חשוב לומר – במידה ולקחתם רכב עם טנק מלא – והחזרתם טנק ריק – תחויבו גם במחירו של הדלק וגם במחיר מופקע של שירות תדלוק (בקיצור לא כדאי) הכוונה בלהחזיר טנק מלא היא לתדלק לקראת ההחזרה של הרכב (באזור 30 ק”מ). מה שחשוב זה שהמחוג יראה מלא.
כמעט תמיד כדי לברר שאתם יודעים מה הדלק שצריך למלא בטנק, עדיף ולקרוא גם בספר רכב וגם לשאול את הפקיד שמשכיר את הרכב.
שימו לב, מרבית האנשים שמשכירים רכב לוקחים או מחזירים אותו לשדה תעופה, בחלק לא קטן מהיעדים אין תחנת דלק בתוך שדה התעופה עצמו (במיוחד בשדות התעופה הקטנים). לכן כדאי לחשוב על זה כבר שאתם בדרך.
סולר או בנזין. שאלה טובה – סולר זול יותר אך גם רועש יותר. יש לקחת בחשבון שמרבית חברות ההשכרה משכירות היום רכבים הנוסעים על סולר (אבל יש גם לא מעט שיש להם רכבי בנזין או גם וגם). לכן אם זו סוגיה שחשובה לכם – יש לברר זאת לפני הזמנה.