מלונות מומלצים ליד ‏פארק גונגל אדוונצ’ר

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד ‏פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר באגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים ליד ‏פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר בגארדה

Villa Belvedere Hotel

⭐⭐⭐
מלון וילה בלוודרה (Villa Belvedere Hotel) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Albergo Centrale

⭐⭐
מלון אלברגו סנטרל (Albergo Centrale) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Galvani

⭐⭐⭐⭐
מלון גלוואני (Hotel Galvani) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Appartamenti Corte Leonardo

מלון הדירות אפרטמנטי קורטה לאונרדו (Appartamenti Corte Leonardo ) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב באגם גארדה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור ‏פארק ג’ונגל אדוונצ’ר במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים ליד ‏פארק גונגל אדוונצ'ר

פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר (Jungle Adventure Park) הוא פארק אקטיבי המשלב בין ההרפתקאות הפיזיות לבין הטבע של היער, הנמצא ליד אגם גארדה, כ-9 ק״מ מעיירת טורי דל בנאקו, בצפון איטליה. זהו למעשה מעין פארק חבלים, ובמסלול שלו פעילויות כמו אומגה, טיפוס על חבלים, הליכה על רשתות, מעבר על גשרים ומדרגות מיוחדות ונסיעה ברכבל.

הלינה באזור הפארק אינה פופלארית במיוחד ולטעמינו היא פחות מומלצת לרוב התיירים. היא רחוקה יחסית מהאגם ומתאימה בעיקר לתיירים שרוצים לחסוך בתשלום על המלון. כמו כן היא מאוד לא מומלצת למי שלא מגיע לאזור עם רכב פרטי.

למגיעים לאיזור על מנת לבקר בפארק ורוצים ללון באזור, מומלץ לישון באחת מהעיירות בקרבת הפארק – סן זנו די מונטנה (San Zeno di Montagna), לומיני (Lumini) ופיצון (Pizzon), אך הן מציעות אפשרויות לינה מצומצמות מאוד ולא בהכרח תמצאו חדר פנוי (במיוחד בעונת התיירות). אפשרות אחרת היא לחפש מלון באחת מהעיירות הנמצאות קרוב יותר אל האגם אך עדיין במרחק של פחות מ-10 ק״מ מהפארק, עיירות כמו טורי דל בנאקו (Torri del Benaco), אחת מעיירות ברנזונה סול גארדה (Brenzone sul Garda) או הבחירה הפופולרית יותר – גארדה (Garda), שם תמצאו מגוון רחב של אפשרויות לינה המתאימות לכל סוגי התיירים (למידע נוסף על מלונות בגארדה).

בין המלונות המומלצים באיזור פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר ניתן למנות את מלון בלוודרה (Hotel Belvedere), מקום האירוח אלברגו צ’נטראלה (Albergo Centrale), מלון גלוואני (Hotel Galvani) ומלון הדירות קורטה לאונרדו (Appartamenti Corte Leonardo).

המלצות על מלונות ליד ‏פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר בגארדה

 



Booking.com