שייט בניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | New York Cruise

עדכון אביב 2024

שייט הוא אחת הדרכים המקסימות לחוות את את האביב בניו יורק שחוץ מהתעוררות של הטבע מביא עימו תיירים רבים, ומבשר את פתיחת עונת התיירות. הימים אומנם הולכים ומתחממים, אבל מזג האוויר עדיין הפכפך, כך שכדאי להתכונן עם לבוש בהתאם, ולקחת בחשבון שיכול להיות שבשייט יהיה קריר יותר בגלל הרוח, במיוחד עם מדובר בשייט בשעות הערב. בגלל הפופולאריות של שייט בנהר ההדסון מרגישים גם בו את העומס ההולך וגובר של התיירים. אומנם במרבית המקרים ישארו כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון (לעומת סופי שבוע בקיץ למשל), אך למי שרוצה להבטיח שעה מסויימת לשייט כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד במידה ומדובר בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט בניו יורק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

שייט בניו יורק בכמה מילים

העיר ניו יורק שוכנת על שפת האוקיינוס האטלנטי הצפוני ולמעשה היא חצי-אי אשר תחום על-ידי נהר ההדסון (Hudson River) ממערב ומי האוקיינוס ממזרח, כך שהנופים שמסביבה הם של חופי הים והנהר. האזור הימי שמדרום לעיר נקרא מפרץ ניו יורק (New York Bay) והוא מחולק לשניים: המפרץ העליון (Upper Bay) שבו מתקיימות רוב אטרקציות השייט והוא נמצא בסמוך לעיר ולכן סגור ומוגן יותר מאשר המפרץ התחתון (Lower Bay). ניו יורק המכונה “התפוח הגדול” היא מטרופולין ענקי ובלתי אפשרי למצות את הביקור בה לחלוטין, לכן האפשרות של הפלגה בגופי המים שמסביב יכולה להעניק נקודת מבט חדשה להיכרות עם העיר והזדמנות לחוות אותה בצורה אלטרנטיבית. שייט בניו יורק מאפשר להתבונן בקו הנוף האורבני המצויר על-ידי גורדי השחקים המפורסמים שלה תוך כדי ישיבה נינוחה ושלווה בכלי שייט והנאה מגלי המים הרכים.

מבט אווירי מהמפרץ העליון של ניו יורקמבט אווירי מהמפרץ העליון של ניו יורק

מה עושים בשייט בניו יורק

אפשרויות השייט בניו יורק הן מאוד מגוונות וניתן להתאים לעצמכם את האופציה האידיאלית לכם. בין שלל סוגי ההפלגות ניתן כאלה שכוללות את פסל החירות ואת האי אליס (Ellis Island) שבו יש מוזיאון מרתק שמספר את הסיפור ההיסטורי של ההגירה לעיר (Ellis Island National Museum of Immigration). סוג הפלגה נוסף הוא של צפייה באתרים המפורסמים ביותר שעל קו החוף באזורי מנהטן (Manhattan) וברוקלין (Brooklyn). אפשרות נוספת היא של סיורי שייט המתמקדים בחוויה הקולינרית ומציעים ארוחות צהריים, ערב או כיבוד ושתייה. עבור הרומנטיקנים ישנה האופציה של שייט לילי המציע נוף מהפנט לקו הנוף האורבני של ניו יורק שזוהר באלפי אורות בחשכה. מלבד הדוגמאות הללו ישנם סוגי סיורי שייט נוספים שמתמקדים בנושאים שונים, חלקם בפן ההיסטורי של ניו יורק דרך המוניומנטים האייקונים ביותר שלה וחלקם עוצבו במיוחד להענקת חוויה ייחודית ומלאת הנאה.

בחלק מההפלגות תוכלו לראות את פסל החירות המרשים של ניו יורקבחלק מההפלגות תוכלו לראות את פסל החירות המרשים של ניו יורק

כרטיסים לשייט בניו יורק:

האתר גטיורגייד מציע כמה סוגי הפלגות, ביניהם יש הפלגה שמספקת תצפית על כמה מהמוניומנטים המפורסמים ביותר בניו יורק כמו פסל החירות, האי אליס, גשר ברוקלין (Brooklyn Bridge) עם מדריך אנושי. ההפלגה אורכת כשעה ועלותה כ-36 דולר לאדם. סוג שייט נוסף מתמקד בפסל החירות ומאפשר להתבונן באתר בצורה המהירה והיעילה ביותר, הוא אורך כ-50 דקות ועלותו 24 דולר לאדם. סוגי הסיורים האלה מתאימים מאוד למי שמעוניין לבקר בפסל החירות בצורה שמעניקה ערך חווייתי מוסף. כדאי להזמין מהאתר גטיורגייד שמציע אפשרות לביטול בחינם וכך להישאר גמישים במהלך הטיול.

באתר טיקטס ניתן למצוא סוגים שונים של הפלגות עם חוויה קולינרית בצורת ארוחת צהריים, ערב, בראנצ’ או טעימות שמפניה וגבינה. סוג נוסף של שייט הוא צפייה באתרים האייקונים הפזורים על קו החוף של ניו יורק. ההפלגה אורכת כשעה וחצי ועלותה כ-40 דולר לאדם. כמו כן ניתן למצוא בטיקטס שייט בשעת השקיעה, כאשר נופי העיר נצבעים בצבעי הדימדומים עד שעולה הלילה ואורות העיר מתחילים לנצנץ בהמוניהם. השייט אורך כשעתיים ועולה כ-30 דולר לאדם. האתר טיקטס מקנה הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים לשייט בניו יורק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • חווית השייט בניו יורק מומלצת למי שמעוניין להכיר את העיר בדרך מחודשת המעניקה פרספקטיבה שונה לחלוטין. זאת אפשרות נהדרת למי שאוהב לשבת בשלווה בכלי השייט ולהינות מהגלים תוך כדי טיול בין נקודות העיניין המפורסמות ביותר הפזורות לאורך החופים.
  • מומלץ לבקר בניו יורק באביב (אפריל-יוני) או בסתיו (ספטמבר-נובמבר), אז מזג האוויר נעים ומאפשר שייט במים ואפשר להימנע מעומס המבקרים בשיא הקיץ (יולי-אוגוסט).
  • משך השייט משתנה בהתאם לסוג החבילה ומה שכלול בה, הזמנים נעים בין 50 דקות לשעתיים וחצי.
  • שייט בניו יורק הוא אפשרות נהדרת למשפחות עם ילדים משום שהוא משלב את הביקור באתרים החשובים ביותר בעיר יחד עם פעילות חוויתית ומיוחדת של הפלגה במים.
  • ההפלגות בניו יורק יוצאות מנקודות שונות, לכן אין אזור סמוך ספציפי שעדיף ללון בו. ניו יורק מלאה במקומות אירוח מגוונים במחירים שונים. להלן ריכוז של כמה מהם: עבור מי שמעוניין להתארח בבית מלון מומלץ ללון בריו פלאזה מנהטן טיימס סקוור (Riu Plaza Manhattan Times Square) שנמצא במיקום נהדר ומציע חדרים נעימים וארוחת בוקר יומית. מלון מומלץ נוסף הוא מוטו ביי הילטון ניו יורק סיטי צ’לסי (Motto by Hilton New York City Chelsea) שיש בו מסעדה, אופניים לשימוש חופשי, מרכז כושר ובר. המלון שרמן (Hotel Scherman) הוא מומלץ גם כן והוא בסגנון בוטיקי אופנתי. עבור מי שמעוניין שאפשרות לינה מעט זולה יותר כדאי ללון באחד מההוסטלים או האכסניות המומלצים שברחבי העיר, כמו אכסניית דה לוקאל (The Local NY) שמציעה חדרים פרטיים או מעונות ויש בה מטבח משותף ומרפסת עם נוף משגע לעיר. מלון הדירות אקה סנטרל פארק (AKA Central Park) הוא אפשרות נהדרת גם כן וניתן למצוא שם סוגי חדרים שונים החל מיחידת סטודיו, וכלה בפנטהאוזים שכוללים מטבח מאובזר. כדאי להזמין באתר בוקינג שמאפשר ביטול בחינם עם כל הזמנה וכך להישאר גמישים במהלך הטיול. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.

שאלות ותשובות

חווית השייט בניו יורק מומלצת למי שמעוניין להכיר את העיר בדרך מחודשת המעניקה פרספקטיבה שונה לחלוטין. זאת אפשרות נהדרת למי שאוהב לשבת בשלווה בכלי השייט ולהינות מהגלים תוך כדי טיול בין נקודות העיניין המפורסמות ביותר הפזורות לאורך החופים.

מומלץ לבקר בניו יורק באביב (אפריל-יוני) או בסתיו (ספטמבר-נובמבר), אז מזג האוויר נעים ומאפשר שייט במים ואפשר להימנע מעומס המבקרים בשיא הקיץ (יולי-אוגוסט).

משך השייט משתנה בהתאם לסוג החבילה ומה שכלול בה, הזמנים נעים בין 50 דקות לשעתיים וחצי.

מידע שימושי

  • המחיר של שייט בניו יורק משתנה בהתאם לסוג ההפלגה ומה שכלול בה. טווח המחירים נע בין 24 ל-230 דולר לאדם.