1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ניו יורק, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | New York
  6. »
  7. אטרקציות ואתרים בניו יורק
  8. »
  9. המוזיאון להיסטוריה של הטבע, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | American Museum of Natural History

המוזיאון להיסטוריה של הטבע, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | American Museum of Natural History

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו כמות התיירים בניו יורק הולכת ועולה, מגמה אשר תלך ותתחזק ככל שנתקרב אל הקיץ. אם אתם מתכננים להגיע לאטרקציות הפופולאריות ביותר, למשל המוזיאון להיסטוריה של הטבע, מאוד מומלץ להזמין כרטיסים מראש. העומס במוזיאון רב, במיוחד כשמגיעים במהלך סוף השבוע, והזמנה מראש תבטיח את כניסתכם במועד המתאים לכם וגם תחסוך לכם את העמידה בתור לרכישת כרטיסים בקופות המוזיאון. להזמנת כרטיסים מראש להמוזיאון להיסטוריה של הטבע: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

המוזיאון להיסטוריה של הטבע בכמה מילים

מוזיאון ההיסטוריה של הטבע בניו יורק (American Museum of Natural History), הוא אחד המוזיאונים הגדולים בעולם ומוגדר כמרכז מדעי ותרבותי בעל שם עולמי, מכיוון שידוע באוסף העצום והמגוון שלו של דגימות וחפצים הקשורים להיסטוריה של הטבע. המדגמים במוזיאון עוסקים בנושאים רבים ונרחבים כמו התרבות האנושית, מדעי כדור הארץ, פליאונטולוגיה (חקר מאובנים) ,אנתרופולוגיה (חקר תרבויות) וביולוגיה.
המוזיאון נוסד בשנת 1869 במטרה לקדם את מדעי הטבע והבנת עולם הטבע. המוזיאון היה פרי יוזמה של קבוצה של תושבי ניו יורק משפיעים, כולל חוקר הטבע הידוע והאמן ג’ון ג’יימס אודובון (John James Audubon). תחילה, המוזיאון שכן בבניין קטן בסנטרל פארק ועם השנים גדל בגודלו והיקפו, כך שכיום הוא אחד המוזיאונים הגדולים בעולם. מאז הקמתו הוקדש המוזיאון לקידום ידע והבנה מדעיים, ולהנגשת ידע זה לציבור. המוזיאון מילא תפקיד מפתח בתגליות מדעיות חשובות רבות ותרם באופן משמעותי להבנתנו את עולם הטבע.
המוזיאון נמצא בהאפר ווסט סייד של מנהטן (Manhattan’s Upper West Side), זוהי שכונה תוססת ומגוונת הידועה באטרקציות התרבותיות, המסעדות והקניות שבה.

מוזיאון הטבע עבר מהפך וכיום הוא אחד במוזיאונים הגדולים בעולםמוזיאון הטבע עבר מהפך וכיום הוא אחד במוזיאונים הגדולים בעולם

מה עושים במוזיאון ההיסטוריה של הטבע

המבקרים במוזיאון להיסטוריה של הטבע בניו יורק, יוכלו להנות מ-45 אולמות ותערוכות עם מייצגים מרתקים המקיפים תחומים רבים בנושאי טבע. אחת התערוכות הפופולריות ביותר במוזיאון היא היכל הדינוזאורים, הכולל אוסף עצום של שרידים מתקופת הדינוזאורים ומאובנים של חיות פרהיסטוריות אחרות, המציגות את ההיסטוריה של החיים על פני כדור הארץ. תערוכה בולטת נוספת היא היכל המייצגים האנושי, שבוחן את האבולוציה של בני האדם ובכך מתאר את מקומנו בעולם הטבע במשך השנים, ומכיל מגוון חפצים ודגימות שמלמדים אותנו על ההתפתחות האנושית.
תערוכה נוספת שממנה תוכלו להנות בעת הביקור במוזיאון היא בהיכל הביולוגי: תוכלו לראות סוגים שונים של דגימות של צמחים, בעלי חיים ומאובנים מרחבי העולם. בתערוכה זו תוכלו להכיר מגוון מדהים של חיות הקיימות בפלנטה שלנו וללמוד על התהליכים שעיצבו אותם לאורך זמן, בנוסף תוכלו לחקור את הדרכים הרבות שבהן מינים שונים מתקשרים זה עם זה ועם סביבתם. בהיכל הביולוגי ישנם מייצגים מרהיבים של ליוויתן עצום, כרישים וממוטות.
בביקור במוזיאון תוכלו גם ללמוד על כדור הארץ והחלל דרך מייצגים ותערוכות המציגות את העולם, החלל, מערכת השמש וכדור הארץ. יתר על כן, במוזיאון יש מספר היכלי התרבות המצגים הרצאות של מומחים, הצגות מהנות, מופעי אומנות והקרנות של סרטים בנושא. יש לבדוק באתר הבית כדי להתעדכן על האירועים.

המוזיאון להיסטוריה של הטבע ניו יורק בעת הביקור תהנו ממגוון תערוכות מיוחדות ביניהם תערוכת היונקים האפריקאיים (צילום: Evolutionnumber9, רישיון)

כרטיסים למוזיאון ההיסטוריה של הטבע

ישנם כמה סוגים של כרטיסים למוזיאון ההיסטוריה של הטבע בניו יורק:
כרטיס רגיל למוזיאון הכולל כניסה וסיור עצמאי למשך יום שלם בכל ההיכלים כולל התערוכות המיוחדות עולה 101 שקלים (26 יורו) לאדם וניתן להזמין את הכרטיס בקישור הבא עם אופציה לביטול בחינם.

כרטיס הכולל סיור מודרך עם מדריך דובר אנגלית בקבוצה של עד 8 אנשים למשך שעתיים וחצי, מקיף 28 היכלים, עובר על כל הידע הבסיסי, החשוב והמרתק ביותר עולה 417 שקלים (112 יורו) לאדם וניתן להזמין אותו בקישור הבא עם אופציה לביטול בחינם.

כרטיס לסיור מודרך פרטי למשפחה או קבוצה של עד 4 אנשים למשך שעתיים בשפה האנגלית, ספרדית או צרפתית עולה 1873 שקלים (503 יורו) לקבוצה (עד 4 אנשים) וניתן להזמין דרך הקישור הבא עם אופציה לביטול בחינם.
כרטיס נוסף הוא כרטיס “New York: CityPASS”, כרטיס חסכוני הכולל בחירה של 5 אטרקציות מתוך האטרקציות המובילות של ניו יורק, ומתוכם המוזיאון להיסטוריה של הטבע. הכרטיס תקף למשך 9 ימים רצופים מתחילת השימוש, והאטרקציות הכלולות בו הם: מצפה הכוכבים האמפייר סטייט בילדינג (Empire State Building), המוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע, מוזיאון גוגנהיים (Guggenheim Museum), פסל החירות, שייט בואליס איילנד (Ellis Island) ועוד. עלות הכרטיס הוא 466 שקלים (125 יורו) לאדם וניתן להזמין את הכרטיס דרך הקישור הבא עם אופציה לביטול בחינם.

הזמנת כרטיסים למוזיאון להיסטוריה של הטבע - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מוזיאון היסטוריה של הטבע בני יורק, הוא יעד פופולרי עבור מבוגרים וילדים בכל הגילאים המתעניינים בתולדות הטבע, במדע ובתרבות. בין אם אתה תלמיד, מורה, מדען, הורה ומספיק שתהיה אדם סקרן, כדי שתהנה מהביקור במוזיאון. המייצגים והתערוכות של המוזיאון נועדו להיות מרתקות ומותאמות עבור אנשים מכל הגילאים והרקעים, כך שכולם יכולים למצוא תערוכה ונושא שיעניין אותם במוזיאון. אם אתם מתכננים טיול בניו יורק, המוזיאון לתולדות הטבע הוא אטרקציית חובה שבוודאי תהיה גולת הכותרת של ביקורכם.
  • מוזיאון הטבע הוא אטרקציה פופולרית ובזמנים מסוימים הוא יכול להיות צפוף למדי, במיוחד בסופי שבוע ובחגים. כדי להימנע מעומס מבקרים, מומלץ להגיע למוזיאון באמצע השבוע בשעות המקודמות של הבוקר או בשעות של אחר הצהריים.
  • כדאי להשקיע כשעתיים וחצי עד ארבע שעות כדי להנות מכל התערוכות, המייצגים והמופעים המגוונים והמעניינים.
  • אנו ממליצים לכם לשלב את הביקור במוזיאון הטבע יחד עם המוזיאון האמריקאי לאמנות עממית (American Folk Art Museum). בנוסף, לבקר בלינקולן סנטר (Lincoln Center for the Performing Arts) זהו מתחם אומנויות הבמה המהווה בית למספר תיאטראות ברמה עולמית. כמו כן, תוכלו לשלב גם ביקור בסנטרל פארק הממוקם במרחק הליכה קצר מהמוזיאון הטבע ומציע שפע של נקודות עניין לבילוי, רגיעה וסיור. כמו מזרקת Bethesda, Strawberry Fields וגן החיות של סנטרל פארק.
  • אנו ממליצים על הגעה בתחבורה ציבורית שכן היא צורת ההגעה הנוחה ביותר.
  • מוזיאון ההיסטוריה של הטבע מתאים ומומלץ למשפחות.
  • ישנם מספר מקומות לינה מומלצים בקרבת מוזיאון ההיסטוריה של הטבע בניו יורק:
    מקום מומלץ ראשון הוא מלון לוצרן (Hotel Lucerne) הנמצא במרחק של 150 מ’ מתחנת הרכבת התחתית ברחוב 79, ובמרחק של 325 מ’ מהמוזיאון להיסטוריה של הטבע. זהו מלון מומלץ המציע שירותי ספא, אינטרנט אלחוטי חינם, חדרים הכוללים טלוויזיה ואמצעים להכנת קפה. ניתן להזמין מקומות דרך הקישור הבא
    מקום לינה מומלץ נוסף הוא מלון ביקון (Hotel Beacon) שנמצא כ10 דקות הליכה ממוזיאון ההיסטוריה של הטבע ו805 מ’ מסנטרל פארק (Central Park). המלון מציע חדרים וסוויטות, עם מטבחונים ופינות ישיבה בחדרי המגורים. ניתן להזמין מקומות דרך הקישור הבא. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • כרטיס לסטודנט (בהצגת תעודה) או לוותיק מעל גיל 60 עולה 22 יורו
  • המוזיאון הוא מקום בטוח לבקר בו, ישנם מאבטחים ומערכות אבטחה במקום על מנת להבטיח את שלומם של המבקרים.
  • ניתן להגיע למוזיאון עם רכב, יש חניון של המוזיאון בתשלום.

שאלות ותשובות

הביקור במוזיאון הטבע מומלץ למבוגרים, זוגות ומשפחות עם ילדים שמתעניינים בטבע, בתרבות ובמדע.

מומלץ לבקר במוזיאון בימים של אמצע שבוע בשעות הבוקר או אחר הצהריים.

כדאי להשקיע בביקור במוזיאון הטבע בין שעתיים לארבע שעות תלוי ברמת הרצון שלך להעמיק בתערוכות וללמוד דרך המייצגים.

מידע שימושי

  • מוזיאון ההיסטוריה של הטבע פתוח בכל ימות השבוע בשעות 17:30-10:00, מלבד חג ההודיה וחג קריסמס בהם המוזיאון סגור.
  • כרטיס כניסה עולה 26 יורו.
  • כתובת: 200 Central Park West, New York, NY 10024
  • ישנם כמה דרכים להגיע למוזיאון ההיסטוריה של הטבע:
    דרך ראשונה היא ברכבת התחתית (Subway) ניתן לעלות על קווים B ו-C ולרדת בתחנת 81st Street הממוקמת 2 רחובות מערבית למוזיאון, קווים אלו פעילים רק באמצע השבוע.
    דרך נוספת היא באוטובוס באחד מהקווים: 79 M7, M10, M11, M86, M104 ,M אם אתם נוסעים בכיוון מערב רדו בתחנת 79th Street ליד הסנטרל פארק ,אם נסעתם לכיוון מזרח רדו בתחנה 81st Street. כדי לקבל עוד מידע אפשר להיעזר באתר MTA בקישור הבא: https://new.mta.info/
    במידה ותרצו להגיע עצמאית ישנו חניון בתשלום של המוזיאון ברחוב 81st Street בין הצד המערבי של הסנטרל פארק לשדרת קולומבוס (Columbus Avenue). החניון פתוח באמצע שבוע בשעות 6:00-23:00 ובימי שבת וראשון בשעות 8:00-23:00. מחיר החניון נע בין 26-51 יורו, תלוי במספר השעות. ובכדי לקבל עוד מידע אפשר לחייג למספר 212-313-7278.
  • האתר הרשמי: https://www.amnh.org/