סיור באצטדיון איתיחאד – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית

מנצ’סטר סיטי היא אחת הקבוצות החזקות והאיכותיות ביותר ביבשת, ומעל הכל, היא גם אחת משתי העשירות ביותר. הקבוצה שבבעלות שייחים אמיראתים קנתה את דרכה להצלחה בעשור וחצי האחרונים, כשהצליחה למצב את עצמה כאחד המועדונים המובילים באירופה. אחד השדרוגים הגדולים ביותר שעשתה הקבוצה הוא האצטדיון החדיש שלה. הקבוצה עזבה את האצטדיון הישן שלה, ועברה לאצטדיון שכולל כ-55 אלף מקומות, בשנת 2003, אך האצטדיון מותג כאצטדיון האיתיחאד בשנת 2011, מאז הקבוצה חוותה בו הרבה מאוד הישגים, עם ההשתלטות הערבית והכסף הגדול שהביא איתו.

טכנולוגיה חדשנית

בניגוד לאצטדיונים אחרים באנגליה שמביאים איתם מסורת של עשרות שנים, אצטדיון האיתיחאד הוא חדש, חדיש ומחודש. הוא אצטדיון טכנולוגי שנמצא במרכז עסקים חדיש ונגיש, הוא מציע חוויה שונה לחלוטין מהאצטדיונים האחרים באזור מנצ’סטר וליברפול, גם מהאצטדיונים החדשים בלונדון ובשאר רחבי האי. במסגרת הסיור באיתיחאד תוכלו להתרשם מהמתקן המפואר שמארח בכל שבוע עשרות אלפי אנשים כדי לראות את ההצגה הכי טובה באנגליה. אז מה מציע הסיור באיתיאחד? שימו לב והמשיכו לקרוא.




טלטלה מקצועית

אצטדיון האיתיחאד מציע חווית כדורגל טכנולוגית, בה כל החלומות שלכם מתגשמים, לבטח אם אתם אוהדי מנצ’סטר סיטי, אך גם אם אתם סתם אוהבים את המשחק. תוכלו לקבל את הסיפור המלא של המועדון בתוך סינמה של 360 מעלות, הכולל גם חוויה אודיו-ויזואלית של חדר ההלבשה של הקבוצה. בכל שלב בסיור תקבלו הפתעה אחרת, שכן תוכלו לקבל גישה אל מאחורי הקלעים של האצטדיון, לסיפורים יוצאים דופן הכוללים עובדות מרשימות ואנקדוטות שיעשו לכם את היום. המדריכים הם אוהדי הקבוצה שיודעים להעביר את הסיפור בצורה הטובה ביותר, עם הרבה התרגשות מאחורי המילים שלהם. המטרה של הסיור היא להעביר לכם את החוויה השלמה של מנצ’סטר סיטי – מועדון שעבר הרבה מאוד טלטלות, עם שנים מוצלחות מאוד באמצע המאה הקודמת, דרך התרסקות מפוארת בשנות ה-80 וה-90, עד הרכישה הערבית, ששינתה לחלוטין את אופי הקבוצה ואת היכולת שלה על המגרש.

חזיתו של אצטדיון האיתיחאד. חווית כדורגל טכנולוגית יחידה מסוגה (צילום: mikey,רישיון)

לשאול את המאמן פפ

אחת האטרקציות המעניינות יותר בסיור היא האפשרות להיכנס לחדר העיתונאים ולשאול שאלות את המאמן פפ גווארדיולה. כלומר, לא את גווארדיולה עצמו, שלבטח עסוק באימון הקבוצה, אלא את ההולוגרמה שלו, בחוויה מיוחדת ויוצאת דופן. ההולוגרמות היא מוטיב חוזר בסיור, בו תוכלו להתרשם מהן בכמה צורות בנקודות שונות במגרש. כאמור, בית הקולנוע 360 מעלות הוא משהו שאין באף אצטדיון אחר, כשלאחר מכן תוכלו ללכת לחדר ההלבשה של הקבוצה ולקבל גם שם הסברים על כל מה שקורה ביום המשחק. בהמשך, תוכלו ללכת בתוך מנהרת השחקנים המפורסמת ולעלות על הדשא באצטדיון. תוכלו להתנהל וללכת על המגרש, להרגיש כמו שחקן אמיתי שעולה על הדשא במטרה להגשים את החלומות שלו.

אצטדיון האיתיחאד. ללכת על הדשא ולהגשים חלומות (צילום: Ank kumarרישיון)

הספסל, המגרש והיציע

השלב הבא בסיור הוא הגעה לאזור ספסל הקבוצה המארחת בו תראו כיצד המאמן רואה את המשחק בעצמו. תגיעו גם לסוויטה הנשיאותית באצטדיון, אזור הטאנל קלאב הרשמי, תבקרו גם בחדר ההלבשה של הקבוצה האורחת, שהוא אינו פחות מפואר מזה של סיטי. תוכלו להבין ממבט ראשון כיצד השחקנים מתכוננים למשחק באזור החימום ולסיום, תוכלו לקנות לעצמכם מזכרת איכותית מחנות האוהדים הרשמית באצטדיון. ניתן לקבל את הסיור בכמה וכמה שפות שונות, כולל צרפתית, גרמנית, איטלקית, מנדרין, ספרדית, קוריאנית, ערבית ופורטוגזית. חשוב לדעת שאם תקבעו סיור ביום של המשחק לא תוכלו לגשת לחדרי ההלבשה, כך שיש לקחת זאת בחשבון.




לטייל וליהנות

ההגעה לאצטדיון האיתיחאד היא מאוד קלה ונוחה: הוא נמצא ליד תחנת מטרולינק במנצ’סטר, שהיא תחנה גדולה ונגישה, ואף קרובה מאוד לתחנה של מרכז העיר. מדובר בקומפלקס ענק ובניגוד להרבה מקומות אחרים באנגליה, יש הרבה מה לעשות באזור מעבר לצפייה בכדורגל. האצטדיון נמצא כ-25 דקות הליכה ממרכז העיר, כך שאפשר גם לטייל ולחוות את החוויה בצורה שונה. הסיור עולה 25 פאונד לאדם והוא אורך כשעתיים, כך שמדובר בהוצאה סבירה בהחלט לחוויה. ניתן גם לארגן סיורים קבוצתיים ובכל מקרה, סגרו את הסיור מראש ועדכנו את הקבוצה אם יש לכם צרכים מיוחדים כלשהם, כך שניתן יהיה לדאוג להם.




המלצות הכל על למבקרים באצטדיון האיתיחאד

  • הסיור באצטדיון הוא חלק מההיכרות עם תרבות הכדורגל העמוקה בעיר. על מנת להשלים את היכרות זו אנו ממליצים לכם להגיע לסיור באצטדיון אולד טראפורד, ביתה של קבוצת מנצ’סטר יונייטד- יריבתה העירונית של מנצ’סטר סיטי.
  • אם ברצונכם להגיע לצפות במשחק של מנצ’סטר סיטי, תוכלו למצוא את כל הטיפים והדברים שחשוב לדעת לפני שקונים כרטיס למשחק במנצ’סטר כאן
  • תוכלו לראות בעמוד לוח משחקי כדורגל במנצ’סטר את רשימת המשחקים הקרובים בעיר – גם של מנצ’סטר סיטי וגם של מנצ’סטר יונייטד .
  • הגעה בקיץ היא המומלצת ביותר, כך שאם תגיעו ביוני או ביולי, תוכלו להיות בטוחים שאין במקום משחק. עם זאת, העדיפות היא להגיע לעיר ליומיים, לבקר באצטדיון ובמוזיאון, לשתות בבית הקפה ולחזור למחרת כדי לראות את הקבוצה משחקת
  •  אם אתם באים בחורף, שימו לב כי חלק מהאטרקציות יהיו מורכבות לביצוע, כמו ירידה לדשא.