טיול זוגי בונציה – שלומית בן אריה

כתבה: Shlomit Ben Arie

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – איטליה למטיילים – Italy for travelers

 

חברים יקרים! היום הלילה השלישי והאחרון שלי ושל בעלי בונציה, היה לנו מזג אוויר מושלם ונהננו בטירוף! זו הנקודה שבה במקום לשאוב מידע מהקבוצה אוכל סוף סוף לתת קצת מידע. כמובן שהדברים שאכתוב הם דעתי האישית בלבד.

1. ונציה מיוחדת מאוד, ניתן להקיף את כולה ביום אחד (סן מרקוגשר הריאלטו וכו’).
2. הנוף (המדהים) חוזר על עצמו. מים, גשר, גונדולות, מסכות, סימטאות, מים, גשר, גונדולות, מסכות, סימטאות, מים, גשר, גונדולות, מסכות, סימטאות. ונציה גדושה במדרגות, אל תגיעו עם ילדים ועגלות, אלא אם אתם בקטע של לסחוב עגלות.
3. בדיעבד, הייתי מעדיפה לקחת מלון בורונה המהממת ולבוא לביקור של יום אחד (מהבוקר עד הערב) בונציה. תזכורת- זו דעתי האישית. אז ניתן גם לשלב את מילאנו (ורונה ממוקמת בין ונציה למילאנו).




4. התאהבתי בורונה, עיירה ציורית ורומנטית. היה מצחיק להגיע למרפסת הבית של יוליה ולראות איך כל התיירים (נשים וגברים) נוגעים לה בציצי (בפסל כמובן), על מנת לזכות בקצת מזל או אהבת נצח.
5. בוראנו יפה, אחרי רבע שעה הבנו שאין כל כל מה לעשות שם חוץ מלהצטלם ליד בית אדום, ירוק, ורוד, כתום. וחנויות תחרה.
6. ונציה לא מומלצת לסובלים ממחלת מים, מתניידים באוטובוס מים בלבד!
7. חייבת להמליץ על מסעדה בונציה, באזור סן מרקו. המסעדה נראית סתמית מבחוץ, אך מבפנים, אווירה איטלקית אמיתית, האוכל טעים ולא יקר בכלל. שמה- Rosso pouodoro.
8. הנסיעה מונציה לורונה ברכבת המהירה עולה 27.9 יורו ומגיעים תוך שעה ועשר דקות. ניתן לנסוע ברכבת איטית יותר, בעלות של 9.9 יורו, שעתיים ורבע נסיעה.
9. בונציה כמעט ואין ספסלים, ממליצה להגיע בנעליים נוחות!
10. הפיצה באיטליה הכי טובה בעולם!

תודה לכולם