה אחת והחזרתו בתחנה שניה תלווה לרוב בתוספת תשלום – כאשר הסכום תלוי בהתאם למקרה הספציפי. במידה ומדובר בשתי תחנות באותה עיר (למשל רכב שנלקח בשדה והוחזר במרכז העיר או להיפך) לרוב לא תהיה תוספת תשלום או תוספת נמוכה מאוד. לקיחה והחזרה באותה מדינה, למשל לקיחת רכב במנצ’סטר והחזרתו בלונדון תלווה בתוספת יקרה יותר (גם במקרה זה חלק מהחברות לא דורשות תשלום נוסף בעבור חלק מהמקרים), כאשר התוספת הגדולה ביותר תהיה לקיחה והחזרה בשתי מדינות שונות, למשל החזרת הרכב בסקוטלנד. לעיתים עדיף להחזיר את הרכב באנגליה לעבור את הגבול למדינה השכנה ברכבת או תחבורה ציבורית לעיר שכנה ושם לקחת רכב אחר להמשך הטיול מכמה בחינות – מבחינת התוספת לעלות ההשכרה, מבחינת הגבלות הקילומטרים שישנה לעיתים וגם מאחר וחלק מהחברות גובות תשלום נוסף על עצם מעבר הגבול גם אם מחזירים את הרכב באותה התחנה.

תחנות איסוף רכבים במנצ'סטר

ישנם כמה אזורים בהם מרוכזות תחנות השכרת הרכב במנצ’סטר. אזורי השכרת הרכב המרכזיים אשר אליהם מגיעים מרבית התיירים הם בנמל התעופה של מנצ’סטר ובתחנת הרכבת פיקדילי. בין חברות השכרת הרכב אשר מציעות רכבים באזורים אלו ניתן למנות את SIXT ו-Enterprise Car & Van Hire. מומלץ לבחור את תחנת השכרת הרכב בהתאם לשעות הפעילות שלה (לתחנות ההשכרה השונות יש לפעמים שעות פעילות שונות) ובהתאם למגוון הרכבים שמציעות. שימו לב כי מרבית תחנות השכרת הרכב במנצ’סטר אינן פתוחות ביום ראשון, ולכן כדאי לתכנן את זמן לקיחת והחזרת הרכב בהתאם.

התניידות וחניה במנצ'סטר

אנו לא ממליצים להתנייד במנצ’סטר עם רכב שכור. מעבר לכך שהדבר מסורבל ומרכז העיר פקוק קחו בחשבון עלויות גבוהות של חנייה (וכמובן אפשרות לקנסות בשל כניסה לאזורים שאסורים לרכבים פרטיים או חנייה במקומות בה לרכבים פרטיים או ללא אישור מתאים אסור לחנות). במידה ואתם בכל זאת מגיעים למנצ’סטר עם רכב אנו מציעים לבחור מלון המציע גם חניה באזורים פריפריאלים של העיר ומשם להתנייד עם תחבורה ציבורית, אך קחו בחשבון שמלונות אלו לא פעם יקרים יותר ולעיתים גם דורשים תשלום נוסף בעבור החנייה. מבחינת החנייה בעיר עצמה אנו ממליצים על חנייה בחניונים מוסדרים – גם מבחינת שמירה וביטחון על הרכב וגם על מנת להימנע מאפשרויות לקבל כנסות בשל חניה במקומות אסורים. אנו מציעים לבדוק את האפשרות לחנות באזורים הפריפריאלים של העיר, בהם ניתן למצוא חניות רחוב כאשר עלותן היא 3 פאונד לשעה, אך הן רחוקות למדי ממרכז העיר ומהאתרים החשובים בה. לחלופין, ישנם מספר רב של חניונים גדולים למדי הנמצאים סמוך למרכז העיר ומציעות לאורך כל השנה (גם בעונות השיא התיירותית) חניה זמינה. חניונים אלו נמצאים מסביב למרכז העיר, ובמיוחד סמוך לתחנות הרכבת Oxford Road ותחנת Piccadilly station.

השכרת רכב בשדה התעופה

אפשרות פופולארית היא לשכור רכב כבר בשדה התעופה מנצ’סטר (MAN) וכך להתחיל מיד את הטיול עם הרכב השכור. מבחינת לקיחת הרכב השכור – הדבר תלוי בשעות הפעילות של תחנות ההשכרה. במידה והטיסה שלכם עתידה לנחות בשעות אחר הצהריים המאוחרות או שעות הערב מומלץ לוודא שחברת ההשכרה תמתין לכם גם במקרה של עיכוב בטיסה. חברות גדולות לרוב יותר מקפידות על כך, אך חברות לואו קוסט עשויות לדרוש מכם להגיע לאסוף את הרכב ביום למחרת (ואז תיאלצו למצוא מקום לינה ליד שדה התעופה ברגע האחרון). מבחינת החזרת הרכב השכור בשדה התעופה מרבית החברות מאפשרות להחזיר את הרכב בכל שעה – מומלץ לצלם אותו בשעת ההחזרה אם אתם מחזירים בלילה, גם אם עשיתם ביטוח הכולל ביטול השתתפות עצמית.
לקיחה של רכב בשדה התעופה תאפשר לכם יותר אופציות של חברות השכרה מאשר לקיחת רכב במרכז העיר, אולם לעיתים השכרת הרכב בעיר עצמה תהיה זולה יותר. לכן מומלץ לערוך השוואת מחירים לפני הזמנת הרכב, תוכלו לעשות זאת כאן. בנוסף, אם אתם בוחרים לשכור רכב בשדה התעופה, מומלץ לבחון האם הלקיחה של הרכב היא בשדה עצמו או במגרש מרוחק, זה יכול להיות משמעותי בכמעט שעה-וחצי עיכוב, אבל קחו בחשבון שרכב מתוך השדה עצמו יהיה יקר יותר.
שדה התעופה

רבים בוחרים לשכור רכב כבר בשדה התעופה

שאלות נפוצות על השכרת רכב במנצ'סטר

לרוב באזורים הפריפייאלים של העיר ההתניידות עם רכב נוחה (לא בשעות העומס) אך ככל שמתקרבים למרכז העיר בעיות התנועה, וכן מצוקות החניה הולכות ומחריפות ועלולות להרוס יום שלם.

אין בעיות חניה ספציפיות לרכבים שכורים במנצ'סטר, אך ישנה מצוקת חנייה כללית, בייחוד במרכז העיר והאזורים הקרובים לו. כשחונים ברחוב (ולא בחניון מסודר) חשוב לעקוב אחרי השלטים ולוודא שמבינים היטב את ההוראות בדבר חנית רחוב באזור.

אין עדיפות ברורה לסוכנויות השכרה בשדה התעופה או בתוך העיר, אך במידה ואתם מחפשים חברה בינלאומית מוכרת וגדולה- ההיצע הגדול יהיה בשדה התעופה. במידה ואתם מחפשים חברות לואו קוסט מקומיות- ההיצע יהיה גדול יותר בתוך העיר.

מפת תחנות השכרת רכב במנצ'סטר