Infinity des Lumières, דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Infinity des Lumières

Infinity des Lumières בכמה מילים

מוזיאון אינפיניטי דא לומיארז (Infinity Des Lumières) הוא המוזיאון לאמנות דיגיטלית בדובאי. המוזיאון מציע חוויה רב חושית של דימויים וצלילים, בו הצופה הוא מרכז התערוכה וסביבו מוקרנות יצירות אמנות המתחלפות בקצבים שונים בליווי סאונד המחזק ומעמיק את חוויית הצלילה אל תוך האמנות. במהלך השיטוט במוזיאון תעברו בין חדרים שונים המציגים תערוכות מגוונות של אמנים שונים מכל רחבי העולם, המציעים מגוון רב של סגנונות מתחום האמנות. המוזיאון תואם לגישה של העיר דובאי כעיר חדישה, מתקדמת, שמנסה להביא אמנות ותרבות חדשים למזרח התיכון, הוא ממוקם בקניון המרכזי דומבאי מול (Dubai Mall) לטובת הנגשת האמנות לקהל הרחב. המוזיאון מומלץ לחובבי האמנות והטכנולוגיה, כמו כן מתאים לכל הגילאים ולקהל בעל רמות ידע שונות באמנות. במהלך ביקורכם תוכלו לחוות מחדש את המושגים “אור” “מסך” ו”אמנות”, מזווית ראיה שונה ומסקרנת.

הקניון המרכזי דובאי מול, המקום בו שוכן המוזיאוןהקניון המרכזי דובאי מול, המקום בו שוכן המוזיאון

מה רואים ומה עושים במוזאון אינפיני דה לומיארז

הביקור במוזיאון אינפיניטי דה לומיארז היא חוויה מסחררת ומעוררת השראה. במוזיאון תוכלו ליהנות ממגוון מסכי הענק בהם מוקרנים סרטי וידאו גדולים וצבעוניים, כמו כן תוכלו לבקר במופע האור-קולי שימלאו את חלל האתר באווירה קסומה. ברחבי המוזיאון מספר תערוכות המתקיימות במקביל אשר מציגות סגנונות אמנותיים שונים, ישנן תערוכות מחווה לאמנים מפורסמים שהשפיעו רבות על תולדות האמנות העולמית, בין הפופולריים שביניהם : ווסילי קנדינסקי (Wassily Kandinsky) ואנטוניו גאודי (Antonio Gaudi). עבודתיהם החזקות והמרגשות ביותר מוצגות בפורמט דיגיטלי הבנוי במיוחד לתצוגה במוזיאון, באמצעות צבעים, אורות וצלילים, הסיפור והרגש מאחורי העבודות נחשפים אל מול הקהל. בנוסף, ישנן תערוכות מקוריות של אמנים מכל העולם היוצרים בכלים דיגיטליים יצירות אמנות. אמנים אלו מייצרים עבודות חדשות עבור המוזיאון וכל עבודה הינה מקור השראה בפני עצמה, נציין כי כניסה למוזיאון מקנה גישה למספר תערוכות, כך שתוכלו לחוות בביקור אחד מספר חוויות מעוררות רגש ומחשבה.

סרטון על Infinity des Lumières

כרטיסים למוזיאון אינפיניטי דה לומיארז

מוזיאון אינפיניטי דה לומריאז ממוקם כאמור בתוך קניון דובאי, סמוך לבורג’ ח’ליפה, עבור אטרקציה זו יש מגוון כרטיסים המקנים כניסה לאתר וישנם כרטיסים המאפשרים כניסה משולבת לאטרקצייה יחד עם אטרקציות נוספות בעיר.

אפשרות רכישה ראשונה היא כרטיס למוזיאון אינפיניטי בלבד, כרטיס זה מתאים למבקרים אשר מעוניינים לבקר רק באתר זה ללא שילוב עם אטרקציות נוספות בעיר. הכרטיס יקנה לכם כניסה לכל ארבעת התערוכות הגדולות המוצגות במוזיאון בכל זמן נתון, עלות כרטיס זה הינה 28.14 יורו לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה שנייה היא רכישת כרטיס משולב המאפשר כניסה לאטרקציית המוזיאון יחד עם כניסה לבורג’ ח’ליפה (Burj Khalifa). מגדל בורג’ ח’ליפה ידוע בשל המבנה הארכיטקטוני בעל שם בינלאומי המתנשא מעל מדבר דובאי, כרטיס זה מתאים עבור מטיילים אשר מתכננים לבלות יום שלם באזור המוזיאון ומעוניינים לבקר בנקודות מעניינות בעיר נוסף למוזיאון. הכרטיס יקנה לכם עלייה לתצפית בקומות 124 ו 125, כאשר עלות הכרטיס הינה 67.79 יורו לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה נוספת היא כרטיס משולב המקנה כניסה למוזיאון אינפיניטי בשילוב עם כניסה לאקווריום של דובאי (Dubai Aquarium). זוהי אטרקציה מופלאה עבור חובבי בעלי החיות הימיים, שם תוכלו לצפות מקרוב על עולמם של חיות נדירות אשר חלקן תחת סכנת הכחדה. כרטיס זה מומלץ עבור מבקרים המעוניינים לשלב את ביקורם במוזיאון יחד עם סיור מרהיב באקווריום דובאי, עלות כרטיס משולב זה הינה 52.95 יורו לאדם. לרכישת לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לאינסוף אורות - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מתאים למשפחות עם ילדים, זוגות, יחידים, ולחובבי האמנות והטכנולוגיה. המוזיאון מותאם לכל רמות הידע באמנות, נציין כי הוא לא מומלץ לאפילפטים או לאנשים הסובלים מרגישות יתר לאורות וצלילים חזקים.
  • ניתן לבקר במוזיאון כל ימות השנה, כאשר שעת הביקור המומלצת היא 14:00 בצהריים, בה הקהל מצטמצם לקראת ארוחת הצהריים. יש פחות קהל גם לפני שעת הסגירה.
  • מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון כשעה וחצי לטובת מיצוי הנקודות המרכזיות באתר.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם במוזיאון אינפיניטי דה לומיארז יחד עם ביקור באקווריום של דובאי (Dubai Aquarium) וביקור בבורג’ חליפה (Burj Khalifa Tower). הבורג’ חליפה הוא הבניין הגבוה בעולם ומהווה תצפית מרהיבה על העיר המודרנית. הביקור במגדל מומלץ לכל חובבי התרבות האורבנית והמבנים הארכיטקטונים, כמו כן מתאימה עבור משפחות עם ילדים אשר מעוניינים לבקר באטרקציה בלתי נשכחת בעלת תצפית ייחודית בגובהה על העיר דובאי. להזמנת כרטיסים לחצו כאן. תוכלו לשלב את ביקורכם במוזיאון יחד עם ביקור באקווריום דובאי, אשר מכיל למעלה מ30,000 זנים של בעלי חיים תת-ימיים. הביקור מומלץ לחובבי הטבע ובעלי החיים הימיים, כמו כן מומלץ למשפחות עם ילדים. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע למוזיאון היא באמצעות הקו האדום של רכבת המטרו.
  • משפחות המגיעות ליעד יוכלו ליהנות משפע של חוויות והתרגשות משותפת לכל המשפחה. מומלץ לקחת בחשבון שהחוויה עשוייה לעייף, בייחוד בשלבי היציאה והחזרה למציאות, לכן כדאי להקדיש גם זמן נוסף בביקורכם לבילוי קצר ואוכל בדובאי מול.
  • בקרבת מוזיאון אינפיניטי דה לומיארז ישנו מגוון רחב של פתרונות לינה כגון בתי מלון ואירוח שיאפשרו לכם לינה טובה בתנאים מעולים וגישה מהירה לנקודות המרכזיות בעיר. בין אפשרויות הלינה המגוונות, תוכלו לשהות במלון טאג‘ דובאי (Taj Dubai) אשר נמצא במרחק של כ8 דקות הליכה מאטרקציית המוזיאון. כמו כן המלון נמצא במרחק של כ 10 דקות נסיעה מקניון האמירויות (Mall of the Emirates), ו-20 דקות נסיעה ברכב ממרינת דובאי (Dubai Marina). להזמנה לחצו כאן. פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון 2 בדרום פול בורג’ ויו (‎2 Bedroom with Full Burj View) הממוקם במרחק של כ 1.2 ק”מ מאטרקציית המוזיאון ובקרבת המזרקה של דובאי (The Dubai Fountain) הנמצאת במרחק של 2.1 ק”מ מהמלון. להזמנה לחצו כאן.
  • ניתן להוזיל את הביקור באמצעות רכישת כרטיס משולב המציע כניסה למוזיאון ולאטרקציה נוספת במחיר משתלם. בין הכרטיסים המשולבים ניתן למצוא כאלו המציעים כניסה לבורג’ חליפה עד לקומה ה-125 במחיר 75 יורו למשתתף, או ביקור באקווריום דובאי במחיר של כ 65 יורו למשתתף. כמו כן, תוכלו לרכוש את אחד הכרטיסים המשולבים המאפשרים כניסה למספר רב של אטרקציות בדובאי (למשך יום אחד או מספר ימים) במחירים שבין 127-353 יורו לאדם.
  • ניתן להגיע למקום בנוחות עם תחבורה ציבורית ועם רכב (בתוך הקניון מקומות חניה חינמיות ללקוחת הקניון והאטרקציות בתוכו)

שאלות נפוצות על Infinity des Lumières

מידע שימושי

  • שעות פתיחה : המוזיאון פעיל כל ימות השבוע בין השעות 10:00-22:00.
  • מחיר כניסה עבור מבוגר הוא 28 יורו ועבור ילד (3-17) 19 יורו. עלות כרטיס עבור אזרח ותיק הינה 25 יורו ומחיר כרטיס משפחה (מחיר לאדם כאשר יש לפחות שני מבוגרים וילד) הוא 23 יורו.
  • כתובת : Financial Center Street, Dubai.
  • ניתן להגיע למוזיאון שנמצא בדובאי מול (Dubai Mall) דרך רכבת המטרו, בקו האדום, ולרדת בתחנת בורג חליפה בדובאי מול (Dubai Mall). כמו כן, ניתן להגיע באמצעות קווי האוטובוס 27 ו 29 או באמצעות מונית / אובר (uber). עבור מטיילים אשר השכירו רכב פרטי בטיולם, הקניון מציע חניה חינם במשך כל היום למבקרי המוזיאון, החניונים הקרובים ביותר למוזיאון הם P2 ו P7. נציין כי המוזיאון נמצא בקומה השניה של הקניון מול גלריית לאפייט (Lafayette Gallery), ליד מתחם האוכל.
  • לאתר הרשמי לחצו כאן