טופ גולף דובאי – המדריך המקיף | Top Golf Dubai

טופ גולף דובאי בכמה מילים

טופ גולף דובאי (Top Golf Dubai) הוא יעד חובה לכל חובב גולף או לכל מי שמחפש יום בילוי מהנה וייחודי, באוויר הפתוח והנעים של דובאי. המתחם משתרע על שטח עצום ומציע שילוב ייחודי של חוויות גולף, בידור וסעודה. טופ גולף דובאי ממוקם באזור התוסס של דובאי הילס, שנמצא במרחק נסיעה קצר מאזור מרכז העיר. זה אזור פסטורלי עם נופים מדהימים של העיר ומוקף בצמחייה יפהפיים מכל עבר. בניגוד למגרשי גולף מסורתיים, גולף דובאי מציע חווית גולף ייחודית ואטרקטיבית. למעשה, זהו מתחם היי-טק משוכלל המציע מגוון של משחקים ואתגרים, וכולל למעלה מ-90 מפרצי חבטות המצוידים בכדורי גולף עם שבבים, שיאפשרו לכם לעקוב אחר הזריקות שלכם ולהתחרות זה בזה. בנוסף, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של משחקים, כולל אתגרים מבוססי מטרה וסימולציות גולף, המספקות חוויה מהנה ומרתקת לשחקנים בכל רמות המיומנות.

מלבד חווית הגולף, טופ גולף מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה ובידור. המתחם כולל מספר מסעדות איכותיות וברים, כל אחד עם התפריט והאווירה הייחודיים לו. מרפסת הגג מציעה נופים מדהימים של קו הרקיע של דובאי וזה המקום המושלם ליהנות ממשקה עם חברים. המתקן כולל גם מספר חללי אירועים, שיכולים לשמש לאירועי חברה, מסיבות וחתונות. טופ גולף הוא יעד ייחודי ומרגש המציע יום בילוי מלא כיף לכל מי שמחפש להתנסות מסיבוב גולף בפעם הראשונה, או להמשיך להנות ולשפר את מיומנויות הגולף שלו. בטופ גולף תוכלו להנות ממגוון חוויות בידור וסעודה, עם מיקומו המדהים, מתקני הגולף המשוכללים ומגוון הפעילויות, טופ גולף הוא יעד שלא תרצו לפספס.

מה עושים בטופ גולף דובאי

טופ גולף דובאי הוא יעד ייחודי ומרגש המציע אטרקציות למבקרים בכל הגילאים, כולל מתקני גולף הייטק, מגוון משחקים אינטראקטיביים, ושפע אפשרויות לסעודה ובידור. אחת האטרקציות המרכזיות בטופ גולף דובאי היא מתקני הגולף הייטק: המתחם כולל למעלה מ-90 מפרצי חבטות מצוידים בכדורי גולף עם שבבים, המאפשרים לשחקנים לעקוב אחר הזריקות שלהם ולהתחרות זה בזה. בטופ גולף תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של משחקים, כולל אתגרים מבוססי מטרה וסימולציות גולף, המספקות חוויה מהנה ומרתקת לשחקנים בכל רמות המיומנות. המתחם מציע גם מפרצי גולף פרטיים, המושלמים לאירועי חברה או מסיבות פרטיות.

בנוסף למתקני הגולף, ישנם מגוון של משחקים ואתגרים אינטראקטיביים המספקים חוויה מהנה ומרתקת. כמה מהמשחקים הפופולריים ביותר כוללים את טופ- דרייב (Top Drive), שיאתגר אתכם לחבוט בכדור כמה שיותר רחוק, ו-טופ פראשר (Top Pressure), שיבדוק כמה אתם מדוייקים כשאתם מכוונים למטרה. מלבד אטרקציות הגולף והמשחקים, טופ גולף דובאי מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה ובידור. המתחם כולל מספר מסעדות וברים, כל אחד עם התפריט ייחודי ומגוון מאכלים בינלאומיים, כולל אמריקאי, איטלקי ויפני, ומרפסת הגג מציעה נופים מדהימים של קו הרקיע של דובאי.

טופ גולף דובאי היא יעד חובה לכל מי שמחפש יום בילוי מלא כיף. עם מתקני הגולף הייחודיים שלה, מגוון המשחקים האינטראקטיביים ומגוון האפשרויות לסעודה ובידור, טופ גולף דובאי הוא מקום שבו כל אחד יכול להנות. בין אם אתה שחקן גולף מנוסה או מבקר בפעם הראשונה, בטוח תישאר עם חוויה בלתי נשכחת.

סרטון על טופ גולף דובאי

כרטיסים לטופ גולף דובאי

הכרטיס לטופ גולף כולל שעה של משחק ללא הגבלת כדורים, השכרת מועדון- club וציוד לעד 6 אנשים. הכרטיס מומלץ לקבוצה של בין 3 עד 6 אנשים, ולמי שרוצה לחוות את טופ גולף בצורה חוויתית ומהנה. עלות הכרטיס הוא 35 יורו, בתוספת הנחה של 5% לגולשי “הכל על” בקופון (HAKO5) , ניתן להזמין כאן. 

ישנם סוגים נוספים של כרטיסים לטופ גולף בעמוד הבית.

הזמנת כרטיסים לטופ גולף דובאי- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בטופ גולף מומלץ לקבוצות חברים, לזוגות, למשפחות עם ילדים ולכל מי שרוצה להנות מחוויה קלילה ואינטארקטיבית.
  • טופ גולף דובאי הוא מקום בילוי פופולרי שיכול להיות עמוס בשעות השיא, במידה ואתם רוצים להימנע מעומס, הזמנים טובים ביותר להגיע הם ימי חול, שני עד חמישי. כמו כן, השעות המומלצות הן שעות אחר הצהריים המוקדמות בין השעות 12:00-16:00, כדי להנות ממשחק ללא המתנה, בניגוד לשעות הערב והלילה שהן העמוסות ביותר.

    אם אתם מבקרים בדובאי בחודשי הקיץ (יוני עד ספטמבר), ייתכן שתגלו שטופ גולף דובאי פחות צפוף בגלל מזג האוויר החם. עם זאת, משחק בחום עשוי להיות קצת מאתגר. תמיד כדאי להזמין מקום מראש כדי לוודא שיש לכם מקום שמור עבורכם.

  • מומלץ להשקיע בטופ גולף דובאי בין שעתיים לשלוש שעות, תלוי אם אתם רוצים להנות מהברים והמסעדות שמוצעות במקום, בנוסף למשחק הגולף.
  • יעדים נוספים שמומלץ לבקר בנוסף לטופ גולף דובאי הם הגן הזוהר בדובאי וקניון המרינה של דובאי.
  • הכי נוח להגיע לטופ גולף דובאי במונית או ברכב עצמאי ולחנות בחניה ללא תשלום של המתחם.
  • טופ גולף דובאי הוא מקום ידידותי למשפחות, מתאים לילדים ומציע מגוון משחקים ופעילויות מותאמים לרבות מיני גולף, משחקי מטרה ומשחקים אינטראקטיביים. המקום מציע גם אפשרויות אוכל ידידותיות לילדים.
  • ישנם כמה מקומות לינה מומלצים בקרבת טופ גולף דובאי:

    מקום לינה מומלץ ראשון, הוא מלון דה פירסט קולקשן אט ג’ומיירה וילג’ סירקל (The First Collection at Jumeirah Village Circle) הממוקם ברובע ג’יי.וי.סי (JVC). במלון 41 קומות ו-491 חדרי אירוח מפנקים. במלון יש בריכת שחייה גדולה, טרקלין מועדון אקסקלוסיבי, חדר כושר מאובזר, מרפסת שיזוף,  וחדרי ספא. ניתן להזמין מקום כאן. 

    מקום לינה מומלץ נוסף, הוא מלון מילניום פלייס בארשה הייטס (Millennium Place Barsha Heights Hotel). המלון נמצא בדובאי במרחק של 5.7 ק”מ מקניון האמירויות, ויש בו חניה פרטית בחינם, מרכז כושר, מסעדה, טרסה, אינטרנט אלחוטי בחינם ועוד. ניתן להזמין מקום כאן. 

  • עלות הביקור משתנה בהתאם לכמות המשתתפים.
  • מומלץ להגיע עם רכב, ישנה חניה ללא עלות ללקחות הטופ גולף.

שאלות נפוצות על טופ גולף דובאי

טופ גולף דובאי הוא מקום ידידותי למשפחות שמתאים לילדים. ילדים בכל הגילאים יכולים להשתתף במשחקים ובפעילויות טופ גולף, ואין מגבלות גיל לכניסה למקום. עם זאת, ילדים מתחת לגיל 16 חייבים בליווי מבוגר בכל עת. המתחם מציע מגוון משחקים ופעילויות המתאימים לילדים, לרבות מיני גולף, משחקי מטרה, משחקים אינטראקטיביים ואפשרויות אוכל ידידותיות לילדים. ילדים יכולים ליהנות ממשחק גולף בסביבה מהנה ובטוחה בעוד ההורים יכולים להירגע וליהנות מהמתקנים של המקום.

כן, הטופ גולף פתוח עד 2 בלילה עם תאורה, מוזיקה ואווירה מתאימה, וכולל ברים עם משקאות אלכהולים.

כן, הטופ גולף הוא מקום שזוגות אוהבים להגיע אליו. האטרקציות והמשחקים מהנים ומחברים, והמסעדות והברים במתחם הם המקום המושלם לסיים בילוי אחרי משחק גולף.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה של הטופ גולף הם בימי שני עד שישי בשעות 2:00-10:00, ובימי שבת וראשון ב 2:00-9:00.
  • מחיר הכניסה משתנה בהתאם לכמות האנשים. מחיר לקבוצה של עד 6 אנשים עולה 35 יורו וניתן להזמין כאן..
  • Topgolf – Emirates Hills 2 – Dubai
  • טופ גולף ממוקם באזור המרינה של דובאי, ויש כמה דרכים מומלצות להגיע לשם:

    דרך ראשונה היא הגעה באמצעות רכבת מטרו, עלו מתחנת המטרו הקרובה אליכם, ורדו בתחנה הקרובה ביותר לטופגולף דובאי- תחנת המטרו Nakheel (הקו האדום). משם תוכלו לקחת מונית או אוטובוס כדי להגיע למועדון הגולף של האמירויות. דרך נוספת בתחבורה ציבורית היא באמצעות אוטובוס, ניתן לעלות על קווי אוטובוס מספר 8, 84 או F29 כדי להגיע למתחם.

    במידה ואתם רוצים להגיע ברכב עצמאי, הכתובת של טופ גולף דובאי היא Emirates Golf Club, Sheikh Zayed Rd – דובאי – איחוד האמירויות הערביות. יש חניה בחינם במועדון הגולף Emirates עבור אורחי Topgolf Dubai. כמו כן, הדרך הקלה ביותר היא הגעה במונית, ישנם הרבה מוניות זמינות בדובאי.

  • קישור לעמוד הבית- טופ גולף דובאי