מלונות מומלצים בפדנגה סול גארדה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בפדנגה סול גארדה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 דירות ומלונות מומלצים בפדנגה סול גארדה

B&B Il Melograno del Garda

⭐⭐⭐
מקום אירוח מלוגראנו דל גארדה (B&B Il Melograno del Garda) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Splendido Bay Luxury Spa Resort

⭐⭐⭐⭐⭐
אתר הנופש ספלנדידו ביי לאקז’רי (Splendido Bay Luxury Spa Resort) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Le Corti Del Lago

פארק הנופש לה קורטי דל לאגו (Le Corti Del Lago) – פארק נופש . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

West Garda Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון ווסט גארדה (West Garda Hotel) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מגיע, והביקוש ללינה בפדנגה סול גארדה הופך גבוה יותר במהלך החודש. בעוד שקל יחסית למצוא מקומות לינה בתחילת החודש, אפילו ברגע האחרון, ככל שנתקרב לסופו הדבר יהיה קשה יותר - במיוחד מאחר ובסוף החודש חל חג הפסחא השנה. לכן, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להיות בראש שקט אך גם לשמור על גמישות. בנוסף, כדי להוזיל את עלות הלינה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטים על מקומות לינה כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים בפדנגה סול גארדה

פדנגה סול גארדה (Padenghe sul Garda) היא עיירה על שפת אגם גארדה, הנמצאת בנפת ברשה שבמחוז לומברדיה, בצפון איטליה. העיירה ממוקמת על גבעה במיקום פנורמי יפיהפה, ולרגלי הגבעה נפרש עמק ואלטנזי (Valtenesi) המלא בכרמים ומטעי זיתים לחופי האגם. עמק זה מאופיין בהרים שמרגלותיהן גולשות אל אגם גארדה, בו נמצאות גם העיירות מוניגה דל גארדה וסן פליצ׳ה דל בנאקו והוא מפורסם בשל ייצור היין המקומי שבו. העיירה תיירותית בשל הנופים היפים שבה, הצבע הכחול העוצמתי של מי האגם, החופים ועוד.

בפדנגה סול גארדה קיימים מעט מאוד מקומות אירוח, לא יותר מ-50 אשר רובם הגדול ללא דירוג כוכבים, אך בהחלט מציע לינה איכותית. חלקם מציעים בריכת שחייה חיצונית, וחלקם נופש פשוט ולכן זהו איזור מעולה למי שמעוניין לחסוך בהוצאות הלינה ומעוניין במקום לשים את הראש ובמשך היום לטייל וליהנות מנופי האיזור הקסומים (למידע נוסף על מלונות לחופשה זולה באגם גארדה ואגם גארדה בחינם).

בין המלונות המומלצים באזור פדנגה סול גארדה ניתן למנות את מקום האירוח איל מלוגרנו (Il Melograno), מקום האירוח לה ברטניגרה (La Bertanigra), לה קורטי דל לאגו (Le Corti Del Lago) ומלון ווסט גארדה (West Garda Hotel).

המלצות על דירות ומלונות בפדנגה סול גארדה

 



Booking.com