זלצבורג קארד – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Salzburg Card

זלצבורג קארד בכמה מילים

זלצבורג קארד הוא הכרטיס האולטימטיבי למי שרוצה להפיק את המירב ממה שיש לעיר האוסטרית היפה זלצבורג להציע. העיר זלצבורג, בירת מחוז זלצבורג באוסטריה, היא העיר הרביעית בגודלה באוסטריה (אחרי וינה, גראץ, ולינץ) ונחשבת ליעד תיירותי פופולרי ומומלץ בשל יופיה ונופיה הפסטורליים. במרכז העיר זלצבורג עובר נהר הזלצך (Salzach River) והיא ידועה כמקום היוולדו של המלחין המפורסם מוצרט (לו מוקדש מוזיאון מרתק בשם הבית של מוצרט (Mozart’s Residence). יש לא מעט אטרקציות מומלצות בזלצבורג, ועבור מי שמעוניין להספיק לבקר בכמה שיותר מהן במחיר משתלם, מומלץ לרכוש את זלצבורג קארד (Salzburg Card), כרטיס בעל מגוון הטבות לתקופת ביקור מוגדרת לפי העדפתכם. העיקרון הבסיסי של הכרטיס הוא גישה חופשית למוזיאונים, אטרקציות, אתרים ותחבורה ציבורית בעיר (מידע נוסף על אטרקציות בזלצבורג תוכלו לקרוא בעמוד הבא).

מה כולל זלצבורג קארד

זלצבורג קארד מאגד יחד את כל האירגונים והתכנונים שצריך לעשות על מנת להגיע לאטרקציות שבחרתם לביקור בעיר ובסביבתה. החבילה כוללת את הכניסה לאטרקציות ואתרים המרכזיים והפופולארים ביותר בעיר עם הטבות של דילוג על התור לחלקם. תוכלו למצוא ברשימה מוזיאונים, בניינים היסטורים, פארקים, אירועים, סיורים מודרכים, שיט, ועוד (למידע מפורט על אטרקציות נבחרות בזלצבורג לחצו כאן). בנוסף, החבילה כוללת נסיעה חופשית בתחבורה ציבורית ומדריך יסודי שמסביר כיצד להשתמש בכרטיס באופן מיטבי. החבילות השונות מאפשרות לחסוך זמן וכסף, ולבקר בגולות הכותרות של זלצבורג בצורה נוחה וחסכונית.

סרטון על זלצבורג קארד

הבית של מוצארט – אטרקציה מומלצת לרוכשי זלצבורג קארד

זלצבורג קארד מספק גישה הן לבית של מוצארט (Mozart’s Residence) והן לבית הולדתו של מוצארט (Mozart’s Birthplace). על ידי ביקור במקום תוכלו לזכות להצצה לחייו של אחד המלחינים הגדולים ביותר בהיסטוריה אשר התגורר בלב העיר העתיקה המרשימה של זלצבורג. תוכלו להתרשם מכתבי יד מקוריים, כלי נגינה ודיוקנאות, תערוכות מתחלפות הקשורות למוצארט ולמוזיקה קלאסית. הביקור במקום מומלץ במיוחד לחובבי מוזיקה קלאסית אך לא רק – האטרקציה מרשימה ומעניינת גם לכל מי שרוצה להרחיב את האופקים לגבי חייו של אחד מהאנשים שהשפיעו רבות על התפתחות המוזיקה האנושית. הביקור במקום מומלץ במסגרת זלצבורג קארד שכן הוא מאפשר כניסה אליו יחד עם נסיעה בתחבורה ציבורית ושילוב של ביקור באטרקציות נוספות כפי שנפרט בהמשך בצורה חסכונית שמייעלת את הזמן שלכם בזלצבורג.

ביתו של מוצארט - אחת מנקודות הגאווה הבולטות של זלצבורגביתו של מוצארט – אחת מנקודות הגאווה הבולטות של זלצבורג

טירת זלצבורג – כולל עליה בפוניקולר העתיק

טירת זלצבורג (Hohensalzburg Fortress) היא אחת המצודות היפות, הגדולות והעתיקות ביותר באירופה, שהשתמרה באופן מופתי מימי הביניים, וליתר דיוק מהמאה ה-11 עד ימינו. מהטירה החולשת על העיר מלמעלה משתקף נוף עירוני וטבעי יפהיפיה ולכן היא מהווה יעד חובה לביקור למי שמגיע לזלצבורג. כרטיס זלצבורג קארד מאפשר ביקור בה הכולל עליה בפוניקולר המפורסם שלה (Festungsbahn Funicular), ויחד עם שילוב ביקור באטרקציות נוספות הכלולות בכרטיס, אין ספק שמדובר בדיל משתלם במיוחד.

טירת זלצבורג - פלא עתיק מהמאה ה-11טירת זלצבורג – פלא עתיק מהמאה ה-11

ארמון הלברון – יחד עם גישה למזרקות המפורסמות והיפות

אטרקציה נוספת שאסור לפספס באמצעות זלצבורג קארד היא ארמון הלברון (Hellbrunn Palace) המפורסם בעיקר אודות למזרקות (Trick Fountains) ולגנים היפים בו. הארמון נמצא יחסית מחוץ לעיר בצד הדרומי שלה, כחצי שעה נסיעה בתחבורה ציבורית מטירת זלצבורג (חינם לרוכשי זלצבורג קארד), כך שמדובר בשילוב מומלץ במיוחד לבילוי יומי בזלצבורג.

ארמון הלברון ידוע בזכות הגנים היפים והמזרקות המיוחדות שבוארמון הלברון ידוע בזכות הגנים היפים והמזרקות המיוחדות שבו

המוזיאון לאמנות מודרנית – לחובבי שילוב של חדשנות עם נוף הררי יפהיפה

המוזיאון לאמנות מודרנית (Museum der Moderne) לא מיוחד רק בשל היצירות המרשימות המוצגות בו, אלא גם בשל מאפייני האדריכלות ומיקומו הגיאורפי הייחודי על צוק – מה שמאפשר נקודת מבט יחודית על הנוף של כל האזור יחד עם התרשמות מהמיצגים. מיקומו קרוב באופן יחסי לביתו של מוצארט ולטירת זלצבורג כך שתוכלו לשלב את הביקור בהם ובאתרים נוספים באמצעות זלצבורג קארד.

המוזיאון לאמנות מודרנית המיוחד בין היתר בשל מיקומו על צוקהמוזיאון לאמנות מודרנית המיוחד בין היתר בשל מיקומו על צוק

אפשרויות הרכישה של זלצבורג קארד

רכישת כרטיס זלצבורג קארד ל24, 48 או 72 שעות

רכישת כרטיס זלצבורג קארד תספק לכם את האפשרות לבחור האם ברצונכם לממש אותו לאורך 24, 28 או 72 שעות בהתאם לאורך ביקורכם המתוכנן בזלצבורג. המחיר למבוגר ל24 שעות הוא 27 יורו, ל48 שעות הוא 35 יורו, ול72 שעות הוא 40 יורו (כרטיס לילדים מגיל 6 עד 15 ניתן לרכוש בחצי מחיר). הכרטיס מספק אפשרות כניסה לשפע של אטרקציות עם דילוג על התור בחלקן, בניהן:

  • הבית של מוצארט (Mozart’s Residence)
  • ארמון הלברון והמזרקות (Hellbrunn Palace & Trick Fountains)
  • טירת זלצבורג (Hohensalzburg Fortress)
  • המוזיאון להיסטוריה של הטבע ולטכנולוגיה (Museum of Natural History and Technology)
  • שיט בנהר זלצבורג (Salzburg City Cruises)
  • מוזיאון הצעצועים (Toy Museum)
  • המוזיאון לאמנות מודרנית (Museum of Modern Art)
  • DomQuartier
  • גן החיות של זלצבורג (Salzburg Zoo)
  • סיור מודרך באולמות הפסטיבל (Festival Halls Guided Tour)
  • תחבורה ציבורית
  • רכבלים ופוניקולרים

ועוד. אנו ממליצים להשתמש בכרטיס לצורך כניסה ללפחות שתי אטרקציות על מנת שהמחיר ייצא משתלם בעבורכם, וכמובן להשתמש באפשרות התחבורה הציבורית שהוא מציע.

  • לרכישת כרטיס זלצבורג קארד עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לזלצבורג - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • זלצבורג קארד מומלץ לכל מי שמבקר בעיר ומעוניין להכיר אותה דרך ביקור במספר מהאתרים והאטרקציות הפופולארים והידועים ביותר באזור. הכרטיס מומלץ בייחוד לאלו אשר מתכננים לשהות בעיר בין יום לשלושה ימים ולהספיק בזמן הזה כמה שיותר במינימום מחיר.
  • מומלץ לבקר בזלצבורג בתקופת הקיץ (יוני-אוקטובר) כאשר מזג האוויר נוח ונעים. שימו לב שבעונת התיירות (יולי אוגוסט) תורים לאטרקציות עלולים להיות עמוסים, אך מצד שני, הכרטיס מספק דילוג על התור לחלק מהן.
  • זלצבורג קארד משלב בחבילה אחת את כל המקומות הפופולארים ביותר לביקור, כך שבמידה ורוכשים את הכרטיס מומלץ לנצל אותו היטב ולשלב בביקור אחד מספר אתרים. אנו ממליצים להשתמש בו כדי לבקר בלפחות מוזיאון אחד כגון המוזיאון לאמנות מודרנית, ארמון כגון ארמון הלברון או טירת זלצבורג, ושיט בנהר לדוגמה, על מנת להפוך את המחיר שלו למשתלם ביותר, וכמובן להשתמש לאורך הימים בתחבורה הציבורית בעיר.
  • זלצבורג קארד כולל שימוש חופשי בתחבורה הציבורית ברחבי העיר וזוהי הדרך המומלצת להתנייד בעיר. לא מומלץ להשכיר רכב בעיר זלצבורג, ביחוד אם אתם בוחרים לרכוש את הכרטיס.
  • זלצבורג קארד מתאים למשפחות עם ילדים שכן הוא מאגד בתוכו את כל התכנונים והרכישות שיש לבצע לקראת הביקור בזלצבורג. הוא מאפשר לחסוך זמן וכסף במהלך אירגון הטיול, וכולל אטרקציות רבות שמתאימות לילדים. לילדים מעל גיל 6 עלותו היא מחצית מעלותו למבוגר, וילדים מתחת לגיל 6 לא נדרשים לשלם עליו או על אטרקציות בכלל, לכן מדובר באפשרות מאוד משתלמת.

שאלות נפוצות על זלצבורג קארד

זלצבורג קארד מומלץ לכל מי שמבקר בעיר ומעוניין להכיר אותה דרך ביקור במספר מהאתרים והאטרקציות הפופולארים והידועים ביותר באזור. הכרטיס מומלץ בייחוד לאלו אשר מתכננים לשהות בעיר בין יום לשלושה ימים ולהספיק בזמן הזה כמה שיותר במינימום מחיר.

זלצבורג קארד מאגד יחד את כל האירגונים והתכנונים שצריך לעשות על מנת להגיע לאטרקציות שבחרתם לביקור בעיר ובסביבתה. החבילה כוללת את הכניסה לאטרקציות ואתרים המרכזיים והפופולארים ביותר בעיר עם הטבות של דילוג על התור לחלקם. תוכלו למצוא ברשימה מוזיאונים, בניינים היסטורים, פארקים, אירועים, סיורים מודרכים, שיט, ועוד (למידע מפורט על האטרקציות הכלולות בזלצבורג קארד תוכלו לקרוא בחלק זה בעמוד). בנוסף, החבילה כוללת נסיעה חופשית בתחבורה ציבורית ומדריך יסודי שמסביר כיצד להשתמש בכרטיס באופן מיטבי. החבילות השונות מאפשרות לחסוך זמן וכסף, ולבקר בגולות הכותרות של זלצבורג בצורה נוחה וחסכונית.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לזלצבורג קארד. האפשרות המומלצת על ידינו היא:

  • להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה

אם אתם מתכננים לבקר ביותר מ2-3 אטרקציות בזלצבורג ולהשתמש בתחבורה הציבורית בה, המחיר של זלצבורג קארד בהחלט משתלם. כניסה לכל אטרקציה בנפרד תעלה כמה עשרות יורו, וכשמדובר במשפחה עם ילדים המחירים עולים בשל כמות הכרטיסים. על כן אנו בהחלט ממליצים לרכוש אותו במידה ואתם מתכננים לבקר בכמה אטרקציות במשך יום, יומיים או שלושה.

אם, לעומת זאת, אתם רוצים לבקר באטרקציה אחת בודדה בזלצבורג או בשתיים בלבד, או אם אתם מתכננים שהייה של רק כמה שעות בזלצבורג כך שאין לכם הרבה זמן להספיק מספר אטרקציות, היינו ממליצים לחשוב שוב על רכישת הכרטיס או פשוט לא לרכוש אותו ולהכנס לאטרקציה במחיר רגיל.

כן, כרטיס זלצבורג קארד מספק אפשרות תחבורה ציבורית חינם, ובכך חוסך רבות ומאפשר הסתובבות באופן חפשי בעיר.

כן, כרטיס זלצבורג קארד מומלץ בהחלט למשפחות עם ילדים. במירב האטרקציות שהכרטיס מציע כניסה אליהן חינם (כדוגמת טירות וארמונות) ילדים יהנו מאוד לבקר, גם גן החיות של זלצבורג מהווה אטרקציה מומלצת לילדים וגם שיט בנהר זלצבורג שהכרטיס מספק. בנוסף, הוא מקנה הנחה משמעותית לילדים ברכישתו ועל כן הוא בהחלט מומלץ למשפחות שמגיעות לבקר בזלצבורג.

יש 3 אפשרויות לתוקף הכרטיס: 24 שעות, 48 שעות, ו-72 שעות. מחירי הכרטיס בהתאם לתוקף משתנים, אך עדיין מדובר על הנחה משמעותית אם תבחרו למשל את האופציה של 72 השעות ותרצו לבקר באטרקציות רבות בעיר.

מידע שימושי

  • עלות כרטיס זלצבורג קארד משתנה כתלות במספר השעות שבחרתם לממש אותו: ל24 שעות המחיר למבוגר 27 יורו ולילד (גילאים 6 עד 15) 13.5 יורו, ל48 שעות המחיר למבוגר 35 יורו ולילד 17.5 יורו, ול72 שעות המחיר למבוגר 40 יורו ולילד 20 יורו.
  • זלצבורג קארד מקנה גישה חופשית לתחבורה ציבורית ברחבי העיר וזוהי הדרך האידיאלית להתנייד בזלצבורג.
  • הכרטיס מאפשר כניסה חד פעמית לכל אטרקציה בה תבחרו לבקר.
  • קישור לאתר הרשמי של זלצבורג קארד מטעם עיריית זלצבורג, בו מפורטות כלל ההנחות שהכרטיס מספק: https://www.salzburg.info/en/hotels-offers/salzburg-card
  • לאחר ההזמנה, הכרטיס יתקבל בתור שובר ישירות לסמארטפון שלכם. יש להמיר את השובר לכרטיס עצמו באחת מהנקודות הבאות בעיר: התחנה המרכזית של זלצבורג (Tourist Info – Südtirolerplatz 1 – Salzburg Main Station), כיכר מוצראט (Tourist Info – Mozartplatz 5), מוזיאון הגדוד ריינר (Rainer Regimental Museum Salzburg), או שאטל מספר 18 לרובע ההיסטורי (Shuttle Bus no. 18 to the historic district).
  • ילדים מתחת לגיל 6 לא משלמים על הכרטיס ויכולים להכנס לאטרקציות חינם.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: