טיימס סקוור, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Times Square

טיימס סקוור בכמה מילים

טיימס סקוור (Times Square), הידועה גם בשם “צומת הדרכים של העולם”, היא אחת מציוני הדרך המפורסמים ביותר בעיר ניו יורק ובעולם. טיימס סקוור היא המוקד ההומה של ניו יורק, מרכז תוסס של מסחר, בידור ותרבות ששובה את המבקרים כבר למעלה ממאה שנה. משלטי החוצות המתנשאים והרחובות ההומים שלה, לתאטראות, בתי הקולנוע והאטרקציות, טיימס סקוור היא חוויה בלתי נשכחת המגלמת את האנרגיה וההתרגשות של התפוח הגדול.
ההיסטוריה של טיימס סקוור מתחילה בסוף המאה ה-19, כאשר האזור פותח כמרכז מסחרי. בשנת 1904, העיתון “ניו יורק טיימס” עבר לגורד שחקים חדש בכיכר לונגקר (ששמה שונה מאוחר יותר לטיימס סקוור), מה שעזר לבסס את האזור כמרכז מרכזי של מסחר ובידור. עם השנים התפרסמה הכיכר בזכות ההופעות, בתי הקולנוע ושלטי החוצות שלה, ועד שנות ה-20 היא הפכה לאחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם.
במהלך השפל הגדול, טיימס סקוור נקלעה למצב של דעיכה, אך התחדשה באמצע המאה ה-20, בזכות יוזמות להתחדשות עירונית ופתיחת תיאטראות ואטרקציות חדשות.
כיום, טיימס סקוור היא אחד הסמלים האיקוניים ביותר של העיר ניו יורק, מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה ומשמשת כמרכז של תעשיות הבידור והתיירות של העיר.
טיול בטיימס סקוור הוא חובה בכל מסלול, ומציע מגוון אינסופי של דברים לראות, לעשות ולחוות באחד המקומות הדינמיים והאיקוניים בעולם. משלטי החוצות המתנשאים ועד לתיאטראות ברמה עולמית, הכיכר מציעה משהו לכולם. עבור אלה המעוניינים בקניות, טיים סקוור היא ביתם של מספר מותגים יוקרתיים, המציעים הכל מבגדים ואביזרים ועד מוצרי אלקטרוניקה ומזכרות. הכיכר היא גם מוקד של אוכל ובידור, עם מגוון רחב של מסעדות, ברים ומועדונים.
בילוי בטיימס סקוור הוא חוויה בלתי נשכחת המגלמת את רוחה של העיר ניו יורק, אז בין אם אתם מחפשים מסע קניות, בילוי לילי בעיר, או סתם הצצה לאורות הבוהקים של העיר, טיימס סקוור הוא המקום להיות בו.

טיימס סקוור ידוע כמקום הומה אנשים וכמרכז של תעשיות הבידור והתיירות של העיר.טיימס סקוור ידוע כמקום הומה אנשים וכמרכז של תעשיות הבידור והתיירות של העיר.

מה עושים בטיימס סקוור

טיימס סקוור הוא נקודה תוססת והומה שמציעה משהו לכל אחד. בין אם אתם מתעניינים בתיאטרון, קניות, אוכל או פשוט לספוג את האווירה, טיימס סקוור הוא יעד חובה לכולם. שכונת ברודווי הידועה בתיאטרות וההצגות המפורסמות שוכנת בטיימס סקוור ובה יותר ממומלץ להסתובב ואף לראות הצגות ניתן לעשות סיור הליכה עם מדריך בברודווי וטיימס סקוור, לספוג את אווירת הזוהר וללמוד על ההיסטוריה והמקומות הניסתרים של השכונה – להזמנת כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור עם אפשרות ביטוללחצו כאן.

טיימס סקוור גם ידועה בזכות חנויות היוקרה והמותגים שניתן לקנות בהם ואחת החנויות המיוחדות שניתן למצוא היא חנות הדיסני הגדולה בעולם, הכוללת מגוון רחב של סחורה בנושא דיסני. בהמשך לחנות הדיסני ניתן גם לבקר בחנות הM&M World, קחו הפסקה מהמולת העיר והתפעלו מהתצוגות הצבעוניות ב-M&M’s World, כולל קיר מרשים של M&M’s.

טיימס סקוור גם ידועה בזכות סעודה במסעדות הגג ומומלץ לפנק את עצמכם בארוחה עם נוף באחת ממסעדות הגג הרבות של טיימס סקוור. למבקרים האוהבים להתבונן על הנוף של ניו יורק מהגובה, ניתן לעלות לתצפית מרגשת ומיוחדת הצופה על כל ניו יורק מזווית של הטיימס סקוור. להזמנת כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

טיימס סקוור מלאה בפעילויות נוספות כגון ביקור בביתן TKTS כדי לקנות כרטיסים מוזלים למופעים, או התבוננות בנוף מהחלק העליון של ה-TKTS, ביקור במוזיאון טיימס סקוור ומרכז המבקרים המלמד על ההיסטוריה של המקום והתפתחות שלטי החוצות המפורסמים וביקור במרכז התיירים.

בנוסף לפעילויות המומלצות הכי מומלץ לשוטט וליהנות מהאורות הבהירים וההמון הסואן שמשוטט ללא הפסקה. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, טיימס סקוור היא יעד חובה לכל מי שמבקר בעיר ניו יורק.

בשדרה מגוון רחב של חנויות מיוחדות שאסור לפספס, m&m world, דיסני ועוד.בשדרה מגוון רחב של חנויות מיוחדות שאסור לפספס, m&m world, דיסני ועוד.

לינה בטיימס סקוור

טיימס סקוור הוא אחד המקומות הכי פופלרים בניו יורק ולכן יש המון אפשרויות ללינה החל מאפשרויות מותאמות לתקציב ועד למלונות יוקרה. אחד האזורים המומלצים ביותר ללינה בטיימס סקוור הוא במרכז מנהטן. חשוב לזכור שהאזור הזה יכול להיות צפוף ורועש, כך שאם אתם מעדיפים שהות שקטה יותר, אולי תרצו לחפש מקומות לינה מחוץ לטיימס סקוור אך עדיין בתוך מרכז מנהטן.
אזורים מומלצים לשהייה ליד טיימס סקוור כוללים את Hell’s Kitchen, Garment District ו-Theater District. שכונות אלו ממוקמות כולן במרכז מנהטן ונמצאות במרחק הליכה מטיימס סקוור. הם מציעים מגוון אפשרויות לינה ומוקפים במסעדות, חנויות ואטרקציות.
בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון New York Marriott Marquis – מלון חמישה כוכבים המתאים למי שמחפש לינה ברמה גבוהה, את Riu Plaza Manhattan Times Square – מלון ארבעה כוכבים ואת מלון Hampton Inn Times Square Central – מלון שלושה כוכבים המתאים למי שמחפש לינה פונקציונאלית ומרכזית.
למי שמעוניין במקום לינה שמעט מרוחק מהמרכז אך עדיין יחסית נגיש כדאי להסתכל על מקומות לינה הבאים- מלון Hilton Garden Inn Chelsea ומלון Gansevoort Meatpacking.
כדאי מאוד להיכנס לעמוד מלונות ודירות בטיימס סקוור בו פירטנו בהרחבה בנושא זה.




המלצות "הכל על" למבקרים בטיימס סקוור

  • החוויה בטיימס סקוור שונה בין הלילה למהלך היום ולכן מומלץ לבקר גם ביום וגם בלילה כדי לחוות את כל הצדדים של המקום.
  • תיירים רבים בוחרים לשלב את הביקור בטיימס סקוור עם ביקור בשדרה החמישית וסנטרל פארק.
  • טיימס סקוור הוא מרכז תיירותי ולכן ניתן להגיע אליו בדרכים שונות שהמומלצת ביותר היא הרכבת התחתית של ניו יורק. זהו אזור צפוף ופקוק ולכן מומלץ להתנייד רק עם תחבורה ציבורית או ברגל.
  • ישנן אטרקציות רבות המתאימות למשפחות באזור טיימס סקוור, למשל מוזיאון השעווה מאדם טוסו וביקור בחנות הM&M.
  • ישנם שווקים רבים בטיימס סקוור ובניהם שוק ברודווי הקורה כל שנה בספטמבר, שוק טיימס סקוור הקורה בין מאי לדצמבר, פסטיבל ראש השנה הסיני המתרחש כל פברואר ועוד שווקים רבים המתרחשים סביב חגים.
  • טיימס סקוור הוא אחד המקומות הצפופים והמתויירים ביותר ולכן מומלץ לשים לב לחפצים אישיים ולהשאר בקרבת הילדים.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור טיימס סקוור עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי ניו יורק. כדאי לבדוק את הנקודות הנמצאות ליד מסוף אוטובוסים- רשות הנמל (Port Authority Bus Terminal). אנו ממליצים להכנס לקישור הזה בו תוכלו לבחור את המיקום המתאים ביותר עבורכם ולהנות מהטבה ייחודית לגולשי הכל על – שעתיים ראשונות חינם. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.

סרטון על טיימס סקוור

תשובות לשאלות נפוצות

אם מגיעים ררק כדי לספור את האווירה אפשר להקדיש לך כמה דקות בדרך לאטרקציות מרכזיות אחרות, אולם אם מעוניינים להיכנס לחנויות השונות, או לצפות במחזמר או סרט תוכלו למצוא את עצמכם בטיימס סקוור שעות ארוכות.

ניתן לבקר בטיימס סקוור במהלך כל עונות השנה מכיוון שכל עונה מציעה אטרקציות ואווירה ייחודית, אך המזג האוויר הנוח ביותר הוא במהלך עונות המעבר. בנוסף, מומלץ לבקר בטיימס סקוור גם במהלך היום וגם בלילה בגלל האווירה השונה שיש באזור בלילה.

הביקור בטיימס סקוור הוא ביקור חובה לכל תייר המגיע לניו יורק ולכל מי שרוצה לחוות אטרקציות ייחודיות כמו הצגה בברודווי, קניות, והופעות.