1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ניו יורק, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | New York
  6. »
  7. אטרקציות ואתרים בניו יורק
  8. »
  9. מוזיאון מומה – המוזיאון לאמנות מודרנית, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | MoMA (Museum of Modern...

מוזיאון מומה – המוזיאון לאמנות מודרנית, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | MoMA (Museum of Modern Art)

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו כמות התיירים בניו יורק במגמת עלייה, והיא תגיע לשיאה בחודשי הקיץ. בשל עומס התיירים, כאשר מתכננים להגיע למוזיאונים המובילים, כמו מוזיאון המומה (MOMA), מאוד מומלץ להזמין כרטיסים מראש. העומס במוזיאון רב, במיוחד כשמגיעים במהלך סוף השבוע, והזמנה מראש תבטיח את כניסתכם במועד המתאים לכם וגם תחסוך לכם את העמידה בתור לרכישת כרטיסים בקופות המוזיאון. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון המומה (MOMA): בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון מומה – המוזיאון לאמנות מודרנית בכמה מילים

מוזיאון המומה (Museum Of Modern Art), שנמצא באיזור מידטאון של רובע מנהטן שבניו יורק, הוא המוזיאון הראשון בעולם לאמנות מודרנית, ועד היום נחשב לאחד ממוזיאוני האמנות הטובים ביותר בעולם ואחד מהיעדים הפופלאריים ביותר עבור מבקרים בניו יורק.

המוזיאון, שמבנהו הנוכחי תוכנן על-ידי אדריכל יפני בשם יושיו טאניגוצ’י, מכיל 6 קומות, שכוללות תערוכות מתחלפות וקבועות של אמנות מודרנית של אמנים בעלי שם עולמי. בתערוכות הקבועות תוכלו לראות אוספי אמנות של אמנים ידועים הכוללות ציורים, סרטים, פסלים ועבודות וידאו. בשיטוט בתערוכות הקבועות תראו על הקירות שמות מוכרים כמו וינסנט ואן גוך, פרידה קאלו, אנדי וורהול, קלוד מונה, פאבלו פיקאסו, רנה מגריט, פול סזאן ועוד עשרות שמות גדולים.

בתערוכות המתחלפות תוכלו למצוא יצירות מכל התחומים והזמנים, של אמנים מכל העולם.
בנוסף, במוזיאון יש פעילויות לילדים, סיורים, והקרנות יומיות של סרטים שונים, החל מקלאסיקות אירופאיות ואמריקאיות ועד סרטי אוונגרד קצרים.

הכניסה למוזיאון המומההכניסה למוזיאון המומה

מה עושים במוזיאון המומה- המוזיאון לאמנות מודרנית?

מוזיאון המומה נחשב לאחד המבנים המיוחודים בניו יורק, ובו 6 קומות שכוללות כ-150,000 יצירות, חלקן יצירות מאוספים קבועים וחלקן חלק מתערוכות מתחלפות. היצירות מגיעות מכל המדיומים השונים – צילום, פיסול, ציור, ארכיטקטורה, וידאו ועוד. כמו כן, במוזיאון מתקיימים אירועים מיוחדים כמו סיורים, הפעלות לילדים ופעילויות מגוונות. נכון לדצמבר 2022, בקומה השנייה, הרביעית והחמישית נמצאות התערוכות הקבועות והמבוקשות ביותר של המוזיאון שמציגות את אוספי המוזיאון וכולולת יצירות מודרניות קלאסיות כמו “ליל הכוכבים” של וינסנט ואן גוך, “העלמות מאביניון” של פיקאסו, “התמדתו של הזיכרון” של סלבדור דאלי, “הריקוד” של מאטיס, ויצירות של אמנים אמריקאים ומכל העולם כמו פרידה קאלו, אנדי ווראהול, מגריט, ג’ספר ג’ונס, ג’קסון פולוק ועוד. חצר המוזיאון, אליה ניתן להכנס בחינם, כוללת גם היא אוסף פסלים מרשים, גינות מטופחות וספסלים לישיבה והתבוננות. בתוך בית הקפה ישנם שני בתי קפה ומסעדה, ובסביבת המוזיאון יש בתי קפה ומסעדות רבות. בסיום הסיור, תוכלו לבקר בחנות המזכרות המומלצת של המוזיאון שכוללת בין היתר הדפסים של יצירות אמנות, ספרים וחפצים מעוצבים לבית ולמשרד.

כרטיסים והגעה למוזיאון המומה

מוזיאון המומה הוא אתר פופלארי מאד והתורים בקופות הכניסה ידועים כארוכים במיוחד (המתנה של מספר שעות), לכן מומלץ ביותר לרכוש כרטיסי כניסה מראש. חשוב לציין כי ילדים עד גיל 16 יכולים להכנס לשטח מוזיאון המומה בחינם.

כרטיסי כניסה המציעים מדריך שמע ב-8 שפות ודילוג על התור

תוכלו לרכוש כרטיסי כניסה למוזיאון הכוללים דילוג על התור ומדריך שמע ב-8 שפות, בעלות של 23 דולר ולקבל הנחה של 5% עם קוד הקופון HAKO5 בקישור הזה.
כמו כן תוכלו לרכוש כרטיס כניסה למוזיאון ולכל התערוכות המיוחדות,הכולל דילוג על התור ומדריך שמע ב-8 בעלות של 25 דולר עם אפשרות לביטול בחינם בקישור הבא.

כרטיסים משולבים

ניתן לרכוש כרטיס משולב הכולל כניסה למוזיאון עם דילוג על התור ותצפית מSUMMIT One Vanderbilt (גורד השחקים המסחרי הגבוה ביותר במידטאון מנהטן) בעלות של 60 דולר, עם אפשרות להנחה של 5% בהצגת קוד הקופון HAKO5 בקישור הבא

תצפית נוספת אליה תוכלו לרכוש כרטיס משולב עם מוזיאון המומה היא תצפית Edge, גם כרטיס זה מציע דילוג על התור ואפשרות להנחה של 5% בהצגת קוד הקופון HAKO5 בעלות של 60 דולר, וניתן להזמינו בקישור הבא.

כמו כן, ניתן לרכוש כרטיס משולב הכולל כניסה למוזיאון המומה ולמוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע ואפשרות דילוג על התור בעלות של 50 דולר עם אפשרות להנחה של 5% בהצגת קוד הקופון HAKO5 בקישור הבא.

כרטיס משולב נוסף מציע כניסה למוזיאון המומה ולמוזיאון הגוגנהיים עם אפשרויות דילוג על התור בעלות של 40 דולר, עם אפשרות להנחה של 5% בהצגת קוד הקופון HAKO5 בקישור הבא.

בנוסף,  תוכלו לרכוש כרטיס משולב הכולל כניסה למוזיאון המומה וכרטיס כניסה לאנדרטה הלאומית ולמוזיאון לפיגוע ה11/9 עם אפשרות דילוג על התור בעלות 43 דולר, וכן עם אפשרות להנחה של 5% בהצגת קוד הקופון HAKO5, בקישור הבא.

כרטיס כניסה ל-10 אטרקציות

אופציה נוספת שיכולה להתאים למי שמתכנן לבקר באטרקציות נוספות מלבד מוזיאון המומה במהלך הטיול בניו יורק, היא לרכוש כרטיס כניסה דיגטלי ל10 אטרקציות (מתוך 95 אטרקציות מוצעות) לבחירתכם, בעלות של 71 דולר.
הכרטיס מקנה כניסה למגוון רב של אטרקציות.
חשוב להגיע לאטרקציות עם הטלפון הנייד על מנת שתוכלו להראות את כרטיס הכניסה. את הכרטיס הדיגטלי תוכלו להזמין בקישור הבא. 

הגעה למומה

מוזיאון המומה ממוקם באיזור מרכזי בניו יורק ותוכלו להגיע אליו בקווים E (אדום) וM (כחול) של המטרו, ולרדת בתחנת 5 Avenue-53 St Station

הזמנת כרטיסים למוזיאון מומה - המוזיאון לאמנות מודרנית - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מומלץ מאד לאוהבי אמנות, אך לא רק. המוזיאון המרשים מסקרן אנשים רבים בעלי תחומי עניין שונים ומותאם לכל המשפחה ולכל הגילאים וכולם יוכלו להנות מהיצירות והפעילויות שהוא מציע.
  • הזמן המומלץ ביותר לביקור הוא החל משעות הצהריים והלאה, מפני ששעות הבוקר הן השעות העמוסות ביותר.
  • מומלץ להשקיע כ3 שעות לפחות בביקור במוזיאון המומה. אם אתם אוהבי אמנות, מומלץ לפנות לפחות חצי יום לסיור מקיף וממצה במוזיאון.
  • הביקור במוזיאון יכול למלא לכם כחצי יום מהטיול, ולכן שווה לשלב אותו עם אטרקציה נוספת. אטרקציות שנמצאות בקרבת מקום הן פסל החירות (Statue Of Liberty) ובניין אמפייר סטייט (Empire State Building). יש גם מוזיאונים בקרבת מקום, כמו מוזיאון ה9/11, או המוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע (American museum of netural history). תוכלו למצוא כרטיסים משולבים לחלק מהאטרקציות הנ”ל ביחד עם המומה בפירוט הכרטיסים.
  • מומלץ להגיע למוזיאון המומה בעזרת תחבורה ציבורית- רכבת תחתית או אוטובוס, ולרדת בתחנת: 5 Avenue-53 St Station שנמצאת כ200 מטר מהמקום. יש להמנע מהגעה ברכב.
  • מוזיאון המומה מומלץ ומתאים לכל המשפחה, והוא מציע פעילויות ואיזורים מותאמים לילדים.
  • מסביב למוזיאון המומה יש הוסטלים ומלונות רבים ומגוונים.אם אתם מחפשים מלון, Hilton Club The Quin New York, המפואר, שנמצא במרחק הליכה קצרה מהמוזיאון, או את Courtyard by Marriott New York Manhattan/Central Park בעל שפע המתקנים והנוף אל הפארק במרחק מעט גדול יותר מהמוזיאון.
    אם תעדיפו אכסניה, תוכלו לבחור ב Nap York Central Park Sleep Station, המומלצת, במרחק של כ-10 דק’ הליכה מהמוזיאון. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • ילדים עד גיל 16 יכולים להיכנס בחינם למוזיאון.
    עלות כרטיס כניסה לאדם מבוגר (מעל גיל 16) הוא 27 דולר.
    אדם בעל מוגבלות (עם כרטיס/תעודת נכה) מקבל כניסה מוזלת, וכרטיס כניסה עבורו עולה 20 דולר. הכניסה עבור אדם שמלווה אדם בעל מוגבלות היא בחינם.
  • מומלץ לרכוש כרטיס משולב ל2 אטרקציות (או יותר) על מנת להוזיל את עלות כרטיס הכניסה למומה.
    כרטיסים משולבים תוכלו למצוא בקישורים לרכישת כרטיסים, וגם באתר המוזיאון.
  • במוזיאון המומה יש מקום לאחסון תיקים ושמירת חפצים. (מומלץ מאד להגיע עם כמה שפחות ציוד,על מנת לחסוך את התור)
  • מומלץ מאד שלא להתנייד במנהטן בכלל ולהגיע למומה בפרט ברכב. יחד עם זאת, אלו שבכל זאת יבחרו להגיע ברכב יוכלו לחנות במגרשי חנייה פרטיים בקרבת המקום שמציעים תעריפים מוזלים למבקרי המוזיאון.
  • לא מומלץ להגיע עם תיקים גדולים לביקור במוזיאון מכיוון שתצטרכו לשים אותם בשמירת חפצים ולהמתין לשם כך בתור
  • מומלץ להוריד את אפליקציית Bloomberg Connects ולבחור את מדריך ה- MoMA כדי לקבל מידע חדש וטיפים על המוזיאון, על יצירות האמנות ועל אמנות בכלל.
  • המוזיאון מציע אופציה של השאלת כיסא גלגלים ושרפרפים ניידים בחינם. חשוב לציין שהמלאי מוגבל, ולכן השימוש בהם הוא על בסיס “כל הקודם זוכה”.

שאלות ותשובות

הביקור במוזיאון המומה מומלץ בראש ובראשונה לחובבי אמנות, אך גם אלו שפחות מתחברים לאמנות, יכלו להנות ולהתרשם מיצירות אמנות מפורסמות של אמנים גדולים. המוזיאון מותאם לכל המשפחה וכולל פעילויות שיוכלו להתאים גם לילדים.

מומלץ לבקר במוזיאון המומה בשעות הצהריים, כי שעות הבוקר עמוסות במיוחד.

כדאי להשקיע בביקור במוזיאון המומה לפחות 3 שעות.

מידע שימושי

  • מוזיאון מומה פתוח בכל ימות השבוע-
    א’-ו’ – 10:30-17:30
    שבת – 10:30-19:00
  • מחיר כרטיס כניסה למוזיאון עבור אדם מבוגר (מעל גיל 16) הוא 27 דולר.
    מתחת לגיל 16 הכניסה היא חינם.
  • 11,West 53rd Street, 10019, New York
  • מוזיאון המומה נמצא באיזור מידטאון במנהטן, ומומלץ להגיע אל המוזיאון באמצעות הרכבת התחתית או באמצעות אוטובוס ציבורי ולרדת בתחנה של רחוב 53 (Avenue-53 St)
  • https://www.moma.org/
  • מומלץ ביותר להזמין כרטיסי כניסה מראש, מפני שהתורים במקום ארוכים מאד.