שייט מפלמה דה מיורקה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | sail from Palma de Mallorca

עדכון אביב 2024

שייט הוא אחת הדרכים המקסימות לחוות את את האביב בפלמה דה מיורקה שמביא איתו תיירים רבים. מזג האוויר עוד מעט הפכפך בעונה זו, ואם יוצאים לשייט בשעות הערב כדאי לקחת גם משהו ארוך. בגלל הפופולאריות של שייט סביב האי כדאי להזמין כרטיסים מראש. למרות שעוד לא מדובר על העומס של הקיץ, ובמרבית המקרים אפשר למצוא כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון, הכרטיסים הזמינים לשעות הפופולאריות מתחילים להיות מוגבלים בשל הביקוש, במיוחד בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט מפלמה דה מיורקה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

שייט מפלמה דה מיורקה בכמה מילים

פלמה דה מיורקה (Palma de Mallorca) היא עיר הבירה של האי הפופולרי מיורקה שנמצא באיים הבלאריים הנחשבים כחלק מספרד. האי מושך אליו מבקרים לאורך כל השנה בזכות חופיו הצלולים ומזג האוויר הנח. מלבד קתדרלות מרשימות, שווקים צבעוניים ושלל אתרים יפים שניתן לפגוש בעיר, אחת האטרקציות הפופולריות בפלמה דה מיורקה היא שייט. אין ספק שהים מהווה חלק משמעותי מאופי העיר ומאחר ופלמה דה מיורקה ממוקמת בלב ים, שייט יכול להיות אופציה נהדרת להכיר יותר את האזור. באמצעות שייט לא ארוך במיוחד תוכלו להגיע ולראות עוד חופים יפהפיים, כאשר בנוסף לכך לחובבי הספורט יש גם אופציות לשלב שייט עם שנורקלים או צלילות. בכל מקרה, שייט בפלמה דה מיורקה יכול להתאים כמעט לכולם.

פלמה דה מיורקה (צילום: פלמה דה מיורקה

על חוויות השייט מפלמה דה מיורקה

פלמה דה מיורקה מציעה חופים צלולים עם מזג אוויר נח לאורך השנה ועל כן שייט יכול להיות דרך נהדרת לחוות עוד מהעיר בצורה מרגיעה ונעימה. ישנם סוגי שייט שונים: אחד מסוגי השייט האהובים הוא שייט לאורך המרינה של פלמה דה מיורקה. סיור כזה אורך כשעה ובמהלכו תוכלו לראות את העיר בצורה חווייתית. חלק מהסיורים ארוכים יותר, ויכולים לקחת את רוב היום, יש כאלה שמציעים ארוחה טובה ומשקה מרענן על סיפון הסירה, ובאחרים תוכלו לראות מזווית מיוחדת את קתדרלת פלמה (Le Seu). לחובבי האקסטרים ישנם סוגי שייט המציעים צלילות מודרכות, שנורקלים וכן שייט על אופנוע ים. סוג נוסף ופופולרי של שייט בפלמה דה מיורקה הוא סוג של מסיבה לילית הנמשכת כ2-3 שעות על גבי הסירה.

סרטון שייט מפלמה דה מיורקה

כרטיסים לשייט מפלמה דה מיורקה

קיימים מגוון כרטיסים לאופציות שונות של סוגי שייט בפלמה דה מיורקה. בקניית כרטיסים מראש תוכלו להבטיח את מקומכם ולשריין מקום בשייט, מומלץ לעשות כן בעיקר בעונת הקיץ המבוקשת.

שייט וארוחה

למי שרוצה חוויה קולינרית מפנקת קיימת אופציה לשיט בליווי ארוחת ברביקיו ויין טוב. השייט מתבצע לקראת ערב ובמהלכו תוכלו להנות משקיעה מדהימה ומארוחת ערב על סיפון הסירה. במהלך השייט תיהנו ממספר עצירות בחופים מבודדים כדי ליהנות משנורקלים. משך השייט סה”כ אורך כ-5 שעות, כדאי להביא מגבת, בגד ים ובגדים נוחים להחלפה. כרטיס לשייט כזה יעלה כ-65 יורו לאדם.

שייט מסיבות לילי

אם אתם חובבי מסיבות ומעוניינים לחוות את פלמה דה מיורקה באווירה קצת שונה, קיימת אופציה לשייט שכולו מסיבה לתוך השעות הקטנות של הלילה. כרטיס לשייט כולל משקאות, חטיפים ומוזיקה טובה. השייט מתאים מאוד לצעירים ומוגבל לגיל 18 ומעלה. כרטיס לשייט כזה יעלה 39 יורו לאדם.

סיור קייאקים מיוחד

אם אתם אוהבים ספורט ימי וטבע, אופציה מעניינת שעשויה להתאים לכם היא סיור על קייאק לתוך מערות טבעיות ייחודיות. היציאה לסיור מתחילה לאורך החוף של פלמה דה מיורקה, משם תתקדמו לכיוון מערות טבעיות, בעזרת הקייאק תוכלו להיכנס לתוך המערות עצמן ולחזות בתופעות טבע ייחודיות. במהלך הסיור תוכלו לרדת מהקייאק, לשחות ולחזור כשתרצו. הסיור מתקיים בקבוצות קטנות, מלווה במדריך מוסמך. הכרטיס כולל מסכות שנורקל ונעליים לצלילה, מים וחטיפים וחגורות הצלה. יש להצטייד בכובע, קרם הגנה, בגד ים ותעודה מזהה. סיור כזה לא יתאים לילדים מתחת לגיל 18, לאנשים שלא יודעים לשחות וכן לנשים בהריון. המחיר לסיור זה כ-60 יורו לאדם.

  • לרכישת כרטיס לסיור הקייאקים עם אפשרות ביטול חינםלחצו כאן.

סיור אופנוע ים

לחובבי הספורט קיימות אופציות לסיור באופנוע ים. את הסיור תתחילו במפרץ פלמה (Bay of Palma) בהמשך תתקדמו לכיוון הקתדרלה של מיורקה ואל טירת בלוור (Castell de Bellver) שם תוכלו לצלם כמה תמונות יפות מהים. לאחר מכן, תהנו מזמן חופשי כאוות נפשכם, ותוכלו לחוות את האדרנלין כל הדרך חזרה לנמל. סיור זה לא מתאים לילדים מתחת לגיל 4 ולנשים בהריון, משך הסיור נמשך כשעה. מחיר הכרטיס הינו כ-99 יורו לאדם.

  • לרכישת כרטיס לסיור באופנוע ים עם אפשרות ביטול חינםלחצו כאן.

נמל פלמה דה מיורקהנמל פלמה דה מיורקה – מכאן יוצאים סוגי השייט השונים

הזמנת כרטיסים לשייט מפלמה דה מיורקה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לשייט מפלמה דה מיורקה

  • שייט בפלמה דה מיורקה מומלץ לכל מי שרוצה לפגוש את העיר בצורה חווייתית, לאוהבי ספורט ימי ולמי שרוצה להנות משמש נעימה, ומים צלולים. כדאי לשים לב שהשייט פחות מתאים לאנשים המוגבלים מבחינת התניידות גופנית.
  • הזמן הפופולרי ביותר לשייט בפלמה דה מיורקה הוא בעיקר בקיץ, אמנם כדאי לשים לב שזו גם העונה המתויירת ביותר. על כן ההמלצה היא להגיע בחודשים פחות מתויירים, כמו למשל יוני או ספטמבר: מצד אחד מזג האוויר עדיין שמשי ונעים ומצד שני, תחסכו לעצמכם תורים ארוכים. אם אתם בכל זאת מגיעים בעונת הקיץ, כדאי להזמין כרטיסים לשייט מראש כדי להבטיח את מקומכם, אפשר לעשות זאת כאן עם 5% הנחה (קוד HAKO5) או כאן עם אפשרות ביטול.
  • מומלץ להקדיש לשייט בפלמה דה מיורקה בין חצי יום ליום, תלוי לכמה סוגי שייט תרצו לצאת ואילו אטרקציות נוספות תרצו לעשות.
  • מומלץ לשלב שייט מפלמה דה מיורקה יחד עם ביקור באחד האתרים המסקרנים של פלמה, כמו האקווריום של פלמה. לחלופין, ניתן גם לערוך סיור בעיר, באמצעות אוטובוס התיירים הפופולארי של פלמה דה מיורקה.
  • ישנם סוגי שייט שונים, רובם מתאים גם למשפחות עם ילדים. יש לשים לב שבחלק מהשייט המשלבים ספורט ימי ישנה הגבלת גיל, כמו כן, שייט לילי מוגבל לגיל 18.
  • אזור הלינה הפופולארי בפלמה הוא במרכז העיר (Distrito Centro), שם גם נמצאות רוב האטרקציות והמלונות הטובים. ממרכז העיר, קיימים אוטובוסים ישירים המגיעים עד לנמל פלמה. שני בתי מלון מומלצים לדוגמה ללינה באזור זה הם מלון חמישה כוכבים Can Cera ודירות Borne Suites – Turismo de Interior. למידע נוסף על לינה כנסו לעמוד הכל על מלונות ודירות בפלמה דה מיורקה.
  • במידה ואתם מטיילים עם ילדים, ישנה אופציה להוזיל את מחיר השייט המשלב ארוחה על הסירה בשל מחירים שונים לילדים ולתינוקות.

שאלות נפוצות על שייט מפלמה דה מיורקה

מומלץ לקנות כרטיסים לשייט מראש בעיקר בעונת הקיץ המבוקשת - בקניית כרטיסים מראש תוכלו להבטיח את מקומכם ולשריין מקום בשייט. אפשר לעשות זאת כאן עם 5% הנחה (קוד HAKO5) או כאן עם אפשרות ביטול.

מרבית התיירים יוצאים לשייט אחד ולכן מומלץ להשקיע בשייט מפלמה דה מיורקה כחצי יום, תלוי באורך השייט. תיירים שירצו לעשות יותר משייט אחד, ישקיעו לרוב כחצי יום בעבור כל שייט.

עונת הקיץ היא העונה הפופולרית ביותר לשייט בפלמה דה מיורקה. אם תרצו להימנע מהעומסים הארוכים, כדאי להגיע ביוני או ספטמבר, לפני או אחרי העונה המתוירת העמוסה.

שייט בפלמה דה מיורקה מומלץ לכל מי שרוצה לפגוש את העיר בצורה חווייתית, לאוהבי ספורט ימי ולמי שרוצה להנות משמש נעימה, ומים צלולים. כדאי לשים לב שהשייט פחות מתאים לאנשים המוגבלים מבחינת התניידות גופנית.

מידע שימושי

  • עלות השייט משתנה בהתאם לסוג השייט שנבחר.
  • היציאה לרוב סוגי השייט השונים היא מנמל פלמה, לאורך קו החוף של פלמה דה מיורקה. ניתן להגיע אליו ממקומות לינה שונים ברחבי העיר באמצעות אוטובוס או בהליכה רגלית.