מאדאם טוסו ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Madame Tussauds

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בניו יורק עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במאדאם טוסו ניו יורק עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למאדאם טוסו ניו יורק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מאדאם טוסו ניו יורק בכמה מילים

מאדאם טוסו ניו יורק (Madame Tussauds New York) הוא מוזיאון שעווה מפורסם שנמצא בטיימס סקוור שבניו יורק, בין השדרה השביעית לשדרה השמינית. המוזיאון הוא חלק מרשת מוזיאונים של בובות שעווה הקרויה על שם מארי טוסו, שהקימה את המוזיאון. הסניף הראשי של המוזיאון נמצא בלונדון, והסניפים הנוספים נמצאים באמסטרדם, ברלין, בנגקוק, הונג קונג, פריז, וושינגטון, לאס וגאס, וינה, כשהסניף שבניו יורק הוא הגדול ביותר. בתחילת הדרך המוזיאון הציג פסלי שעווה בלבד, אך כיום המוזיאון בניו יורק נחשב לאחת מהאטרקציות הפופולאריות ביותר בקרב התיירים וכולל בתוכו אטראקציות, תפאורות מושקעות וקולנוע 4D. המוזיאון גדול ונרחב וכולל 5 קומות, בהן יש מעל 200 פסלי שעווה בגדלים אמיתיים שמדמים דמויות מפתח מהעבר ומההווה – פוליטקאים, גיבורים היסטוריים, סלבריטאים הוליוודיים, ופושעים מפורסמים מההיסטוריה. הפסלים במוזיאון משתנים ומוחלפים פעם בכמה זמן, כדי להשאיר את המוזיאון עדכני ורלוונטי לתקופה.

מה עושים במוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק

במוזיאון מאדאם טוסו המבקרים מתרשמים ומצטלמים עם פסלים רבים של דמויות חשובות בתחומי הפוליטיקה, הספורט, המוזיקה, התרבות, הקולנוע ועוד. למשל אנג’לינה ג’ולי, עראפת, ג’וני דאפ, ג’ימי פאלון, אלישיה קיז, אובמה, דונאלד טראמפ, הקרדשיאנז ועוד עשרות מפורסמים, כשלכל פסל יש תפאורה מושקעת ומיוחדת שמתאימה במיוחד לו. מעבר לאטרקציית הפסלים, המוזיאון מציע אטרקציה מיוחדת עבור הילדים (אך לא רק!) – סרט ב4D, המשלב דמויות של גיבורי העל של מארוול, כמו ת’ור, ספיידרמן וקפטן מארוול, ביחד עם אפקטים מיוחדים, כמו שפריצים של מים, כיסאות נעים, משקפי תלת מימד ועוד.. אטרקציה נוספת במוזיאון היא משחק לייזר טאג ב7D, בו מבקרים יכולים לשחק נגד חבריהם או נגד מבקרים אחרים. מעבר לשתי האטרקציות האלו, יש במוזיאון תערוכה שחביבה על המבקרים במיוחד – היא התערוכה של “קינג קונג”, שכוללת בובת שעווה ענקית של קינג קונג שגם שואגת.

כרטיסים למוזיאון מאדאם טוסו

מומלץ מאד להזמין כרטיסים למוזיאון מראש, על מנת להימנע מהתורים הארוכים בכניסה. יש מספר אופציות לכרטיסים, הכוללים חלק מהאטרקציות שהמוזיאון מציע.

כרטיס הכניסה למוזיאון הסטנדרטי ביותר כולל כרטיס כניסה למוזיאון עצמו+כניסה לסרט קולנוע של מארוול ב4D, וכן מקנה דילוג על התור, בעלות 45 יורו, ואותו תוכלו להזמין בקישורים כאן או כאן.

יש אופציות לכרטיסי כניסה משולבים, שכוללים כניסה למוזיאון מאדאם טוסו ולאטרקציה נוספת (או יותר), וכן לדלג על התורים בכניסה. אופציה זו מתאימה למשפחות שמגיעות ליעד ומעוניינות לבקר במספר אטרקציות ולהוזיל במעט את המחיר:

כרטיס שמשלב כניסה למוזיאון מאדאם טוסו ולEdge Hudson Yards

Edge Hudson Yards, מרפסת תצפית מפורסמת שמשקיפה על ניו יורק, בעלות של 81 יורו, שכולל דילוג על התורים, כניסה לאטרקציות במוזיאון מאדאם טוסו ותמונת מזכרת דיגיטלית מהתצפית, תוכלו למצוא בקישור הבא.

כרטיס שמשלב כניסה למוזיאון מאדאם טוסו ולRise NY

אטרקציה שמתאימה למי שייהנה מההיסטוריה של ניו יורק. מסע בן שלושה חלקים שמחבר לאתרים ולרגעים המפורסמים ביותר של ניו יורק, בעלות של 71 יורו, וכולל דילוג על התורים וגישה לאטרקציות במוזיאון מאדאם טוסו. RiseNY מועבר באנגלית, יכול להתאים למשפחות/יחידים/זוגות שמעוניינים להכיר את ההיסטוריה של ניו יורק, כרטיס תוכלו למצוא בקישור הבא.

כרטיס שמשלב כניסה למוזיאון מאדאם טוסו ולHop-on Hop-off

אוטובוס תיירים שמסייר ברחבי ניו יורק. עלות הכרטיס המשולב היא 88 יורו, יכול להתאים לזוגות/יחידים שמעוניינים להכיר את ניו יורק בתחילת הביקור לקראת הטיול עצמו. תוכלו לרכוש את הכרטיס בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים למאדאם טוסו

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מומלץ למשפחות עם ילדים, לזוגות וליחידים שרוצים להתרשם מפסלי השעווה של המפורסמים. האטרקציות במוזיאון (הסרט ומשחק הלייזר) יכולות להתאים במיוחד למשפחות עם ילדים.
  • מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון כשעתיים וחצי.
  • אם מזג האוויר מתאים, מומלץ לשלב את הביקור במוזיאון עם ביקור בכיכר טיימס עצמה (Times Square) , שנמצאת במרחק 9 דקות הליכה מהמוזיאון. הכיכר, שנמצאת בלב רובע התאטראות, היא יעד תיירותי פופלארי מועד, ובו יש חנויות, הצגות ומסעדות. יעד נוסף שמומלץ לשלב הוא בניין האמפייר סטייט (Empire State Building) שנמצא 13 דקות הליכה מהמוזיאון, והוא אחד הסמלים המובהקים של ניו יורק, שם תוכלו לעלות לנקודת התצפית ולהתרשם מהנוף המרהיב של ניו יורק (מומלץ לרכוש כרטיס לבניין האמפייר סטייט מראש כדי לחסוך את התור בכניסה).
  • הדרכים הנוחות ביותר להגיע למוזיאון הן בעזרת הMetro (רכבות תחתיות) או בעזרת אוטובוס.
    החנייה באיזור יקרה ולכן לא מומלץ להגיע עם רכב.
  • מומלץ מאד לרכוש כרטיסי כניסה מראש כדי לא לעמוד בתורים הארוכים. בנוסף, מומלץ ביותר להיכנס לסרט ה4D, אטרקציה פופולארית שמתאימה לילדים (אורך הסרט כ8 דקות).
  • עלות כרטיס כניסה סטנדרטי הוא כ45 דולר לאדם. כרטיסי הכניסה שכוללים אטרקציות בתוך המוזיאון עולים יותר (כמפורט בחלק על מחירי הכרטיסים).
  • לא מומלץ להגיע למוזיאון השעווה עם רכב, החנייה בקרבת מקום יקרה ולא נוחה. לעומת זאת, התחבורה הציבורית לאיזור נוחה ומומלצת.
  • הביקור במוזיאון השעווה בניו יורק מומלץ בעיקר למבקרים שלא היו מעולם במוזיאון שעווה, וזו החוויה הראשונה שלהם.

שאלות ותשובות

הביקור במוזיאון השעווה מומלץ למשפחות עם ילדים ולמבקרים שמעולם לא היו במוזיאוני שעווה, במיוחד אנשים שמתעניינים בעולמות הפוליטיקה, המוזיקה והקולנוע.

מומלץ מאוד לבדוק את שעות הכניסה באתר המוזיאון מפני שהן משתנות מיום ליום ומחודש לחודש.

מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון השעווה כשעתיים וחצי.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה משתנות מחודש לחודש ומיום ליום, כשלרוב המוזיאון נפתח בשעה 10:00 בבוקר ונסגר ב20:00 או ב22:00. מומלץ לבדוק באתר המוזיאון מה שעות הפתיחה בתאריך המתוכנן לביקור.
  • המוזיאון מציע כרטיסי כניסה שונים שכוללים כניסה לאטרקציות השונות שהוא מציע. אלו הכרטיסים:
    כרטיס כניסה סטנדרטי למוזיאון שכולל כניסה למוזיאון+כניסה לסרט מארוול ב4D עולה כ45 דולר לאדם.
    כרטיס כניסה שכולל כניסה למוזיאון+כניסה לסרט מארוול ב4D+כניסה למשחק לייזר טאג אינטראקטיבי ב7D+צילום עולה כ52 דולר לאדם.
    כרטיס כניסה שכולל כניסה למוזיאון+כניסה לסרט מארוול ב4D+כניסה למשחק לייזר טאג אינטראקטיבי ב7D+צילום+חוברת כמזכרת+מותרות פינוקים (משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים) עולה כ80 דולר לאדם.
  • כתובת:
    243 W 42nd St, New York, NY 10036, ארצות הברית
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע למוזיאון מאדאם טוסו היא בעזרת התחבורה הציבורית- עם הרכבת התחתית או אוטובוס. אפשר להגיע עם אוטובוס, עם הקווים 78 ו46 לתחנת Port Authority Bus Terminal שנמצאת במרחק 3 דקות הליכה מהמוזיאון. אם תעדיפו להשתמש ברכבת התחתית (metro), תוכלו לנסוע באחד מהקווים 1,2,3,7 שמגיעים לתחנת Times Sq – 42 St, שנמצאת במרחק דקה הליכה מהמוזיאון. יש גם את הקווים C,A,E שמגיעים לתחנת 34 St – Penn Station, שנמצאת במרחק 9 דקות הליכה מהמוזיאון.
  • לאתר הרשמי 
  • כשמזג האוויר בחוץ חם מידי או קר מידי, הביקור במוזיאון מתאים במיוחד. תוכלו למצוא מחסה, ולהנות מאטרקציה קלילה ומהנה.