קניון האמירויות, דובאי – המדריך המקיף | Mall of The Emirates

קניון האמירויות בכמה מילים

קניון האמירויות (Mall of The Emirates) הוא מרכז קניות גדול הממוקם בדובאי. זהו אחד הקניונים הגדולים בעולם ומהווה אטרקציה תיירותית פופולרית בדובאי. בקניון יש יותר מ-630, כולל מותגי יוקרה כמו שאנל, גוצ’י ולואי ויטון, כמו גם מותגי אופנה מהירה פופולריים כמו H&M, זארה ופוראבר 21. בנוסף לקניות, קניון האמירויות גם כולל מגוון רחב של אפשרויות הסעדה, מאוכל מהיר ועד מסעדות יוקרה. אחת האטרקציות המרכזיות של הקניון היא סקי דובאי, אתר סקי מקורה המשתרע על שטח של 22,500 מ”ר. סקי דובאי כולל מדרונות שלג אמיתיים, מעליות סקי ופעילויות ספורט חורף אחרות, מה שהופך אותו ליעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. אפשרויות בילוי אחרות בקניון כוללות קולנוע, ארקייד ומרכז בידור משפחתי. קניון האמירויות ממוקם באזור אל בארשה של דובאי, קרוב לאטרקציות פופולריות אחרות כמו בורג’ ח’ליפה וקניון דובאי. הקניון נגיש בקלות ברכב, מונית או תחבורה ציבורית, ויש שפע של חניה זמינה באתר. הביקור בקניון מתאים למגוון רחב של מבקרים, כולל תיירים, משפחות, זוגות, חברים ומטיילים בודדים. הקניון מציע מגוון של פעילויות ואטרקציות הנותנות מענה לתחומי עניין וגילאים שונים, מה שהופך אותו ליעד מצוין לכולם.

מבט אווירי על קניון האמירויות בדובאימבט אווירי על קניון האמירויות בדובאי

ומה עושים בקניון האמירויות

קניון האמירויות מציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות. האטרקציה המרכזית בקניון האמירויות היא אתר הסקי המקורה סקי דובאי. הוא מציע חמישה מדרונות סקי ברמות קושי משתנות, כמו גם פארק שלג, מפגש עם פינגווינים ורכבל כסאות. תוכלו לקחת גם שיעורי סקי ולשכור ציוד במקום. פעילות מרכזית נוספת היא Magic Planet. זהו פארק שעשועים מקורה הכולל מגוון אטרקציות לילדים, כולל מכוניות מתנגשות, טרמפולינות, אזור משחקים רך, ומסלול באולינג. יש גם משחקי ארקייד ואתגרים מבוססי מיומנויות. מעבר לכך, בקניון יישנו גם קולנוע VOX, המציע מגוון הקרנות, כולל IMAX, 4DX וחוויות VIP. יש גם אפשרויות מזון ומשקאות זמינות, כגון פופקורן, משקאות קלים ונקניקיות.

בקניון האמירויות יש למעלה מ-600 חנויות, המציעות שילוב של מותגי אופנת יוקרה ואופנת רחוב, מוצרי אלקטרוניקה, קוסמטיקה, תכשיטים ועוד. לצד החנויות היוקרתיות כדוגמת לואי ויטון, גוצ’י, דיור, בלנסיאגה, ברברי, מייקל קורס ועוד, יש גם רשתות אופנה כמו H&M, פומה, זארה, פול אנד בר, ברשקה וכו’. הקניון כולל גם חלק המוקדש למעצבים מקומיים ולמותגים מתפתחים.

בקניון גם יש מבחר עצום של מסעדות ובתי קפה, החל מרשתות מזון מהיר ועד ארוחות גורמה. תוכלו למצוא מאכלים מכל רחבי העולם, כולל אוכל מזרח תיכוני, אסייאתי, אירופאי ואמריקאי. לצד מזון מהיר כמו מקדונלדס, פיצה האט וסאבווי, תוכלו למצוא גם סושיות ומסעדות סטייקים.בסך הכל, קניון האמירויות מציע משהו לכולם, מה שהופך אותו ליעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד.

מנת דים סאם המוגשת במסעדה בקניון האמירויות בדובאימנת דים סאם המוגשת במסעדה בקניון האמירויות בדובאי

כרטיסים לסקי דובאי בקניון האמירויות

הכניסה לקניון האמירויות היא בחינם, אך לסקי דובאי, האטרקציה המרכזית והפופולארית בקניון, יש לקנות כרטיס. אנו ננסה לענות לכם בפסקה זו איזה כרטיס כדאי לקנות מכלל האפשרויות.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה מציע כניסה של שעתיים או יום שלם לבחירתכם לסקי דובאי, השכרת ציוד, מכנסי סקי, ז’קט, גרביים חד פעמיות, לוקר וכפפות אם בחרתם את אפשרות של יום שלם. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין להנות מחוויית סקי מיוחדת במינה.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול בחינם – לחצו כאן

כרטיס כניסה לפארק השלג בסקי דובאי

כרטיס זה כולל גישה ליום שלם וללא הגבלה לפארק השלג (מערת שלג, מזחלות, כדור זורב ענק, מזחלת בוב, ריצת תחתית ומכוניות באמפר), נסיעה חד פעמית ברכבל הכיסאות, רכיבה חד פעמית על Mountain Thriller, השכרת ז’קט ומכנסיים לחורף, גרביים חד פעמיות, מגפי שלג, כפפות וקסדות (חובה לילדים מתחת לגיל 13). חשוב לציין שכרטיס זה אינו כולל סקי. כרטיס זה מתאים למי שרוצה ליהנות מכל מה שיש לפאר להציע ובמיוחד למשפחות עם ילדים.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול בחינם- לחצו כאן

כרטיס הכולל אטרקציות חיצוניות

כרטיס Dubai: Go City Explorer Pass מציע כניסה ל-3, 4, 5 או 7 אטרקציות מובילות בדובאי לבחירתכם. הכרטיס מאפשר עד 35% הנחה על כניסה לאטרקציות מובילות בדובאי. האטרקציות הכלולות הן כניסה לסקי דובאי, עין דובאי, שייט, כרטיס ל-hop on hop off ליום אחד, טרק גמלים בדובאי, פארק המים אטלנטיס, לגולנד ועוד. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לחוות את כל מה שיש לדובאי להציע.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות בחינם – לחצו כאן

סקי דובאיסקי דובאי

הזמנת כרטיסים לאטרקציות בקניון האמירויות

המלצות "הכל על"

  • הביקור בקניון האמירויות מומלץ למגוון רחב של מבקרים, כולל תיירים, משפחות, זוגות, חברים ומטיילים בודדים. הקניון מציע מגוון של פעילויות ואטרקציות הנותנות מענה לתחומי עניין וגילאים שונים, מה שהופך אותו ליעד מצוין לכולם.
  • מומלץ לבקר בקניון האמירויות בימי חול בעיקר בבקרים כשהקניון פחות עמוס על מנת להימנע מהצפיפות. הביקור בקניון האמירויות יכול לקחת בין מספר שעות ליום שלם במידה ואתם רוצים לשלב עם חווית הקניות גם ביקור בסקי דובאי.
  • מומלץ לשלב את הביקור בקניון האמירויות וסקי דובאי יחד עם ביקור בגן הזוהר בדובאי (Dubai Garden Glow) ובטופ גולף דובאי (Top Golf Dubai) הנמצאים במרחק נסיעה של מספר דקות מהקניון.
  • ניתן להגיע לקניון האמירויות במטרו ולרדת בתחנת קניון האמירויות המחוברת בגשר הולכי רגל לקניון עצמו. ניתן גם להגיע ברכב לחנות בחניון של הקניון- אם אתם חונים פחות מארבע שעות, החניה היא בחינם.
  • ביקור בקניון האמירויות מתאים למשפחות עם ילדים שיכולות ליהנות מסקי דובאי, אתר סקי מקורה המציע סקי, סנובורד ופעילויות חורף אחרות. בקניון יש גם פארק שעשועים מקורה בשם מג’יק פלאנט עם מתקנים, משחקים ואטרקציות לילדים בכל הגילאים. בנוסף, יש שפע של מסעדות ובתי קפה המציעים תפריטים ופעילויות ידידותיים לילדים, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לבילוי משפחתי.
  • בקרבת קניון האמירויות יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל הקניון ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Kempinski Hotel Mall of the Emirates אשר מחובר ישירות לקניון האמיריות. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Flora Al Barsha Hotel At The Mall אשר ממוקם ממש בצמוד לקניון במרחק של 300 מטרים ממנו. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • ניתן לקנות כרטיס מסוג Go City Explorer Pass. ולחסוך עד 35% על כניסה לאטרקציות. להזמנה עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

שאלות נפוצות על קניון האמירויות

הביקור בקניום האמירויות מומלץ למגוון רחב של מבקרים, כולל תיירים, משפחות, זוגות, חברים ומטיילים בודדים. הקניון מציע מגוון של פעילויות ואטרקציות הנותנות מענה לתחומי עניין וגילאים שונים, מה שהופך אותו ליעד מצוין לכולם.

מומלץ לבקר בקניון האמירויות בימי חול בעיקר בבקרים כשהקניון פחות עמוס על מנת להימנע מהצפיפות.

הביקור בקניון האמירויות יכול לקחת בין מספר שעות ליום שלם במידה ואתם רוצים לשלב עם חווית הקניות גם ביקור בסקי דובאי.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל יום בין השעות 01:00-10:00.
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023 כרטיס כניסה למבוגר לסקי דובאי הוא 220 דירהם.
  • כתובת: Sheikh Zayed Rd, Al Barsha, Al Barsha 1, Dubai
  • דרכי הגעה: במטרו יש לקחת את הקו האדום ולרדת בתחנת קניון האמירויות (Mall of the Emirates).
  • ברכב ניתן לנסוע בכביש השייח’ זאיד ולחנות בחניון של הקניון- אם אתם חונים פחות מארבע שעות, החניה היא בחינם
  • קישור לאתר הרשמי