וויליאמסבורג, ניו יורק – המדריך המקיף ביותר בעברית | Williamsburg

וויליאמסבורג בכמה מילים

השכונה ההיפסטרית של וויליאמסבורג (Williamsburg), בברוקלין, ניו יורק, היא יעד חובה לכל מטייל המחפש שילוב ייחודי של היסטוריה, אמנות, תרבות ותענוגות קולינריים. עם הנופים המדהימים של קו הרקיע של מנהטן, אמנות רחוב תוססת, מגוון של חנויות ומסעדות עצמאיות ומרקם אנושי מסחרר, וויליאמסבורג היא שיקוף של הרוח האקלקטית של ניו יורק. ראשיתה בסוף המאה ה-16, כאשר יושבה במקור על ידי ההולנדים. במהלך מאות השנים, השכונה עברה כמה שלבים של פיתוח ושינוי, והתפתחה ממרכז תעשייתי משגשג במאה ה-19 לשכונת פועלים בעיקר באמצע המאה ה-20. בעשורים האחרונים, וויליאמסבורג עברה ג’נטריפיקציה משמעותית, ומשכה אליה אנשי מקצוע צעירים, אמנים ואנשי רוח עם השקפות אלטרנטיבות שהפכו אותה למוקד של יצירתיות ותרבות. המגיעים לחקור את השכונה האופנתית הזו יגלו מדוע היא יעד טיולים מוביל עבור המקומיים והמבקרים כאחד.

בוויליאמסבורג תמצאו חנויות אופנה, מסעדות קולינריות, ותרבות רחוב תוססת.בוויליאמסבורג תמצאו חנויות אופנה, מסעדות קולינריות, ותרבות רחוב תוססת.

מה עושים בוויליאמסבורג

שכונת וויליאמסבורג מציעה שפע של אטרקציות, פעיליות וחוויות על ספקרום רחב של תחומי עניין מאוכל, מוזיקה, אופנה, נוף עירוני, פארקים, תרבות הסטוריה, והרשימה עוד ארוכה. ללא קשר לתחומי העניין, לוויליאמסבורג יש מה להציע לכולם, מה שהופך אותה ליעד נהדר עבור מבקרים בכל הגילאים והרקעים. אם תרצו להכיר את השכונה לעומק אנו ממליצים על סיור מודרך של שעתיים בשכונה, בו תלמדו על ההיסטוריה של וויליאמסבורג, ועל אתרים ואטרקציות מרכזיות נוספות בשכונה. להזמנת הסיור לחצו כאן. פודיז וחובבי אוכל יוכלו להזמין כאן לסיור בן שלוש שעות בליווי מדריך מוסמך, בו תעברו ותטעמו 6 מנות שונות המייצגות את סצנת האוכל השוקקת של השכונה. ממשאית אוכל מקסיקנית ועד מסעדות המגישות אוכל יהודי פולני מסורתי.

סצנת חיי הלילה התוססת הפכה את השכונה לפופולרית בקרב צעירים וסטודנטים, ואם גם אתם רוצים להנות ולחגוג יחד עם הניו יורקרים אנו ממליצים על סיור סבב הברים אליו ניתן להירשם בקישור כאן.

חובבי טבע ומשפחות ייהנו מביקור בפארק איסט ריבר סטייט (East River State Park) שגשר וויליאמסבורג עובר מעליו ובפארק מקארן (McCarren Park), המציע נופים עוצרי נשימה ופעילויות פנאי. שוק הפשפשים של ברוקלין ובזאר הלילה הם שני שווקים שבועיים שאפשר לבקר בהם ומציעים חווית קניות ייחודית. חובבי מוזיאונים והיסטוריה יוכלו למצוא עניין במוזיאון ברוקלין, מוזיאון לאמנות בעל שם עולמי, הנמצא בשכונה, מה גם שלשכונה יש היסטוריה עשירה עוד מהתקופה הקולוניאלית והיא ביתם של כמה אתרים היסטוריים. ניתן להזמין כרטיס מראש למוזיאון זה בקישור כאן.

וויליאמסבורג היא ביתם של כמה אולמות מוזיקה חיה ומהווה מרכז לסצנת מוזיקת ​​האינדי בניו יורק, על כן, חובבי מוזיקה יעריכו את היכל המוזיקה של וויליאמסבורג ואת הקונצרטים בו. לבסוף, חצר הצי של ברוקלין, מספנה ימית לשעבר המהווה כיום מוקד של חדשנות ותעשייה, היא מקום מרתק לחקור ומציעה סיורים למבקרים. תוכלו להשתתף בסיור רגלי קצר, בחצר הצי של ברוקלין כדי לחקור את מורשת בניית הספינות הימית של החצר ואת הפיכתו לאחרונה לפארק תעשייה ירוק, משגשג, המהווה אחד ממרכז היצירה של ניו יורק, להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

וויליאמסבורג מכילה מגוון רחב של סוגי אטרקציות, ביניהם פארקים כמו פארק איסט ריבר סטייטוויליאמסבורג מכילה מגוון רחב של סוגי אטרקציות, ביניהם פארקים כמו פארק איסט ריבר סטייט

לינה בוויליאמסבורג

מקומות הלינה בוויליאמסבורג נעים מהוסטלים במחירים נוחים למטיילים יחידנים, ועד למלונות בוטיק יוקרתיים, כך שיש אפשרויות רבות למטיילים בכל התקציבים. מלון ארבעה כוכבים אינדיגו וויליאמסבורג ברוקלין (Hotel Indigo – Williamsburg – Brooklyn, an IHG Hotel) נמצא בצפון השכונה, במרחק הליכה קלה לפארק מקראן וסמוך לתחנת המטרו של שדרת מטרופוליטין (Metropolitan Avenue), אזור זה ידוע בנופים המדהימים של מנהטן והוא ביתם של מספר בנייני קומות יוקרתיים. אם אתם מעדיפים לשהות במרכז וויליאמסבורג קרוב לאיזור הבילויים אנו ממליצים על מלון ארבעה כוכבים מלון 42 (42 Hotel), כך תהיו במרחק הליכה משדרת בדפורד (Bedford Avenue) הידועה בחיי לילה ומסעדות מצוינות. לתמורה טובה למחיר אנו ממליצים על מלון שלושה כוכבים מלון פוד ברוקלין (Pod Brooklyn) נמצא במרחק של פחות מקילומטר מהיכל המוזיקה של וויליאמסבורג ומהפארק הלאומי של מדינת ניו יורק איסט ריבר סטייט פארק (East River State Park).




המלצות "הכל על" למבקרים בוויליאמסבורג

  • הזמן הטוב ביותר לבקר בוויליאמסבורג תלוי בהעדפות האישיות, מוטב לקחת בחשבון את מזג האוויר בניו יורק, בעוד שהקיץ חם ולח, והחורף קר מאוד ומושלג. אם אתם מעוניינים בפעילויות חוץ, האביב והסתיו הם זמנים מצוינים לביקור, עם טמפרטורות מתונות ומזג אוויר נוח.
  • מומלץ להשקיע בביקור בוויליאמסבורג יומיים או שלושה, זה ייתן מספיק זמן לחקור את השכונה בקצב נינוח, לנסות כמה מהמסעדות המקומיות ולבקר בכמה מהאטרקציות הסמוכות.
  • ההתניידות בוויליאמסבורג, נוחה מאוד הודות למיקומה המרכזי והגישה לתחבורה ציבורית כמו רכבת המטרו והאוטובוסים. בנוסף נוח ונעים לצעוד ברחבי השכונה, או להתנייד באמצעות אופניים שכורים וכמובן ניתן גם להשתמש בשירות מוניות.
  • בין המקומות המומלצים למשפחות עם ילדים בוויליאמסבורג אפשר למנות את מוזיאון הילדים של ברוקלין, פארק איסט ריבר, פארק מקארן, שוק האוכל של סמורגסבורג, שוק הפשפשים ברוקלין ומפעל הגלידות של ברוקלין.
  • בוויליאמסבורג כמה אזורים פופולריים ללינה כגון: שדרת בדפורד, זהו הרחוב המסחרי הראשי בוויליאמסבורג ומלא חנויות, מסעדות וברים. חלקה הצפוני ידוע בנוף העירוני של מנהטן, וחלקה הדרומי של השכונה הוא הלב המקורי של וויליאמסבורג ומאופיין בבנייני אבן היסטוריים ובאווירה נינוחה יותר.
  • מומלץ לא להתנייד בוויליאמסבורד עם רכב.
  • בוויליאמסבורג יש כמה שווקים, כולל שוק האוכל השבועי של סמורגסבורג (Smorgasburg), שוק הפשפשים של ברוקלין לבגדי וינטג’ ומוצרים בעבודת יד, בזאר הלילה של ברוקלין לקניות ובידור, שוק האמנים והפשפשים הקבוע המקורה לאומנים מקומיים.
    בנוסף בוויליאמסבורג ישנם שווקים עונתיים כמו לקראת חג המולד וחג הפסחא אך מיקומם משתנה משנה לשנה, על כן, מומלץ לבדוק לגבי תאריכים ומיקומים ספציפיים.
  • המסעדות הטובות ביותר בוויליאמסבורג, ממוקמות ברחבי השכונה, עם מקבצים של אפשרויות לסעודה באזורים כמו שדרת בדפורד, רחוב נורת’ 6 ורחוב נורת’ 3. הרבה מהמסעדות הטובות ביותר נמצאות בלב השכונה, ליד יעדי תיירות פופולריים.
  • אזור הקניות הטוב ביותר בוויליאמסבורג, ממוקם לאורך שדרת בדפורד, הידועה בבוטיקים האופנתיים שלה, חנויות בגדי וינטג’ וחנויות עצמאיות.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור וויליאמסבורג עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי ניו יורק. כדאי לבדוק את הנקודות הנמצאות ליד תחנת שד’ מרסי (Marcy Av). אנו ממליצים להכנס לקישור הזה בו תוכלו לבחור את המיקום המתאים ביותר עבורכם ולהנות מהטבה ייחודית לגולשי הכל על – שעתיים ראשונות חינם. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.

סרטון על וויליאמסבורג

תשובות לשאלות נפוצות

מומלץ להשקיע בביקור בוויליאמסבורג בין יומיים לשלושה, כך תוכלו לחוות את השכונה בעת היום ולראות את ייחודה בלילה.

הסתיו והאביב הן העונות הנוחות ביותר לתייר בווילירמסבורג, מכיוון שהחורף עשוי להיות קר מאוד והקיץ עמוס במבקרים והמחירים נוטים לעלות בעקבות הביקוש הגבוה.

הביקור בוויליאמסבורג מומלץ ומתאים לכל סוגי המטיילים בכל הגילאים, שכן השכונה מציעה עניין רב למשפחות עם ילדים, צעירים, חובבי חיי לילה, היסטוריה וטבע.