הגן הזוהר בדובאי – המדריך המקיף | Dubai Garden Glow

הגן הזוהר בדובאי בכמה מילים

הגן הזוהר בדובאי (Dubai Garden Glow) הוא אטרקציה זוהרת ומיוחדת לכל המשפחה הנמצאת בפארק זאביל (Zabeel Park) שבדובאי, בו תוכלו להתרשם ממייצגי אומנות המוארים בשלל צבעים הכוללים פסלים ענקיים של דמויות העשויים מיותר מ-500,000 חומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה. בגן הזוהר קיימים 5 אזורים שונים, שלכל אחד קונספט ייחודי משלו, בהם יוכלו המבקרים לשוטט ולהתרשם מהתצוגות היצירתיות והמהפנטות ולצלם תמונות מיוחדות ומרהיבות.
הגן הזוהר בדובאי מציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת עם שילוב של תצוגות צבעוניות ופעילויות מהנות ומרתקות לכל המשפחה.

בגן הזוהר מוצגים אלפי פסלים ענקיים ממוחזרים ויפיפיים המוארים בלילהבגן הזוהר מוצגים אלפי פסלים ענקיים ממוחזרים ויפיפיים המוארים בלילה

מה רואים בגן הזוהר בדובאי

המבקרים בגן הזוהר בדובאי יוכלו להתרשם מהמראות המרהיבים והפעילויות השונות המתחלקות בין 5 אזורים שונים:

  • פארק זוהר (Glow Park)- דגמים ייחודיים שיוצרו בעבודת יד ועשויים מלמעלה מ-10 מיליון נורות LED זוהרות וחומרים ידידותיים לסביבה שעוצבו ביצירתיות.
  • פארק הדינוזאורים (Dinosaur Park)- מדובר בפארק הדינוזאורים הגדול בעולם שבנוי באוויר הפתוח ובו מוצגים יותר מ-120 דגמים ענקיים של יצורים פרהיסטוריים שזזים ושואגים. הפארק מזמין את המבקרים לחוות את עידן הדינוזאורים לאורך שלושת תקופותיו- טריאס, יורה וקרטיקון.
  • פארק הקרח (Ice Park)- בפארק זה תתרשמו ממבנים מרהיבים ופסלים של חיות פרא העשויים כולם מקרח. בכניסה לפארק הקרח תקבלו מעילים שיחממו אתכם בטמפרטורה הנמוכה בפארק ששומרת על הדגמים הקפואים.
    שימו לב שהכניסה לפארק זה מותנית בכרטיס נפרד.
  • פארק הקסמים (Magic Park)- פארק המציג את אומנות המדע עם למעלה מ-25 תערוכות ויצירות אומנות מפתיעות ומבדרות. המבקרים ייחשפו לעולם של אשליות אופטיות ואומנות חזותית המייצרת אפקטים מהפנטים.
    שימו לב שהכניסה לפארק זה מותנית בכרטיס נפרד.
  • פארק האומנות (Art Park)- פלטפורמה ייחודית שנועדה להציג יצירתיות ודמיון באמצעות יצירות אומנות מגוונות שעשויות ממוצרי פסולת וחומרים ממוחזרים כמו בקבוקים, דיסקים וכלי קרמיקה ישנים.

בנוסף לפארקים השונים בהם תוכלו לשוטט ולבלות, בגן הזוהר תמצאו גם חנות מתנות שמציעה מגוון חפצים ומזכרות בהשראת הגן הזוהר ומתחמי אוכל המוכרים משקאות ומאכלים שונים.

הגן הזוהר בדובאי
הפארק מחולק ל-5 מתחמים שונים ומגוונים (צילום: Lloyd Bayer, רישיון)

סרטון על הגן הזוהר בדובאי

כרטיסים לגן הזוהר בדובאי

קיימות ארבע אפשרויות כרטיסים לגן הזוהר בדובאי. האפשרות הראשונה היא כרטיס כניסה בסיסי למקום, האפשרות השנייה היא כרטיס כניסה הכולל הסעה הלוך חזור, האפשרות השלישית כוללת כניסה לפארק הקרח והאפשרות הרביעית משלבת כניסה לאתר נוסף בדובאי. מלבד אפשרויות אלו, ניתן גם לרכוש כרטיסים באתר הרשמי או בכניסה למקום.

כרטיס כניסה לגן הזוהר בדובאי

כרטיס זה מבטיח את מקומכם בגן הזוהר בדובאי ללא עיכובים מיותרים בכניסה למקום. הכרטיס כולל כניסה לפארק זוהר, פארק הדינוזאורים ופארק האומנות, בהם תוכלו לשוטט בזמן שלכם, ללא הגבלה.
להזמנה עם הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 לחצו כאן.

כרטיס כניסה הכולל הסעה הלוך חזור

כרטיס זה מקנה כניסה לגן הזוהר בדובאי הכולל הסעה הלוך חזור מבית המלון שלכם בעיר. אפשרות זו מתאימה למעוניינים להגיע לגן הזוהר בדובאי ללא תחבורה ציבורית או השכרת רכב. כרטיס זה מאפשר הגעה נוחה ופשוטה עם נהג פרטי.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן.

כרטיס כניסה הכולל את פארק הקרח

כרטיס זה מקנה כניסה לגן הזוהר בדובאי הכולל גם את התשלום לפארק הקרח (אליו נדרש תשלום נוסף). אפשרות זו מומלצת למבקרים שיודעים מראש כי מעוניינים להיכנס גם לפארק הקרח.
להזמנה עם מגוון אפשרויות וסיורים לחצו כאן.

כרטיס כניסה משולב לפארק הזוהר בדובאי ומסגרת דובאי הכולל הסעה הלוך חזור

כרטיס כניסה לפארק הזוהר בדובאי המשלב כניסה למסגרת דובאי הנמצאת בקרבת המקום, בפארק זאביל והסעה הלוך חזור מבית המלון שלכם בעיר. אפשרות זו מתאימה למבקרים המעוניינים בבילוי של כמה שעות בפארק זאביל ובהגעה נוחה עם הסעה למקום.
להזמנה עם מגוון אפשרויות וסיורים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לגן הזוהר בדובאי- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בגן הזוהר בדובאי מומלץ לכל המשפחה.
  • מומלץ לבקר הגן הזוהר בדובאי בשעות הערב כדי לצפות במיצגים המרהיבים שמוארים בחושך.
  • מומלץ להשקיע בביקורכם בגן הזוהר בדובאי בין 2-3 שעות.
  • הגן הזוהר בדובאי ממוקם בפארק זאביל בו נמצאת גם מסגרת דובאי, אחד המבנים האייקונים והמרשימים של העיר. בנוסף, בפארק תוכלו ליהנות גם ממגוון מסלולי הליכה, ריצה ואופניים, מגרשי משחקים, אזורי כושר ואזורי פיקניק.
  • הדרך הנוחה ביותר לגן הזוהר בדובאי היא בעזרת מונית שעלותה יחסית זולה בדובאי. בקשו מנהג המונית שיעצור לכם ליד שערים 6 או 7 הקרובים ביותר לגן הזוהר.
  • הביקור בגן הזוהר בדובאי מאוד מתאים למשפחות עם ילדים שיהנו מדגמים שונים של חיות, של מבנים מוארים ומשלל פעילויות מרתקות בפארק הקסמים.
  • קיימות אפשרויות לינה רבות באזור הגן הזוהר בדובאי ופארק זאביל ביניהן The H Dubai מלון 5 כוכבים הממוקם מרחק נסיעה קצרה מגן הזוהר בדובאי ומציע בריכה, מרכז כושר, ספא, ברים ומסעדות ברמה גבוהה. להזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת היא Novotel World Trade Centre Dubai הממוקם גם הוא במרחק נסיעה קצרה מגן הזוהר בדובאי וליד אתרי עניין נוספים בעיר ומציע בריכה, מרכז כושר, ספא ואזורי משחק ייעודיים לילדים. להזמנה לחצו כאן. מומלץ גם מלון Rove Trade Centre השוכן בין חלקה העתיק לחלקה החדש של דובאי, כ-10 דקות נסיעה למרכז העיר ומציע בריכה ומרכז כושר. להזמנה לחצו כאן.
  • עלות הביקור נכון לשנת 2023 היא 18 אירו לכרטיס כניסה הכולל את פארק הדינוזאורים, פארק זוהר ופארק האומנות. כניסה לפארק הקרח או פארק הקסמים כרוכה בתשלום נוסף של 10 אירו. ילדים מתחת לגיל 3 נכנסים ללא עלות.

שאלות נפוצות על הגן הזוהר בדובאי

כדאי להשקיע בביקורכם בגן הזוהר בדובאי בין 2-3 שעות.

הביקור בגן הזוהר בדובאי מומלץ לכל המשפחה.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: ימי ראשון-שישי 17:00-23:00, ימי שבת וחג 17:00-00:00. שימו לב כי עלולים להיות שינויים בשעות הפתיחה בעקבות אירועים מיוחדים לכן מומלץ לוודא באתר הרשמי של הגן הזוהר בדובאי לפני הגעתכם.
  • מחיר כניסה: עלות הכרטיס היא 18 אירו וכוללת כניסה לפארק זוהר, פארק הדינוזאורים ופארק האומנות. ילדים מתחת לגיל 3 נכנסים ללא עלות. עלות הכניסה לפארק הקרח או לפארק הקסמים היא 10 אירו נוספים.
  • כתובת: Zabeel Park, Gate No- 6 & 7 Area – B – Dubai – איחוד האמירויות הערביות
  • דרכי הגעה: הגן הזוהר בדובאי ממוקם בפארק זאביל, אליו קיימות מספר דרכי הגעה. בתחבורה ציבורית ניתן להשתמש בקו האדום של רכבת המטרו, לרדת בתחנת Al Jaffiliya ומשם ללכת הליכה של 15 דקות. ניתן לקחת גם את קווי האוטובוס 21,27,61,88,98E,28X. אם אינכם מעוניינים בתחבורה ציבורית, מומלץ להגיע באמצעות מונית שלא יקרה כל כך בדובאי. בנוסף, ניתן גם להגיע ברכב פרטי ולחנות בחניון של פארק זאביל.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.dubaigardenglow.com/