1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ניו יורק, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | New York
  6. »
  7. אטרקציות ואתרים בניו יורק
  8. »
  9. טיול ליום למפלי ניאגרה, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Day Trip from New York to...

טיול ליום למפלי ניאגרה, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Day Trip from New York to Niagara Falls

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים כמות התיירים בניו יורק הולכת ועולה, וכך גם הביקוש לאטרקציות התיירות הפופולאריות. אם אתם מתכננים להצטרף לאחד הסיורים המבוקשים, כמו טיול ליום למפלי ניאגרה, מומלץ להזמין מקום בסיור לפחות כמה ימים מראש, שכן הסיורים מתמלאים במהירות, במיוחד בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לטיול ליום למפלי ניאגרה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

טיול ליום למפלי ניאגרה בכמה מילים

מפלי הניאגרה(Niagra Falls) הידועים הם חלק מנהר הניאגרה המסמן גבול בין ארצות הברית לקנדה. חלק מהמפלים נמצאים בצד האמריקאי וחלק בצד הקנדי וניתן לראות אותם מכמה זוויות, כולל שייט בסירה ממש צמוד למפלים. ניאגרה פולס (Niagra Falls) היא גם שם של עיר הנמצאת על נהר הניאגרה והיא נמצאת במדינת ניו יורק.

סירת המבקרים במפלי הניאגרהסירת המבקרים במפלי הניאגרה

מה עושים בטיול יום מהעיר ניו יורק למפלי הניאגרה

טיול יום למפלי הניאגרה היא הרפתקה מצוינת למי שרוצה יום חופש מהעיר הגדולה ניו יורק ולנשום קצת טבע. מפלי הניאגרה הם אוצר טבעי מרשים המכילים 3,160 טון של מים. בטיול מסוג זה אפשר לנסוע לטייל בגן הלאומי של ניאגרה פולס (Niagara Falls State Park), אפשר גם לעלות על שייט בנהר כדי להתקרב למפלים כמה שיותר ולחוות אותם מקרוב, להתרענן עם שפריצים של מים על הפנים, ולעצור בכמה נקודות מסביב בשייט מיוחד על נהר הניאגרה, הגובל בין מדינת ניו יורק לקנדה.

ניתן להגיע אל מערת הרוחות ואף להתרענן עם טיפות המים על הפניםניתן להגיע אל מערת הרוחות ואף להתרענן עם טיפות המים על הפנים

כרטיסים והגעה לניאגרה פולס (Niagra Falls)

ישנם מספר אופציות להגיע למפלי הניאגרה לטיול יום, שהשיקולים העיקריים בבחירה הם אופי הטיול שאתם מחפשים וכמה תקציב אתם מקצים לטיול למפלים. טווח המחירים כאמור מאוד רחב. על כל פנים, ממליצים שלא לוותר על הזדמנות לצאת ולנשום אוויר נקי אחרי האוויר הכבד של העיר ניו יורק. האפשרויות נעות בין הגעה עצמאית ברכב שכור עד לטיול בין יומיים מפנק הכוללים אוטובוסים נוחים מאוד בהם תוכלו לישון עד העצירה הראשונה ובליווי מדריכים מקצועיים ומנוסים.

טיול יום מעגלי עם או בלי שייט

מדובר בטיול מהנה עם מדריך מקצועי בשפה האנגלית או בספרדית, תוכלו לבחור אם לצאת לפנות בוקר כדי לחוות את פלא המפלים מוקדם בבוקר או לצאת מאוחר יותר ולהנות ממופע זיקוקים לילי. ישנם נקודות איסוף מהמלונות או בנקודת איסוף בטיימס סקוור (Times Square), ומשם תסעו יחד אל הגבול הקנדי. העצירה הראשונה והמרכזית תהיה ב”מייד אוף דה מיסט” (Maid of the Mist) ספינת שייט מפורסמת שעל נהר הניאגרה, שלוקחת מבקרים דרך הערפל הקסום של המפלים. משם המשיכו לחקור את אי העיזים (Goat Island) הנטוש, האי לונה (Luna Island) ותצפיות על מפלי הורסשו (Horseshoe Falls) מפלי בריידל וייל (Bridalveil Falls) והמפלים האמריקאים (American Falls) כל אלו בונים את סביבת הניאגרה פולס. לבסוף תחזרו לעיר, ביום או בלילה בהתאם לשעה שבה בחרתם לצאת. אין צורך בויזה מיוחדת מפני שתשארו בצד האמריקאי, לא יהיה מעבר לצד הקנדי, למרות שהשייט הוא ממש על הגבול. טיול זה עורך כ 22 שעות (כולל הנסיעות).
יש כמה אופציות לתוכנית זו – תוכלו לקחת הדרכה ללא שייט בעלות 200 דולר לאדם או כרטיס הכולל את השייט בעלות 1,999 דולר. לצערנו הסיור לא מתאים לנשים בהריון ולאנשים עם כסא גלגלים. אפשר לבטל 24 שעות מראש ולקבל החזר מלא. ניתן לרכוש כרטיסים כאן

טיול מעגלי של יומיים

טיול זה מתחיל בעיר ניו יורק ונותן הזדמנות לחקור את הצד האמריקאי והקנדי של מפלי הניאגרה.היציאה היא ב6:30 בבוקר עם מדריך מקצועי שמלווה את הקבוצה במשך יומיים דרך גנים לאומיים יפיפיים אמריקאיים וקנדים, וסיום חגיגי באחד האאוטלטים הגדולים בארצות הברית “קרוסינגס פרימיום” (Crossing Premium Outlet). הנקודה הראשונה בה האוטובוס משתנה בהתאם לעונה, בעונת הקיץ (אפריל-נובמבר) הסיור יתחיל בגן הלאומי ווטקינס גלן (Watkins Glen State Park) בהליכה של כ45 דקות, בעונת החורף יהיה סיור של כ20 דקות במפלי שה-קה-גה (She-Qua-Ga Falls). משם הנסיעה תמשיך דרך טבע צפון אמריקאי יפיפיה עד להגעה למפלי הניאגרה בשעות אחר הצהריים. לאחר מכן כל הקבוצה תטייל בצד האמריקאי של מפלי הניאגרה בגן הלאומי מפלי הניאגרה (Niagara Falls State Park) יבקרו במפלים האמריקאים (American Falls) , האי לונה (Luna Island) , אי העיזים (Goat Island). בלילה יהיה מופע אורות על מי מפלי הניאגרה. בבוקר שלמחרת יש מעבר לצד הקנדי כדי לחוות את המפלים מזווית ראיה נוספת (חובתם של כל הנוסעים להגיע מראש עם דרכון וויזה בתוקף לשם מעבר הגבול). לאחר מכן הקבוצה תעלה לסיור על מייד אוף דה מיסט (Maid of the Mist) שייט בתוך נהר הניאגרה (סיור זה פועל רק בעונת הקיץ) ולאחר מכן הנסיעה חזרה אל העיר תתחיל, אך, לפני החזרה תהיה עצירה באאוטלט המפורסם להסתובבות חופשית. בערב ההסעה תחזור לאותה נקודת התחלה. מתוך מודעות לזיהום שהנסיעה יוצרת, חברת הטיולים מבטיחה לשתול עץ בשם כל אחד מהנוסעים. עלות סיור מסוג זה נע בין 375-440 יורו, תלוי בעונה וביום. ניתן לקבל פרטים נוספים לרכוש כרטיסים כאן.

סיור עצמאי

אופציה נוספת לסיור במפלי הניאגרה תהיה נוחה ביותר לאלו השוכרים רכב, שאחד מיתרונות הבולטים בבחירה בהגעה עצמאית היא שזו אופציה פחות עמוסה מהאופציות הקודמות. תוכלו לפגוש ליד מפלי הניאגרה מדריך שיקח אתכם לסיור של שעה או שעה וחצי , לבחירתכם. תוכלו לבחור אם לפגוש את המדריך ב10:00, 12:00 או 15:00, תפגשו מול ההארד רוק קפה (Hard Rock Cafe) בעיר ניאגרה פולס (Niagara Falls City) עם קבוצה של כ20 איש. המדריך יוביל את הקבוצה בהליכה נעימה בצד האמריקאי של מפלי הניאגרה ויסביר על ההיסטוריה והטבע במקום. בעונת הקיץ תוכלו לנסוע בסירת השייט “מייד אוף דה מיסט ” (Maid of the Mist) , בעונת החורף הפעילות תוחלף בוידאו חוויתי על מסכי ענק בקולנוע ניאגרה פולס. נכון לינואר 2023 ישנה הנחה של 20% על כרטיסים אלו, ניתן לרכוש אותם החל מ79.99 דולר. לרכישה ופרטים נוספים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לטיול ליום למפלי ניאגרה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הסיור מומלץ למשפחות, זוגות , ויחידים. לכל אלו המעוניינים לחוות קצת טבע אמריקאי ולהרחיב את הטיול שלהם בניו יורק מעבר לעיר עצמה.
  • הזמן המומלץ ביותר לביקור הוא בעונת הקיץ כאשר סירת “מייד אוף דה מיסט” נמצאת בפעולה וניתן להתקרב למפלים כמה שיותר.
  • כדאי להשקיע בסיור למפלי הניאגרה יום שלם.
  • כאמור, סיור מסוג זה לוקח יום שלם כמעט ,אם לא יומיים, וקשה לחבר אותו עם פעילויות נוספות באותו היום. ממליצים להקדיש לו את מלוא הכבוד ותשומת הלב ולא לנסות לחבר אותו עם אטרקציות נוספות. 
  • הכי נוח לצאת לטיול יום בסיור מודרך ומאורגן עם מדריך מקצועי באוטובוס נוח, בו אפשר לישון את שעות הנסיעה הליליות.
  • המלצות למשפחות המגיעות לטיול יום למפלי הניאגרה הם להתכונן ליום ארוך עם נסיעות מרובודת והליכות מעט ארוכות. היום מלא בהרפתקאות וכיף, אך עלול להיות מעייף עבור הילדים, ולכלול נסיעה “משעממת”. אנו ממליצים להתכונן עם כל מה שילדיכם צריכים כדי להעביר נסיעות ארוכות ולהתרענן מטיולי הליכה ארוכים.
  • עלות טיול מסוג זה נע בין כ80 דולר לכמעט 2000 דולר, תלוי בעונה ובסוג הסיור שתבחרו.
  • למרות שזאת האטרקציה הכי מעניינת בטיול, סירת “מייד אוף דה מיסט” היא הנקודה שמייקרת את רוב הסיורים. אם אתם מעוניינים לחוות את מפלי הניאגרה אך רוצים לחסוך בהוצאות, אפשר לוותר על העליה לשייט, ועדיין לחוות את האזור בצורה מספקת ומעמיקה, במיוחד עם מדריך טוב ומקצועי.
  • טיולים בעצמאיים או אפילו בקבוצות גדולות במקומות מתוירים מסוג אלו תמיד מעוררים חשש של גניבות. שימו לב לתיקים שלכם ולציוד אישי יקר ערך. בנוסף, אנו ממליצים גם לנעול נעליים נוחות להליכה ארוכה ובגדים מתאימים לעונה – רוב הפעילות היא בחוץ.
  • ניתן להגיע לאזור עם רכב, אם תבחרו באופציה של טיול עצמאי – תמצאו הרבה מקומות חניה ונסיעה מהנה ומלאה בנופים מרהיבים למקום. אנו ממליצים לאלו החוששים מנסיעה ארוכה לנסוע עם מדריך באוטובוס ובכך להנות מהדרך ללא דאגות.
  • למי שבוחר לעשות את הנסיעה ברכב שכור, צפו לנסיעה של כ 6 שעות ורבע. ניתן לנסוע דרך הI-81 לכיוון צפון ומשם להתחבר לI-90 לכיוון מערב.

שאלות ותשובות

טיול יום למפלי הניאגרה מתאים למשפחות עם ילדים, זוגות, יחדים, לכל אוהבי הטבע.

הכי מומלץ לעשות את הטיול למפלי הניאגרה בעונת הקיץ, בין מאי לאוקטובר.

כדי להשקיע לפחות יום אחד לטיול במפלי הניאגרה.

זה תלוי בסוג הסיור שתבחרו. ניתן להנות מהמפלים מהצד האמריקאי בלבד, ובכך להימנע ממעבר גבול. אך, אם אתם סקרנים לראות את תחילתה של קנדה ואת המפלים מזווית נוספת, אנו ממליצים להביא דרכון ולעבור אל הצד השני.

כן, אך יש לקחת בחשבון שחלק מהאטרקציות (מייד אוף דה מיסט, גנים לאומיים מסוימים) סגורות בחורף, אך עדיין ניתן להנות מהשפע והטבע שיש למקום להציע, ולבקר באטרקציות חלופיות לעונת החורף (קולנוע הניאגרה, אאוטלט לקניות בדרך חזרה לעיר ניו יורק).

מידע שימושי

  • כדי לנעול נעלי הליכה ובגדים נוחים לעונה – צפו להליכה מרובה בחוץ, ונסיעה ארוכה ברכב או באוטובוס. אם אתם מתכננים לעבוד לצד הקנדי מארצות הברית כדי לשים לב שכל המסמכים הנדרשים נמצאים איתכם.