1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ניו יורק, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | New York
  6. »
  7. אטרקציות ואתרים בניו יורק
  8. »
  9. מוזיאון אינטרפיד, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Intrepid Sea, Air & Space Museum

מוזיאון אינטרפיד, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Intrepid Sea, Air & Space Museum

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בניו יורק כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון אינטרפיד עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון אינטרפיד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון אינטרפיד בכמה מילים

נושאת המטוסים “אינטרפיד” שעל גביה ממוקם המוזיאון עצמו, היא פיסת היסטוריה יוצאת דופן שמספרת את סיפורה הצבאי של ארצות הברית במאה ה-20 בצורה מרתקת. נושאת המטוסים יצאה מהמספנה בשנת 1943, כאשר אורכה הינו 243 מטר (שהם יותר מ-3 מגרשי כדורגל), ומשקלה העצמי הוא 42 אלף טון. אינטרפיד שירתה את ארצות הברית בנאמנות במשך 31 שנים ויש לה היסטוריה סוערת ומרשימה כאחד. בשנת 1944 הותקפה הספינה על ידי מפציץ טורפדו צבאי יפני, אחת הטורפדות פגעה במטרה, אך אינטרפיד הצליחה להגיע בכוחות עצמה לנמל סן פרנסיסקו, שם תוקנה, ולאחר מכן חזרה לפעולה. בנוסף למלחמת העולם השנייה, נושאת המטוסים השתתפה במלחמות קוריאה ווייטנאם, הייתה מעורבת במצור על קובה במהלך המשבר הקריבי עם ברית המועצות ולאורך ההיסטוריה שלה, הותקפה חמש פעמים על ידי טייסי קמיקזה. בעקבות ההיסטוריה הצבאית שלה, נושאת המטוסים היתה בשימוש בתוכנית החלל של נאס”א בפרויקטים של מרקורי וג’מיני. בשנת 1974, ביוזמתו של איש העסקים הידוע בניו יורק, זכרי פישר, ובתמיכתו של ראש עיריית העיר, הפכה הספינה למוזיאון צף שעוגן היום בניו יורק ומספק חוויה מרתקת ומלמדת להמוני מבקריו. פתיחתו של המוזיאון התקיימה בשנת 1982, והחל משנת 1986, מוזיאון זה קיבל הכרה בתור כנקודת ציון היסטורית של ארצות הברית.

מוזיאון אינטרפיד בנוי כספינה עצומה הצפה על פני המים של ניו יורקמוזיאון אינטרפיד בנוי כספינה עצומה הצפה על פני המים של ניו יורק

מה עושים במוזיאון אינטרפיד

מוזיאון הים, האוויר והחלל “אינטרפיד” הוא המקום היחיד בניו יורק שבו תוכלו לראות נושאת מטוסים, חללית ראשונה, מטוס על-קולי וצוללת מתקופת המלחמה הקרה במקום אחד. מדי שנה, מבקרים במוזיאון מעל למיליון איש, כאשר המוזיאון עצמו ממוקם על נושאת המטוסים, ששמה כשם המוזיאון – “אינטרפיד” (Intrepid) – “חסר פחד” בתרגום חופשי. הספינה היתה בשימוש בזמן מלחמת העולם השנייה, במהלכה שרדה 5 התקפות של טייסי קמיקזה יפנים. המטוס הממוקם על נושאת הספינה, סיפק גם הוא תמיכה אווירית במהלך המבצעים הצבאיים של ארה”ב בווייטנאם. האוסף התעופתי במוזיאון כולל 27 מטוסים, ביניהם מטוס סיור בגובה רב והמטוס הצבאי המהיר בעולם. על המזח, נמצאת אוניית הנוסעים העל-קולית של בריטיש איירווייס קונקורד, כשבנוסף, ניתן לראות במוזיאון ספינת קרב תת-ימית – צוללת USS Growler. בשביל להכיר את המוזיאון באופן מלא ומעמיק, ניתן להקשיב לסיור קולי מודרך וכמובן לשאול את המדריכים שנמצאים במקום וישמחו לספר ולהסביר כל דבר שיעניין אתכם. בנוסף לפריטי התצוגה הנ”ל, ישנם עוד 3 סימולטורים שבאמצעות גרפיקה ממוחשבת ותנועה יאפשרו לכם להרגיש את עצמכם טייסים ולחוות את סיפוריהם של טייסי הקרב.

הביקור במוזיאון מעניק חוויה מרתקת בעקבות הקרבות של ארההביקור במוזיאון מעניק חוויה מרתקת בעקבות הקרבות של ארה”ב

כרטיסים למוזיאון אינטרפיד

אפשרות ראשונה היא רכישה של כרטיס כניסה רגיל למוזיאון אינטרפיד במחיר של 32.4$. כרטיס זה מתאים לאלו שרוצים למקד את הביקור שלהם במוזיאון ובאטרקציות שהוא מציע. ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא. אפשרות נוספת הינה רכישה של כרטיס משולב מוזיאון אינטרפיד ותצפית טופ אוף דה רוק. מחירו של הכרטיס המשולב הינו 64.56$ והוא מתאים לאלו שרוצים להתרשם מהתצוגות במוזיאון האינטרפיד וגם לעלות לתצפית שנמצאת בקומה ה70 ולהתבונן על ניו יורק כולה 360 מעלות. ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא. ישנן עוד מגוון אפשרויות לשילובים מעניינים של כרטיסים, ביניהם כרטיס משולב של כניסה למוזיאון האינטרפיד עם כניסה למרכז הסחר העולמי ועליה לתצפית בקומות 100, 101, 102. כרטיס זה ועוד מגוון כרטיסים משולבים ניתן לרכוש בקישור הזה.

מומלץ להזמין כרטיסים מראש על מנת להבטיח את כניסתכם למוזיאוןמומלץ להזמין כרטיסים מראש על מנת להבטיח את כניסתכם למוזיאון

הזמנת כרטיסים למוזיאון אינטרפיד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון אינטרפיד מתאים בעיקר לחובבי ההיסטוריה והטכנולוגיה הצבאית. במוזיאון תזכו לראות מגוון רחב של כלים מתחומי הים, התעופה והחלל. תוכלו לחקור את נושאת המטוסים האגדית ששירתה במלחמת העולם השנייה ובמלחמת וייטנאם, את מעבורת החלל הראשונה, את מטוסי הקרב המהירים ביותר ואת הצוללת מתקופת המלחמה הקרה. כמו כן, הביקור במוזיאון יהיה מרתק במיוחד לילדים, בזכות הגיוון והאטרקציות שהמקום מציע.
  • במידה ואתם רוצים לצמצם את ההמתנה בתור ולראות פחות תיירים מסביבכם, מומלץ לבקר במוזיאון בין אוקטובר לאפריל מכיוון ששיא העונה נופל על חודשים אפריל – אוקטובר בהם עלולים להיווצר עומסים.
  • כדאי להשקיע כ-3 שעות לביקור במוזיאון אינטרפיד.
  • כדאי לחבר את הביקור במוזיאון אינטרפיד עם ביקור בתצפית טופ אוף דה רוק (Top of the Rock) שתאפשר לכם להתבונן על כל ניו יורק מגובה של 70 קומות. כמו כן, במידה ואתם אוהבים תצפיות ונופים, תוכלו לבקר במרכז הסחר העולמי החדש ולעלות אף לקומות 100, 101 ו102. אם הגעתם לניו יורק עם ילדים, לא תרצו לפספס את לגולנד שכולל 8 מתחמים של אטרקציות, מסעדות, הופעות ומתחמי קניות.
  • נוח מאוד להגיע למקום בעזרת תחבורה ציבורית שכוללת אוטובוסים, מטרו ומוניות. קווי אוטובוסים המגיעים למוזיאון הם M34, M42, M50. פחות נוח להגיע עם רכב שכור מכיוון שאין בבעלות המוזיאון חניות ותצטרכו לחפש חניה בתשלום בסביבת המקום.
  • ההגעה למוזיאון מומלצת למשפחות עם ילדים שיסתקרנו ויתרגשו מאוד מכל כלי הטייס והצוללות שהמקום מציג.
  • ישנם מקומות לינה רבים באזור, כשהמומלצים ביותר הינם: Hard Rock Hotel New York שנמצא במרחק של קילומטר וחצי ממוזיאון האינטרפיד ומציע למבקריו חדר כושר, מסעדה, ומכונת קפה בכל חדר בנוסף לשירות המפנק שאורחיו זוכים בו. מקום נוסף הינו New York Marriott Marquis, שממוקם במרחק של 1.3 ק”מ ממוזיאון האינטרפיד ומציע לאורחיו 3 מסעדות עם תצפיות פנורמיות, חנויות מזכרות, וחדרים מפנקים עם כל הציוד הנדרש. המלונות נמצאים במרכז העניינים וקרובים לכל האטרקציות המרכזיות של העיר. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • המקום בטוח למבקריו אך ליתר ביטחון מומלץ לשמור על חפצים יקרי ערך צמודים לגופכם.
  • פחות נוח להגיע עם רכב שכור מכיוון שאין בבעלות המוזיאון חניות ותצטרכו לחפש חניה בתשלום בסביבת המקום.

שאלות ותשובות

הביקור במוזיאון אינטרפיד מתאים בעיקר לחובבי ההיסטוריה והטכנולוגיה הצבאית. במוזיאון תזכו לראות מגוון רחב של כלים מתחומי הים, התעופה והחלל. תוכלו לחקור את נושאת המטוסים האגדית ששירתה במלחמת העולם השנייה ובמלחמת וייטנאם, את מעבורת החלל הראשונה, את מטוסי הקרב המהירים ביותר ואת הצוללת מתקופת המלחמה הקרה. כמו כן, הביקור במוזיאון יהיה מרתק במיוחד לילדים, בזכות הגיוון והאטרקציות שהמקום מציע.

המוזיאון פתוח כל ימות השנה, אך מומלץ לכוון את ביקורכם לחודשים אוקטובר-אפריל כדי להימנע מעומסים תיירותיים.

כדאי להשקיע כ-3 שעות לביקור במוזיאון אינטרפיד, כדי למצות את המוזיאון במלואו.

אפשר להכניס מצלמות אישיות אך אסור השימוש במקל סלפי או חצובה.

רובו המוחלט של המוזיאון נגיש לכסאות גלגלים, כולל חדרי השירותים ואזורי ההסעדה.

כן, ישנן מספר מסעדות המציעות פיצות, סנדויצים, סלטים ומרקים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל יום בין השעות 10:00-17:00.
  • עלות הכרטיסים הינה: 32.4$ לאדם, כאשר ילדים עד גיל 4 נכנסים חינם.
  • כתובת: Pier 86, W 46th St, New York, NY 10036, United States
  • ניתן להגיע למוזיאון בקלות מכל נקודה בניו יורק בעזרת מטרו, אוטובוס או מונית. קווי אוטובוסים המגיעים למוזיאון הם M34, M42, M50.
  • אתר רשמי: https://www.intrepidmuseum.org/