1. עמוד הבית
  2. »
  3. בולגריה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. הרי רילה, בולגריה 2024 – המדריך המקיף | Rila
  6. »
  7. מלונות מומלצים בהרי רילה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בהרי רילה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בהרי רילה - הסקירה המקיפה על מלונות בהרי רילה. אזורי הלינה המומלצים בהרי רילה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בהרי רילה.

5 מקומות לינה מומלצים בהרי רילה

Borovets Hills Ski & Spa

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בורובץ הילס סקי אנד ספא (Borovets Hills Ski & Spa) – מלון חמישה כוכבים בבורבץ. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הבריכה הפנימית המחוממת ומתקני השעשועים לילדים.

למידע נוסף על המלון

Lion Hotel Borovets

⭐⭐⭐⭐
מלון ליאון בורובץ (Lion Hotel Borovets) – מלון ארבעה כוכבים בבורובץ. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות החדרים הנקיים והספא המפנק.

למידע נוסף על המלון

Family Hotel Emaly

⭐⭐⭐
מלון משפחתי אמילי (Family Hotel Emaly) – מלון שלושה כוכבים בספרבה בניה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום הנהדר ובריכת המינרלים החמה.

למידע נוסף על המלון

Family Hotel Gorski Kut

⭐⭐
מלון פמילי גורסקי קוט (Family Hotel Gorski Kut) – מלון שני כוכבים בסמוך למנזר רילה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הקרבה למנזר רילה והנוף מהמרפסת בחדר.

למידע נוסף על המלון

HQ apartments Villa Park

דירות אייצ’ קיו וילה פארק (HQ apartments Villa Park) – מלון דירות בבורובץ. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ מנהלי המקום המקסימים והדירה המרווחת.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

עונת הסקי מתקרבת בהרי רילה לסיומה, והביקוש למקומות הלינה יורד אחרי החורף. לשבועות הקרובים תוכלו למצוא מקום לינה גם בסמוך למועד החופשה. אולם, ככל שנתקרב לקיץ הביקוש יעלה, אז מומלץ להזמין מקומות לינה מראש למשל בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם - וכך לשמור על גמישות.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בהרי רילה

לינה באזור הרי רילה מציעה הזדמנות ייחודית לחוות את היופי הטבעי והשלווה של רכס ההרים הבולגרי המדהים הזה. בהרי רילה ישנם כ-230 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל TES Flora Apartments בבורובץ), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (למשל Villa Ibar בבורובץ), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן. במידה ואתם מגיעים להרי רילה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון שני כוכבים Family Hotel Gorski Kut (בסמוך למנזר רילה) ומלון Lion Hotel Borovets (בורובץ). ישנן מספר עיירות וערים המשמשות כבסיס מצוין לחקר האזור, הערים הפופולריות ביותר ללינה באזור הרי רילה הן בורובץסמוקוב וספרבה בניה.

לינה בבורובץ

בבורובץ מגוון רחב של מקומות לינה, ממלונות יוקרה ועד בקתות ודירות נעימות. הלנים בבורובץ בחורף יהנו מאתר הסקי שלה, שהוא אחד מאתרי הסקי המובילים בבולגריה. במהלך חודשי הקיץ, בורובץ הופכת לגן עדן ירוק ושופע עם מסלולי טיול והליכה רבים. מלונות מומלצים בבורובץ הם HQ apartments Villa Park, Alpin Borovets, Алпин Боровец, וMoura Mountain & Villas Spa Hotel (למגוון אפשרויות לינה בבורובץ עם אפשרות ביטול). למידע נוסף ראו גם את העמוד מלונות מומלצים בבורובץ.

עיירת הסקי ברובץ היא האזור הפופולארי ביותר ללינה בהרי רילהעיירת הסקי בורובץ היא אחד מהאזורים הפופולארים ביותר ללינה בהרי רילה

לינה בספרבה בניה

ספרבה בניה, הממוקמת למרגלות הרי רילה, ידועה במעיינות המינרלים התרמיים ואתרי הספא שלה ולכן מתאימה לתיירים המחפשים להירגע וליהנות מאתרי בריאות וספא. ספרבה בניה גם נהנית ממיקום קרוב לאתרים המרכזיים של הרי רילה– מנזר רילה ומסלול שבעת האגמים. מלונות מומלצים בספרבה בניה הם 103 Degrees Hotel & Spa,   EMAR HOTEL & SPA וSveti Nikola Family Hotel Sapareva Banya. ראו מגוון אפשרויות לינה בספרבה בניה עם אפשרות ביטול.

לינה בסמוקוב

הלינה בסמוקוב מציעה מפלט ייחודי ושליו למי שמחפש להימלט מההמולה של החיים העירוניים. מקומות לינה מומלצים בסמוקוב הם Guesthouse Elizabeth ,Hotel Grand וHotel Arena. לחצו כאן למגוון אפשרויות לינה בסמוקוב עם אפשרות ביטול.




המלצות ללינה בהרי רילה

  • מלונות נוספים מומלצים בהרי רילה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Festa Winter Palace Hotel, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון SPA Complex Belchin Sprin (בלצ’ין), מלון Hotel Yastrebets Wellness & Spa (בורובץ) ומלון Rila Hotel ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Malyovitsai (גוברדצי), מלון 103 Alpine Hotel (פניצ’ישטה) ומלון Victoria Hotel Borovets (בורובץ). בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון שני כוכבים Hotel Forest Star on the Ski Slope (בורובץ), בית הארחה Guest house Legeto (סמוקוב) ובית הארחה Hunting Residence Lodge (פניצ’ישטה). בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון הבקתות Villas Jagoda & Malina (בורובץ) מלון דירות All Seasons Apartments Iglika (בורובץ) ומלון הדירות Eagle Rock Apartments (בלי איסקר).
  • באזור העיירה בורובץ(Borovets) יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בהרי רילה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון חמישה כוכבים Borovets Hills Ski & Spa (בורובץ) ומלון ארבעה כוכבים Moura & Villa Borovets Mountain Relax (בורובץ).

שאלות נפוצות על לינה בהרי רילה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בהרי רילה הינו אזור העיירה בורובץ(Borovets), ובמיוחד בסמוך לאתר הסקי של בורובץ.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בהרי רילה ניתן למנות את Borovets Hills Ski & Spa, Lion Hotel Borovets, Family Hotel Emaly, Family Hotel Gorski Kut, ו-HQ apartments Villa Park.

למשפחות המגיעות להרי רילה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון ארבעה כוכבים Euphoria Club Hotel (בורובץ) ומלון שלושה כוכבים Villa Ibar (בורובץ), אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב להרי רילה לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון שני כוכבים Family Hotel Gorski Kut (בסמוך למנזר רילה)ומלון Lion Hotel Borovets (בורובץ).

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בהרי רילה אנו מציעים להסתכל על Family Hotel Gorski Kut, מלון שני כוכבים Hotel Forest Star on the Ski Slope (בורובץ), בית הארחה Guest house Legeto (סמוקוב) ובית הארחה Hunting Residence Lodge (פניצ'ישטה).

Booking.com