1. עמוד הבית
  2. »
  3. איטליה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. חצי האי גרגאנו, איטליה 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Gargano
  6. »
  7. מלונות מומלצים בחצי האי גרגאנו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בחצי האי גרגאנו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בחצי האי גרגאנו - הסקירה המקיפה על מלונות בחצי האי גרגאנו. אזורי הלינה המומלצים בחצי האי גרגאנו, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בחצי האי גרגאנו.

5 מקומות לינה מומלצים בחצי האי גרגאנו

Regiohotel Manfredi

מלון ארבעה כוכבים מפנק הממוקם בעיירה מנפרדוניה ובמרחק של 5 דקות נסיעה מחוף הים הקרוב. במלון יש בריכה מקורה ושירותי בריאות, טיפוח וספורט רבים שלא מצריכים את הלנים בו לצאת מהמלון. בנוסף, המלון מספק חניה חופשית כך שהוא אידיאלי עבור נופשים שמשתמשים ברכב שכור. מתאים בעיקר לזוגות המחפשים חופשה רגועה ברגאנו.

Estlevante B&B

מקום אירוח מסוג B&B הנמצא על החוף של העיירה ויאסטה. הלינה בB&B זה זולה יחסית מאפשרויות לינה אחרות הנמצאות על הים כך שאנו ממליצים להסתכל עליו. המקום מספק שירותי חניה נוחים במחיר זול יחסית כך שהוא אידיאלי עבור אורחים המשתמשים ברכב. מומלץ בעיקר עבור זוגות המחפשים נופש על שפת הים בחצי האי גרגאנו.

Palace Hotel San Michele

מלון ארבעה כוכבים מפנק שנמצא בעיירה מונטה סנט’אנג’לו שלחופי הים האדריאטי. למרות שהמלון נמצא במרחק של כ20 דקות נסיעה מחוף הים, הוא מספק שירותי הסעות לחוף פרטי של המלון. בנוסף, המלון מספק חניה חופשית ללנים בו כך שאנו ממליצים לנופשים המשתמשים ברכב להסתכל עליו. מתאים גם לזוגות וגם למשפחות בעלות עד 4 נפשות המחפשים חופשה רגועה בגרגאנו.

Hotel Centro Di Spiritualità Padre Pio

מלון ארבעה כוכבים הממוקם בעיירה סן ג’ובאני רוטונדו בעומק היבשה. למרות המרחק מהים, המלון מאוד פופולארי בקרב האורחים ואף מאפשר לינה במחיר זול יחסית וחניה חופשית. מתאים גם לזוגות וגם למשפחות בעלות עד ארבעה נפשות המשתמשים ברכב שכור.

The Stunning B&B

בית הארחה B&B שנמצא בעיירה פסקיצ’י ובמרחק הליכה מחוף הים הקרוב. המקום מספק חניה חופשית לאורחיו ולכן אנו ממליצים למבקרים שמשתמשים ברכב להסתכל עליו. מומלץ בעיקר לזוגות המחפשים לנוח בקרבת הים.

עדכון אפריל, 2024

חצי האי גרגאנו הוא מבין האזורים היפים והאהובים לחופשה באיטליה, ובתקופה זו הביקוש במקומות הלינה הולך ועולה, מגמה אשר תימשך ככל שנתקרב לקיץ - אז תגיע לשיאה. לכן, למי שמתכנן חופשה בפסח או בשבועות אחריו מומלץ להזמין מקומות לינה מראש. כדאי לעשות זאת בקישור הזה מאחר ומציע אפשרויות לינה מגוון המציעות ביטול בחינם - כך שלמרות ההזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ובמידת הצורך תוכלו לשנות או לבטל את ההזמנה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בחצי האי גרגאנו

בחצי האי גרגאנו ישנן מספר ערים ועיירות שבכל אחת מהן קיים מגוון של מקומות לינה אפשריים, שהפופולאריות ביניהן הן ויאסטה, פסקיצ’י, מטניאטה ומנפרדוניה. לרוב המבקרים בגרגאנו מעדיפים ללון במלונות שלושה וארבעה כוכבים ובשירותי B&B אך מבקרים שמעדיפים לינה מסוג אחר לא יתקשו לחפש. רוב מקומות הלינה נמצאים על החוף או בסמוך אליו אך על פי רוב מקומות לינה אלו יקרים יחסית ממקומות הלינה שנמצאים בעומק האי כך שאנו ממליצים לאורחים שמעדיפים מקום לינה זול להסתכל על מלונות שרחוקים יחסית מהחוף.
בנוסף, שימו לב שישנם רק 4 מלונות חמישה כוכבים בחצי האי גרגאנו, כך שאנו ממליצים למבקרים שמעדיפים ללון במלונות אלו להזמין בהקדם האפשרי ולא לדחות את ההזמנה.

נוף לים האדריאטי מחצי האי גרגאנו

חופי הים האדריאטי של חצי האי גרגאנו(צילום:Bultro, רישיון)

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 




המלצות ללינה בחצי האי גרגאנו

  • מרבית המבקרים בחצי האי גרגאנו מעדיפים ללון בעיירות החוף שנמצאות בו, אך מאחר ומחיר הלינה בהם עלול להיות גבוה יחסית, מבקרים רבים מעדיפים ללון בעומק האי ולהשתמש ברכב שכור כדי להגיע לחוף הים ובשביל לטייל באי.
  • מלונות נוספים מומלצים בחצי האי גרגאנו הם מלונות ארבעה כוכבים כמו Forte Hotel ו Hotel Yria שנמצאים בויאסטה ומלון Hotel Parco Delle Rose שנמצא בסן ג’ובאני רוטונדו,
    מלונות שלושה כוכבים המספקים לינה נוחה במחיר זול יחסית כמו Hotel Fini בסן ג’ובאני רוטונדו וHotel Panorama Del Golfo במנפרדוניה,
    ובתי הארחה וB&B כמו Shanti ו Relais Parallelo 41 בויאסטה ו B&B Liu’ Palazzo Ducale בלזינה.

שאלות נפוצות על לינה בחצי האי גרגאנו

האזורים הפופולארים ביותר בחצי האי גרגאנו הם עיירות וערי החוף הנמצאות בו כמו ויאסטה, פסקיצ'י ומטניאטה.

בין המלונות הפופולארים בחצי האי גרגאנו הם מלונות ארבעה כוכבים כמו Hotel Parco Delle Rose ו Hotel Centro Di Spiritualità Padre Pio ברוטונדו, Palace Hotel San Michele במונטה סנט'אנג'לו ו Regiohotel Manfredi במנפרדוניה, מלונות שלושה כוכבים כמו Hotel Fini ברוטונדו, Hotel Sirena - Servizio spiaggia inclusive בפסקיצ'י ומלון הדירות Residence Fontana Vecchia בויאסטה.
בנוסף אנו ממליצים להסתכל גם על בתי הארחה וB&B כמו Estlevante B&B ו Relais Parallelo 41 בויאסטה ו The Stunning B&B בפסקיצ'י.

לאורחים המחפשים לינה זולה יחסית אנו ממליצים על בית ההארחה Le Stanze di Ricci - Affittacamere Low cost בלזינה וHotel Centro Di Spiritualità Padre Pio ו Hotel Fini שנמצאים ברוטונדו.

למשפחות עד 4 נפשות המגיעות לחצי האי גרגאנו אנו ממליצים להסתכל על המלונות Palace Hotel San Michele במונטה סנט'אנג'לו ועל Hotel Centro Di Spiritualità Padre Pio ברוטונדו ולמשפחות בעלות 5 נפשות על Hotel Fini ברוטונדו.

על פי רוב מאוד נוח להתנייד עם רכב בגרגאנו ומקומות לינה רבים מספקים שירותי חניה נוחים. עם זאת, אנו ממליצים במיוחד על Regiohotel Manfredi במנפרדוניה, Estlevante B&B בויאסטה ועל Palace Hotel San Michele במונטה סנט'אנצג'לו.

Booking.com